Stránka 2 z 5

Napsal: úte pro 23, 2008 9:39
od 1nekros1
pocuj ak mas podozrenie ze mas vybitu baterku kup si merak stoji cca 200sk a to asi nikoho nezabije a odmeraj si ze kolko mas voltou ked ma okolo 12,5 je nabita ked uz ma kolo 12 je uz dost vybita a pod 11,5 ani nenastartujes. ja mam napriklad na original varte 50ah co davali do sportou po 2 dnoch statia vonku 12,6V takze miesto pisania tu ze co by to asi mohlo byt si to radsej odmeraj a hotovo!!!

Napsal: úte pro 23, 2008 11:52
od Jarouš
Tommy píše:U? jste někdo zkou?el dobýt tu baterku?
:lol: Dobýt se dá hrad nebo pevnost. Baterka se jen dobíjí :lol:

Napsal: úte pro 23, 2008 14:46
od Tommy
no jo tak dobíjí no :oops: Já se na ní chystám s pendrekem o Vánoce...Ale teď auto po asi týdením stání nastartovalo v pohodě, asi mu dělá lépe stání, ne? pojí?ďky po městě..

Napsal: úte pro 23, 2008 18:24
od 1nekros1
no mne sa este ani nestalo ze by mi auto TYZDEN stalo a nikam na nom nesiel. tusim rekord som vydrzal 3dni :-D :oops:

Napsal: úte pro 23, 2008 19:22
od Tommy
Tak mi se střídáme s kolegou v řízení, jednou jede on a jednou já...

Napsal: čtv pro 25, 2008 9:26
od olso
Starter, tak prave mame vymeneny aj ten. Prvykrat vymenili RJ-prestala svietit kontrolka teploty po nastartovani a zdalo sa ze aj starter prestal haprovat, ale teraz vymenili aj starter Hitachi za modifikovany Hitachi.

Nenechte sa odbyt slabou baterkou ani inymi podobnymi kecami!!!

V servise mi povedali, ze FIAT stiahol stare starteri a distribuuje nove modifikovane. S Baterkou moze suvisiet skakanie ruciciek ale nie je len jednej ale vsetkych-Focus ma podla ludi s ford fora podobne symptomy, mne sa to zatial nestalo. Na starom Punte baterka ledvaj pretocila, ale starter nevrzgal a bud ho otocil a auto nastartovalo, alebo neotocil.

Napsal: úte pro 30, 2008 21:16
od Tommy
Tak baterku jsem dobil, start i při -10°C zcela v pohodě, ani ručička teploměru nevylítla do maxima. Uvidíme po čase. Buď u? byla baterka tak vybitá, ?e u? jí alternátor nedokázal dobít, nebo něco ve fiatu podcenili...

Napsal: stř pro 31, 2008 8:18
od 1nekros1
Tommy píše:Tak baterku jsem dobil, start i při -10°C zcela v pohodě, ani ručička teploměru nevylítla do maxima. Uvidíme po čase. Buď u? byla baterka tak vybitá, ?e u? jí alternátor nedokázal dobít, nebo něco ve fiatu podcenili...
no podla mna nic nepodcenili uz skoro 3tyzdne mam dovolenku a nebol som s autom dlhsiu trasu ako 11KM a to iba raz a chodim stale len doobchodu do krcmi a kamosom co su jazdy tak do 3 KM a baterkaje uplne pohode auto mam vonku a bolo cele zamrznute konkeretne vcera bolo -10 a chytilo hned. a aj som si zo zvedavosti odmeral kolko ma baterka Voltou a mala 12,4V. takze podla mna to je OK.

Napsal: stř pro 31, 2008 14:19
od Tommy
No já u? tak 3 měsíce jezdím trasu po městě asi 15km. Podle mě u? byla baterka tak vybitá, ?e u? jí alternátor nedokázal dobít..Ale uvidíme, jestli to je opravdu tou baterkou.

