Stránka 9 z 14
Napsal: čtv čer 18, 2009 12:29
od .bany
power box je blbost-to ti dodava jen vic paliva,pri zadnejch jinejch ridicich pokynu takze podle me to jen vic zere a ze by to jelo vic se rict neda,je to odskousene na ibize cupre a golfu 3 a zadnej rozdil nejni jen o cca litr vetsi spotreba... jinak chip bych zase nezavrhoval,neni to do krve delany,vetsinou pokud chces vetsi vykon musis upravit i komponenty kolem,cet sem ruzny recenze a lidi co dotoho delaj rikaj ze motory treba dam priklad muj 1.9 nafta vydrzi origo jak je jen s upravenou jednotkou a turbema vetsim chladicem 220hp aniz by se neco podelalo 100tis/km najel a nic,nebudu se hadat ale myslim ze to maj vyskouseny,ale o tomhle tematu by se mohlo vest hafo reci a stejne by ses nikam nedohrabal...ja chip nezavrhuju a v po se nanej chystam,mam domluvenejch 170hp pokud to vide,bude to i na brzde tak uvidime

pak dam vedet
Napsal: čtv čer 18, 2009 13:38
od misha
Petr1985 by ti mohl povykladat, ja tu za nej hovorit nebudu. A ten chip nedelal u zadnych mastickaru ale v Xtuningu. Ale je to tvoje volba, preju ti, at vse klape jak ma.
130 koni a 220 koni je teda sakra rozdil na seriovy motor. Bez vymeny vstriku a turba neverim, ze motor vydrzi 100.000, ale je to mozny.
Napsal: čtv čer 18, 2009 14:08
od .bany
jj verim ze by moch,ale ja mam s chipem ne skusenosti ale znam spousty lidi co to maj a upravujou si auta doma jako komponenty nemyslim chip a nikdo nikdy vetsi problemi nemel,ono taky de o to jak je petr1985 citlivka,ale to je kapitola sama o sobe...
a navic pokud mu to blbe spalovalo,je jejich povinnost se o to postarat a mely by sjednat napravu,pokud to nechal obnovit jeho boj nemusel jit do 160hp ale mohli mu udelat mensi vikonnostni krivku pri ktery by se mu tohle jiste nestalo ale to je ted burt kdys ma jiny auto uz...
jiank ja osbne s nasledky pocitam ale verim ze zadny nebudou...jedinej pruser co bude ze mi nebude stihat prinejmensim spojka ale to se da za mensi nekolikatis kč nahradit keramickou

Napsal: čtv čer 18, 2009 16:56
od Petr1985
jo tak k tomu, ti mohu .bany rict pouze jedine, citlivka jsem takova, ze mi prislo nenormalni mit cerny pas od sazi jdouci od vyfuku az po okno na kufru..a to byla fakt tak cerny, ze v servisu jen neverecne kroutili hlavou. kdyz jse pridal jen trochu vic plyn, tak normalne se vyvalila oblaka sazi. jesti to nekomu pripadne jako citlivka, tak je asi silne mimo.
umyl jsem to - za 100km to tam bylo spolehlive znovu.
takze si myslim, ze to neni otazka citlivosti, ale soudnosti, pokud nekomu nevadi cadit saze a mit auto jako dobytek, tak je to jeho boj.
Firma Xtuning se po celou dobu chovala naprosto korektne, situaci resila, ale bezvysledne, kourilo to porad, jakmile to vratili na puvodni hodnoty, tak bylo ihned po problemech.
propalilo se na tom dost penez, ale vlastni zkusenost je neprenosna, stalo se, co uz. aspon ma clovek vlastni nazor a nemusim se spolehat na zkusenosti ostatnich.
ovsem pokud na to nekdo jde tak, ze vymeni turbo, upravi svody, vyfuk, tak to je jina, ale uprava RJ pri zachovani serioveho zbytku je k nicemu.
riskl jsem to, nevyslo to.
Napsal: čtv čer 18, 2009 18:22
od .bany
tak fajne v prubehu pristiho tydne uvidime a jelikoz je vedro jak blazen uvidime co to prinese me,jen se mi nezda ze v zime to nedela a najednou kdys se oteply tak jo... no nic uvidime jestli budu stejnej pripad jako ty...pokud jo tak jo pokud ne tak chyba byla nekde jinde

