Stránka 10 z 17
Napsal: pon lis 16, 2009 20:36
od Petr1985
miromen píše:Tak ja souhlasim a? na ten motor. Kdybych si mohl vybrat ja tak jednoznačně 1.2 tsi ktery bude určitě ?ivěj?i. Na MULTIAIR jsem je?tě ?adny test neviděl nebo nečetl jen prvni dojmy na nějake německe strance a tam psali ?e turbo multiair paradni ale bez turba nic moc. A ne? POLO tak to rad?i IBIZU ktera je natom co se tyče komfortu podobně jako EVO ale jizdně je natom je?tě lip.
k tomu podvozku Ibizy: mám mo?nost - vlastnil jsem - porovnání s GP 1.9JTD a 1.4T, oba vozy 17" kola a 45 profil gum...na Ibize mam 17" a profil je?tě ni??í - 40 a přitom co se týká tlumení nerovností a kvalit podvozku, tak prostě GP nemá nárok. Nemluvím tu o ideálních silnicích, ale to povrchu, po kterém tu jezdíme my v ČR.
Napsal: pon lis 16, 2009 20:46
od Pandora
Podle mě časem s tím ceníkem Fiat ČR půjde ní? a dodá snad MultiAir motory i do verze Dynamic.
F500 měla také zaváděcí cenu celkem vysokou....
Napsal: pon lis 16, 2009 21:00
od miromen
Petr1985 píše:miromen píše:Tak ja souhlasim a? na ten motor. Kdybych si mohl vybrat ja tak jednoznačně 1.2 tsi ktery bude určitě ?ivěj?i. Na MULTIAIR jsem je?tě ?adny test neviděl nebo nečetl jen prvni dojmy na nějake německe strance a tam psali ?e turbo multiair paradni ale bez turba nic moc. A ne? POLO tak to rad?i IBIZU ktera je natom co se tyče komfortu podobně jako EVO ale jizdně je natom je?tě lip.
k tomu podvozku Ibizy: mám mo?nost - vlastnil jsem - porovnání s GP 1.9JTD a 1.4T, oba vozy 17" kola a 45 profil gum...na Ibize mam 17" a profil je?tě ni??í - 40 a přitom co se týká tlumení nerovností a kvalit podvozku, tak prostě GP nemá nárok. Nemluvím tu o ideálních silnicích, ale to povrchu, po kterém tu jezdíme my v ČR.
PETR1985 Mysli? novou IBIZU ? Jestli ano tak si vlastně potvrdil to co jsem psal proto?e předchozi IBIZA byla pry dost tvrda.
Napsal: pon lis 16, 2009 21:10
od Petr1985
miromen píše:Petr1985 píše:miromen píše:Tak ja souhlasim a? na ten motor. Kdybych si mohl vybrat ja tak jednoznačně 1.2 tsi ktery bude určitě ?ivěj?i. Na MULTIAIR jsem je?tě ?adny test neviděl nebo nečetl jen prvni dojmy na nějake německe strance a tam psali ?e turbo multiair paradni ale bez turba nic moc. A ne? POLO tak to rad?i IBIZU ktera je natom co se tyče komfortu podobně jako EVO ale jizdně je natom je?tě lip.
k tomu podvozku Ibizy: mám mo?nost - vlastnil jsem - porovnání s GP 1.9JTD a 1.4T, oba vozy 17" kola a 45 profil gum...na Ibize mam 17" a profil je?tě ni??í - 40 a přitom co se týká tlumení nerovností a kvalit podvozku, tak prostě GP nemá nárok. Nemluvím tu o ideálních silnicích, ale to povrchu, po kterém tu jezdíme my v ČR.
PETR1985 Mysli? novou IBIZU ? Jestli ano tak si vlastně potvrdil to co jsem psal proto?e předchozi IBIZA byla pry dost tvrda.
jj, myslím novou, mam jí v provedení SC, tudí? 3D a prostě je to jinde podvozkově...
