Stránka 2 z 11

Napsal: pát lis 16, 2007 6:27
od excaliber
U mna podobne, tiez si myslim ze by ten teply vzduch mohol byt skorsie. Je to divne, ale ked to porovnavam zo svagrovou feliciou, on zacina mat teplo uz v susednej dedine, teda po cca 3-4km, u mna to je az v tej dalsej.... :?

Napsal: pát lis 16, 2007 8:27
od Honzus
Pánové s diesely, vy se divíe, ?e to začíná topit později? To máte první naf?áky? Tam je to obecný jev, jinak můj benzin se vyhřeje celkem rychle, ani to nevnímám autoklima to nějak zvládne :-)

Napsal: pát lis 16, 2007 9:54
od RadimG
Toto je moje prve auto takze porovnavat nemam s cim, ale tak nejako som cakal ze to bude kurit skor..
Mam kryt pod motorom, ale aj tak kym zacnem citit prvy teply vzduch par minut trva, aj ked u mna je asi problem ze to mam do roboty 7km, takze kym sa motor stihne zohriat, uz vystupujem..

Napsal: sob lis 17, 2007 7:56
od Ravic
Tommy píše:
Ladin píše:
Ravic píše:Pro moji motorizaci kryt pod motor neexistuje. To je sdělení zástupců Fiatu. :(
tak to neviem ako je mozne lebo ja som kryt pod motor v pohode dostal.
Třeba má tu slab?í 75k verzi a na tu se to nedělá :lol:

Jinak té? patřím mezi naháče, to jen doplnění k mému příspěvku viz. vý?e.
Jo, jo je to tak jak pí?e?. :cry:

Napsal: sob lis 17, 2007 11:42
od Jarouš
brasci píše:
Tommy píše:Já kdy? po ránu vyjedu z parkovi?tě auto začíná topit u druhé světelné kři?ovatky, cca 5min. na vzdálenost zhruba 200-300m. Podotýkám, ?e začíná topit, nikoli, ?e je v autě pěkně, jinak motor se zahřeje dříve ne? u slu?ebné fóbie 1,2Ho..vno To Pojede (s červenym P) :twisted: Topit začínají +/- stejně, V GP mi třeba není zima na nohy, co? oceňuji!
To potvrdzuje, ?e sa motor zahreje skôr, ale nesúhlasím s tým, ?e začne aj skôr kúri?. Fabia mi začala teplý vzduch vháňa? skôr... Mo?no práve preto sa motor zahrieval dlh?ie, ale ka?la? na motor, prvoradý som ja a a? potom motor... :lol:
Okruh topení je přímo spojen se zkráceným okruhem chlazení. To znamená, ?e teplota voda v bloku motoru je stejná jako ve výměníku topení. A? po dosa?ení určité teploty se otevře termostat a začne pomalu připojovat chladič.

Dieselový motor má vy??í tepelnou účinnost (pro spalovací proces potřebuje víc tepla) a proto mu zbývá míň toho "odpadního", kterým se topí a je třeba ho odvádět chladičem. Tak?e nafta bez přídavného elektrického topení nikdy nebude topit tak brzo jako benzín :cry:

A k Fabii 1.2 tříhrnek: tam ten jeden válec prostě chybí, čtyřválcová topí proti HTP podstatně dřív a o něco líp.

Napsal: sob lis 17, 2007 13:46
od Honza
a topí skvělě, dne sjsem ráno vyjí?děl a bylo - 12 °C a v autě bylo za chvilku teplo, později, po asi 15 minutách jsem u? musel ubrat tepla ( asi o 1/4 otáčky ), proto?e bych se jinak asi upekl

Napsal: ned lis 18, 2007 19:19
od radoel
nejaké teplo cítim u? po 3-4km a zhruba po 7 km u? uberám

Napsal: čtv lis 29, 2007 11:38
od bob
auto topí sqele.klimatizaci mám vyplou a teplotu nastavenou na 21.5 stupňu. Topí rychej ne? seicento co jsem měl před tím 8) :lol:

Napsal: stř led 02, 2008 11:49
od maty
K tomu topení,jel jsem do Prahy kdy? bylo minus 10 rano a středovou konzolí mi tam tak tahlo,?e jsem nemohl ani na 4stupen vytopit auto.Mrzla mi jedna pulka těla.koukal jsem pod přístr.desku( pod ventilator a je tam otvor,to samy i po stranach a tudy jde hodne studenej vzduch ikdy? se topi na plno.
Kolik stoji ten kryt motoru? a pomu?e to?

