Stránka 10 z 27

Napsal: pon črc 13, 2009 8:38
od Blondak
Tak já jsem také měřil, s lehkým větrem proti mě něco kolem 12 sec ze 30-100 na 3. stupeň. Ale z 0 na sto to bude určitě pod jedenáct. Vidím nejlep?í mo?nost na porovnání v Mo?nově.

Re: Moje meranie...

Napsal: pon črc 13, 2009 11:02
od milos79
dmbiker píše:Mam v povodnom air boxe sportovy filter vzduchu, takze by to teoreticky malo ist lepsie. Ako vsak sami vidite, nejde.
myslis bavlnenu vlozku filtra, neviem ako moze byt filter sportovy :-)
ale srandujem ...
a aky motor to mas ty ?

Re: Moje meranie...

Napsal: pon črc 13, 2009 12:02
od misha
dmbiker píše: Mam v povodnom air boxe sportovy filter vzduchu, takze by to teoreticky malo ist lepsie. Ako vsak sami vidite, nejde.
Vzhledem k reseni originalniho sani u starjetu jsou za bavlnenou vlozku vyhozene prachy. Lehce pomuze k lepsimu tahu v nizkych otackach ale cela ta cesta potrubi je spatne resena a hodne rozviri proudeni vzduchu. Chce to vymenit za kit primeho sani. Davame tu do kupy s Krissem a ve spolupraci s Aginigou prave kit, ktery by mohl stat pod 4000 s kvalitnim filtrem(BMC K&N ap.), tak pokud mas zajem se pridat, napis sem ...

http://www.tomashrdlicka.phorum.cz/view ... 2&start=60
Prave z duvodu spatneho reseni sani ma GSR indukcni kit za nasledek zvetseni pruznosti motoru a asi i par koniku navrh.

filter...

Napsal: pon črc 13, 2009 13:03
od dmbiker
No chlapi, to mate tak, ked si ITckar kupuje nieco do auta...

Myslel som si, ze ta bavlnena vlozka moze mat nejaky bonusovy efekt. Ale je asi tak nemeratelny, ze to skutocne boli vyhodne peniaze. Za novy kit urcite nechcem vyhadzovat peniaze, ale dik za ponuku. Sledujem to vlakno uz dlhsie. Uz sa tesim na vase skusenosti. Ale cisto len ako fanusik tohto auta.

Keby som chcel nieco riesit, tak dam zmodifikovat software v riadiacej jednotke motora. Urobi to podla mna citelne viac ako hocico ine. Ale toto nerozoberajme, je to na dlhsiu debatu.

Ako som uz vyssie napisal. Pre mna je dolezite, ze ma to auto dovezie vzdy az domov. Raz ma uz skoro nechalo na dialnici 12 km pred BA, v snehovej fujavici. Kvoli nejakemu skur... snimacu sa motor prepol co "safe modu" a to som mal pocit, ze tam vazne ostanem stat. Ale to je tiez dalsia story o mojom aute...

Je krasne, mam ho rad, ale....

Re: Moje meranie...

Napsal: pon črc 13, 2009 13:15
od misha
misha píše:
dmbiker píše: Mam v povodnom air boxe sportovy filter vzduchu, takze by to teoreticky malo ist lepsie. Ako vsak sami vidite, nejde.
Vzhledem k reseni originalniho sani u starjetu jsou za bavlnenou vlozku vyhozene prachy. Lehce pomuze k lepsimu tahu v nizkych otackach ale cela ta cesta potrubi je spatne resena a hodne rozviri proudeni vzduchu. Chce to vymenit za kit primeho sani. Davame tu do kupy s Krissem a ve spolupraci s Aginigou prave kit, ktery by mohl stat pod 4000 s kvalitnim filtrem(BMC K&N ap.), tak pokud mas zajem se pridat, napis sem ...

http://www.tomashrdlicka.phorum.cz/view ... 2&start=60
Prave z duvodu spatneho reseni sani ma GSR indukcni kit za nasledek zvetseni pruznosti motoru a asi i par koniku navrch.

