Stránka 2 z 30
Napsal: ned pro 30, 2007 14:47
od wenca
Jsem moc rád , ?e se Vás tady tak hodně ozvalo . Díky
Určitě si ty rady vezmu k srdci .
Doteď jsem měl Renault Megane bez klimy .Otec si koupil Fabii u? s klimatizací (tak?e mě láká) .
Momentálně nedovedu posoudit , jak moc je velký rozdíl mezi
tou manuální a automatickou ?? Kolik dnů v roce budou tropické třicítky ??
Auto budu z 90% vyu?ívat na cestu do práce (denně 20km).
Asi si to v?e sepí?u a u? se rozhodnu .
Díky za rady
Napsal: ned pro 30, 2007 16:33
od Tommy
Tak rozdíl mezi manuální klimou a auto. je dosti podstatný. U manuální musí? pořád kroutit kolečkem na ovládání teploty a navíc fouká neustále, buď teplý, či studený vzduch (dle nastavení), kdy? to automatická klima je u GP tu?im dvouzónová, čili u ní si nastaví? teplotu dejme tomu 22°C a ona ji u? udr?uje sama, ale hlavně nefouká pořád, tak?e v autě neni takový ten nepříjemný průvan, z kterého jsou lidi nastydlí, nebo jim slzí oči, apod. ... Pokud se mýlím, tak mě někdo opravte.
Napsal: ned pro 30, 2007 17:23
od nal
jj, hlavny rozdiel medzi manualom a automatikou je, ze pri manuale sa nastavi teplota 22 "C, je to napevno. automaticka to strazi. t.j. cez senzory snima nastavenu teplotu a udrzuje ich na danej hodnote (vykuri auto na 22 "C a cely cas "monitoruje" danu teplotu - je teda uspornejsia). a dvojzonova je o tom, ze je nezavisle kurenie napr. vodica (ja si nastavim napr. 18 "C) a spolujazdca (manzelka si da napr. 22"C). pokial viem, najvyssi prevrat je s trojzonovou (pasazieri vzadu).
Napsal: ned pro 30, 2007 18:30
od Jarouš
Já si připlatil za automatickou klimu a nemá to chybu!

V porovnání s klasickou manuální je to naprosto někde jinde. Mám v létě nastavených 22°C a automat si hlídá naprosto v?e: směrování proudu vzduchu, teplotu vzduchu, rychlost ventilátoru. Teď v zimě mám nastavených 25°C, začne pou?tět vzduch dovnitř auta a? v okam?iku, kdy se ohřeje voda v topení - je to v dobu, kdy se pohne ručička teploměru z nuly. V automatickém re?imu to topí převá?ně na nohy (odpadá vysu?ený ksicht pasa?érů

)a něco fouká na sklo. Navíc to má tlačítko MAX na přední okno, které spustí plný proud vzduchu o max teplotě na přední okno, zapne to klimu na su?ení vzduchu a zapne to vyhřívání zadního okna a zrcátek.

Napsal: pon pro 31, 2007 4:22
od netwalker
automaticka klima je pro zhyckance..

))) my, co jsme vyrustali na zigulech nejen bez klimy, ale i bez posilovace rizeni..

) se spokojime i s obycejnou... navic to nechapu... pochopil bych to u vetsiho auta, urceneho na delsi jizdy, ale u tohoto, predevsim do mesta a okoli mi prijde digiklima jako zbytecnost.
Napsal: pon pro 31, 2007 11:00
od Jarouš
netwalker píše:automaticka klima je pro zhyckance..

))) my, co jsme vyrustali na zigulech nejen bez klimy, ale i bez posilovace rizeni..

) se spokojime i s obycejnou... navic to nechapu... pochopil bych to u vetsiho auta, urceneho na delsi jizdy, ale u tohoto, predevsim do mesta a okoli mi prijde digiklima jako zbytecnost.
Věc názoru

Já taky začínal na ?igulících a zastavě, kde i pojem posilovač brzd byl z ří?e sci-fi

