Stránka 2 z 3

Napsal: sob úno 16, 2008 2:23
od carlos
jedine 1.9 MJet...vykon, spotreba, zatah....krasa

Napsal: sob úno 16, 2008 10:40
od Tommy
Colin píše:to jirka: Jezdím s 3.0tdi v poslední A6 a pak s GP 1.4 8v a benzín je pořád kultivovaněj?í ne? diesel, tak?e já bych rad?i bral benzín ne? diesel. Nejraději ale benzín + turbo, Poslední diesel, který jsem řídil byl v audi A5 a i tam je vidět, ?e na benzín v kultivovanosti to nemá. Pokud jde někomu o spotřebu, tak diesel je dobrá volba, ale zále?í, o kolik je vy??í pořízovací cena ne? u benzínu
On chrochták TDI nelze s moderníma common railama(a? u? HDI od peugeotu, nebo Mjet od Fiatu) nelze vůbec srovnávat! Jinak jak jsi psal diesel na spotřebu a vy??í kroutící moment, benzín pro svi?nost, kultivovaný chod a ni??í náklady na servis a pořizovací cenu(pokud se tedy nejedná o benzín s turbem :wink: ).

Napsal: sob úno 16, 2008 10:57
od Colin
Jen?e on ten 3.0tdi v A6 i A5 je common rail :) a ne PD. Mo?ná bude doma i GP Abarth, tak pak budu moc je?tě líp srovnávat :) Jen musím přemluvit bráhu, je?tě kouká po jiných autech.

Napsal: sob úno 16, 2008 13:48
od Jirka
Honzus píše:Jirka: promiň, ale Multijet 1.3, ač je to výborný motor, nemá o zátahu odspodu ani potuchu co to vůbec je. 1.3 MJET je ABSOLUTNĚ mrtvý do 2000 otáček, tehdy u? moje atmosferická 1.4 16V znatelně táhne. Tak?e do malého auta bych bral jedině benzin, malý diesel je dole mrtvý, velký diesel je zase moc tě?ký na přední nápravě a nedotáčivost je bohu?el toho důsledkem, silná nedotáčivost. Jsem zvědavý, jestli do GP dají 1.6 MJET to by mo?ná byl ten správný motor (hmotnost/výkon), ale z dosavadní nabídky přesně jak psali kluci vý?: 1.4 TJET, 1.4 16V a 1.4 8V. Jo a mimochodem 1.2 8V nemá s GP taky ?ádný problém, otáčky při 130 lehce přes 4000 jsou normální u mnoha aut, je to normální a bě?né.
Nevím jak tahá to tvoje od spoda ale jezdil sem s fabií 1,4 100PS a o nejakem zátahu se dá mluvit a? tak kolem 3tis. ot. rad?i je?tě ví?.
Je pravda ?e jsem nechal nahrát chip tak ted to moje tahá od 1500ot. jako blázen dřív to tahalo a? tak od 1800ot.je to taky hodně otom na co je člověk zvyklý.

Napsal: sob úno 16, 2008 17:21
od Majty
ahojte, já jsem se mezi benzínem a dieslem vůbec nerozhodoval. Měl jsem jasno - jedině benzín. Ročně moc nenajedu a vadí docela kultivovanost. VYbral jsem 1,4 8V a pro mě je to dostačující volba. Jsem naprosto spokojený. Ve městě se dá jet se slu?nou spotřebou na dálnici kdy? to člověk tro?ku nakopne patří taky mezi ty svi?něj?í, ale za cenu vysokých otáček.
Kdyby byly penízky a auto měl vylo?eně jako víkendovou hračku tak u? pokukuju po ABARTHU. :P

GP 1.4 8V

Napsal: sob úno 16, 2008 19:27
od Tommy
Přesně jak pí?e Majty! Jediné co mě na tom motoru ?tve je vy??í spotřeba při vysoké rychlosti, jen?e to není ani náhodou chybou motoru ani Fiatu. Tak asi takto. Dnes bych asi bral ten 1,4 T-jet, dá se s ním jezdit svi?něji a úsporněji, ale zas nevím, jak si bude stát ve městě!

Napsal: sob úno 16, 2008 19:42
od Jarouš
Já se k vám pánové přidávám :D Já jezdím dost svi?ně a dlouhodobou mám kolem 6-6,3 /100 km. Je v tom započteno i 30% města, a? jsem objektivní. :wink: Oproti naftě, která jede za 5-5,5 je to pro mě nepodstatný rozdíl (cenově se benzín = naftě). Kultivovanost motoru tu nemusím ani komentovat, to je bez diskuze. To ?e benzín podstatně dřív a mo?ná i líp topí je taky bez debat. I těch věcí na motoru, které se mů?ou posrat je u benzínu míň. Tak?e závěrem: dal?í auto bude zase benzín, nebudu vůbec pochybovat :wink:

