Stránka 9 z 17

Napsal: ned lis 08, 2009 15:56
od Honza°
Víte někdo jak je to nyní s koncernovou příbuzností trojbloku Fabia, IBIZA, Polo?? :D Nebude se jich týkat ten samý problém?..jenom ze zájmu se ptám.. :)

Napsal: ned lis 08, 2009 16:26
od Jirka
Ibiza a Polo jsou na nové podvozkové platformě, fabiaII má je?tě starou , stejnou co měla původní Fabia.

Napsal: ned lis 08, 2009 21:36
od gp
Vyzkou?eno, s tou vodou v nosníku to fakt dělá i u mě. :roll: Já se z toho..... Puň?a si nedostříkne na sklo a z Fábie budu mít akvárko :lol: :lol:

Napsal: ned lis 08, 2009 23:44
od Macek
njn ?kodovka si přece musí zajistit zákazníky i do budoucna a? jim ty jejich fóbie zreznou jako dne?ní 120ky :)

Napsal: stř lis 11, 2009 22:25
od Dušan

Napsal: čtv lis 12, 2009 6:49
od JardaK.
Du?an píše:Koncern má problémy:
http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/do ... ?id=652733
Četl jsem hlavně reakce čtenářů na Tebou uváděný článek a řeknu, je to pěkný humus. Aby mi autem protékala voda a bylo to vlastně v pořádku, tak to si raději pořídím dvoukolák! No a zítru jdu na oficiální předváděčku Eva. :D

Napsal: čtv lis 12, 2009 8:39
od misha
Du?an píše:Koncern má problémy:
http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/do ... ?id=652733
pobavil me tento komentar :) :lol: :wink:
  • Re: dám zku?enosti z FABIE I řada, 1.4 MPI
    (kumbayo IP:[78.110.208.*], 11.11.2009 20:29) | nahlásit příspěvek

    Hmm,kolega v práci ji má, 73000km najeto.Tlumiče,kuláky,silentbloky na motoru,řídící jednotka,destičky,řemen,2x napínací kladka(jedna origo,druhá čína,praskly obě),centrál,voda skrz páté dveře.Ale jinak je spokojenej.

Napsal: čtv lis 12, 2009 9:51
od Teddy86
misha píše:
Du?an píše:Koncern má problémy:
http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/do ... ?id=652733
pobavil me tento komentar :) :lol: :wink:
  • Re: dám zku?enosti z FABIE I řada, 1.4 MPI
    (kumbayo IP:[78.110.208.*], 11.11.2009 20:29) | nahlásit příspěvek

    Hmm,kolega v práci ji má, 73000km najeto.Tlumiče,kuláky,silentbloky na motoru,řídící jednotka,destičky,řemen,2x napínací kladka(jedna origo,druhá čína,praskly obě),centrál,voda skrz páté dveře.Ale jinak je spokojenej.


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Napsal: pát lis 13, 2009 17:45
od gp
Já zas nemám tohle pochlebování rád. Nemám v palici Jantarovej ?utr, abych se chechtal jednomu autu na jednom fóru a druhému na dal?ím fóru s vědomím, ?e na fórech majitelů těch aut kterým se směju, se zase smějí tomu mému.
Apropo, po de?ti, kdy? otevřu u Grande Punta kufr, tak vypustím z 5-tých dveří minimálně nějakej ten litr vody. Prdím na to, pokud bude věrně slou?it. Stejně tak u Fábie je mi putna kudy teče voda, jestli vydr?í ty 4 roky co má, ne? zas půjde. Fabií jsem měl několik. S Fabií I najeto cca 200000km a kromě garanček a dvakrát výměny opotřebitelných dílů jako třeba destičky atp. 0,-Kč dal?ích nákladů. Hodnotit spolehlivost a nutnost nav?těvovat servis u Fabie II si netroufám, má teď najeto 20000km, mám ji od července, tak?e ani není co. Zatím je v richtigu.