Napsal: pon črc 13, 2009 14:37
od milos79
DMBIKER - ked tak citam bydlisko martin, a sem tam sa v texte mihne blava, nemas nahodou takeho cerveneho (asi sporta) na 17kach, samozrejme MT znacka lokalitu upresnim potom, nech si neni prezradeny :-) ?

Napsal: pon črc 13, 2009 15:23
od Honza
Tak tu čtu ty Va?e nářky na zrychlování, ale pak vůbec nechápu, proč trápíte motor trojkou na 30 km/h a chcete zrychlovat a? na stovku. Pánové, ve třiceti tam kopněte 2 na max a pak za tři a stovka je jak vymalovaná. jinak mi připadá, ?e ten motor jen trápíte.
Ten můj by se mnou vůbec nemluvil, kdybych s ním takhle zacházel...

Napsal: pon črc 13, 2009 16:55
od misha
Honza píše:Tak tu čtu ty Va?e nářky na zrychlování, ale pak vůbec nechápu, proč trápíte motor trojkou na 30 km/h a chcete zrychlovat a? na stovku. Pánové, ve třiceti tam kopněte 2 na max a pak za tři a stovka je jak vymalovaná. jinak mi připadá, ?e ten motor jen trápíte.
Ten můj by se mnou vůbec nemluvil, kdybych s ním takhle zacházel...
nepotrebujeme merit zrychleni 0-100, jde mi o pruznost motoru, tu nejlip overim v celym spektru otacek a navic ja chtel zamezit razeni, preci jen je bezproblemove jet 30 zmacknout plyn a stopky a pri dosazeni kila zase zmacknout topky, lze to zmerit i v jednom cloveku a odpada chyba mereni vlivem razeni. 1500otacek neni trapeni, jen mu trva, nez se vyhrabe do vyssiho spektra, hold turbo tam chybi no.

Napsal: pon črc 13, 2009 16:58
od Jarouš
Honza píše:Tak tu čtu ty Va?e nářky na zrychlování, ale pak vůbec nechápu, proč trápíte motor trojkou na 30 km/h a chcete zrychlovat a? na stovku. Pánové, ve třiceti tam kopněte 2 na max a pak za tři a stovka je jak vymalovaná. jinak mi připadá, ?e ten motor jen trápíte.
Ten můj by se mnou vůbec nemluvil, kdybych s ním takhle zacházel...
Honzo, přesně tak. Tady pořád někdo brečí, ?e mu jeho 70 kW 16V nejede, test na 3. kvalt ze 30 do 100 km/h je dobrý tak pro chrochtáka. 16V se musí točit, u? z pricipu své konstrukce.

Napsal: pon črc 13, 2009 18:23
od misha
Jarou? píše:
Honza píše:Tak tu čtu ty Va?e nářky na zrychlování, ale pak vůbec nechápu, proč trápíte motor trojkou na 30 km/h a chcete zrychlovat a? na stovku. Pánové, ve třiceti tam kopněte 2 na max a pak za tři a stovka je jak vymalovaná. jinak mi připadá, ?e ten motor jen trápíte.
Ten můj by se mnou vůbec nemluvil, kdybych s ním takhle zacházel...
Honzo, přesně tak. Tady pořád někdo brečí, ?e mu jeho 70 kW 16V nejede, test na 3. kvalt ze 30 do 100 km/h je dobrý tak pro chrochtáka. 16V se musí točit, u? z pricipu své konstrukce.
tak to si rad poslechnu, jaky je princip konstrukce a pak mi rekni, jaky bude mit vyznam mereni rychlosti na 3. stupen od 70-100, kdyz v techto otackach ses jenom pri predjizdeni? Vyplyva y toho to, ze vlastne mame jezdit jenom ve spektru 4000-6500? To bude uzasna spotreba, to ti povim teda

