Napsal: pon črc 13, 2009 8:38
Tak já jsem také měřil, s lehkým větrem proti mě něco kolem 12 sec ze 30-100 na 3. stupeň. Ale z 0 na sto to bude určitě pod jedenáct. Vidím nejlep?í mo?nost na porovnání v Mo?nově.
Oficiální fórum majitelů Fiatů Grande Punto, Punto Evo a Punto 2012/2013 v České a Slovenské republice
https://forum.gpfans.cz/
myslis bavlnenu vlozku filtra, neviem ako moze byt filter sportovydmbiker píše:Mam v povodnom air boxe sportovy filter vzduchu, takze by to teoreticky malo ist lepsie. Ako vsak sami vidite, nejde.
Vzhledem k reseni originalniho sani u starjetu jsou za bavlnenou vlozku vyhozene prachy. Lehce pomuze k lepsimu tahu v nizkych otackach ale cela ta cesta potrubi je spatne resena a hodne rozviri proudeni vzduchu. Chce to vymenit za kit primeho sani. Davame tu do kupy s Krissem a ve spolupraci s Aginigou prave kit, ktery by mohl stat pod 4000 s kvalitnim filtrem(BMC K&N ap.), tak pokud mas zajem se pridat, napis sem ...dmbiker píše: Mam v povodnom air boxe sportovy filter vzduchu, takze by to teoreticky malo ist lepsie. Ako vsak sami vidite, nejde.
misha píše:Vzhledem k reseni originalniho sani u starjetu jsou za bavlnenou vlozku vyhozene prachy. Lehce pomuze k lepsimu tahu v nizkych otackach ale cela ta cesta potrubi je spatne resena a hodne rozviri proudeni vzduchu. Chce to vymenit za kit primeho sani. Davame tu do kupy s Krissem a ve spolupraci s Aginigou prave kit, ktery by mohl stat pod 4000 s kvalitnim filtrem(BMC K&N ap.), tak pokud mas zajem se pridat, napis sem ...dmbiker píše: Mam v povodnom air boxe sportovy filter vzduchu, takze by to teoreticky malo ist lepsie. Ako vsak sami vidite, nejde.
http://www.tomashrdlicka.phorum.cz/view ... 2&start=60
Prave z duvodu spatneho reseni sani ma GSR indukcni kit za nasledek zvetseni pruznosti motoru a asi i par koniku navrch.
nepotrebujeme merit zrychleni 0-100, jde mi o pruznost motoru, tu nejlip overim v celym spektru otacek a navic ja chtel zamezit razeni, preci jen je bezproblemove jet 30 zmacknout plyn a stopky a pri dosazeni kila zase zmacknout topky, lze to zmerit i v jednom cloveku a odpada chyba mereni vlivem razeni. 1500otacek neni trapeni, jen mu trva, nez se vyhrabe do vyssiho spektra, hold turbo tam chybi no.Honza píše:Tak tu čtu ty Va?e nářky na zrychlování, ale pak vůbec nechápu, proč trápíte motor trojkou na 30 km/h a chcete zrychlovat a? na stovku. Pánové, ve třiceti tam kopněte 2 na max a pak za tři a stovka je jak vymalovaná. jinak mi připadá, ?e ten motor jen trápíte.
Ten můj by se mnou vůbec nemluvil, kdybych s ním takhle zacházel...
Honzo, přesně tak. Tady pořád někdo brečí, ?e mu jeho 70 kW 16V nejede, test na 3. kvalt ze 30 do 100 km/h je dobrý tak pro chrochtáka. 16V se musí točit, u? z pricipu své konstrukce.Honza píše:Tak tu čtu ty Va?e nářky na zrychlování, ale pak vůbec nechápu, proč trápíte motor trojkou na 30 km/h a chcete zrychlovat a? na stovku. Pánové, ve třiceti tam kopněte 2 na max a pak za tři a stovka je jak vymalovaná. jinak mi připadá, ?e ten motor jen trápíte.
Ten můj by se mnou vůbec nemluvil, kdybych s ním takhle zacházel...
tak to si rad poslechnu, jaky je princip konstrukce a pak mi rekni, jaky bude mit vyznam mereni rychlosti na 3. stupen od 70-100, kdyz v techto otackach ses jenom pri predjizdeni? Vyplyva y toho to, ze vlastne mame jezdit jenom ve spektru 4000-6500? To bude uzasna spotreba, to ti povim tedaJarou? píše:Honzo, přesně tak. Tady pořád někdo brečí, ?e mu jeho 70 kW 16V nejede, test na 3. kvalt ze 30 do 100 km/h je dobrý tak pro chrochtáka. 16V se musí točit, u? z pricipu své konstrukce.Honza píše:Tak tu čtu ty Va?e nářky na zrychlování, ale pak vůbec nechápu, proč trápíte motor trojkou na 30 km/h a chcete zrychlovat a? na stovku. Pánové, ve třiceti tam kopněte 2 na max a pak za tři a stovka je jak vymalovaná. jinak mi připadá, ?e ten motor jen trápíte.
Ten můj by se mnou vůbec nemluvil, kdybych s ním takhle zacházel...
To, ?e 16V motory obecně táhnou a? ve vy??ím spektru otáček snad ví?. To jen pro porovnání s koncepcí 8V.misha píše:tak to si rad poslechnu, jaky je princip konstrukce a pak mi rekni, jaky bude mit vyznam mereni rychlosti na 3. stupen od 70-100, kdyz v techto otackach ses jenom pri predjizdeni? Vyplyva y toho to, ze vlastne mame jezdit jenom ve spektru 4000-6500? To bude uzasna spotreba, to ti povim tedaJarou? píše:Honzo, přesně tak. Tady pořád někdo brečí, ?e mu jeho 70 kW 16V nejede, test na 3. kvalt ze 30 do 100 km/h je dobrý tak pro chrochtáka. 16V se musí točit, u? z pricipu své konstrukce.Honza píše:Tak tu čtu ty Va?e nářky na zrychlování, ale pak vůbec nechápu, proč trápíte motor trojkou na 30 km/h a chcete zrychlovat a? na stovku. Pánové, ve třiceti tam kopněte 2 na max a pak za tři a stovka je jak vymalovaná. jinak mi připadá, ?e ten motor jen trápíte.
Ten můj by se mnou vůbec nemluvil, kdybych s ním takhle zacházel...