Stránka 10 z 22

Zdravím

Napsal: pon led 16, 2012 1:35
od x.b.o.b
?havič: zkusit zalít uvolňovačem,pohýbat, nechat pár dní, pohýbat a čekat taky m§?es zkusit zahřát motor, údajně to pak jde líp, moje hlava ale skončila stejne pod vrtačkou. 1 ?el, 3 ani za prase.

K tomu řetězu: napínák v háji při 70 tis.

Gumy vs. spotřeba: vět?í kolo = vět?í odpor, ale taky vět?í rychlost. a víc ujetých m za jedno otočení. auto si počítá rychlost z otáček motoru/převodovky/kol, ne reálnou rychlost. tím pádem ti měří i men?í vzdálenost ne? reálně ujede?, ale palivo si měří přesně, tak?e bych řekl, ?e spotřeba se moc nemění, jen je odchylka ve výpočtu.

A dotaz: má někdo problémy s DPF? na 1.3 66kW?

Napsal: ned úno 12, 2012 12:08
od Lipi
Zdravim mam taky problem...
Pri jazde sa mi zohreje ako keby motor na prevadzkovu teplotu... ale potom ak idem len dlh?iu rovnu trasu tak mi skače teplota... klesne o jeden dielik ...a pod... nikdy sa neprehrieva...

Voda neubíva... je tam stale od leta asi 1-2cm nad minimem...

Napsal: úte úno 14, 2012 21:08
od peta
v těchto mrazech zále?í na zatí?ení, otáčkách motoru. Vyrazím do práce, motor se ohřeje na standardní teplotu, sjí?dím první kopec, padne na 1/2, pak se trochu dohřeje a po sjetí dal?ího kopce kolikrát padne a? skoro na min. Tak?e kolísání po rovině při rozdílném zatí?ení motoru by mne nijak taky nepřekvapovalo. Jezdím nafty 20 let, mimo staré komůrkáče to dělaly v?echny naftové moderní motory, pokud neměly přihřívač. ře?it termostat apod nemělo význam, prostě tepla se nedostává :lol: Pomů?e částečně zakrytí chladičové stěny, na MKII to nějak ?lo kartonem, na GP je to celé zakrytované

Napsal: sob úno 18, 2012 16:06
od Lipi
teplota teraz nekoli?e... ale unika mi zrejme voda... cez dolnu hadicu... asi tesnenie na rychlospojke...

A novy poznatok... tečie mi tesnenie cez simering na klukovke... na strane prevodovky.... ked menili spojku a zotrvak.. tak hovoril to netreba netečie... a teraz.. mo?em zasa platit za opravu.. :?
Ale v?imol som ti ?e tečie aj trocha cez simering na klukovke na druhej strane ... ako je remenica...

Jeden znami mi povedal ?e či nemam ucpané odvetravanie kluky... len?e tam to je robene priamo cez tu trubku... priamo do sania...

Aj som si v?imol na hadici intecolera ?e je tam cela hadica zatečena... ale to bude asi zrejem tym odvetravanim ked?e si to turbo cuca cez tu trubku odvetravania..... lebo turbo po kontrole je vraj a? moc dobre na tom..

Ked sa mi podarí tak urobim foto..

Napsal: sob úno 18, 2012 19:57
od JardaK.
peta píše:v těchto mrazech zále?í na zatí?ení, otáčkách motoru. Vyrazím do práce, motor se ohřeje na standardní teplotu, sjí?dím první kopec, padne na 1/2, pak se trochu dohřeje a po sjetí dal?ího kopce kolikrát padne a? skoro na min. Tak?e kolísání po rovině při rozdílném zatí?ení motoru by mne nijak taky nepřekvapovalo. Jezdím nafty 20 let, mimo staré komůrkáče to dělaly v?echny naftové moderní motory, pokud neměly přihřívač. ře?it termostat apod nemělo význam, prostě tepla se nedostává :lol: Pomů?e částečně zakrytí chladičové stěny, na MKII to nějak ?lo kartonem, na GP je to celé zakrytované
Naprosto souhlasím. Kdy? teď byly ty velké mrazy, tak se bě?ně stávalo, ?e teploměr při pětiminutovém čekání na kolegyni (s nastartovaným motorem) spadl na úplné minimum. Já zakrytí grilu ře?il nacpáním sněhu do něj a stříknutím vody na sníh, aby se vytvořil pololed a myslím, ?e se motor tro?ku rychleji zahříval, ale hlavně pak dr?el stabilní teplotu. Kdy? se teď oteplilo, sněhová ucpávka sama ode?la - rozpustila se.

