Stránka 10 z 17
Napsal: stř zář 09, 2009 14:48
od Eses
Honzus píše:Novým RS jsem nejel, ale bývalý kolega jo. Posaz prej zůstal, spotřeba vzrostla, podvozek je lep?í, trakci to má jen na suchu
Jinak k tomu obrázku, Fordy mám rád z jízdního hlediska, ale poslední dobou ten jejich design to je CirGus Kludský a televarieté dohromady.... chjo.....
schwálně jsem vybral tento obrázek, kdy? jsem se přesně s tímto focusem k někomu přiblí?il zezadu, okam?itě uhýbal do strany, jako by se blí?il ?ralok, a né klaun

Napsal: stř zář 09, 2009 14:55
od Honzus
Eses píše:Honzus píše:Novým RS jsem nejel, ale bývalý kolega jo. Posaz prej zůstal, spotřeba vzrostla, podvozek je lep?í, trakci to má jen na suchu
Jinak k tomu obrázku, Fordy mám rád z jízdního hlediska, ale poslední dobou ten jejich design to je CirGus Kludský a televarieté dohromady.... chjo.....
schwálně jsem vybral tento obrázek, kdy? jsem se přesně s tímto focusem k někomu přiblí?il zezadu, okam?itě uhýbal do strany, jako by se blí?il ?ralok, a né klaun

To je mo?ný, ale myslím, ?e uhýbali spí? proto, ?e ses přiblí?il dost rychle....
Nicméně fale?né soby v podobě fale?ných nasávacích otvorů a různých initací karbonu v autě za milion bych opravdu nečekal a v tomto u mně má Ford u v?ech svých nových modelů velké minus.....
Můj názor na FRS je, ?e u? je to prostě moc, sice to zvládá v rámci mo?ností dobře a v porovnání s ST díkybohu za samosvor, ale jak říkám, milion je, myslím si, za toto moc.....
v autě předev?ím sedím a co naplat, kdy? prostě ve FRS nelze najít optimální sportovní posaz......
Napsal: stř zář 09, 2009 15:07
od Eses
co se týče mě, tak bych to po testu ohodnotil takto:
+ nádherný zvuk, brutální výkon, krásná zelená barva a nikde nic nevr?e při sportovní jízdě
- ?ílená spotřeba, nečitelná grafika palubních přístrojů, nastavování sedala a nemo?nost objednání vozu bez loketní opěrky, co? mi znemo?ňovalo sportovní řazení

Napsal: stř zář 09, 2009 15:09
od Honzus
Eses píše:co se týče mě, tak bych to po testu ohodnotil takto:
+ nádherný zvuk, brutální výkon, zelená barva a nikde nic nevr?e při sportovní jízdě
- ?ílená spotřeba, pří?erná grafika palubních přístrojů, nastavování sedala a nemo?nost objednání vozu bez loketní opěrky, co? znemo?nuje sportovní řazení

Předbě?ně souhlas, jen bych dodal omezenou trakci (co? je pochopitelné

Napsal: stř zář 09, 2009 15:12
od Eses
ale zá?itek to byl pro mě obrowský, hlawně kdy? se těch 305 koní rozběhlo naplno a v zatáčkách jel fokus jak po kolejích..

Napsal: stř zář 09, 2009 16:02
od Kriss
Macek: no s koupi naseho auta to bylo jednoduche, auto jseme koupili jako referenční vůz za 305000. V te dobe byla cena noveho sportu 400000. T-jet je?tě nebyl na trhu a diesly byly v republice snad 4. Jiné značka neprichazela v uvahu proto?e mam u fiatu zaji?těný výborný servis, díky známému v AFcentru.
Co se týče Fordu ST a RS. Me RS libi hodne ale ty penize bych za to nedal ani za ST. To rad?i imprezu WRX, nebo STI.
Napsal: stř zář 09, 2009 16:17
od Colin
Nemachrujte pánové, kolik ?e to va?e GP stálo, celkem do mýho GP se narvalo u? cca 495300,-Kč

Kdo má dra??í?