Napsal: pon čer 22, 2009 22:03
od .bany
tak moje auto dneska absolvovalo chipanek muzu rict ze to je dosti znat,na maximalce ani tak ne ale ten brutalni zatah kurna,to je mazec!!! urcite je k dispozici cele spektrum otacek,driv to tahalo spis vic v nizkejch ted to jede ve v?ech moznejch otackach a porad to ma silu a porad to chce zrychlovat,5,6 uz tak citelne nezrychluje ale v ty rychlosti uz to proste nemuze bejt znat jako kdys to odpalite zmista?ale do trojky to rve gumy? : )
Tak chod motoru je zvukove bych rek trochu jinej nez byl předtím,na volnobech bych rek ze je tizsi tak do 1500-1600 ot/min pak uz je to stejny asi ,a jinak hodne zmiňované tema
-SAZE coudi to urcite vic kdys to seslápnete,nerek bych zase ze je to kriticky, coudi to az ke konci kdys se to dostava přes 3500 tis/ot a po skoumani nárazníku po ujeti 60km je tam znat ze se tam obevujou malinkaty tecky cmoudu ale ze bych mel zasranej celej zadek jako kamarad na fabii a petr1985 jak rikal to ne ale počkáme je?tě co se vyklube casem
Napsal: pon čer 22, 2009 22:11
od misha
.bany píše:
tak moje auto dneska absolvovalo chipanek muzu rict ze to je dosti znat,na maximalce ani tak ne ale ten brutalni zatah kurna,to je mazec!!! urcite je k dispozici cele spektrum otacek,driv to tahalo spis vic v nizkejch ted to jede ve v?ech moznejch otackach a porad to ma silu a porad to chce zrychlovat,5,6 uz tak citelne nezrychluje ale v ty rychlosti uz to proste nemuze bejt znat jako kdys to odpalite zmista?ale do trojky to rve gumy? : )
Tak chod motoru je zvukove bych rek trochu jinej nez byl předtím,na volnobech bych rek ze je tizsi tak do 1500-1600 ot/min pak uz je to stejny asi ,a jinak hodne zmiňované tema
-SAZE coudi to urcite vic kdys to seslápnete,nerek bych zase ze je to kriticky, coudi to az ke konci kdys se to dostava přes 3500 tis/ot a po skoumani nárazníku po ujeti 60km je tam znat ze se tam obevujou malinkaty tecky cmoudu ale ze bych mel zasranej celej zadek jako kamarad na fabii a petr1985 jak rikal to ne ale počkáme je?tě co se vyklube casem
Stejne me zarazi, jak dokaze 120konovy T-jet udelat 0-100 temer stejne zrychleni jako 170konovy diesel:) Asi by mel byt rozdil hlavne v rychlostech nad 100km/h, kde ten diesel musi zrychlovat pruzneji.
Jinak pekne hodnoty bany! Preju ti, at ti to necmoudi a jezdi spolehlive.
Napsal: pon čer 22, 2009 22:24
od .bany
kdys se nad tim zamyslis tak je..ale jelikoz benzin toci rekneme skorem 7tis a nafta 4500 u bena to je danny otackama nafta ma velkej krotak od spoda proste je lina...

cmoud je uzitkac beno je raketa to je jako chlap a zenska stejnej masiv ale uplne kazdej jinej...ne?
diky ti
Napsal: pon čer 22, 2009 22:35
od misha
.bany píše:kdys se nad tim zamyslis tak je..ale jelikoz benzin toci rekneme skorem 7tis a nafta 4500 u bena to je danny otackama nafta ma velkej krotak od spoda proste je lina...

cmoud je uzitkac beno je raketa to je jako chlap a zenska stejnej masiv ale uplne kazdej jinej...ne?
diky ti
to aby sis upravil podpis ne?