Napsal: pon lis 16, 2009 21:11
od Honzus
Petr1985 píše:miromen píše:Tak ja souhlasim a? na ten motor. Kdybych si mohl vybrat ja tak jednoznačně 1.2 tsi ktery bude určitě ?ivěj?i. Na MULTIAIR jsem je?tě ?adny test neviděl nebo nečetl jen prvni dojmy na nějake německe strance a tam psali ?e turbo multiair paradni ale bez turba nic moc. A ne? POLO tak to rad?i IBIZU ktera je natom co se tyče komfortu podobně jako EVO ale jizdně je natom je?tě lip.
k tomu podvozku Ibizy: mám mo?nost - vlastnil jsem - porovnání s GP 1.9JTD a 1.4T, oba vozy 17" kola a 45 profil gum...na Ibize mam 17" a profil je?tě ni??í - 40 a přitom co se týká tlumení nerovností a kvalit podvozku, tak prostě GP nemá nárok. Nemluvím tu o ideálních silnicích, ale to povrchu, po kterém tu jezdíme my v ČR.
jezdil jsem i novou Ibizu na 17", tlumení s těmito gumami taky není ?ádná hitparáda, GP hůř tlumí takový krátký vět?í díry, Ibiza je celkově taková nepoddajná a méně pohodlná, ale ty krátké zvládá líp. Nicméně GP Fiat neustále ladí, co? mi potvrzuje i nedávné svezení v nověj?ím GP a porovnání mám i s Abarthem, ten je a? neuvěřitelně komfortní, bere líp i ty krátký díry a celkově ten podvozek je ti??í, prostě myslím si a ze zku?eností vím, ?e GP je více ne? srovnatelné s novou Ibizou a to je Ibiza tradičně z VW koncernu nejlépe vyladěná.... EVO je v naladění zase o kus dál....
Co se týče designu, mo?ná je to subjektivní věc, ale jak exteriér Pola (koneckonců i Golfu VI) jsou staré od pohledu, dnes jsem viděl nové Polo i Golf Vi v takových obyč verzích a tak nezajímavé auto abys pohledal. Porovnání interiérů není ani o subjektivitě, tam je Polo ?edá nuda a Evo harmonie linií a prostor, kde je člověk rád......
Napsal: pon lis 16, 2009 21:23
od miromen
No s těma podvozkama moc nesouhlasim. Podle mě je natom nova IBIZA lip a je take pova?ovana spolu s fiestou za to nejlep?i ve sve třidě. S těma interierama jinak naprostej souhlas. Ja to pova?uji za neschopnost designeru vw. Jsou to neosobyte interiery 90 let.
Napsal: pon lis 16, 2009 21:39
od Petr1985
Co se týče designu, mo?ná je to subjektivní věc, ale jak exteriér Pola (koneckonců i Golfu VI) jsou staré od pohledu, dnes jsem viděl nové Polo i Golf Vi v takových obyč verzích a tak nezajímavé auto abys pohledal. Porovnání interiérů není ani o subjektivitě, tam je Polo ?edá nuda a Evo harmonie linií a prostor, kde je člověk rád......[/quote]
ano, to souhlasím, i já měl tu mo?nost svézt se polem 1.2 44kW, prostě základ, ?adná povrchová úprava plastů v interiéru a celkově takové méně zajímavé, to je holt koncernu vlastní, ctí předev?ím funkčnost...a to byl a je pořád důvod, proč, ač koncernista, inklinuji k italským autům co se nápaditosti a designu týče.
pokud se Fiatu u Eva podařilo posunout zpracování na úroveň VW pola, tak smekám, nemohu to v této chvíli posoudit.