Napsal: pon črc 13, 2009 18:38
od Jarouš
misha píše:
Jarou? píše:
Honza píše:Tak tu čtu ty Va?e nářky na zrychlování, ale pak vůbec nechápu, proč trápíte motor trojkou na 30 km/h a chcete zrychlovat a? na stovku. Pánové, ve třiceti tam kopněte 2 na max a pak za tři a stovka je jak vymalovaná. jinak mi připadá, ?e ten motor jen trápíte.
Ten můj by se mnou vůbec nemluvil, kdybych s ním takhle zacházel...
Honzo, přesně tak. Tady pořád někdo brečí, ?e mu jeho 70 kW 16V nejede, test na 3. kvalt ze 30 do 100 km/h je dobrý tak pro chrochtáka. 16V se musí točit, u? z pricipu své konstrukce.
tak to si rad poslechnu, jaky je princip konstrukce a pak mi rekni, jaky bude mit vyznam mereni rychlosti na 3. stupen od 70-100, kdyz v techto otackach ses jenom pri predjizdeni? Vyplyva y toho to, ze vlastne mame jezdit jenom ve spektru 4000-6500? To bude uzasna spotreba, to ti povim teda
To, ?e 16V motory obecně táhnou a? ve vy??ím spektru otáček snad ví?. To jen pro porovnání s koncepcí 8V.
Ani test na 3ku od 70-100 nemá význam. Proč si prostě nezměří? 0-100 s postupným řazením??? Tak jak se to vět?inou dělá...

U? vidím "objektivitu" jednotlivých "testů" 30-100, kdy ka?dý se?lápne plyn jinak, o měření skutečného času zrychlení se dá taky s úspěchem polemizovat a dal?í.

A jestli si můj předchozí komentář vysvětluje? jako doporučení jízdy s motorem mezi 4000 - 6500 ot/min, nemám u? dál potřebu se k tomu vyjadřovat..

Napsal: pon črc 13, 2009 19:13
od Kriss
Ja si mzslim ze mischovi neslo o nic jineho nez o test. Je jasne ze motor se musi tocit. Ale z 0 na 100 je to taky o ridicovych schopnostech a to v kolikati radis kvalty. Zrychleni 30 - 100 je relativne mozne zjistit jak je motor pruzny ci jak zrychluje..neradi se kvalty jde zde jen o zaslapnuti pedalu to zvladne kazdy.

Jinak se tesim na Mosnov tam to vsecko promerime mezi sebou. Bude to prvni sraz Grande Punto sport.

Napsal: úte črc 14, 2009 9:42
od benja
uvidíme jak to na tom mo?nově dopadne...

dnes test opat

Napsal: úte črc 14, 2009 22:12
od dmbiker
Ahojte,

dnes som to len tak cestou domov po Galvaniho v BA otestoval opat. Teraz som mal plnu nadrz, tak som cakal horsi cas, ale zrejme je to len zanedbatelny narast hmotnosti. Opat to bolo z 30 na 100 na 3. kvalt najakych cca 14 s. Potom som skusil este zo 60 na 80 na 3. kvalt a to bolo cca nejakych 4-5 s. Z 90 na 120 (to uz nie na Galvaniho :-)) do na 5. kvalt dalo nejakych 12 s. To iste na 4. kvalt za 10 s.

Kdesi som tu videl vlakno s jednotlivymi Vasimi udajmi o zrychleni. Len sa mi to nechcelo hladat.

Prajem pekne leto!

M.

Napsal: pát kvě 13, 2011 0:09
od Ice69
Ahoj v?ichni, tak jsem se stal novým majitelem Grande Punta a do oka mi padla sporting verze s motorem 1.4 16v. Podle zku?eností z ostatních malých aut s nízkoobsahovými motory jsem si myslel, ?e takový motor bude s GP celkem cvičit, ale ouha, auto zrovna moc neakceleruje a celkově pocit ze sportovněj?í jízdy s častou akcelerací je takový mdlý. Proste mě výkon motoru zklamal a pocitově bych nikdy neřekl, ?e tento motor dosahuje výkonu 70kW. To u? mi při?lo třeba u Fabie kombi 1.4 16v 74 kW, ?e je její motor u tě??ího auta mnohem pru?něj?í.

Podotýkám, ?e motor je v pořádku a naprosto bez závad s najetými 70 tis. km.