Nepočítám do toho teda pravidelný servisní prohlídky
Edit: neuděláme si anketu nejdra??í GP?

Napsal: stř zář 09, 2009 16:46
od Kriss
Co to tady mele? zkus si přečíst o čem se tady pí?e, macek napsal proc jsem si za stejne prachy nekoupil neco star?iho a silnej?iho. Tak?e sem odepsal ?e sem auto koupil za dobrou cenu atd. Nejde o machování.
Napsal: stř zář 09, 2009 16:50
od Colin
Kriss píše:Co to tady mele? zkus si přečíst o čem se tady pí?e, macek napsal proc jsem si za stejne prachy nekoupil neco star?iho a silnej?iho. Tak?e sem odepsal ?e sem auto koupil za dobrou cenu atd. Nejde o machování.
To taky bylo my?leno jako vtip. Proto taky v?ude ty smajlíky. A pak jsem si jednodu?e změnil téma.
edit: Prostě jsem jen chtěl ukázat na rozdíl oproti sportu v tvý době 400 000,- a celkovýma penězma utracenýma za moje GP. Za půl mega bych taky mohl mít úplně něco jinýho, ale v tý době byly ceny jiný, a taky ty úpravy nebyly najednou, ale časem.
Napsal: stř zář 09, 2009 16:51
od Kriss
S tebou je to nekdy te?ké

u tebe nekdy clovek nevi jak to myslis
Napsal: čtv zář 10, 2009 7:31
od .bany
no tak to ses dobrej blazen coline!!!

myslis ze si vyhral a budes dal vest pac 1.4 8v za 500.000kč mas opravdu jenom ty!!!
jinak me to auto vyslo zatim tak na 305tis s cenou auta 256tis...
Napsal: čtv zář 10, 2009 8:47
od Colin
.bany píše:no tak to ses dobrej blazen coline!!!

myslis ze si vyhral a budes dal vest pac 1.4 8v za 500.000kč mas opravdu jenom ty!!!
jinak me to auto vyslo zatim tak na 305tis s cenou auta 256tis...
Tak já to v?echno neplatil ze svýho. Ale jinak je to dost no
Cena auta byla 350 000 - 360 000, nevím přesně. A pak u? se jen dokupovalo:
Odnímatelný ta?ný zařízení + Defend lock
DPH mří?
opěrka
6x alu 16" + 6x letní pneu (dnes u? prodáno a něco zničeno

4x alu 17" + 4x letní pneu
5x zimní pneu (přezouvám i rezervu)
Bitpower chip
MS Design maska
AE přední světla
zadní LED světla
sportovní pru?iny
xenony
BMC filtr
několik Abarth znáčků
?árovky Philips X-treme
sportovní koncovka výfuku od Fiatu
koncovka výfuku s rezonatorem Ulter Sport
něco bylo zbytečný kupovat a mohl jsem u?etřit peníze, ale tak někdo to vyzkou?et musí
sbírka
Napsal: čtv zář 10, 2009 9:09
od Mellow
na podobné pokusy by se měla udělat klubová sbírka

Napsal: čtv zář 10, 2009 9:17
od Colin
Dobrý nápad. Zalo?íme speciální podpůrný Colinův - GP hokus pokus fond. Účet sdělím, co nejdřív:)
Napsal: čtv zář 10, 2009 10:14
od Dušan
Colin píše:Dobrý nápad. Zalo?íme speciální podpůrný Colinův - GP hokus pokus fond. Účet sdělím, co nejdřív:)
Já bych ten nápad trochu upravil: se speciálním podpůrným Colinovým fondem souhlasím, ale trochu bych to otočil - jeliko? má hodně peněz, mohl by jeho prostřednictvím Colin podporovat nás
