Stránka 2 z 21
Napsal: stř bře 04, 2009 14:08
od kubenko
paci sa mi to, ako je to spravene, hned by som isiel do plynu, keby bolo gp homologizovane na slovensku.
Napsal: stř bře 04, 2009 17:46
od Dušan
1nekros1 píše:presne tak hento nieje pripojka na LPG viem lebo som to mal na favorite vypada to uplne inak je vecsia.
Správně chlapci, chybička se vloudíla. Je to od zemního plynu

Napsal: ned srp 08, 2010 10:52
od g-lobby
Du?an píše:1nekros1 píše:presne tak hento nieje pripojka na LPG viem lebo som to mal na favorite vypada to uplne inak je vecsia.
Správně chlapci, chybička se vloudíla. Je to od zemního plynu

Du?an vás jen zkou?el....
ale teď k věci... u? jste si v?imli, ?e přímo
FIAT nabízí přestavbu na LPG a tak se chci zeptat jestli nemáte někdo u? bli??í informace popřípadě jestli o tom někdo uva?uje... cena 27 600,-
Napsal: ned srp 08, 2010 12:08
od romisek.capuska
Du?an píše:1nekros1 píše:presne tak hento nieje pripojka na LPG viem lebo som to mal na favorite vypada to uplne inak je vecsia.
Správně chlapci, chybička se vloudíla. Je to od zemního plynu

Musím nesouhlasit. Mám multiplu na CNG a takhle koncovka v ?ádném případě nevypadá. Je?tě existuje koncovka NGV2, ale ta se u nás pou?ívá u nákladních aut. A od NGV1 se li?í pouze průměrem.
Nyní jasně vydíte, ?e na aute s CNG musí být koncovka vystouplá, na kterou se nasazuje plnící pistole která má vět?í průměr ne? koncovka na vozidle, čwmu? koncovka na původním obrázku od Du?ana neodpovídá... Máte-li zájem dozvědět se více o CNG, mrkněte na mé stránky
www.cngautoklub.cz, popřípadě na přidru?ené forum.
Napsal: ned srp 08, 2010 22:12
od mosto
g-lobby píše:
ale teď k věci... u? jste si v?imli, ?e přímo
FIAT nabízí přestavbu na LPG a tak se chci zeptat jestli nemáte někdo u? bli??í informace popřípadě jestli o tom někdo uva?uje... cena 27 600,-
ja som nad tým uva?oval...dal si to robi? jeden známy do Punta clasic.
musel vyhodi? rezervné koleso a miesto nej mu tam namontovali nádr?,ktorá e?te asi 10cm vytrčala nad úrovňou rezervy,tak si to musel vyrovna? polysterénom,aby mal kufor v rovine...
jeden krát zmenil značku čerpacej stanice,v núdzi i?iel natankova? na Slovnaft a auto mu dvakrát po sebe za jazdy zdochlo a nechcelo u? chyti? na plyn.
Tak?e suma sumárum....
-investícia 27 600,_
-ná? u? aj tak dos? malinký kufor by sa stal e?te men?ím
-mne osobne viac vyhovuje plnohodnotná rezerva,ne? sprej
-výkon ti o niečo pojde dole
-spotreba plynu sa ti zvý?i oproti benzínu
-testova? kvalitu LPG na svojom aute určite nebudem
-a beha? po úradoch a plati? zbytočné kolky o zápis LPG do papierov sa mi nechce
tak?e po týchto veciach čo som sa dozvedel od známeho LPG dáva?
do auta nebudem...do 1,2 sa to podža mňa neoplatí...
Napsal: pon srp 09, 2010 11:51
od g-lobby
no dnes jsem nebyl ani překvapen, akce zpu?těna prodejci je?tě nic neví

NIC jen to ?e to nabízejí
ale hned jak budou mít informace tak mi dají vědět
Napsal: úte říj 05, 2010 19:19
od Dušan
Reaguju na g-lobbyho deníček ohledně přestavby na LPG.
Podle materiálú Fiat.cz by se mi při průměrném ročním nájezdu 15.000 km měla investice vrátit za 5 let, ale spí?e za víc, proto?e cena plynu se v republice nějak neli?í, ale uváděná cena benzínu na uvedeném obrázku za 32.50 Kč ano. Dá se natankovat i za 29 - 30 Kč.
Tak?e investici do LPG v mém případě pova?uju za zbytečnou

Napsal: úte říj 05, 2010 20:09
od g-lobby
Du?an píše:Reaguju na g-lobbyho deníček ohledně přestavby na LPG.
Podle materiálú Fiat.cz by se mi při průměrném ročním nájezdu 15.000 km měla investice vrátit za 5 let, ale spí?e za víc, proto?e cena plynu se v republice nějak neli?í, ale uváděná cena benzínu na uvedeném obrázku za 32.50 Kč ano. Dá se natankovat i za 29 - 30 Kč.
Tak?e investici do LPG v mém případě pova?uju za zbytečnou
Du?ane navratnost je po ujetí 34 377 km (pro GP 1.2) v tvém případě po 2 letech a 4 měsících. Výsledná úspora 27 613 Kč je počítána u? se započítáním investice do přestavby a udr?by, tak?e ve skutečnosti u?etří? 60 213 kč na PHM od čeho? musí? odečíst cenu přestavby 27 600 Kč a údr?by 5 000 Kč
a zbytečně to nekomplikujme tím, ?e peníze ztrácí časem svou hodnotu tak?e bychom to museli přepočítávat na současnou hodnotu investice... ale to u? je nad rámec tohoto kurzu