. Ka?dopádně, v ceně auta u? je to jen zlomek

Na?el bych tam vět?í kraviny, které jdou za 10k dokoupit

Napsal: pon pro 31, 2007 11:14
od Honzus
Kdepak, digiklima není zbytečnost v ?ádném autě, je to i o bezpečnosti, nastartuje?, otočí? na teplotu a o víc se nestará?. Jinak já taky vyrůstal na autech beze v?eho, minulé Punto I klimu nemělo, ale automatická není ?ádný výstřelek, kromě komfortu jak říkám to zvy?uje i bezpečnost, dal?í auto nesmí mít u? jinou, ne? automatickou....
Napsal: pon pro 31, 2007 12:41
od peterson
Já mám manuální a je to v pohodě musí? to pou?ívat s rozumem.Za těch u?etřených 10 tisíc si kup rad?i pěkný litý kola nebo silněj?í motor. Já dodnes lituju ?e jsem těch mizernej 20000Kč nepřidal za 1,4 16V.Těch 57KW co mám není nic moc.

Napsal: pon pro 31, 2007 12:47
od Honzus
asi takhle, pořadí od nejhor?ího je toto
bez klimy
.
.
.
lep?í manuální ne? bez klimy
.
.
.
lep?í automatická, ne? manuální
Jinak to samozřejmě chce vyzkou?et a nějakou chvíli s tim jezdit, samozřejmě, ?e s manuální si vystačí?, ale s automatickou bude? kroutit hlavou, jak lze mít v autě něco jiného...
Jinak opět dle mě je lep?í dát 10000 za prvek zvy?ující bezpečnost a za prvek, který jinak ne? v továrně nezíská? a s litými koly klidně rok počkat, a? na ně u?etří? a mů?e? je koupit kdekoliv.....
Napsal: pon pro 31, 2007 12:53
od Honzus
peterson píše:Já mám manuální a je to v pohodě musí? to pou?ívat s rozumem.Za těch u?etřených 10 tisíc si kup rad?i pěkný litý kola nebo silněj?í motor. Já dodnes lituju ?e jsem těch mizernej 20000Kč nepřidal za 1,4 16V.Těch 57KW co mám není nic moc.

Já zas lituju, ?e tenkrát je?tě nedávali T-JETa

zná? to, s jídlem roste chu?

Napsal: pon pro 31, 2007 13:05
od Jarouš
peterson píše:Já mám manuální a je to v pohodě musí? to pou?ívat s rozumem.Za těch u?etřených 10 tisíc si kup rad?i pěkný litý kola nebo silněj?í motor. Já dodnes lituju ?e jsem těch mizernej 20000Kč nepřidal za 1,4 16V.Těch 57KW co mám není nic moc.

Za těch "u?etřených" 10 000,- si silněj?í motor nekoupí? ani omylem a na pěkné elektrony je to taky málo

. Ono těch 20 papírů za sporta navíc není opravdu moc, ale to není v?echno. A? do nějaké doby tam byly jen 2 pytle, zbytek za dal?ích 18k

Napsal: pon pro 31, 2007 13:07
od Honzus
To je pravda, pytle mám jen dva, ale zase ty nejdůle?itěj?í, nicméně při propočtech i po přidání oněch dvou pytlů je poměr výbava/cena u Sporta naprosto a bezkonkurenčně nejlep?í

Napsal: pon pro 31, 2007 13:09
od Jarouš
Napsal: pon pro 31, 2007 13:15
od peterson
Honzus píše:peterson píše:Já mám manuální a je to v pohodě musí? to pou?ívat s rozumem.Za těch u?etřených 10 tisíc si kup rad?i pěkný litý kola nebo silněj?í motor. Já dodnes lituju ?e jsem těch mizernej 20000Kč nepřidal za 1,4 16V.Těch 57KW co mám není nic moc.

Já zas lituju, ?e tenkrát je?tě nedávali T-JETa

zná? to, s jídlem roste chu?

S tím sohlasím ,ale já kdy? to bral tak u? 16Vnabízeli.Dnes bych ?el taky do Turba je to motor budoucnosti malý obsah(malá pojistka,spotřeba),ale vysoký výkon.Ostatně tímhle směrem jde dnes vět?ina evropských výrobců.(jako např. Renault se svým Cliem1,2Turbo který cenově konkuruje GP1,4 16V) ,ale 1,4T-JET je jiná káva.

Napsal: úte led 01, 2008 17:46
od Tommy
No docela uva?uji o tom koupit abartha, ale a? někdy za dlooouho(pár let), a? můj nyněj?í mazel půjde dál...