Stránka 2 z 9

Napsal: čtv led 08, 2009 19:56
od Macek
taky se připojuju k 1,4 16V, spotreba kombinace kolem 6 a dá se i za mín :wink: ...ikdy? s 1,3 16V se bude taky jezdit pěkně

Napsal: pát led 09, 2009 0:11
od Honzus
Macek píše:taky se připojuju k 1,4 16V, spotreba kombinace kolem 6 a dá se i za mín :wink: ...ikdy? s 1,3 16V se bude taky jezdit pěkně
Macku, ty jsi optimista :-) s 1.4 16V se jezdí tak kolem 7 l kombinace ;-) ale jinak mohu potvrdit, ?e po 20 000 km je to zcela jiný motor ne? na začátku z hlediska dynamiky.....

Napsal: pát led 09, 2009 10:43
od benja
tak tak... kombi kolem 7.litříků.. já osobně jezdím ted za 7.2,ale je třeba říct ?e nejezdím uplně jako kloboučník...... sice mám najetých zatím jen trapných (+-7800km),ale je to úplně jiné ne? na začátku.... myslím ?e to byl jarou? kdo psal.... ?e tuzemský koncern odpovídající motorizace se vzdaluje víc a víc(v zrdcátku...)

Napsal: pát led 09, 2009 12:06
od 1nekros1
ja by som si tiez bral bud tento 95 konovy motor alebo tjet a s tou spotrebou asi tak ze ked bol benziin drahy tak som maval spotrebuokolo 5,2-5,4 a teraz mam 6,8 a to mu uz riadnejsie davam papat. ked s tym jazdis na spotrebu ten motor zacne byt casom taky lenivy ale potom ho treba strasne dlho prehovarat na sviznu jazdu.

Napsal: pát led 09, 2009 14:00
od benja
přesně tak... za doby kdy stal benzín přes třicet jsem také jezdil kolem ?esti... ov?em ted' je radost tankovat.... a s úsměvem na rtu...

Napsal: pát led 09, 2009 15:41
od popo
1nekros1 píše:ja by som si tiez bral bud tento 95 konovy motor alebo tjet a s tou spotrebou asi tak ze ked bol benziin drahy tak som maval spotrebuokolo 5,2-5,4 a teraz mam 6,8 a to mu uz riadnejsie davam papat. ked s tym jazdis na spotrebu ten motor zacne byt casom taky lenivy ale potom ho treba strasne dlho prehovarat na sviznu jazdu.
plne s tebou súhlasím, aj čo sa týka čísiel

Napsal: pát led 09, 2009 15:46
od Macek
optimista nejsem, ale já mám průměr 5,6 kdy? se mi chce tak nejdu přes 5 (:oops: )...pravda ?e s tím jezdím vylo?eně na spotřebu a je mo?né ?e to chcíplo, bohu?el to nemám s čím srovnat proto?e na zábavu mám pe?oo se 116kW a tomu se to jaksi nevyrovná ani kdyby foukal vítr do zad tak?e asi tak :)

Napsal: sob led 10, 2009 12:25
od tomisoft
No, takze som si prestudoval vase odpovede + som trosku pohladal v starsich prispevkoch a musim povedat ze moja dilema je este vacsia ako ked som pisal tento prispevok :D
Jazdim denne do prace cca 60km hore dole priemernou rychlostou cca 70km/h (sama dedina) cize som predpokladal ze ten 1,3MJ (75k) sa mi oplati kvoli spotrebe. Ale podla toho co citam tak s dieslom to zajazdim zhruba za 5l/100km a s benzinom za 6. cize to je prakticky zanedbatelne. Nikdy som diesla nemal takze je to fakt tazke rozhodovanie.

Napsal: sob led 10, 2009 12:55
od Jarouš
tomisoft píše:No, takze som si prestudoval vase odpovede + som trosku pohladal v starsich prispevkoch a musim povedat ze moja dilema je este vacsia ako ked som pisal tento prispevok :D
Jazdim denne do prace cca 60km hore dole priemernou rychlostou cca 70km/h (sama dedina) cize som predpokladal ze ten 1,3MJ (75k) sa mi oplati kvoli spotrebe. Ale podla toho co citam tak s dieslom to zajazdim zhruba za 5l/100km a s benzinom za 6. cize to je prakticky zanedbatelne. Nikdy som diesla nemal takze je to fakt tazke rozhodovanie.
Z toho co jsi napsal, je to rozhodování právě jednoduché: Rozdíl ve spotřebě zanedbatelný, cena benzínu ni??í ne? nafty (a tak to u? nejspí? zůstane), v?dycky jsi měl benzín, mnohem vět?í kultura chodu motoru pro benzín, benzín líp a dřív topí, náklady na servis ni??í ne? pro naftu.... mě z toho vyplývá naprosto jednoznačně benzín.... :wink:

Napsal: sob led 10, 2009 14:43
od 1nekros1
este si zabudol ze ten motor je trosku drahsi a za to by som si radsi vybavu zobral a mimochodom na tvojom mieste by som zobral benzin ja tiez chodim 56KM do prace a nemenil by som ...

