Stránka 9 z 17
Napsal: pon črc 30, 2012 11:03
od jeník1
Zdenda píše:Jasný, ono to tam vůbec nemusí být,divím se ?e je montovali do v?ech jiných.

Co ti tam je?tě nedali

?Nebo předpokládali ,?e nebude? jezdit více jak 60km/h po těch na?ich silnicích

Nebo je ?lohnul někdo ve fiatu do svého auta

A tobě ho prodali, proto?e poznali, ?e nenajde? svíčky ,nato? nějaký tyčky

Zdenda
Tyčky stabilizátoru jsou pouze zdrojem poruch. Na na?ich silnicích vydr?í max. 50 tisíc. Tak?e těsně po záruce dal?í investice. Klidně bych o?elel i ABS. ABS jsem neměl na Pandě 5 let a najel 120 tisíc a nijak by tento pochybný systém nechyběl. Stejně ABS vnutil jeho vynálezce tím, ?e to je "nutné" proto?e hloupí řidiči by jinak pořád bourali. Ale předev?ím si mastí kapsy na patentech.
Napsal: pon črc 30, 2012 13:40
od Jarouš
jeník1 píše:Zdenda píše:Jasný, ono to tam vůbec nemusí být,divím se ?e je montovali do v?ech jiných.

Co ti tam je?tě nedali

?Nebo předpokládali ,?e nebude? jezdit více jak 60km/h po těch na?ich silnicích

Nebo je ?lohnul někdo ve fiatu do svého auta

A tobě ho prodali, proto?e poznali, ?e nenajde? svíčky ,nato? nějaký tyčky

Zdenda
Tyčky stabilizátoru jsou pouze zdrojem poruch. Na na?ich silnicích vydr?í max. 50 tisíc. Tak?e těsně po záruce dal?í investice. Klidně bych o?elel i ABS. ABS jsem neměl na Pandě 5 let a najel 120 tisíc a nijak by tento pochybný systém nechyběl. Stejně ABS vnutil jeho vynálezce tím, ?e to je "nutné" proto?e hloupí řidiči by jinak pořád bourali. Ale předev?ím si mastí kapsy na patentech.
Tak ono celé auto je zdrojem poruch...

Ty tlumiče jsou vlastně taky zbytečný, v?dy? to po 100 - 150 tisích odejde...
Jeníku, nevím, jestli jsi opravdu takový debil nebo se nás tady svými příspěvky sna?í? jen pobavit, ale Tvá teorie o vynálezu ABS opradu nemá ?ádnou trhlinu
PS: buď té dobroty, prodej TO auto, jezdi autobusem a hlavně u? sem nic nepi?....

Napsal: pon črc 30, 2012 14:16
od lolek
Jarou? píše:PS: buď té dobroty, prodej TO auto, jezdi autobusem a hlavně u? sem nic nepi?....

amen

Napsal: pon črc 30, 2012 14:37
od Dušan
Já vím ?e nejsou v?ichni technicky nadaní, prosím o trpělivost. Alespoň tu není nuda.

Napsal: pon črc 30, 2012 15:01
od Jarouš
Du?an píše:Já vím ?e nejsou v?ichni technicky nadaní, prosím o trpělivost. Alespoň tu není nuda.

Shora prezentovaný názor na zbytečnost jednotlivých komponent v autě a jeho opravdu "logické" zdůvodnění, nemá s technickým nadáním nic společného

Napsal: pon črc 30, 2012 18:16
od jeník1
Zdenda píše:To já radči ojeté kde nic nechybí

ne? nové osekané
P.S. pěkná ?ipka

Zdenda
Tak jsem byl ve Fiatu a nové Punto 2012, které tam mají vystavené také nemá na přední nápravě stabilizátory. Tak jsou asi podle tebe ve Fiatu debilové a ty jsi geniusm který by jim měl poradit. Ozvy se jim

Napsal: pon črc 30, 2012 20:17
od Teddy86
jeník1 píše:Tak jsem byl ve Fiatu a nové Punto 2012, které tam mají vystavené také nemá na přední nápravě stabilizátory. Tak jsou asi podle tebe ve Fiatu debilové a ty jsi geniusm který by jim měl poradit. Ozvy se jim

Tak to asi modifikovali nejak jinak ale urcite tam nejsou zbytecne. Ano odchazeji ale maji tam urcitou funkci. Urcite tam nedaji neco aby se ti auto sralo. Fakt uvaha jako prase.

