Stránka 10 z 16
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
Napsal: úte led 20, 2015 8:01
od Dušan
jeník1 píše:Mám na ten jejich benzín silné podezření. Nikdy předtím jsem u nich plné nádrže netankoval, vždy to míchal u různých pump a tohle se mi nikdy nestalo. Asi to bude chtít 50 procent ONO a 50 procent třeba shell.
Podívej se na stránky ČOI. Já koukal asi na posledních 5 let a ani jednou nemělo ONO problém z kvalitou benzínu.
P.S. Paradoxně v roce 2014 dostalo jedno Ono pokutu za to, že mělo v naftě nižší podíl FAME než je norma
Ale kvalita PH je v tomto tématu

Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
Napsal: úte led 20, 2015 8:14
od Sibstr
jeník1 píše:2x jsem tankoval plnou nádrž u Tank Ono. Tak asi to bude tím

Jó to bude určitě tím

měl bys tam radši lít vodu
Hele mám tento motor jak v GP, tak v Pandě, už 10 let, tankuji z 90% u Tank ONO, najeto přes 150k km a neměl jsem jedinou závadu na motoru. Takže benzínem od Tank ONO to určitě nebude, to je kravina.
Bude to tím, že jezdíš hodně málo a lehkou nohu. Já tak jezdím sice taky, ale jednou, dvakrát do roka jedu přes Německo do Alp a na německé dálnici to vždycky pořádně nakrmím.
Dušan píše:Podívej se na stránky ČOI. Já koukal asi na posledních 5 let a ani jednou nemělo ONO problém z kvalitou benzínu.
P.S. Paradoxně v roce 2014 dostalo jedno Ono pokutu za to, že mělo v naftě nižší podíl FAME než je norma

Přesně tak, hlavně ČOI jezdí převážně na udání, což je docela smutný, a u Tank ONO jsou skoro jako doma, holt konkurence.
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
Napsal: úte led 20, 2015 16:18
od jeník1
Sibstr: Asi máš pravdu, kontrolka hlásí vyšší emise. Dnes jsem to prohnal po dálnici D3 z Veselý nad Lužnicí do Miličína a zpět. Místy na tachometru 180 a 6 tisíc otáček v autě horko jako v sauně, ale už to nesvítí.

Oranzový vykričník na přístrojové desce
Napsal: pát led 23, 2015 10:15
od Idos
Ahoj, chci se optat co znamená oranzovy trojuhelnik s vykricnikem na palubni desce vzdy se rozviti po nastartovani a rozviceni svetel v čestine to pise chceck running lights (zkontrolujte osvetleni) ale to jsem zkontroloval a vse sviti jaky by mohl byt problem opravdu vse je v poradku.
Re: Oranzový vykričník na přístrojové desce
Napsal: pát led 23, 2015 10:39
od Sibstr
V Manuálu na straně 149 o této kontrolce píší toto:
HLÁŠENÍ OBECNÉ UDÁLOSTI (žlutá)
Tato kontrolka se rozsvěcí při následujících událostech.
Porucha snímače tlaku motorového oleje
Tato kontrolka se rozsvítí při zjištění abnormality snímače tlaku motorového oleje. V takovém případě se co nejdříve obraťte na autorizovaný servis Fiat za účelem odstranění abnormality.
Zásah nárazového spínače pro přerušení přívodu paliva
Tato kontrolka se rozsvítí po zásahu nárazového spínače pro přerušení přívodu paliva. Na displeji se zobrazí specifické hlášení.
Porucha čidla deště
Tato kontrolka se rozsvítí při zjištění abnormality čidla deště. Obraťte se na autorizovaný servis Fiat. Na displeji se zobrazí specifické hlášení.
Porucha systému kontroly tlaku vzduchu v pneumatikách (pokud je ve výbavě)
Tato kontrolka se rozsvítí při zjištění abnormality systému kontrolující tlak vzduchu v pneumatikách TPMS (pokud je ve výbavě). V takovém případě se co nejdříve obraťte na autorizovaný servis Fiat. Pokud je na vůz namontováno jedno nebo několik kol nevybavených snímačem tlaku vzduchu, rozsvítí se kontrolka ve sdruženém přístroji a zůstane rozsvícená až do okamžiku opětovného obnovení původního stavu. Na displeji se zobrazí specifické hlášení.
Zanesený odlučovač pevných částic (verze Multijet)
Tato kontrolka se rozsvítí, když je zanesen odlučovač pevných částic a podmínky jízdy neumožňují automatickou aktivaci jeho regenerace. Za účelem provedení regenerace odlučovače pevných částic je vhodné s vozem pokračovat v jízdě až do okamžiku když zhasne kontrolka. Na displeji se zobrazí specifické hlášení.
Porucha vnějších světel
Viz popis u kontrolky (žárovka s vykřičníkem uprostřed).
Porucha parkovacího asistenta (pokud je ve výbavě)
Viz popis u kontrolky (P s malým kuželem).
Závadu na osvětlení hlásí kontrolka žárovky s vykřičníkem uprostřed. Je to kontrolka v kapličce uprostřed úplně nahoře. A nejčastěji zlobí osvětlení SPZ.
EDIT: Tady jsem nasdílel český manuál:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/446 ... manual.pdf
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
Napsal: pát led 23, 2015 12:27
od Idos
Dky moc je to v te strizce rten vykricnik a palubak pise to co jsem psal nahore no projdu dnes zarovky a uvidime
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
Napsal: pát led 23, 2015 14:26
od Sibstr
Podle mě to žárovka nebude, protože kdyby to byla žárovka, tak svítí i ta kontrolka žárovky s vykřičníkem uprostřed. Alespoň u mě tomu vždycky tak je.
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
Napsal: pát led 23, 2015 19:48
od Tatranec
[quote="jeník1"]Sibstr: Asi máš pravdu, kontrolka hlásí vyšší emise. Dnes jsem to prohnal po dálnici D3 z Veselý nad Lužnicí do Miličína a zpět. Místy na tachometru 180 a 6 tisíc otáček v autě horko jako v sauně, ale už to nesvítí.

