Stránka 10 z 21

Napsal: úte říj 09, 2012 20:20
od Seltino
Grande EVO píše:Za polovinu ja proste nejezdim,nebo to spatne pocitam
:twisted:

Troska matematiky na 100km potrebuju neco mezi 6,5 az 7 l benzinu to jest 250-270,-Kc
Plyn 8-8,5 l to jest 150-160,-Kc

Proste mi vychazi co 1km to 1,-Kc :arrow:
no nevím kde tankuje?, já na benzině tam stojí benzín 39,5 kč/l
LPG 16,8 kč/l
tak?e kdy? to vztáhnu k sobě tak já jsme jezdil za nějakých 7l benzinu na 100km co? je 276 kč na 100 km, 2,76kč na kilometr

při stejném stylu jízdy jezdím za 8,5l LPG co? je 142kč na 100km, kilometr tedy za 1,42 kč. Je to skoro polovina...

Celkem by mě zajímalo,kde tankuje? LPG za 18,75 kč/l....

Napsal: úte říj 09, 2012 21:39
od benja
já jsem známý rypalista......serte na LPG:D.....prosím o smazání příspěvku rovnou

Napsal: stř říj 10, 2012 8:57
od tkupilik
Ses seltino dobrej demagog, pokud pouzijes jednu z nejnizsich cen LGP a postavis proti tomu prepalenou cenu naturalu. Pokud chces zjistit smysluplne cisla, vem ceny od ona, maj online ceniky a nemusis si cucat z prstu nesmysly.

Napsal: stř říj 10, 2012 10:25
od Seltino
Mo?ná je to tak jak pí?e?, nebo by jsi si nejprve mohl přečíst pořádně to co jsem napsal.....
Jak jsem řekl, kdy? to vztáhnu k sobě a já tankuji na benzině jak benzín tak LPG. LPG v Ostravě se dá pořídit v ostravě i levněji ne? 16,80, dra??í ne? 17kč jsem v Ostravě nikde neviděl. Tak?e by mě zajímalo kde při?el na cenu 18,75 kč za litr LPG. Tak?e na mě nevytahuj, ?e jsem vzal úmyslně nejdra??í benzín a nejlevněj?í LPG. A kdy? u? je řeč o ceně na ONO, tak za takhle nízkou cenu koupí? opravdu benzín asi jen na ONU a ty jsou opravdu v?ude...... Přijeď do Ostravy a uka? mi kde koupí? litr naturalu za 35,50 kč/l bě?ná cena naturalu se tu pohybuje 38kč+ jezdit 20 km na ONO do mo?nova a jě?tě zpátky se mi opravdu vyplatí. Co u?etřím na plné nádr?i skoro projedu.... (za předpokladu ?e jezdím na benzín).

Tak?e jě?tě jednou to co jsem napsal bylo my?leno k tomu,kde tankuji já a tam je cena taková jak jsem napsal....

Napsal: pát říj 12, 2012 8:43
od Kriss
ahoj Seltino tady Kriss.....jak ti to jezdi na ten plyn?Mas to teda delane v Novem jicine?Cuka motor pri velkem zatahu nebo jede plynule do otacek?

Napsal: pát říj 12, 2012 10:55
od Grande EVO
Seltino píše:
Grande EVO píše:Za polovinu ja proste nejezdim,nebo to spatne pocitam
:twisted:

Troska matematiky na 100km potrebuju neco mezi 6,5 az 7 l benzinu to jest 250-270,-Kc
Plyn 8-8,5 l to jest 150-160,-Kc

Proste mi vychazi co 1km to 1,-Kc :arrow:
no nevím kde tankuje?, já na benzině tam stojí benzín 39,5 kč/l
LPG 16,8 kč/l
tak?e kdy? to vztáhnu k sobě tak já jsme jezdil za nějakých 7l benzinu na 100km co? je 276 kč na 100 km, 2,76kč na kilometr

při stejném stylu jízdy jezdím za 8,5l LPG co? je 142kč na 100km, kilometr tedy za 1,42 kč. Je to skoro polovina...

Celkem by mě zajímalo,kde tankuje? LPG za 18,75 kč/l....

Jsem ze severu Brna takze tady se ted pohybuje 18-18,50,-Kc,kdyz jsem bral naposled opravdu 18,90,-Kc viz.cenova mapa http://seznamlpg.cz/

Holt to mate v Ostrave levnejsi a abych jezdil pres cely Brno abych mel Plyn za 16,90,- ztoho jsem uz vyrostl :D

Napsal: pát říj 12, 2012 15:13
od 1nekros1
Kriss píše:ahoj Seltino tady Kriss.....jak ti to jezdi na ten plyn?Mas to teda delane v Novem jicine?Cuka motor pri velkem zatahu nebo jede plynule do otacek?
ono to necuka furt iba niekedy ked ides ekorely a potom chcves od toho vykon vtedy to trhne. okolo 3000otacok +- par krat zas popridavas plyn a uz to zas nerobi pri max vykone to je OK

Napsal: pát říj 12, 2012 20:30
od Seltino
tak dneska jsem byl upravit to vstřikování LPG. Problém u na?eho motoru je jeho sání, nejde se s tryskami LPG dostat do místa kde se vstřikuje Benzín tak jako u jiných motorů, posunutím vstřiku od LPG od klapky mů?e ovlivnovat rozptyl LPG v sání. Talianí na to dělají tuhle redukci:

Obrázek

Obrázek

Obrázek



tato redukce se nasadí na vstřiky benzínu a tím pádem dochází ke vstřikování LPG na stejném místě jako se vstřikuje benzín, tím dochází k jeho lep?ího rozptylu.