Napsal: pát lis 13, 2009 19:38
od misha
gp píše:Já zas nemám tohle pochlebování rád. Nemám v palici Jantarovej ?utr, abych se chechtal jednomu autu na jednom fóru a druhému na dal?ím fóru s vědomím, ?e na fórech majitelů těch aut kterým se směju, se zase smějí tomu mému.
Apropo, po de?ti, kdy? otevřu u Grande Punta kufr, tak vypustím z 5-tých dveří minimálně nějakej ten litr vody. Prdím na to, pokud bude věrně slou?it. Stejně tak u Fábie je mi putna kudy teče voda, jestli vydr?í ty 4 roky co má, ne? zas půjde. Fabií jsem měl několik. S Fabií I najeto cca 200000km a kromě garanček a dvakrát výměny opotřebitelných dílů jako třeba destičky atp. 0,-Kč dal?ích nákladů. Hodnotit spolehlivost a nutnost nav?těvovat servis u Fabie II si netroufám, má teď najeto 20000km, mám ji od července, tak?e ani není co. Zatím je v richtigu.
voda v 5. dveřích - známá to chyba u GP, myslím, ?e stačí přetěsnit brzdové světlo silikonem a je vyře?eno. Někde se to tu probíralo. Jsou to ale ve směs prkotiny (a? teda n aposilovač řízení)

Napsal: pon lis 16, 2009 18:20
od Petr1985
tak?e jak u? bylo zmíněno, příbuznost mezi Fabii 2 a Polem/Ibizou neexistuje, polo a ibiza stojí na nové platformě PQ25, které, dle ohlasů, se mimořádně povedla.

Samozřejmě, ?e pokud někomu tímto způsobem zatéká do auta, tak je to problém, to je si třeba přiznat, a? u? fandím koncernu jakkoliv.

Dnes jsem se díval na ceny Fiatu Punto Evo, čas uká?e jak Evo s těmito cenami konkurenceschopné....cena dobře vybavených verzi s 1.4 105k se pohybuje kolem hranice 400 000, co? tedy pro mě by byl jasný impulz jít si koupit nové VW Polo 1.2 TSI 77k/105k v Comfortlinu s dal?í příplatkovou výbavou příjde na cca 375 000. Jel jsem v Polu 1.4 63kW, motor nehodnotím, ale zpracovaní a kvalita je na jedničku....

...nechci provokovat, jen prostě konstatovat, ?e Evo to nebude mít lehké.

Napsal: pon lis 16, 2009 18:57
od Honzus
Petr1985 píše:tak?e jak u? bylo zmíněno, příbuznost mezi Fabii 2 a Polem/Ibizou neexistuje, polo a ibiza stojí na nové platformě PQ25, které, dle ohlasů, se mimořádně povedla.

Samozřejmě, ?e pokud někomu tímto způsobem zatéká do auta, tak je to problém, to je si třeba přiznat, a? u? fandím koncernu jakkoliv.

Dnes jsem se díval na ceny Fiatu Punto Evo, čas uká?e jak Evo s těmito cenami konkurenceschopné....cena dobře vybavených verzi s 1.4 105k se pohybuje kolem hranice 400 000, co? tedy pro mě by byl jasný impulz jít si koupit nové VW Polo 1.2 TSI 77k/105k v Comfortlinu s dal?í příplatkovou výbavou příjde na cca 375 000. Jel jsem v Polu 1.4 63kW, motor nehodnotím, ale zpracovaní a kvalita je na jedničku....

...nechci provokovat, jen prostě konstatovat, ?e Evo to nebude mít lehké.
PQ25 je jen lehce modernizovaná platforma, nic radikálního, ona byla celkem dobrá i ta stará

EVO má rozhodně kvalitou srovnatelný interiér s Polem ale válcuje ho jak designem, tak prostorností, Polo je opravdu Polo auto , hlavně vzadu

I jízdně je Punto před Polem, nové Polo je kachna s měkkým odpru?ením, nic pro milovníky sportovněj?í jízdy, zde u mě opět jednoznačně Evo

1.2 TSI nebo Multiair, moje volba, Multiair, podle prvních testů velmi povedená zále?itost, revoluce u benzinových motorů a opět důkaz technické vyspělosti koncernu Fiat.... 1.2 TSI ale taky nebude úplně k zahození....