Napsal: úte lis 17, 2009 12:03
od Jarous1
Byl jsem se projet s novým Evem a interiér i jízda na mě udělali ten nejlep?í dojem. Jízda je dle mě komfortněj?í a zároveň jistěj?í ne? v GP. Zadek konečně neodskakuje a předek tlumí mnohem lépe. Taky valivý odpor od pneumatik je potlačen na minimum. Evoluce je skutečně znát a konečně to nejsou jen PR řeči. Co mě ?tve je, ?e nezapracovali více na odkládacích prostorech - to je klasická bolest italů.
Napsal: úte lis 17, 2009 12:10
od Dušan
Jarous1 píše:Co mě ?tve je, ?e nezapracovali více na odkládacích prostorech - to je klasická bolest italů.
Má? ve dveřích místo na fla?ky

Napsal: úte lis 17, 2009 12:25
od miromen
Hele vysvětli mi u? konečně někdo co je to ta polo?ka za 500 kč KOMFORTNI PALUBNI DESKA ? Je to i u GP.
Napsal: úte lis 17, 2009 12:33
od Honzus
miromen píše:Hele vysvětli mi u? konečně někdo co je to ta polo?ka za 500 kč KOMFORTNI PALUBNI DESKA ? Je to i u GP.
Hele to nikdo asi neví.... Já si myslím, ?e to bude třebas ten pěknej povrch a to osvětlení ambient light....
Napsal: úte lis 17, 2009 12:49
od Jarouš
miromen píše:Hele vysvětli mi u? konečně někdo co je to ta polo?ka za 500 kč KOMFORTNI PALUBNI DESKA ? Je to i u GP.
....napi? s do FIAT.cz... tady se odpovědi nevynucují

Napsal: pon pro 07, 2009 17:35
od Petr1985
dnes jsem četl recenzi ve SM na Evo 1.2 5D racing a velmi jej chvalili, i tu základní 1.2 48kW.....já si Evo prohlédl minulý týden u na?eho místního dealera Fiatu a teda fakt je, ?e interiér doznal obrovský kus zlep?ení...
...jen mě zarazila ta kofigurace motorů k výbavám, ono je krásné, ?e mají teď v akci auto klimu "zadarmo" v Dynamicu, ale já bych měl klidně manuálku, kdybych si tam mohl dát aspoň tu 1.4 77kW do Dynamicu třeba....
..co mě mile překvapilo, ?e bez ohlednu na stupeň výbavy má Evo kolenní airbag, to se teda jen tak nevidí....podle mého názoru je to velmi důle?itý prvek ochrany, by? hodně opomíjený.
Napsal: pon pro 07, 2009 19:22
od julo
Nechcem keca? ale keď pri?lo GP na trh, tak tie? sa nedalo kombinova? v?etko mo?né. To by mohli rozpráva? tí čo kupovali GP ako prvý, ale postupne u? bolo mo?né skoro v?etko.
Napsal: pon pro 07, 2009 21:20
od JardaK.
julo píše:Nechcem keca? ale keď pri?lo GP na trh, tak tie? sa nedalo kombinova? v?etko mo?né. To by mohli rozpráva? tí čo kupovali GP ako prvý, ale postupne u? bolo mo?né skoro v?etko.
Mě nabídka verzí Eva ohromně zklamala. Z klasického GP u? si mů?e? objednat jenom skladové zásoby, by? si tady mů?e? teoreticky nakonfigurovat v?echno. Tak?e i kdy? mo?ná časem bude mo?né kombinovat i jiné verze Eva, tak ty lépe vybavené verze budou i cenově někde jinde - vý?e! Kdy? k tomu připočtu ztrátu charizmatického "čumáku", které mělo GP, ov?em Evo u? ne, tak jsem ztratil zájem! Z toho plyne, ?e pokud půjdu objednávat pří?tí rok nové auto, bude to Bravo, které mě vyjde jenom o něco málo drá?, ale budu mít úplně jinou třídu s jiným pohodlím a prostorem. No a při kouknutí na čumák Brava v něm vidím vět?í GP, tak?e holt... Adieu Evo!