Napsal: stř led 02, 2008 13:11
od Jarouš
maty píše:K tomu topení,jel jsem do Prahy kdy? bylo minus 10 rano a středovou konzolí mi tam tak tahlo,?e jsem nemohl ani na 4stupen vytopit auto.Mrzla mi jedna pulka těla.koukal jsem pod přístr.desku( pod ventilator a je tam otvor,to samy i po stranach a tudy jde hodne studenej vzduch ikdy? se topi na plno.
Kolik stoji ten kryt motoru? a pomu?e to?
Jaký kryt motoru, venkovní? Odkud ti jde studený vzduch? Jaké otvory pod ventilátorem má? namysli?

Napsal: čtv led 03, 2008 15:55
od _3dno
maty píše:K tomu topení,jel jsem do Prahy kdy? bylo minus 10 rano a středovou konzolí mi tam tak tahlo,?e jsem nemohl ani na 4stupen vytopit auto.Mrzla mi jedna pulka těla.koukal jsem pod přístr.desku( pod ventilator a je tam otvor,to samy i po stranach a tudy jde hodne studenej vzduch ikdy? se topi na plno.
Kolik stoji ten kryt motoru? a pomu?e to?
mozem potvrdit ze pozorujem to iste. ak date ruku pod palubovku smerom dohora od toho ulozneho miesta co je pred radiacou pakou tak budete citit studeny vzduch. vid obrazok. uz mam objednany kryt pod motor tak potom dam vediet ci to pomohlo.

Obrázek

Napsal: čtv led 03, 2008 19:04
od Jarouš
_3dno píše:
maty píše:K tomu topení,jel jsem do Prahy kdy? bylo minus 10 rano a středovou konzolí mi tam tak tahlo,?e jsem nemohl ani na 4stupen vytopit auto.Mrzla mi jedna pulka těla.koukal jsem pod přístr.desku( pod ventilator a je tam otvor,to samy i po stranach a tudy jde hodne studenej vzduch ikdy? se topi na plno.
Kolik stoji ten kryt motoru? a pomu?e to?
mozem potvrdit ze pozorujem to iste. ak date ruku pod palubovku smerom dohora od toho ulozneho miesta co je pred radiacou pakou tak budete citit studeny vzduch. vid obrazok. uz mam objednany kryt pod motor tak potom dam vediet ci to pomohlo.

Obrázek
Tak to asi bude někde nějaká netěsnost :( Já mám automatickou klimu a ?ádný studený vzduch zpod palubky nejde. Topení je naprosto dostatečné (zatím vyzkou?eno v -15°C) Proudění studeného vzduchu při zapnutém topení naplno asi není normální. Kryt pod motor to určitě nevyře?í, cesta přes motorovou stěnu dovnitř do auta je jenom jedna a to uprostřed a skrz ní jsou do auta vyvedeny hadice výměníku topení a hadice pro chladič klimatizace. Samotný vzduch zvenku vchází do auta pod předním oknem u spolujezdce, hned pak je u? uvnitř ventilátor (pod palubkou, nad nohama spolujezdce) a pak jde vzduch přes výměník topení a chladič klimy (jsou za sebou) a pak se teprve rozvádí do jednotlivých výdechů v palubce.

Napsal: pát led 04, 2008 9:45
od peterson
To je schválně na chlazení nápojů před ?altrpákou. :mrgreen:

Napsal: pát led 04, 2008 10:18
od matus
Keď u? sme pri tom kúrení. Mne sa niekedy zdá, ?e keď hodím neutrál z kopca a mám pustené fúkanie na nohy, tak po určitej krátkej chvížke začne prúdi? chladnej?í vzduch. Po znova zaradení rýchlosti sa to upraví naspä?. Mo?no je to tým ako tu niekto písal, ?e výmenník tepla je priamo napojený na malý chladiaci okruh a keď hodím neutrál, otáčky motora klesnú, rýchlos? prúdenia vody do výmenníka sa zní?i ale rýchlos? prúdenia vzduchu nie (nemením otáčky ventilátora). Tým pádom sa nestihne vzduch tak ohria? ako keď je hodená rýchlos? (vy??ie otáčky). Čo si o tom myslíte?

Napsal: pát led 04, 2008 12:02
od Tommy
Kdy? tam dá? rychlost, tak tam zase nejde palivo, tím pádem se motor tolik nezahřívá, ale to bys asi musel sjí?dět z alp někam do údolí, aby se motor ochladil, tím pádem i kapalina.