Pokec 2010
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Zajímal bych¨mě Vá? názor na tuto situaci:
Soused parkoval na parkovi?ti mimo vozovku (zelené auto) a do ulice umístili značku Zákaz zastavení kvůli či?tění vozovky. Pod značkou byla jen dodatková tabulka "13 - 20 hod"
Auto mu nechali měst?tí strá?níci odtáhnout. Podle mě je to protiprávní jednání, jeliko? zákaz stání platí pro příslu?nou část vozovky - podle SBÍRKY ZÁKONŮ ČESKÉ REPUBLIKY VYHLÁ?KY Ministerstva dopravy a spojů, kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích a úprava a řízení provozu na pozemních komunikacích, § 6 Platnost svislých dopravních značek, odst. 1 říká :"Svislá dopravní značka umístěná vedle vozovky nebo nad vozovkou platí pro celou vozovku v daném směru jízdy". Dále je ře?eno ?e zákazové značky stání a zastavení platí pouze pro příslu?nou stranu vozovky.
Podle mě jednali protiprávně. Jakého názoru jste Vy

Soused parkoval na parkovi?ti mimo vozovku (zelené auto) a do ulice umístili značku Zákaz zastavení kvůli či?tění vozovky. Pod značkou byla jen dodatková tabulka "13 - 20 hod"
Auto mu nechali měst?tí strá?níci odtáhnout. Podle mě je to protiprávní jednání, jeliko? zákaz stání platí pro příslu?nou část vozovky - podle SBÍRKY ZÁKONŮ ČESKÉ REPUBLIKY VYHLÁ?KY Ministerstva dopravy a spojů, kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích a úprava a řízení provozu na pozemních komunikacích, § 6 Platnost svislých dopravních značek, odst. 1 říká :"Svislá dopravní značka umístěná vedle vozovky nebo nad vozovkou platí pro celou vozovku v daném směru jízdy". Dále je ře?eno ?e zákazové značky stání a zastavení platí pouze pro příslu?nou stranu vozovky.
Podle mě jednali protiprávně. Jakého názoru jste Vy


Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
-
- Profík
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
- Bydliště: Praha-6
- Kontaktovat uživatele:
no u nas kdys cistej silnice tak mi mame pred servisem presne takovy misto jak stoji to zelene auto a nikdy nam to tam necistej jedou jen ulici ikdys tam nikdo nestoji a neprekazi takze si myslim ze ho odtahli nepravem ale taky zalezi komu to parkoviste patri?kdyby bylo soukromi tak je to jina nez kdys je to mestka cast ale jinak nevim to musi vedet kluci od police
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
Vyka?li se na logiku a dr? se zákona.milhaus píše:Pokud se jedná o přechodnou úpravu či?tění VOZOVKY co? určitě jo tak ta značka uplatňuje zákaz zastavení po celé ulici...( to je snad logické , ?e nebudou čistit jen něco......
Promiň, ale či?tění ulice nemů?e měnit platnost dopravní značky stanovenou Vyhlá?kou č. 30/2001 praragraf 6 a nemů?e jí být nadřazené a nadřazené i Zákonu č. 361/2001.
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
To jo, ale nemusela by ta značka potom vypadat takhle.....je?tě jsem ji neviděl....[img][img]http://img293.imageshack.us/img293/6938/znaka.png[/img]
Uploaded with ImageShack.us[/img]
Uploaded with ImageShack.us[/img]
EX - GP 1.2 Dynamic 2006
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16 V 103 kW
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16 V 103 kW
Dnes jsem v práci měl mo?nost najet něco málo kilometrů s českým klenotem mezi "offroady"
. K dispozici byla ?koda Yeti ve výbavě "holobyt" active v kombinaci s 1.8 TSI 118 kW. Interiér působí stísněným dojmem, přední okno skloněné o něco málo víc ne? v autobusu, tomu moc nepřidá. O plastech v interiéru se opravdu nedá říct, ?e by byly kvalitní a dobře zpracované - na v?em je vidět doba úspor. Působí to dost lacině. (myslím, ?e sem tam stříbrná klička by u auta které stojí půl mega, mohla být...).
K motoru je ?estikvalt s Haldexem, řeči o "nepocítitelném" připojení zadní nápravy, jsou zase jen z ří?e sci-fi. Motorově je ta 1.8 fajn, ale 118 kW bych jí hádal jen tě?ko (najeto 20000 km). Celkový průběh výkonu a krou?áku je takový nějaký neplynulý, do 2000 -2500 ot/min je to zdechlina, pak nálsleduje první kopanec kolem 3 tisíc, pak několik dal?ích men?ích kolem 4-4,5. V?ude popisovaný "lineární zátah z nízkých otáček bez turbo efektu" si teda představuju jinak
.
Navíc od 3500 ot/min u? motor celkem řve. Ono 3000 ot/min na 6. kvalt při 130 km/h asi nesvědčí o dobře odstupňované převodovce..
Jízní dojmy: uskákaná krabice s gumovým řízením a hor?ím tlumením nerovností, která se navíc v lehkém terénu (nezpevněné komunikace) kroutí jak piksla od sardinek... Pseudo 4x4?? - na blátivé louce u? to má dost problém se někam dostat.
Výhody toho typu auta? zatím jsem na nějaké významné nepři?el, mimo vět?í světlou vý?ku (na hor?í cesty), která má v?ak za následek daň v podobě nohavic od bláta, kdy? se leze ze ?pinavého auta
.
PS: tak nevím, jak s tím autem asi "hýbe" základ 1.2 TSI 77 kW..