Po této úpravě jsem najezdil jen cca 30 km, tak?e je jě?tě brzo hodnotit. Nicméně míval jsem problémy s občasným cukáním při plném plynu na podlaze a prudké akceleraci. Teď se tyto cukance při prasáckém stylu jízdy neprojevují, několikrát jsem motor roztáčel do plna a akceleroval co to jen ?lo,ale cukání se neprojevilo. Pokud jezdím klidným stylem tak se cukance neprojevují. zatím se mi podařílio zacukat jen tím, ?e jsem prudce vyakceleroval a pak ubral krátce plyn o cca 1cm na pedálu plynu při stejném rychlostním stupni, pak potom auto při ubrání zacukalo.

Zkou?eli jsme takhle jezdit s diagnostikou a ikdy? auto zacukalo tak se toto zacukání nikterak na diagnostice neprojevilo.

Je na to jě?tě brzo to hodnotit, ale úprava mi cukání určitě omezila, jeliko? mi před tím puňta při prudké akcleraci občas zacukal, teď tento jev nepozoruji.

Kriss, ano nechal jsem si to udělat u pana Podzemného v Novém Jičíně.

Napsal: sob říj 13, 2012 5:27
od 1nekros1
Krasna dokumentacia kuknem to u mna a dam vediet mne to cukanie po pusteni plynu uz nerobi. Odstranili to skratenim hadiciek a zvecsenim trisiek + cela autorekalibracia lpg jednotky. Nanovo sa musela naucit od benzinovej

Napsal: sob říj 13, 2012 12:29
od Kriss
Nevíte někdo jestli ma bravo 1.4 t-jet toto samé vstřikování. Mamina ma LPG a strasne ji to cuka. Tak?e pokud by to bylo stejne ře?eno tak by se tonto problem mohl vyře?it těmito přechodkami.Díky za odpověď

Napsal: sob říj 13, 2012 16:23
od 1nekros1
Kriss píše:Nevíte někdo jestli ma bravo 1.4 t-jet toto samé vstřikování. Mamina ma LPG a strasne ji to cuka. Tak?e pokud by to bylo stejne ře?eno tak by se tonto problem mohl vyře?it těmito přechodkami.Díky za odpověď
urcite ano kedze je to 16v. a problem je v kolisani tlaku treba tam ovela vecsie trisky (typek mi vravel ze ako na 1,8liter) co mu je divne a aj tie solenoidove ventily sa original malo otvarali tak tam nieco na nich modifikoval aby sa otvarali viac a to stihalo tlacit plyn.ked si siel na 2500otackach a zoslapol podlahu tam tam strasne klesol tlak a po chvylke asi 2 sekundy to zacalo trhat.a dalsi problem co tam je ze to nesmi byt daleko. ja som to riesil asi 3 mesiace takze uz neco sa na mna nalepilo ale ten typek tiez nevedel preco mi to robi nakoniec to cukanie odstranil skoro. teraz uz je len problem v tom ze to cuka ked menis jazdne styli. ze ta LPG jednotka sa nestiha modifikovat za tou benzinovou.

Napsal: ned říj 21, 2012 12:21
od 1nekros1
Cau pocuj nevies nahodou pod cim to hladat? Alebo neake objednavacie cislo?

Napsal: pon říj 29, 2012 20:03
od Seltino
to bohu?el nemám páru...

Napsal: úte říj 30, 2012 8:08
od 1nekros1
no cez vykend som sa na to kukal ako to je u mna a ja to tam mam takze nic no :-) lpg som spokojny s tym ako to ide, pokial to nepojde horsie je to ok

Re: LPG

Napsal: ned pro 09, 2012 19:59
od Kotas
dnes se mi po cestě děla hodně zajímavá věc: Dobíjel jsem baterku, takže jsem to měl cca 4 hodiny odpojené. Potom jsem vše zapojil a jel jako obvykle. Auto se přeplo na plyn, normálně jelo, ale po chvilce bez ohlášení přeplo na benzín. Přepnul jsem ručně na LPG a opět. Doba jízdy na LPG se postupně prodlužovala. Venku bylo v tu dobu asi -8°C. Plynaři, co si o tom myslíte? Stalo se to už někomu?