Napsal: sob úno 16, 2008 20:32
od peterson
Kdo má trochu sportovní srdce potřebuje benzín. motor. To inferno při 6000 otáčkách stojí za to.Dnes jsem to cestou z Brna zkusil a ten zvuk je nenahraditelný.I 1,4 8V se umí pěkně rozdivočit kdy? je dobře zajetý. :D

Napsal: sob úno 16, 2008 23:59
od Colin
No nevím, mě ta moje 1,4 8v moc roztočit nejde, ale mo?ná se mi to jen zdá. Dneska jsem dal Liberec Praha s průměrnou rychlostí 130 za 11,3l/100. Kdo je lep?í? :)

Napsal: ned úno 17, 2008 9:39
od Mira
Colin píše:No nevím, mě ta moje 1,4 8v moc roztočit nejde, ale mo?ná se mi to jen zdá. Dneska jsem dal Liberec Praha s průměrnou rychlostí 130 za 11,3l/100. Kdo je lep?í? :)
No ?ádnej divoch tenhle motor fakt není,sedí mu spí? město a okresní cesty. Na dálnici si u? řekne o docela dost benzinu. Ale jestli jsi jel opravdu průměrnou 130 za 11,3....někdy to zkusím, já bych tipoval, ?e to vezme tak 8,5...jsem zvědavej

Napsal: ned úno 17, 2008 9:46
od carlos
Mira píše:
Colin píše:No nevím, mě ta moje 1,4 8v moc roztočit nejde, ale mo?ná se mi to jen zdá. Dneska jsem dal Liberec Praha s průměrnou rychlostí 130 za 11,3l/100. Kdo je lep?í? :)
No ?ádnej divoch tenhle motor fakt není,sedí mu spí? město a okresní cesty. Na dálnici si u? řekne o docela dost benzinu. Ale jestli jsi jel opravdu průměrnou 130 za 11,3....někdy to zkusím, já bych tipoval, ?e to vezme tak 8,5...jsem zvědavej
moje 1.9 Mjet si bere na dalnici kdyz drzim 150 do 7mi litru

Napsal: ned úno 17, 2008 10:12
od Colin
Mira píše:
Colin píše:No nevím, mě ta moje 1,4 8v moc roztočit nejde, ale mo?ná se mi to jen zdá. Dneska jsem dal Liberec Praha s průměrnou rychlostí 130 za 11,3l/100. Kdo je lep?í? :)
No ?ádnej divoch tenhle motor fakt není,sedí mu spí? město a okresní cesty. Na dálnici si u? řekne o docela dost benzinu. Ale jestli jsi jel opravdu průměrnou 130 za 11,3....někdy to zkusím, já bych tipoval, ?e to vezme tak 8,5...jsem zvědavej
To opravdu není ?ádnej divoch :) Ani by mi to moc nevadilo, ale při předjí?dění je to skoro o nervy :) Jel jsem průměrnou rychlostí 130 za 11,3L, vynuloval jsem si PP u? před Libercem. Sice do Prahy byl nějaký provoz, ale málo kdy jsem sundal nohu z plynu. Jen Mladou Boleslav jsem projel 120km/h, aby se neřeklo :)

Napsal: ned úno 17, 2008 11:50
od Jarouš
Colin píše:No nevím, mě ta moje 1,4 8v moc roztočit nejde, ale mo?ná se mi to jen zdá. Dneska jsem dal Liberec Praha s průměrnou rychlostí 130 za 11,3l/100. Kdo je lep?í? :)
No, nevím jak s tím jezdí?, ale já jel Ostrava - Praha za 7.6/100 a vět?inou kolem 140 -150. :D

P.S. za těch 11,3 jsi jel se sportovním tlumičem nebo je?tě s původním? :wink:

Napsal: ned úno 17, 2008 12:16
od Colin
Nejezdím takhle pořád, ale tentokrát jsem jel skoro pořád na maximum (vět?inou těch 170-180, občas jsem musel zpomalit). Jel jsem to včera, tak?e se sportovním tlumičem. Ten na to ale nemá ?ádný vliv, u? kdysi jsem myslím psal, ?e jsem jel za 11l a to jsem měl jen sportovní koncovku od Fiatu. Kdy? dodr?uju 90km/h, tak jedu cca za 6l.

Napsal: ned úno 17, 2008 12:36
od Jarouš
Colin píše:Nejezdím takhle pořád, ale tentokrát jsem jel skoro pořád na maximum (vět?inou těch 170-180, občas jsem musel zpomalit). Jel jsem to včera, tak?e se sportovním tlumičem. Ten na to ale nemá ?ádný vliv, u? kdysi jsem myslím psal, ?e jsem jel za 11l a to jsem měl jen sportovní koncovku od Fiatu. Kdy? dodr?uju 90km/h, tak jedu cca za 6l.
Aha, tak to zcela mění situaci :wink: Jsem si říkal, ?e takhle ?rát normálně ani nemů?e :D