Stránka 10 z 15
Napsal: stř úno 23, 2011 16:14
od lukasbc
No 5 let nevím nevím-otázka je co se myslí pojmem výdr?-fyzicky skutečně jsou v jednom kuse ale ta stírací schopnost po 5-ti letech tomu nevěřím.
Problém je v tom velkém stěrači - tam se ta guma o?u?lá zhruba uprostřed celkem brzo-pozná se to podle toho,?e tam zůstává nejprve lehce mokrý film(v de?ti) a jak přijde sníh a břečka na cestě,tak čím dál více zřetelněj?í a ?ir?í ?mouha.
Ale to je jedno-ka?dý to ře?í nějak jinak.

Já jen ?e u? jsou na autě a paráda! A ty gumičky tam pasují i ty obyč na staré stěrače-tak?e z mě strany konečně spokojenost

Napsal: čtv bře 03, 2011 14:25
od Dušan
Stěrače z Polska
http://www.fiat-lancia-alfa.pl/wycierac ... nalne.html
Kdy? si prohlédnete tyto stránky, ceny ND jsou dost slu?né
Napsal: pon črc 18, 2011 21:17
od Dušan
Byl jsem nucen koupit nový řidičův stěrač- Nav?tívil jsem prodejnu AutoKelly, kde jsem si vybral stěrač od fy Champion
Původní cena 372,- Kč, na zákaznickou kartu 5% sleva, tj. konečná cena 353,-Kč. V krabičce byly asi 4 adaptéry na různá vozidle včetně GP-čka. Je?tě dodatečně dokoupím stěrač spolujezdcův (na ten jsem se vyka?lal, jeliko? jsem si chtěl nejdříve ověřit, jak bude pasovat).
Původní dr?ák
Dr?ák Champion
P.S. Musím ale uznat, ?e ten původní vypadal lépe, ale co se dá dělat
Napsal: pon črc 18, 2011 21:55
od Jarouš
...a to se vyplatí, kdy? origo sada od Valeo (TRW) vyjde na cca 650,-

Napsal: úte črc 19, 2011 12:44
od Dušan
Jarou? píše:...a to se vyplatí, kdy? origo sada od Valeo (TRW) vyjde na cca 650,-

Nevidím důvod pochechtávajícího smajlík - snad ke ?patné koupi? Proč by mělo být Valeo lep?í ne? Champion. Jedině v tom, ?e upevňovací cvakátka vypadají trochu uhlazeněji a jsou zase o něco dra??í ne? Champion
Napsal: úte črc 19, 2011 13:07
od Jarouš
Du?an píše:Jarou? píše:...a to se vyplatí, kdy? origo sada od Valeo (TRW) vyjde na cca 650,-

Nevidím důvod pochechtávajícího smajlík - snad ke ?patné koupi? Proč by mělo být Valeo lep?í ne? Champion. Jedině v tom, ?e upevňovací cvakátka vypadají trochu uhlazeněji a jsou zase o něco dra??í ne? Champion
Jde o to, ?e za ty prachy není schopen výrobce renomované značky udělat ani uchycení na konkrétní typ vozu a vypadá to jako nějaký univerzální bastl z Tesca.
Napsal: ned říj 30, 2011 17:17
od milhaus
Tak jsem dal na radu koho jiného ne? Jarou?e a koupil stěrače od SWT v ATU u carefouru v Ostravě sice stály 935 Kč, ale není rozdíl mezi origo a tady těma.Měnil jsem po 4 letech.Na fotce vlevo origo v pravo SWT.

Napsal: ned říj 30, 2011 22:13
od Teddy86
Napsal: pon říj 31, 2011 18:10
od milhaus
To si nemohl napsat dřív!!.....

Napsal: pon říj 31, 2011 20:14
od Teddy86
No ja je tam kupoval uz v lete tak mne to pak nenapadlo. Nemuzu myslet na vsechno.
Napsal: pon lis 14, 2011 12:03
od misha
Jarou? píše:Du?an píše:Jarou? píše:...a to se vyplatí, kdy? origo sada od Valeo (TRW) vyjde na cca 650,-

Nevidím důvod pochechtávajícího smajlík - snad ke ?patné koupi? Proč by mělo být Valeo lep?í ne? Champion. Jedině v tom, ?e upevňovací cvakátka vypadají trochu uhlazeněji a jsou zase o něco dra??í ne? Champion
Jde o to, ?e za ty prachy není schopen výrobce renomované značky udělat ani uchycení na konkrétní typ vozu a vypadá to jako nějaký univerzální bastl z Tesca.
Na druhou stranu u Championů pak mění? jen gumičky, tak?e u?etří?. Já mám taky Championy, ale kupoval jsem je před rokem a tak hnusně nevypadaly. Problém byl s nasazením, ?lo to dost tě?ko ... asi to byl důvod k vytoření nového uchycení (paskvilu