K motoru je ?estikvalt s Haldexem, řeči o "nepocítitelném" připojení zadní nápravy, jsou zase jen z ří?e sci-fi. Motorově je ta 1.8 fajn, ale 118 kW bych jí hádal jen tě?ko (najeto 20000 km). Celkový průběh výkonu a krou?áku je takový nějaký neplynulý, do 2000 -2500 ot/min je to zdechlina, pak nálsleduje první kopanec kolem 3 tisíc, pak několik dal?ích men?ích kolem 4-4,5. V?ude popisovaný "lineární zátah z nízkých otáček bez turbo efektu" si teda představuju jinak

Navíc od 3500 ot/min u? motor celkem řve. Ono 3000 ot/min na 6. kvalt při 130 km/h asi nesvědčí o dobře odstupňované převodovce..
Jízní dojmy: uskákaná krabice s gumovým řízením a hor?ím tlumením nerovností, která se navíc v lehkém terénu (nezpevněné komunikace) kroutí jak piksla od sardinek... Pseudo 4x4?? - na blátivé louce u? to má dost problém se někam dostat.
Výhody toho typu auta? zatím jsem na nějaké významné nepři?el, mimo vět?í světlou vý?ku (na hor?í cesty), která má v?ak za následek daň v podobě nohavic od bláta, kdy? se leze ze ?pinavého auta

PS: tak nevím, jak s tím autem asi "hýbe" základ 1.2 TSI 77 kW..

GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Plně s tebou souhlasim měl jsem mo?nost vyzkou?et Yeti s 2,0TDI 103KW a opravdu ten výkon bych tam nehledal, to ten můj dehet má lep?í od?tuch.
Tahle verze stála 750tis. kč to bych teda za to nedal, výbava tam byla u? odpovídající co bych od takového vozu očekával.
Tahle verze stála 750tis. kč to bych teda za to nedal, výbava tam byla u? odpovídající co bych od takového vozu očekával.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
-
- Profík
- Příspěvky: 1090
- Registrován: stř kvě 23, 2007 20:18
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
zdravím po nějaké době, u? mě nebavilo zvedat Jarou?ovi v noci telefon, jestli u? mám zase Fiata a tak se k vám znova připojuju, snad nebude vadit, ?e to není GP, ale na jiné forum se mi nechceJarou? píše:..cos to udělal, ...Pepiku !!!?Pepa B. píše:... tak jsem dnes prodal svého milá?ka.. novému majiteli přeji hodně bezproblémových kilometrů ...
... ale u? koukám po jiném Fiatu, je?tě uvidím..tak mi zatím nema?te profil, jo? Díky


bývalé auto - Fiat Bravo 1.6 Mjet, Dynamic 2008 - Techno Grey
bývalé auto - Fiat Grande Punto 5D 1.2 Dynamic 2007 - Underground Grey
bývalé auto - Fiat Grande Punto 5D 1.2 Dynamic 2007 - Underground Grey