Stránka 9 z 14
Napsal: stř srp 24, 2011 22:14
od Jarouš
Kriss píše:Jo a pro Essesa a Honzuse.....pneumatiky co jsou na autě z výroby mají jinou směs ne? pneumatiky co se prodávají v obchodě. Mám to potvrzene z continentalu...dela se to aby na aute vydrzeli dlouho, ale pak si koupis ty same pneu znova a u? nikdy tolik nevydr?í.
Jo, to určitě

Jistě se vyrábí extra gumy na nová auta

Jediný rozdíl mezi stejnýma gumama je dán:
a) kvalitou pečicí formy
b) zemí kde byla vyrobena
O nějaké jiné směsi na gumu pro nové auto si mů?e? nechat zdát...

Napsal: čtv srp 25, 2011 7:48
od .bany
tjn.to sou pekny kecy... zeme puvodu dela hodne zhlediska kvality materialu... vyrobce si maximalne necha oznacit pneu pismenkemi,jako mo,a,ferrari atd jako ze to sou originaly, ale urcite nepecou zvlast pro prvovybavu ...
Napsal: pon srp 29, 2011 23:18
od HM
Vybrat dobré gumy na GP je docela problém.
RE050A vydr?í dlouho a v zatáčkách se chovají slu?ně (čitelné, včas hlásí kdy mají dost), ale na brzdách jsou vylo?eně ?patné. (vyzkou?eno na více autech ne? jen GP).
P ZeroNero jsem měl na minulém autě a měly velmi tvrdé bočnice, co? způsobovalo odskakování v zatáčkách. Při?la mi jako gumy na tuningsraz. Pěkný design, na sprintu, stejně jako na okruhu neurazí, jsou "značkové", auto je na nich tvrdé... Bohu?el svým odskakováním se hodí pouze na kvalitní povrch. Na okresce jsem na nich byl mnohem pomalej?í ne? na GSD3
Vydr?ely mi cca 10tkm rychlej?í jízdy...
P Zero (assimetrico) je lep?í. Jen nevím jestli se dělají i na GP. Nero je takový základ pro malá auta...
CSC2 (3) je Continental. Nenadchne, neurazí, dost najede... Je to u? spí?e HP ne? UHP
Osobně bych se u takhle slabého a řidičsky nepotentního auta vyka?lal na UHP a koupil nějakou cestovní gumu. P7, RainSport2... Při pile (pokud se tomu tak dá s dýchavičnými 70kw říkat) nebudou o moc hor?í, vydr?í déle, spotřeba by se mohla neznatelně sní?it...
Pokud bys chtěl přeci jen UHP, tak bych volil buď T1-R (moc nestojí) nebo Pirelli P Zero (pokud se dělají, není důvod kupovat hor?í Nera)
?koda ?e u? se nedělají DSG3. IMO super guma, která v mnohém sahala a? k semislickům...
Výměna pneu
Napsal: ned říj 16, 2011 8:42
od jeník1
Nevíte jak to ?kodí pneumatice, kdy? se mění za zimní a naopak. Přeci jenom to opakované obouvání a sundavání pneu je dost brutální.
Dík
Re: Výměna pneu
Napsal: ned říj 16, 2011 10:34
od Jarouš
jeník1 píše:Nevíte jak to ?kodí pneumatice, kdy? se mění za zimní a naopak. Přeci jenom to opakované obouvání a sundavání pneu je dost brutální.
Dík
Nijak.
Napsal: ned dub 15, 2012 9:49
od Foligno
Ahoj asi tu mezi váma budu bílá vrána.Bohu?el v dne?ní době nemám na rozhazování- a po zku?enostech svých i kolegů s protektory- vraníky si myslím, ?e mě neurazí.90% jezdím do 30km kolem komína městský provoz,nejsem Fittipaldi jezdím slu?ně a tak se myslím do extrémních a mezních situací nedostanu pravděpodobně tak často.
Pokud bych si ale měl mo?nost zvolit pneu bez ohledu na to jak hluboko do kapsy asi bych volil Nokiany.