Napsal: ned úno 19, 2012 21:08
od peta
Lipi píše:teplota teraz nekoli?e... ale unika mi zrejme voda... cez dolnu hadicu... asi tesnenie na rychlospojke...

A novy poznatok... tečie mi tesnenie cez simering na klukovke... na strane prevodovky.... ked menili spojku a zotrvak.. tak hovoril to netreba netečie... a teraz.. mo?em zasa platit za opravu.. :?
Ale v?imol som ti ?e tečie aj trocha cez simering na klukovke na druhej strane ... ako je remenica...

Jeden znami mi povedal ?e či nemam ucpané odvetravanie kluky... len?e tam to je robene priamo cez tu trubku... priamo do sania...

Aj som si v?imol na hadici intecolera ?e je tam cela hadica zatečena... ale to bude asi zrejem tym odvetravanim ked?e si to turbo cuca cez tu trubku odvetravania..... lebo turbo po kontrole je vraj a? moc dobre na tom..

Ked sa mi podarí tak urobim foto..
Na straně setrvačníku mi na MKII tekl olej přes ?rouby připevňující setrvačník. Pokud do rozdělali a ?rouby nedali na lepidlo, mů?e to téci tudy a ne přes gufero.
Ka?dé turbo propou?tí trochu oleje, zatm jsem to viděl na v?ech autech, MKII a GP je na tom stejně - hadice od oleje - neře?ím, pokud spotřeba oleje není nad normu.

Napsal: stř bře 07, 2012 11:41
od Lipi
Má tu niekto rie?ene alebo skusenosti s takymto niečim?
http://aukro.sk/chip-power-box-fiat-gr ... 76142.html

Napsal: úte bře 13, 2012 13:30
od Kolacok
Neriskoval by som to. Sice si na to pisu chvaly, ze motor nedymi, neopotrebuva sa a vlastne perpetuum mobile.. ale to zariadenie odrbava RJ a zasobuje motor nezmyselnymi datami.
Co som o roznych boxoch cital, tak z dlhodobeho hladiska je s tym iba problem.

K tomu ohrevu - ked zidem asi 2km z kopca bez plynu, teplota padne o 1 dielik, ak je vonku okolo -5 a menej (s deklom za prednou mriezkou). Pri stati teplota pada az na minimum.
Dal som karton za prednu mriezku a dost rapidne to tieto javy eliminuje.
Na dolnu dekor. mriezku pred chladic turba som nalepil pasku, zlahka to prefukuje, ale pomoze motoru dlhsie si udrzat teplo.

Klepe sa chudak od zimy ako ja, od novembra do februara.

Napsal: úte bře 13, 2012 15:49
od Bongo-Bong
rozsvitila se mi kontrolka motoru :( ale jede to normalne a pri odpojeni baterie opet sviti... :cry:

Napsal: úte bře 13, 2012 15:51
od Bongo-Bong
a celkem mi piska turbo :cry: uz je toho nejak moc :?

Napsal: úte bře 13, 2012 18:13
od Jirka
A co diagnostika?
To zvý?ené pískání turba značí v lep?ím případě nějakou netěsnost ve spojích a nebo v tom hor?ím se loučí turbo , taky jím mohlo něco proletět.
Shod sání do turba a koukni na lopatky, popřípadě vyfotit mobilem je tam ?patně vidět.

Napsal: úte bře 13, 2012 18:22
od Bongo-Bong
na diagnostiku se teprve chystam..pocitam zitra, pozitri..doufam,ze turbo jeste vydrzi..chystam se zitra sundat sani a uvidim..snad nejaka netesnost..v nizkych otackach spis houka, ale to je standartni..to dela od zacatku..jenze ted od 2tis otacek do toho zacina piskat... :(

Napsal: úte bře 13, 2012 23:38
od Lipi
Take to písani som si teraz v?imol aj ja... ale to ide normalne linearne s otáčkama... ako ka?de auto s tubom trochen svi?tí...

Ak nesvi?tí na neutrali tak je dobre...

Mne to je teraz lep?ie počut po vymene toho odlučovača...

Pripadne nahraj do mobilu video a nekde to zaves..

Napsal: úte bře 27, 2012 18:57
od Bongo-Bong
tak kontrolka zhasla a ted zase cca po 1000km sviti..vzdy se mi to stalo pri popojizdeni v kolone... :( dnes jsem vymenil filtr a chystam se na olej..je mozny, ze turbo je hlucny a kontrolka sviti kvuli oleji?jedost zalostnej..malinko jsem ho presvihl :oops:

Napsal: úte dub 17, 2012 21:05
od Bongo-Bong
kuna mi prekousala hadici od topeni :evil: