Stránka 2 z 7

Napsal: ned bře 23, 2008 19:36
od Jarouš
Řekl bych, ?e i ten do 800 kg bude dostačující, zvedá? s tím v?dy jen jedno kolo a to je zatí?ení tak 400 kg max. Ale pokud ho chce? předimenzovaný , tak klidně kup na tunu nebo na tunu a půl. Celé auto vá?í tak 1100 -1200 kg.

Napsal: ned bře 23, 2008 19:47
od libor
Jarou? píše:Řekl bych, ?e i ten do 800 kg bude dostačující, zvedá? s tím v?dy jen jedno kolo a to je zatí?ení tak 400 kg max. Ale pokud ho chce? předimenzovaný , tak klidně kup na tunu nebo na tunu a půl. Celé auto vá?í tak 1100 -1200 kg.
na starém puntu mám ten do 800kg a v pohodě ale gp je něco jiného tak vezmu asi tu 1000

Napsal: ned bře 23, 2008 19:53
od bob
ja jsem pou?il na výměnu zvedák ze seicenta a neměl jsem s tím ?ádný problém,tak nevím 8)

Napsal: ned bře 23, 2008 19:55
od Jarouš
libor píše:
Jarou? píše:Řekl bych, ?e i ten do 800 kg bude dostačující, zvedá? s tím v?dy jen jedno kolo a to je zatí?ení tak 400 kg max. Ale pokud ho chce? předimenzovaný , tak klidně kup na tunu nebo na tunu a půl. Celé auto vá?í tak 1100 -1200 kg.
na starém puntu mám ten do 800kg a v pohodě ale gp je něco jiného tak vezmu asi tu 1000
No, mám ten pocit, ?e na tom origo heveru je nosnost 1000 kg

Napsal: ned bře 23, 2008 19:58
od Pepa B.
neříkám, ?e nestačí, prostě podle mě se kroutí..

Napsal: ned bře 23, 2008 19:59
od Jarouš
Pepa B. píše:neříkám, ?e nestačí, prostě podle mě se kroutí..
musí? ho Pepo dobře postavit a káru zabrzdit :wink: 8)

Napsal: ned bře 23, 2008 20:00
od libor
Jarou? píše:
libor píše:
Jarou? píše:Řekl bych, ?e i ten do 800 kg bude dostačující, zvedá? s tím v?dy jen jedno kolo a to je zatí?ení tak 400 kg max. Ale pokud ho chce? předimenzovaný , tak klidně kup na tunu nebo na tunu a půl. Celé auto vá?í tak 1100 -1200 kg.
na starém puntu mám ten do 800kg a v pohodě ale gp je něco jiného tak vezmu asi tu 1000
No, mám ten pocit, ?e na tom origo heveru je nosnost 1000 kg
rozhodnuto 1000kg díky

Napsal: ned bře 23, 2008 20:07
od Mira
Pepa B. píše:neříkám, ?e nestačí, prostě podle mě se kroutí..
má? recht Pepo :wink:

Napsal: ned bře 23, 2008 20:08
od Pepa B.
Jarou? píše:
Pepa B. píše:neříkám, ?e nestačí, prostě podle mě se kroutí..
musí? ho Pepo dobře postavit a káru zabrzdit :wink: 8)
sakra, to mám z toho, ?e nečtu návody :lol:

Napsal: sob dub 26, 2008 7:27
od sword2
pre tých ktorý sa e?te len rozhodujú pre kúpu verzie GP Sport:Fiat po pripomienkach zákazníkov začal dodáva? sériovo do tejto verzie ?tandartne plnohodnotnú rezervu namiesto predtým dodávanaj(a kritizovanej) sady na opravu defektu :clap

Napsal: pon črc 21, 2008 17:02
od dony
... takhle jsem vyře?il rezervu v GP sport já ...
(cena rezervy ve fiatu,komplet bez gumy 9070 Kč )
... mě to při?lo v?e nové na 3500 Kč ...
... 17-ka se v pohodě na dno vejde,jen musí být obráceně a nad obrys vystupuje tak 1 centimetr ...
... rezervu mám 15"185/65 a? se hodí i k zimní sadě ...

Obrázek

Obrázek

Napsal: úte črc 22, 2008 7:03
od sword2
super Dony, ale výbava Sport sa u? ?tandartne dodáva s plnohodnotnou rezervou(asi od juna 08) tak?e toto rie?enie je u? len pre tých ktorý auto kúpili predtýmto dátumom u nových chvalabohu nie je čo ire?i?....

Napsal: úte črc 22, 2008 17:46
od Dušan
Nemám zku?enosti ze samolepící sadou, ale kdybych neměl v základní výbavě rezervu, vzhledem k četnosti defektů (prakticky ?ádný) bych asi dodatečně koupi rezervy neře?il.

Napsal: úte črc 22, 2008 18:22
od Jarouš
Du?an píše:Nemám zku?enosti ze samolepící sadou, ale kdybych neměl v základní výbavě rezervu, vzhledem k četnosti defektů (prakticky ?ádný) bych asi dodatečně koupi rezervy neře?il.
No, ono třeba v zahraničí je určitě levná zále?itost se nechat tahat na podvalu někam na pneuservis, pokud ti je lepící sada k ničemu :wink:
Já osobně jsem měl za dobu co jezdím sice jen asi 3 defekty, ale jezdit bez rezervy by mě ani ve snu nenapadlo.....

Napsal: úte črc 22, 2008 21:00
od dony
... tedĄ mám rezervu i kompresor,tak jsem spokojený :-) ,jinak tohle auto je z května,tak?e těsně vedle :D