EVO je ve srovnání s koncernem VW něco jako Golf V a Golf VI, v podstatě nová generace a evoluce ji? tak vynikajícího auta....

Lehké to mít nebude, ale objednávky se Fiatu celkem valí....

Napsal: pon lis 16, 2009 19:02
od miromen
Tak ja souhlasim a? na ten motor. Kdybych si mohl vybrat ja tak jednoznačně 1.2 tsi ktery bude určitě ?ivěj?i. Na MULTIAIR jsem je?tě ?adny test neviděl nebo nečetl jen prvni dojmy na nějake německe strance a tam psali ?e turbo multiair paradni ale bez turba nic moc. A ne? POLO tak to rad?i IBIZU ktera je natom co se tyče komfortu podobně jako EVO ale jizdně je natom je?tě lip.

Napsal: pon lis 16, 2009 19:57
od misha
miromen píše:Tak ja souhlasim a? na ten motor. Kdybych si mohl vybrat ja tak jednoznačně 1.2 tsi ktery bude určitě ?ivěj?i. Na MULTIAIR jsem je?tě ?adny test neviděl nebo nečetl jen prvni dojmy na nějake německe strance a tam psali ?e turbo multiair paradni ale bez turba nic moc. A ne? POLO tak to rad?i IBIZU ktera je natom co se tyče komfortu podobně jako EVO ale jizdně je natom je?tě lip.
Presne tak, at je to starjet nebo multiair, stale to je motor bez turba, cili je ho nutno vytacet. Preci jen mit kroutak 200 resp. 140 a jeho maximum ve 2000 resp. ve 4000otackach je sakra rozdil.

Napsal: pon lis 16, 2009 20:32
od Petr1985
Honzus píše:
Petr1985 píše:tak?e jak u? bylo zmíněno, příbuznost mezi Fabii 2 a Polem/Ibizou neexistuje, polo a ibiza stojí na nové platformě PQ25, které, dle ohlasů, se mimořádně povedla.

Samozřejmě, ?e pokud někomu tímto způsobem zatéká do auta, tak je to problém, to je si třeba přiznat, a? u? fandím koncernu jakkoliv.

Dnes jsem se díval na ceny Fiatu Punto Evo, čas uká?e jak Evo s těmito cenami konkurenceschopné....cena dobře vybavených verzi s 1.4 105k se pohybuje kolem hranice 400 000, co? tedy pro mě by byl jasný impulz jít si koupit nové VW Polo 1.2 TSI 77k/105k v Comfortlinu s dal?í příplatkovou výbavou příjde na cca 375 000. Jel jsem v Polu 1.4 63kW, motor nehodnotím, ale zpracovaní a kvalita je na jedničku....

...nechci provokovat, jen prostě konstatovat, ?e Evo to nebude mít lehké.
PQ25 je jen lehce modernizovaná platforma, nic radikálního, ona byla celkem dobrá i ta stará

EVO má rozhodně kvalitou srovnatelný interiér s Polem ale válcuje ho jak designem, tak prostorností, Polo je opravdu Polo auto , hlavně vzadu

I jízdně je Punto před Polem, nové Polo je kachna s měkkým odpru?ením, nic pro milovníky sportovněj?í jízdy, zde u mě opět jednoznačně Evo

1.2 TSI nebo Multiair, moje volba, Multiair, podle prvních testů velmi povedená zále?itost, revoluce u benzinových motorů a opět důkaz technické vyspělosti koncernu Fiat.... 1.2 TSI ale taky nebude úplně k zahození....

EVO je ve srovnání s koncernem VW něco jako Golf V a Golf VI, v podstatě nová generace a evoluce ji? tak vynikajícího auta....

Lehké to mít nebude, ale objednávky se Fiatu celkem valí....
osobně bych si netroufl naspat, ?e jedno auto válcuje designem auto druhé, proto?e prostě design je tak naprosto subjektivní věc, ?e bych to nepova?oval za měřítko

se zbytkem je to to asi tak, ?e někdo rád Talijány a někdo Němčoury... 8)