Napsal: pon črc 30, 2012 20:18
od Teddy86
Jo a ta uvaha s ABS s tim nic neudelas. Od urciteho roku je povinne takze smula.
Napsal: pon črc 30, 2012 21:05
od jeník1
Teddy86 píše:jeník1 píše:Tak jsem byl ve Fiatu a nové Punto 2012, které tam mají vystavené také nemá na přední nápravě stabilizátory. Tak jsou asi podle tebe ve Fiatu debilové a ty jsi geniusm který by jim měl poradit. Ozvy se jim

Tak to asi modifikovali nejak jinak ale urcite tam nejsou zbytecne. Ano odchazeji ale maji tam urcitou funkci. Urcite tam nedaji neco aby se ti auto sralo. Fakt uvaha jako prase.

Údajně nejenom ?e odcházejí stabilizátory, ale podle jejich statistik praskaly i pru?iny kdy? tam stabilizátor byl. Tak?e stabilizátor způsobuje praskaní pru?in u GP. Tak je asi přestali montovat. Ov?em na modely GP s motorem MultiJet 1,3 je dávají pořád.
Napsal: úte črc 31, 2012 7:48
od Jarouš
jeník1 píše:Teddy86 píše:jeník1 píše:Tak jsem byl ve Fiatu a nové Punto 2012, které tam mají vystavené také nemá na přední nápravě stabilizátory. Tak jsou asi podle tebe ve Fiatu debilové a ty jsi geniusm který by jim měl poradit. Ozvy se jim

Tak to asi modifikovali nejak jinak ale urcite tam nejsou zbytecne. Ano odchazeji ale maji tam urcitou funkci. Urcite tam nedaji neco aby se ti auto sralo. Fakt uvaha jako prase.

Údajně nejenom ?e odcházejí stabilizátory, ale podle jejich statistik praskaly i pru?iny kdy? tam stabilizátor byl. Tak?e stabilizátor způsobuje praskaní pru?in u GP. Tak je asi přestali montovat.
.... a je?tě jsem sly?el, ?e kazí povahu a vyvolávají závist mezi lidmi...

Napsal: úte črc 31, 2012 10:31
od Kriss
mu?e mi vysvetlit jak mu?e stabilizator zpusobit praskani pru?in?
Napsal: úte črc 31, 2012 17:30
od jeník1
Kriss píše:mu?e mi vysvetlit jak mu?e stabilizator zpusobit praskani pru?in?
Stabilizator určitě více namáhá pru?iny. Kdy? se propojí nápravy stabilizační tyčí, tak kromě vertikálních sil na pru?inu působí i síly horizonální. Někde jsem tady četl ?e někomu praskla pru?ina na přední nápravě...určitě tam má stabilizátor

Napsal: úte črc 31, 2012 17:32
od jeník1
Du?an píše:Já vím ?e nejsou v?ichni technicky nadaní, prosím o trpělivost. Alespoň tu není nuda.

No jako amin by ti nemělo být jedno, ?e jeden tady mi nadává do "debilů" jenom proto, ?e se mu nelíbí moje názory.
Napsal: úte črc 31, 2012 18:09
od Jarouš
jeník1 píše:Kriss píše:mu?e mi vysvetlit jak mu?e stabilizator zpusobit praskani pru?in?
Stabilizator určitě více namáhá pru?iny. Kdy? se propojí nápravy stabilizační tyčí, tak kromě vertikálních sil na pru?inu působí i síly horizonální. Někde jsem tady četl ?e někomu praskla pru?ina na přední nápravě...určitě tam má stabilizátor

...jasně

A proto má ta propojovaví tyč na obou koncích klouby...
...prostě "logika" typu : ...on má v autě nádr? a proto mu určitě do?el benzín...
Pokud tvůj technický přehled a znalosti nesahají dál, ne? po hřebík a kladivo, nepou?těj se takovým to způsobem do technických debat. Rovně? z nich pak nevyvozuj závěry nahlas ani písemně.
Drtivá vět?ina aut se systémem zavě?ení předních kol McPherson má tzv. zkrutný stabilizátor. Ten slou?í ke sní?ení naklánění vozu při průjezdu zatáčkou. Bez těch "kostí" to moc dobře nejde. Napojení stabilizátoru přímo na spodní rameno jde vět?inou na úkor pohodlí posádky.
Napsal: úte črc 31, 2012 19:52
od Zdenda
Jarou?i ty vago, hřebíky a kladivo pou?ívam denně,to jsem debil?

Zdenda
Uploaded with
ImageShack.us
A nebo takhle
Uploaded with
ImageShack.us