Napsal: sob led 10, 2009 16:03
od tomisoft
No tiez som uz uvazoval aj nad tym ze vezmem 1,2 benzin a radsej si za tie prachy co by stal diesel doplatim nejaku vybavu. No uvidim este. Mimochodom pozeram ze si z Palarikova? ja som zo Surian. :wink:

Napsal: sob led 10, 2009 16:35
od Dušan
tomisoft píše:No tiez som uz uvazoval aj nad tym ze vezmem 1,2 benzin a radsej si za tie prachy co by stal diesel doplatim nejaku vybavu.
Skoro po 3 leté zku?enosti bych dnes ?el určitě do 1,4-ky

Napsal: ned led 11, 2009 8:50
od shiver
tomisoft píše:No, takze som si prestudoval vase odpovede + som trosku pohladal v starsich prispevkoch a musim povedat ze moja dilema je este vacsia ako ked som pisal tento prispevok :D
Jazdim denne do prace cca 60km hore dole priemernou rychlostou cca 70km/h (sama dedina) cize som predpokladal ze ten 1,3MJ (75k) sa mi oplati kvoli spotrebe. Ale podla toho co citam tak s dieslom to zajazdim zhruba za 5l/100km a s benzinom za 6. cize to je prakticky zanedbatelne. Nikdy som diesla nemal takze je to fakt tazke rozhodovanie.
Hele s tvým průběhem kilometrů se ti ten diesel nevyplatí. Já najezdím ročně 60 000km a tak jsem ?el do 1.3JTD a jsem spokojený. Jezdím na spotřebu, tak?e průměr 4.6 litru. Dále motor 1.3JTD má rozvodový řetěz co? byl dal?í důvod proč jsem chtěl tuhle motorizaci z důvodu úspor proti řemenu a kladkám. Ale jak bylo napsáno vý?e a mohu jen potvrdit tak 1.3 JTD v mrazech ?patně topí a teď se v těchto vysokých mrazech je to zoufalí. Jen pro příklad při cestě dlouhé 160km v minus 12 stupních se motor ohřál zhruba na polovinu bě?né teploty a v autě bylo spí? chladno ne? teplo. Ale jakmile teplota poskoči kolem minus 5 tak u? je to v pohodě. To benzin bude hřát bez problémů. Vět?inou si diesel kupují ti co fakt hodně najedou a nebo jezděj třeba s kamionem a maj nějaký přístup k naftě. Pro bě?ného člověka je diesel mrtvý motor

Napsal: ned led 11, 2009 11:07
od tomisoft
shiver píše:
tomisoft píše:No, takze som si prestudoval vase odpovede + som trosku pohladal v starsich prispevkoch a musim povedat ze moja dilema je este vacsia ako ked som pisal tento prispevok :D
Jazdim denne do prace cca 60km hore dole priemernou rychlostou cca 70km/h (sama dedina) cize som predpokladal ze ten 1,3MJ (75k) sa mi oplati kvoli spotrebe. Ale podla toho co citam tak s dieslom to zajazdim zhruba za 5l/100km a s benzinom za 6. cize to je prakticky zanedbatelne. Nikdy som diesla nemal takze je to fakt tazke rozhodovanie.
Hele s tvým průběhem kilometrů se ti ten diesel nevyplatí. Já najezdím ročně 60 000km a tak jsem ?el do 1.3JTD a jsem spokojený. Jezdím na spotřebu, tak?e průměr 4.6 litru. Dále motor 1.3JTD má rozvodový řetěz co? byl dal?í důvod proč jsem chtěl tuhle motorizaci z důvodu úspor proti řemenu a kladkám. Ale jak bylo napsáno vý?e a mohu jen potvrdit tak 1.3 JTD v mrazech ?patně topí a teď se v těchto vysokých mrazech je to zoufalí. Jen pro příklad při cestě dlouhé 160km v minus 12 stupních se motor ohřál zhruba na polovinu bě?né teploty a v autě bylo spí? chladno ne? teplo. Ale jakmile teplota poskoči kolem minus 5 tak u? je to v pohodě. To benzin bude hřát bez problémů. Vět?inou si diesel kupují ti co fakt hodně najedou a nebo jezděj třeba s kamionem a maj nějaký přístup k naftě. Pro bě?ného člověka je diesel mrtvý motor
No rocne najazdim asi 30 000km. No ale po vasich radach sa asi fakt radsej priklonim k tomu benzinu. A za cenu diesla si radsej priplatim nejaku vybavu.

Napsal: ned led 11, 2009 11:53
od 1nekros1
tomisoft píše:No tiez som uz uvazoval aj nad tym ze vezmem 1,2 benzin a radsej si za tie prachy co by stal diesel doplatim nejaku vybavu. No uvidim este. Mimochodom pozeram ze si z Palarikova? ja som zo Surian. :wink:
jeeehe konecne nekto tu s okolia :-D potom mozme dat dake stretko ale ja by som si kupil 1,4 ale sak ako chces to je na tebe ze na co sa citis.alebo ak chces mozem ti ukazat moje auto a podla toho si vyberes co chce a co nie. bud mi napis na ICQ alebo ti poslem cislo a mozes si to najprv pozriet.