[/quote]
Jeníku, čo to máš za motor pod kapotou?
Dobre vidím? Jedna-dvojka a 180 km/h ?
Je to možné? Nie je na diaľnici klesanie?
Ak je to pravda, "smekám klobouk!"
Tatranec, P 2012, 1.2 Fire
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
Napsal: pát led 23, 2015 21:15
od jeník1
Bylo tam klesání, ale i tak 1,2 když na pětku vytočiš asi na 6000 otáček jede tachometrových 180. GPS ukázalo 176 km/h. Jinak ta oficialní maximálka co udávají je 155 km ale pouze v záběhu motoru.
Ta D3 se jim povedla. Je rovná mít třeba Ferrari jedu tam 300. Jezdí tam policejní černý Passat a má SPZ s číslem 1976

Ale jakmile je mírné stoupání je problém udržet i 140 km

Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
Napsal: pát led 23, 2015 21:30
od Zdenda
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
Napsal: pát led 23, 2015 21:40
od Zdenda
To jsi dobrej s Nadinou 1.4 170km/h z kopce

a to už motor kvičel

Z druhé strany z abarthem na 6 stku 195 km/h a to jsem neměl pedál na podlaze

Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
Napsal: pát led 23, 2015 22:06
od Sibstr
Tak já jsem z tý 1.2 vytáhl z kopce dle GPS 188 km/h, na tachometru bylo rovných 200. Jinak v Německu nebyl problém se po celou dobu jízdy držet na tachometrových 160 km/h a to i ve stoupání, ale přijde mi, že na německých dálnicích nemají ani zdaleka takové kopce, jako u nás.
Jinak 160 km/h na německé dálnici vypadá takto:
http://youtu.be/cOKrxCTqyLE a jo, motor dostává docela pokouřit, obzvlášť když jedete tímto tempem čtyři hodiny, na konci videa je slyšet, jak výrazně klesne hluk z motoru, když jsem zpomalil ze 160 na 110.
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
Napsal: pát led 23, 2015 22:29
od Zdenda
Proto já závodím do kopce

Tam se teprve pozná co mají tuningáři pod kapotou

Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
Napsal: sob led 24, 2015 7:05
od MV
No je fakt, že jsem jednou s GP jel taky tacho trošku pod 180

Bylo to na D1 z kopce kus před Prahou a bylo to o štěstí plus vítr v zádech. Kolik to bylo reál to nevím, tehdy jsem měl gp tak půl roku a neměl jsem gps, ale že by se jednalo o bezpečný manévr to ne, zrychlovat nebylo jak a zpomalit jsem naštěstí nemusel (navíc na 175/65 15"). Dneska bych do toho už nešel

Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
Napsal: sob led 24, 2015 9:43
od Dušan
1,2-ka musí při rychlosti nad 145 km/h docela trpět. Víc jsem s ní nikdy snad nejezdil,. Bylo mi toho motoru líto (i benzínu)
Ale to uz je v tomto tématu