Napsal: pon čer 22, 2009 22:36
od .bany
no jo vidis to nesmim zapomenout dikes

Napsal: pon čer 22, 2009 22:55
od Macek
gratulace, má? to teda odladěné přímo na brzdě? graf by nebyl?
Napsal: pon čer 22, 2009 23:07
od .bany
graf bude v patek,jeste v patek tam jedu ohledne trosku upraveni ohledne vyssich otacek a bude mozna jeste cidlo tlaku turba jiny tak pak se to skusi znova,pak dodam...neboj
Napsal: pon čer 22, 2009 23:21
od Macek
ouki douki

Napsal: úte čer 23, 2009 0:17
od 1nekros1
misha píše:.bany píše:
tak moje auto dneska absolvovalo chipanek muzu rict ze to je dosti znat,na maximalce ani tak ne ale ten brutalni zatah kurna,to je mazec!!! urcite je k dispozici cele spektrum otacek,driv to tahalo spis vic v nizkejch ted to jede ve v?ech moznejch otackach a porad to ma silu a porad to chce zrychlovat,5,6 uz tak citelne nezrychluje ale v ty rychlosti uz to proste nemuze bejt znat jako kdys to odpalite zmista?ale do trojky to rve gumy? : )
Tak chod motoru je zvukove bych rek trochu jinej nez byl předtím,na volnobech bych rek ze je tizsi tak do 1500-1600 ot/min pak uz je to stejny asi ,a jinak hodne zmiňované tema
-SAZE coudi to urcite vic kdys to seslápnete,nerek bych zase ze je to kriticky, coudi to az ke konci kdys se to dostava přes 3500 tis/ot a po skoumani nárazníku po ujeti 60km je tam znat ze se tam obevujou malinkaty tecky cmoudu ale ze bych mel zasranej celej zadek jako kamarad na fabii a petr1985 jak rikal to ne ale počkáme je?tě co se vyklube casem
Stejne me zarazi, jak dokaze 120konovy T-jet udelat 0-100 temer stejne zrychleni jako 170konovy diesel:) Asi by mel byt rozdil hlavne v rychlostech nad 100km/h, kde ten diesel musi zrychlovat pruzneji.
Jinak pekne hodnoty bany! Preju ti, at ti to necmoudi a jezdi spolehlive.
misha ten cas je zato vecsi pretoze musis o 1x viacej preradit a je to aj o par kilou tazsie nezabudaj! a T-jet nie. toto je cely rozdiel. cim menej radis tym rychlejsie mas 100vku.(samozrejme aj koniky tam treba) ale uz pri tych vyzsich rychlostiach by mal navrch si myslim disel.
Napsal: úte čer 23, 2009 14:01
od Colin
.bany píše:
tak moje auto dneska absolvovalo chipanek muzu rict ze to je dosti znat,na maximalce ani tak ne ale ten brutalni zatah kurna,to je mazec!!! urcite je k dispozici cele spektrum otacek,driv to tahalo spis vic v nizkejch ted to jede ve v?ech moznejch otackach a porad to ma silu a porad to chce zrychlovat,5,6 uz tak citelne nezrychluje ale v ty rychlosti uz to proste nemuze bejt znat jako kdys to odpalite zmista?ale do trojky to rve gumy? : )
Tak chod motoru je zvukove bych rek trochu jinej nez byl předtím,na volnobech bych rek ze je tizsi tak do 1500-1600 ot/min pak uz je to stejny asi ,a jinak hodne zmiňované tema
-SAZE coudi to urcite vic kdys to seslápnete,nerek bych zase ze je to kriticky, coudi to az ke konci kdys se to dostava přes 3500 tis/ot a po skoumani nárazníku po ujeti 60km je tam znat ze se tam obevujou malinkaty tecky cmoudu ale ze bych mel zasranej celej zadek jako kamarad na fabii a petr1985 jak rikal to ne ale počkáme je?tě co se vyklube casem
Celkem slu?ná úprava, jen mě tro?ku zará?í, ?e na maximálce to není poznat, přeci jen by se mohla aspoň o fous pohnout ne (i v tý jejich tabulce mají nějakej nárůst)?
Btw. musím si tro?ku rejpnout, ten výkon se nezvý?il o 28 %, jak je uvedeno v tabulce, ale HP o cca 29,25 % a Nm o cca 33,26 % (průměr z těch dvou čísel 31,25 %), jestli teda umím počítat

Zdá se mi taková uprava okolo 30 % nárůstu výkonu docela hodně na standardní neupravenej motor. Dávaj ti k tomu nějakou záruku, ?e ti po 1000 km neuteče motor z pod kapoty?
