Napsal: sob úno 16, 2008 2:23
jedine 1.9 MJet...vykon, spotreba, zatah....krasa
Oficiální fórum majitelů Fiatů Grande Punto, Punto Evo a Punto 2012/2013 v České a Slovenské republice
https://forum.gpfans.cz/
On chrochták TDI nelze s moderníma common railama(a? u? HDI od peugeotu, nebo Mjet od Fiatu) nelze vůbec srovnávat! Jinak jak jsi psal diesel na spotřebu a vy??í kroutící moment, benzín pro svi?nost, kultivovaný chod a ni??í náklady na servis a pořizovací cenu(pokud se tedy nejedná o benzín s turbemColin píše:to jirka: Jezdím s 3.0tdi v poslední A6 a pak s GP 1.4 8v a benzín je pořád kultivovaněj?í ne? diesel, tak?e já bych rad?i bral benzín ne? diesel. Nejraději ale benzín + turbo, Poslední diesel, který jsem řídil byl v audi A5 a i tam je vidět, ?e na benzín v kultivovanosti to nemá. Pokud jde někomu o spotřebu, tak diesel je dobrá volba, ale zále?í, o kolik je vy??í pořízovací cena ne? u benzínu
Nevím jak tahá to tvoje od spoda ale jezdil sem s fabií 1,4 100PS a o nejakem zátahu se dá mluvit a? tak kolem 3tis. ot. rad?i je?tě ví?.Honzus píše:Jirka: promiň, ale Multijet 1.3, ač je to výborný motor, nemá o zátahu odspodu ani potuchu co to vůbec je. 1.3 MJET je ABSOLUTNĚ mrtvý do 2000 otáček, tehdy u? moje atmosferická 1.4 16V znatelně táhne. Tak?e do malého auta bych bral jedině benzin, malý diesel je dole mrtvý, velký diesel je zase moc tě?ký na přední nápravě a nedotáčivost je bohu?el toho důsledkem, silná nedotáčivost. Jsem zvědavý, jestli do GP dají 1.6 MJET to by mo?ná byl ten správný motor (hmotnost/výkon), ale z dosavadní nabídky přesně jak psali kluci vý?: 1.4 TJET, 1.4 16V a 1.4 8V. Jo a mimochodem 1.2 8V nemá s GP taky ?ádný problém, otáčky při 130 lehce přes 4000 jsou normální u mnoha aut, je to normální a bě?né.
No ?ádnej divoch tenhle motor fakt není,sedí mu spí? město a okresní cesty. Na dálnici si u? řekne o docela dost benzinu. Ale jestli jsi jel opravdu průměrnou 130 za 11,3....někdy to zkusím, já bych tipoval, ?e to vezme tak 8,5...jsem zvědavejColin píše:No nevím, mě ta moje 1,4 8v moc roztočit nejde, ale mo?ná se mi to jen zdá. Dneska jsem dal Liberec Praha s průměrnou rychlostí 130 za 11,3l/100. Kdo je lep?í?
moje 1.9 Mjet si bere na dalnici kdyz drzim 150 do 7mi litruMira píše:No ?ádnej divoch tenhle motor fakt není,sedí mu spí? město a okresní cesty. Na dálnici si u? řekne o docela dost benzinu. Ale jestli jsi jel opravdu průměrnou 130 za 11,3....někdy to zkusím, já bych tipoval, ?e to vezme tak 8,5...jsem zvědavejColin píše:No nevím, mě ta moje 1,4 8v moc roztočit nejde, ale mo?ná se mi to jen zdá. Dneska jsem dal Liberec Praha s průměrnou rychlostí 130 za 11,3l/100. Kdo je lep?í?
To opravdu není ?ádnej divochMira píše:No ?ádnej divoch tenhle motor fakt není,sedí mu spí? město a okresní cesty. Na dálnici si u? řekne o docela dost benzinu. Ale jestli jsi jel opravdu průměrnou 130 za 11,3....někdy to zkusím, já bych tipoval, ?e to vezme tak 8,5...jsem zvědavejColin píše:No nevím, mě ta moje 1,4 8v moc roztočit nejde, ale mo?ná se mi to jen zdá. Dneska jsem dal Liberec Praha s průměrnou rychlostí 130 za 11,3l/100. Kdo je lep?í?
No, nevím jak s tím jezdí?, ale já jel Ostrava - Praha za 7.6/100 a vět?inou kolem 140 -150.Colin píše:No nevím, mě ta moje 1,4 8v moc roztočit nejde, ale mo?ná se mi to jen zdá. Dneska jsem dal Liberec Praha s průměrnou rychlostí 130 za 11,3l/100. Kdo je lep?í?
Aha, tak to zcela mění situaciColin píše:Nejezdím takhle pořád, ale tentokrát jsem jel skoro pořád na maximum (vět?inou těch 170-180, občas jsem musel zpomalit). Jel jsem to včera, tak?e se sportovním tlumičem. Ten na to ale nemá ?ádný vliv, u? kdysi jsem myslím psal, ?e jsem jel za 11l a to jsem měl jen sportovní koncovku od Fiatu. Kdy? dodr?uju 90km/h, tak jedu cca za 6l.