)
Napsal: stř led 04, 2012 15:20
od jeník1
gawry píše:Mě dělají stěrače toté? - a ře?ení ? : při?plouchnu trochu Sheronu (nebo jak se to jmenuje) z ostřikovače a mám na pár kilometrů klid - a tak to jde pořád dokola

To nedělá sklo, ale ta pohyblivá číst stěračů pod tím plastem nad přední kapotou. Já tam občas stříknu silikon a jdou jako po másle. Tam v?ude mů?e voda a silikon tohle vyře?í. O auto je třeba se starat. Nejhor?í je, kdy? auto není gará?ovaný, tak dlouhodobě to je problém.
Napsal: stř led 04, 2012 15:56
od Kotas
Zajonc píše:Zdravim,
mam velký problém, přestaly mi fungovat přední stěrače.
Tak jsem hledal na netu v čem by mohl být problém a zjistil jsem, ?e je to častej?í problém u Grande punta.
viz zde:
http://www.fiatforum.com/grande-punto/2 ... relay.html
1 příspěvek odpovídá přesně mému problému a 3 příspěvek by ho měl vyře?it (co si o tom myslíte)
Ka?dopádně problém se začal projevovat u? před nedávném, kdy občas stěrače začaly stírat trhaně a párkrát se nevrátily do původní pozice, kdy se roze?ly a? po nějaké chvilce. No a teď u? nefungují vůbec.
Motorek jsem rozebral a vyzkou?el, je 100% funkční. Dále cyklovač a spinač v pačče jsou taky funkční.
motorek má 4 vstupy:
1 ?luto/?edá zde je -
2. ?edá zde je +
3. zelená
4. černá zde je -
kdy? připojím 1 a 2 k baterii motor normálně jede
3 a 4 slou?í k navrácení motorku do start pozice
při první rychlosti kdy stěrače stírají přeru?ovaně pulzuje na 2. přeru?ovaně + a na 1 má byt - (ov?em zde není a to bude asi ten problém)
při druhé rychlosti kdy stěrače stírají plynule je na 2 + a na 1 má byt - (ov?em zde není)
při nejvy??í rychlosti se na vstupech 1 a 2 vymění polarizace a motor se točí pospátku rychleji (na 2 vstupu má tedy být mínus, ale taky tam není, neboli jsem nic nenaměřil) a na vstupu 1 je +
po celou dobu měření jsem + na vstupech naměřil tak jak má být
po celou dobu na vstupu 4 byla zem přítomna (měřitelná)
Kdy? sepnu sterač na nejvy?í třetí rychlost tak pod palubkou jde sly?et jak tam cvaká relátko.
v případě prvni a druhé rychlost ?ádne relé nejde sly?et.
Jak by jste postupovali dále?
Zatím díky
Odpovídám tady na dotaz Zajonce ohledně motorku stěračů.
Dělalo mi to úplně přesně to stejné, del?í dobu se stěrače za jízdy zasekávaly, ale v?dy rozběhly, a? pak jednou se nerozjely a bylo sly?et cvakat pod palubovkou nějaké relátko.
Ve fiatu motorek vytáhli a na stole se jim točil, tak ?li po bodycomputeru,ale nakonec to bylo motorkem - má vět?í odpor - jeví se jako bys stíral třeba moc sněhu nebo chtěl rozběhnout zamrzlé stěrače. Motorek se pak ani nehne, i kdy? mimo auto se točí. A doprovází to cvakání pod přístrojovkou.
Mě pomohla výměna motorku, zatím musím zaklepat, ale je v pohodě...
Napsal: úte úno 21, 2012 21:38
od 1nekros1
chalani jak dam dole brzdove svetlo lebo som asi pako....
rozjebala sa mi hadicka do ostrekovaca vzadu. ta mi natiekla do svetla zadneho vsetko mi tam zaoxidovalo a v nutri v aute mam smrad ze az s ostrekovacej vody..... to ty jedbnuty taliani musia davat PLASTOVUUU hadicku na ostrekovac cez husaci krk s kablami???? uplne jebnuty... secko mam od toho teraz zasrane v kufri!!!!!!!!!!!

zajtra to idem rozoberat len dajako mi to brzdove nechce ist dole.
Napsal: úte úno 21, 2012 21:48
od Lipi
je to tam len zacvaknute... ale skor to bude? muset asi len vytrhnut... mne to tie? inak ne?lo...