Napsal: ned čer 10, 2012 16:50
od bob
Jarou? píše:Kriss píše:Jo a pro Essesa a Honzuse.....pneumatiky co jsou na autě z výroby mají jinou směs ne? pneumatiky co se prodávají v obchodě. Mám to potvrzene z continentalu...dela se to aby na aute vydrzeli dlouho, ale pak si koupis ty same pneu znova a u? nikdy tolik nevydr?í.
Jo, to určitě

Jistě se vyrábí extra gumy na nová auta

Jediný rozdíl mezi stejnýma gumama je dán:
a) kvalitou pečicí formy
b) zemí kde byla vyrobena
O nějaké jiné směsi na gumu pro nové auto si mů?e? nechat zdát...

i forma je ta samá.

Napsal: pon říj 15, 2012 14:58
od ivan
Foligno píše:Ahoj asi tu mezi váma budu bílá vrána.Bohu?el v dne?ní době nemám na rozhazování- a po zku?enostech svých i kolegů s protektory- vraníky si myslím, ?e mě neurazí.90% jezdím do 30km kolem komína městský provoz,nejsem Fittipaldi jezdím slu?ně a tak se myslím do extrémních a mezních situací nedostanu pravděpodobně tak často.
Pokud bych si ale měl mo?nost zvolit pneu bez ohledu na to jak hluboko do kapsy asi bych volil Nokiany.

...hocijaka aj menej znackova guma je lepsia ako protektor alebo lacne cinske gumy...gumy a brzdy su zaklad bezpecnej jazdy

Napsal: stř říj 24, 2012 18:30
od Kriss
nesouklas protectory jsou kolem komina super. Ale jenom Vranik a jenom s tema perlickama. Ma je plno lidi ve zline jezdi na nich s Mit. Evo a Subaru STI.....tak?e asi tak. Ja bych do nich ?el pokud se jezdi kolem komina.
Napsal: čtv říj 25, 2012 10:33
od ivan
Kriss píše:nesouklas protectory jsou kolem komina super. Ale jenom Vranik a jenom s tema perlickama. Ma je plno lidi ve zline jezdi na nich s Mit. Evo a Subaru STI.....tak?e asi tak. Ja bych do nich ?el pokud se jezdi kolem komina.
...kazdeho osobna vec ake obuje gumy ale na evo alebo sti by som protektor urcite nedal,iba pokial by som denne gumoval okolo komina a boli by zadara

Napsal: čtv říj 25, 2012 11:50
od Jarouš
Kriss píše:nesouklas protectory jsou kolem komina super. Ale jenom Vranik a jenom s tema perlickama. Ma je plno lidi ve zline jezdi na nich s Mit. Evo a Subaru STI.....tak?e asi tak. Ja bych do nich ?el pokud se jezdi kolem komina.
Protektory jsou mo?ná dobré tak na lynčování cigánů

Vím o čem mluvím, sám jsem jich přezouval mraky a vyvá?it by? jen 13" kolo byl někdy opravdu ořech. 120 - 150 g ?eleza na obě strany - ?ádná výjimka

Napsal: sob říj 27, 2012 10:39
od FRIMICO
Re: Letní pneumatiky
Napsal: pát pro 21, 2012 20:07
od peterson
Ahoj.Mám dotaz-mohu použít pneu rychl.index 88H jako náhradu za v TP předepsané 88T aniž bych ryskoval nějaký postih např.pojišťovna,STK atd? Díky za názory
Re: Letní pneumatiky
Napsal: pát pro 21, 2012 20:24
od Jarouš
peterson píše:Ahoj.Mám dotaz-mohu použít pneu rychl.index 88H jako náhradu za v TP předepsané 88T aniž bych ryskoval nějaký postih např.pojišťovna,STK atd? Díky za názory
Samozřejmě, T je do 190, Háčko do 210 km/h. U zimních je dokonce povolen nižší RI než je předepsán v TP.
Re: Letní pneumatiky
Napsal: sob pro 22, 2012 21:31
od peterson
Díky.Vím,že H je rychlejší jen mě zajímalo jestli by mě za to nemohl někdo v této zemi popotahovat,když to neni v TP.Našel jsem za dobrou cenu letní pneu Falken,ale je to H proto ten dotaz.