Uva?uju o koupi
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Jsem moc rád , ?e se Vás tady tak hodně ozvalo . Díky
Určitě si ty rady vezmu k srdci .
Doteď jsem měl Renault Megane bez klimy .Otec si koupil Fabii u? s klimatizací (tak?e mě láká) .
Momentálně nedovedu posoudit , jak moc je velký rozdíl mezi
tou manuální a automatickou ?? Kolik dnů v roce budou tropické třicítky ??
Auto budu z 90% vyu?ívat na cestu do práce (denně 20km).
Asi si to v?e sepí?u a u? se rozhodnu .
Díky za rady
Určitě si ty rady vezmu k srdci .
Doteď jsem měl Renault Megane bez klimy .Otec si koupil Fabii u? s klimatizací (tak?e mě láká) .
Momentálně nedovedu posoudit , jak moc je velký rozdíl mezi
tou manuální a automatickou ?? Kolik dnů v roce budou tropické třicítky ??
Auto budu z 90% vyu?ívat na cestu do práce (denně 20km).
Asi si to v?e sepí?u a u? se rozhodnu .
Díky za rady
Grande Punto 5D 1,2 Dynamic - New Orleans blue
-
- Site Admin
- Příspěvky: 1502
- Registrován: čtv pro 21, 2006 14:42
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Tak rozdíl mezi manuální klimou a auto. je dosti podstatný. U manuální musí? pořád kroutit kolečkem na ovládání teploty a navíc fouká neustále, buď teplý, či studený vzduch (dle nastavení), kdy? to automatická klima je u GP tu?im dvouzónová, čili u ní si nastaví? teplotu dejme tomu 22°C a ona ji u? udr?uje sama, ale hlavně nefouká pořád, tak?e v autě neni takový ten nepříjemný průvan, z kterého jsou lidi nastydlí, nebo jim slzí oči, apod. ... Pokud se mýlím, tak mě někdo opravte.
Fiat Grande Punto dynamic 3D - 1,477k (oran?ová merenque)
-
- Profík
- Příspěvky: 986
- Registrován: ned dub 29, 2007 22:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
jj, hlavny rozdiel medzi manualom a automatikou je, ze pri manuale sa nastavi teplota 22 "C, je to napevno. automaticka to strazi. t.j. cez senzory snima nastavenu teplotu a udrzuje ich na danej hodnote (vykuri auto na 22 "C a cely cas "monitoruje" danu teplotu - je teda uspornejsia). a dvojzonova je o tom, ze je nezavisle kurenie napr. vodica (ja si nastavim napr. 18 "C) a spolujazdca (manzelka si da napr. 22"C). pokial viem, najvyssi prevrat je s trojzonovou (pasazieri vzadu).
Fiat Grande Punto 5D - 1.2 Dynamic (Azuro Psychedelic)
Seat León - 1.6 Stylance (Zenith Gray)

Seat León - 1.6 Stylance (Zenith Gray)

Já si připlatil za automatickou klimu a nemá to chybu!
V porovnání s klasickou manuální je to naprosto někde jinde. Mám v létě nastavených 22°C a automat si hlídá naprosto v?e: směrování proudu vzduchu, teplotu vzduchu, rychlost ventilátoru. Teď v zimě mám nastavených 25°C, začne pou?tět vzduch dovnitř auta a? v okam?iku, kdy se ohřeje voda v topení - je to v dobu, kdy se pohne ručička teploměru z nuly. V automatickém re?imu to topí převá?ně na nohy (odpadá vysu?ený ksicht pasa?érů
)a něco fouká na sklo. Navíc to má tlačítko MAX na přední okno, které spustí plný proud vzduchu o max teplotě na přední okno, zapne to klimu na su?ení vzduchu a zapne to vyhřívání zadního okna a zrcátek. 



GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 147
- Registrován: čtv srp 16, 2007 3:57
- Bydliště: Kolin
- Kontaktovat uživatele:
automaticka klima je pro zhyckance..
))) my, co jsme vyrustali na zigulech nejen bez klimy, ale i bez posilovace rizeni..
) se spokojime i s obycejnou... navic to nechapu... pochopil bych to u vetsiho auta, urceneho na delsi jizdy, ale u tohoto, predevsim do mesta a okoli mi prijde digiklima jako zbytecnost.


Věc názorunetwalker píše:automaticka klima je pro zhyckance..))) my, co jsme vyrustali na zigulech nejen bez klimy, ale i bez posilovace rizeni..
) se spokojime i s obycejnou... navic to nechapu... pochopil bych to u vetsiho auta, urceneho na delsi jizdy, ale u tohoto, predevsim do mesta a okoli mi prijde digiklima jako zbytecnost.






GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
- Honzus
- Moderátor
- Příspěvky: 1040
- Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Kdepak, digiklima není zbytečnost v ?ádném autě, je to i o bezpečnosti, nastartuje?, otočí? na teplotu a o víc se nestará?. Jinak já taky vyrůstal na autech beze v?eho, minulé Punto I klimu nemělo, ale automatická není ?ádný výstřelek, kromě komfortu jak říkám to zvy?uje i bezpečnost, dal?í auto nesmí mít u? jinou, ne? automatickou....
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
- Honzus
- Moderátor
- Příspěvky: 1040
- Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
asi takhle, pořadí od nejhor?ího je toto
bez klimy
.
.
.
lep?í manuální ne? bez klimy
.
.
.
lep?í automatická, ne? manuální
Jinak to samozřejmě chce vyzkou?et a nějakou chvíli s tim jezdit, samozřejmě, ?e s manuální si vystačí?, ale s automatickou bude? kroutit hlavou, jak lze mít v autě něco jiného...
Jinak opět dle mě je lep?í dát 10000 za prvek zvy?ující bezpečnost a za prvek, který jinak ne? v továrně nezíská? a s litými koly klidně rok počkat, a? na ně u?etří? a mů?e? je koupit kdekoliv.....
bez klimy
.
.
.
lep?í manuální ne? bez klimy
.
.
.
lep?í automatická, ne? manuální
Jinak to samozřejmě chce vyzkou?et a nějakou chvíli s tim jezdit, samozřejmě, ?e s manuální si vystačí?, ale s automatickou bude? kroutit hlavou, jak lze mít v autě něco jiného...
Jinak opět dle mě je lep?í dát 10000 za prvek zvy?ující bezpečnost a za prvek, který jinak ne? v továrně nezíská? a s litými koly klidně rok počkat, a? na ně u?etří? a mů?e? je koupit kdekoliv.....
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
- Honzus
- Moderátor
- Příspěvky: 1040
- Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Já zas lituju, ?e tenkrát je?tě nedávali T-JETapeterson píše:Já mám manuální a je to v pohodě musí? to pou?ívat s rozumem.Za těch u?etřených 10 tisíc si kup rad?i pěkný litý kola nebo silněj?í motor. Já dodnes lituju ?e jsem těch mizernej 20000Kč nepřidal za 1,4 16V.Těch 57KW co mám není nic moc.


Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Za těch "u?etřených" 10 000,- si silněj?í motor nekoupí? ani omylem a na pěkné elektrony je to taky málopeterson píše:Já mám manuální a je to v pohodě musí? to pou?ívat s rozumem.Za těch u?etřených 10 tisíc si kup rad?i pěkný litý kola nebo silněj?í motor. Já dodnes lituju ?e jsem těch mizernej 20000Kč nepřidal za 1,4 16V.Těch 57KW co mám není nic moc.


GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
- Honzus
- Moderátor
- Příspěvky: 1040
- Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
To je pravda, pytle mám jen dva, ale zase ty nejdůle?itěj?í, nicméně při propočtech i po přidání oněch dvou pytlů je poměr výbava/cena u Sporta naprosto a bezkonkurenčně nejlep?í 

Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Přesně tak, ale na Sporta u? nebyly prachyHonzus píše:To je pravda, pytle mám jen dva, ale zase ty nejdůle?itěj?í, nicméně při propočtech i po přidání oněch dvou pytlů je poměr výbava/cena u Sporta naprosto a bezkonkurenčně nejlep?í



GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
S tím sohlasím ,ale já kdy? to bral tak u? 16Vnabízeli.Dnes bych ?el taky do Turba je to motor budoucnosti malý obsah(malá pojistka,spotřeba),ale vysoký výkon.Ostatně tímhle směrem jde dnes vět?ina evropských výrobců.(jako např. Renault se svým Cliem1,2Turbo který cenově konkuruje GP1,4 16V) ,ale 1,4T-JET je jiná káva.Honzus píše:Já zas lituju, ?e tenkrát je?tě nedávali T-JETapeterson píše:Já mám manuální a je to v pohodě musí? to pou?ívat s rozumem.Za těch u?etřených 10 tisíc si kup rad?i pěkný litý kola nebo silněj?í motor. Já dodnes lituju ?e jsem těch mizernej 20000Kč nepřidal za 1,4 16V.Těch 57KW co mám není nic moc.zná? to, s jídlem roste chu?

kolemjdoucí