Napsal: pát led 02, 2009 11:22
od 1nekros1
tak treba sa ist obcas aj s rozkose povozit a pokochat svojim autickom a nie len 15km mu dopriat -....

Vyskakování startéru

Napsal: pon led 05, 2009 9:05
od Karel
No nevím, nevím...

Není to měsíc, co jsem toto vlákno zakládal a u? je to tady zpět.. :x
Startér sice je?tě nevyskakuje, ale u? se při startu zase rozsvěcuje kontrolka teploty a ručička jde do maxima.

Baterií to podle mě asi není..
Dnes ráno jsem ji vytáhl, změřil napětí 12.85V (co? je v pořádku) a dal na nabíječku.
Nabíječka dobíjí maximálně 0.8A co? je plně nabitá baterie !!

Z toho vyplývá, ?e buď je na prd baterka - nedr?í napětí pod zátě?í, nebo je chyba někde jinde !

Mimochodem mám tam nějakou Italskou "Magneti - Marelli" (neznám) - nemá ?ádné "okýnko" pro rychlou kontrolu stavu..

Já to vidím na:
1- novou náv?těvu servisu, doprovázenou VELKÝM ŘEVEM
2- vyka?lat se na to a koupit pořádnou baterii a pokud to nepomů?e, přistoupit k bodu 1..

Mimochodem - Není lep?í koupit rovnou 55Ah, ne? 44Ah ? Nemám s tím u Punta zku?enosti - jestli to dobíjení "utáhne". V starém Tipu 1.4 jsem měl 66Ah a chodila bez problémů 6 roků v stejných podmínkách, jako provozuji teď Punto.

Napsal: pon led 05, 2009 9:32
od Jarouš
...nějakou Italskou "Magneti - Marelli" :lol: :lol: :lol: Jako vtip dobrý :lol:

PS: není lep?í tam střelit nějakou jinou baterku a počkat na výsledek ??? Tady je více mo?ností - ?patně ukostřené/dota?ené kabely od baterky ke startéru. Někdy v roce 2006 se měnil právě kabel od kladného pólu baterky ke strtéru a dál k alternátoru. (tu?ím, ?e ten původní byl ze dvou částí)

Napsal: pon led 05, 2009 11:06
od Karel
Jarou? píše:...nějakou Italskou "Magneti - Marelli" :lol: :lol: :lol: Jako vtip dobrý :lol:

PS: není lep?í tam střelit nějakou jinou baterku a počkat na výsledek ??? Tady je více mo?ností - ?patně ukostřené/dota?ené kabely od baterky ke startéru. Někdy v roce 2006 se měnil právě kabel od kladného pólu baterky ke strtéru a dál k alternátoru. (tu?ím, ?e ten původní byl ze dvou částí)
Proč "dobrý vtip" ?
Je to sice jeden z největ?ích světových výrobců v automobilovém průmyslu, ale ta baterka vypadá u? od pohledu jako "laciný ?unt", který se vyráběl asi tak před 30-40 lety !
Navíc v jejich sortimentu jsem ji ani nena?el..:shock:

Já mám model - rok výroby 2007, navíc v servisu jsem s tím u? jednou - před vánocemi byl.

Jo je?tě poznámka - po 3 hodinách "nabíjení" , u? nabíječka vypnula..

Napsal: pon led 05, 2009 11:22
od 1nekros1
pozicaj si od niekoho baterku a mas po probleme vyskusaj ju a ked to bude robit zas tak chyba nieje v baterke a ked nie tak po nich moze sit hodit tu baterku.ja tam nemam NEAKU MAGNETY MARELI ale mam tam rovno VARTU :-D od vyroby

a podla toho co pises ta baterka je upne super nabita ... takze nevim

Napsal: pon led 05, 2009 11:33
od Tommy
Já měl také Vartu. Baterku jsem dobil a od té doby nezlobí u? ani ta ručička teploměru po startu. A starty jako kdy?ý bylo auto nové!