Napsal: stř led 26, 2011 19:53
od Dzordzik
Ahoj kluci, jezdím na LPG s T-Jetem zatím 2 dny a spokojenost. Díky tomu, ?e jsme přemontovali LPG z jiného auta, vy?lo mě to na pusu a návratnost u mě bude cca do 6-8 měsíců při stávající spotřebě co mi zatím vychází a nájezdu co mám za rok, tak?e hlásím, kdy? se to umí, tak i T-Jet se dá, jede to pěkně, ale ladění zabralo zku?enému technikovi 2x tolik co co u bě?ných aut. Výsledek se ale dostavil a dno kufru se mi zvý?ilo minimálně. Včera jsem tankoval plnou nádr? - 740 korun oproti 1600 u benzínu. Masakr

Jsem schopný tankovat i 3x měsíčně a pokud u?etřím jen na benzínu 2600 měsíčně, tj. tak je návratnost cobydup, akorát se blbec melu do hlavy, proč jsem to nepředělal u? dávno. Jen toho benzínu co proteklo. No hnus a půlka peněz do kapsy státu abysme mohli jezdit po na?ich hopsastrádách ...
Napsal: stř led 26, 2011 20:57
od Eses
Dzordzik píše:Ahoj kluci, jezdím na LPG s T-Jetem zatím 2 dny a spokojenost. Díky tomu, ?e jsme přemontovali LPG z jiného auta, vy?lo mě to na pusu a návratnost u mě bude cca do 6-8 měsíců při stávající spotřebě co mi zatím vychází a nájezdu co mám za rok, tak?e hlásím, kdy? se to umí, tak i T-Jet se dá, jede to pěkně, ale ladění zabralo zku?enému technikovi 2x tolik co co u bě?ných aut. Výsledek se ale dostavil a dno kufru se mi zvý?ilo minimálně. Včera jsem tankoval plnou nádr? - 740 korun oproti 1600 u benzínu. Masakr

Jsem schopný tankovat i 3x měsíčně a pokud u?etřím jen na benzínu 2600 měsíčně, tj. tak je návratnost cobydup, akorát se blbec melu do hlavy, proč jsem to nepředělal u? dávno. Jen toho benzínu co proteklo. No hnus a půlka peněz do kapsy státu abysme mohli jezdit po na?ich hopsastrádách ...
Takový krásný sportovní auto a ty do něho dá? plyn

Napsal: stř led 26, 2011 21:18
od Dzordzik
Mů?u se zeptat co má společnýho sportovnost auta s přestavěním na plyn? Má? s tím nějaký problém? Já ne. Pokles výkonu pozoruju jenom malý a pokud bych si chtěl zasportovat, tak přepnu na benzín jedním tlačítkem a jsem na tom stejně a nebo rovnou zahodím Sporta a zajedu si zasportovat něčím jiným. Sport je jenom takové tro?ku rychlej?í městské plí?idlo a kdo z toho dělá hothatch je hodně nesoudnej. 120kobyl na auto co má skoro 1300kg ... U? star?í Fiaty byly jinačí střely, proto?e měly taky 120kobyl, ale 900kg a vo tom to je. Ani kdyby měl 150koní, tak by to raketa nebyla. Jezdil jsem chvíli Abarthem se 180k a ?e bych z toho byl urvanej, to ani náhodou. jediné co bych měnil je převodovka. 6kvalt je fajn, ten 5kv co má Sport je tragedie.
Napsal: stř led 26, 2011 21:20
od Dzordzik
Napsal: stř led 26, 2011 21:29
od Honzus
Dzordzik píše: 120kobyl na auto co má skoro 1300kg ...
Drozdíku, tak názory má ka?dej svoje, ale zase nepřeháněj, i Evo 5D s multiairem 1.4 T má pohotovostku 1170 kg.... s těma 1300 kg si tro?ku přestřelil

Napsal: stř led 26, 2011 21:35
od Dzordzik
Kdy ses naposledy díval do TP jakéhokoli Sportu s T-Jetem? Hádej kolik má pohotovostku? 1245kg. A kolik vá?í auto s namontovaným plynem? Cca 1300kg. Ono je to jedno jestli namontuje? plyn, nebo v kufru vozí? pár krámů, pořád se? lehce pod 1300kg. Taky jsem byl z Puntíka odvařenej kdy? byl novej, ale postupem času dospěje? k názoru, ?e je to pořád jenom trochu svi?něj?í auto.
Napsal: stř led 26, 2011 22:01
od Honzus
Dzordzik píše:Kdy ses naposledy díval do TP jakéhokoli Sportu s T-Jetem? Hádej kolik má pohotovostku? 1245kg. A kolik vá?í auto s namontovaným plynem? Cca 1300kg. Ono je to jedno jestli namontuje? plyn, nebo v kufru vozí? pár krámů, pořád se? lehce pod 1300kg. Taky jsem byl z Puntíka odvařenej kdy? byl novej, ale postupem času dospěje? k názoru, ?e je to pořád jenom trochu svi?něj?í auto.
Drozdíku, naposledy jsem se koukal do TP Abartha a a tam je 1185 kg, tvoje údaje jsou včetně "normovaného" řidiče 75 kg, tzn i ta auta co měla 900 kg, byla podle srovnatelného hodnocení o 75 kg tě??í. Toliko ku hmotnosti.
Co se týče mého vyzrávání v názorech na auta, myslím, ?e to opravdu nemám zapotřebí
Nicméně LPG bych taky do auta nikdy nechtěl....
