Stránka 9 z 41
Napsal: pon kvě 28, 2007 18:06
od gawry
Napsal: úte kvě 29, 2007 7:08
od stanley
nechapem, ako mohli v autobilde porovnavat Bravo s najnizsou (!) vybavou Active s vozmi plne vybavenymi.. to je priam neskutocne. Preco nezobrali zakladny Golf, ktory nema ani radio ani klimu?
Okrem toho este aj v tabulkach o parametroch Brava su nezmysly ( 6 stupnovy kvalt pre 120k diesel atd..)
Inak dobra sprava - vyroba mojho Brava sa posunula na 25.tyzden, tak snad do konca juna bude doma

Napsal: čtv kvě 31, 2007 0:59
od nal
vyskusal som si AR 147 Q2. ten isty motor - 1.9 JTD - 150 k. je to ine masko. auto sa mi zdalo byt hlavne tiche v porovnani s bravom. podvozok bol o poznanie tvrdsi, sedadla lepsie. vybava porovnatelna (teda az na blueandme). a teraz v dobrej cene.
skus si ho!
Napsal: čtv kvě 31, 2007 6:03
od stanley
mne sa nepaci vyzor Alfy, to proste neprekonam ( tak isto ako sa mi nepaci look Seatu Leon a komplet znacky Peugeot ).
Co sa tyka hlucnosti Brava, zdala sa mi dost nizka na diesel, to mi nevadi.. Maximalne tam hodim Dynamat do motoroveho priestoru.
Napsal: čtv kvě 31, 2007 6:49
od stanley
Napsal: úte čer 05, 2007 14:33
od Tommy

co tato studie? Líbí? Mě docela jo.
Napsal: úte čer 05, 2007 15:13
od Robbert
A co je na tomto testu tendenčního?
Myslím, ?e naopak zapomněli zmínit minimalizované náklady na vývoj tohoto vozu a z toho vyplývající nedostatky podvozku - byl pou?it stilovský jen tro?ku upravený ale v porovnání s Focusem myslím o třídu ní?e. nechci sni?ovat Bravo, design je ú?asný, ale jsou i lep?í auta...

Napsal: úte čer 05, 2007 15:27
od Honzus
Robbert: no tak, to snad ani nemyslí? vá?ně, si to přečti

Jinak pana Loebla znám osobně a mů?u tě s klidným svědomím ujistit, ?e na světě není zaujatěj?ího člověka vůči Fiatům, k jeho základním po?adavkům na auto patří měkčené plasty a pak měkčené plasty, ?e nepozná nic o technické stránce auta ani nezmiňuji, tolik t tendenčnosti

neznám tendečněj?ího autora, mo?ná jemu rovné (a to hodně), ale ne víc
Co se týče techniky, nevím co myslí? podvozkem o třídu ní?e vůči Focusu, ano Focus není ?patný, ale nikde nikdo nepí?e a nedočte? se, jak a? nebezpečně a téměř nepředvítatelně se tento "etalon" podvozků chová při změně zatí?ení v zatáčce (přibrzdě, prud?í ubrání plynu), potom méně zku?ený řidi? tu p.del auta opravdu nezachytí a skončí zle nedobře. Stilo/Bravo ?ádné zásadní nedostatky nemá, to ?e Fiat půjčuje káru s 18 a 40% ?lupkama, který vyma?ou ve?kerý komfort a donutí vůz poskakovat, je holý nerozum, zkus si Bravo se 16" koly s rozumným profilovým číslem a bude? hodně mile překvapen, tak?e zásadní nedostatky podvozku opravdu nemá. Nevím kde se bere přesvědčení, ?e torzně poddajná příčka vzadu je nějaké méněcenné ře?ení, není a pou?ívá se, dovolím si tvrdit, v nadpoloviční vět?ině vozů ni??í střední třídy.

2 Honzus
Napsal: úte čer 05, 2007 15:52
od Robbert
Honzus píše:si to přečti
Stilo/Bravo ?ádné zásadní nedostatky nemá
Nevím kde se bere přesvědčení, ?e torzně poddajná příčka vzadu je nějaké méněcenné ře?ení, není a pou?ívá se, dovolím si tvrdit, v nadpoloviční vět?ině vozů ni??í střední třídy.

Tro?ičku jsem tu citaci upravil, abych zvýraznil, na co reaguju. Snad se nebude? zlobit.
Test jsem četl a nepříjde mi zaujatý, zmíněného pána neznám, mo?ná právě proto. Zmiňuje zápory i klady a nepříjde mi, ?e by zápory převládaly. Mo?ná proto, ?e nějaké zápory musí najít, a ty co na?el pro mne nejsou podstatné
To, ?e Stilo nemá nedostatky tím jsi mě dostal. Pokud nemá nedostatky, tak proč to byl pro Fiat doslova propadák? Pominu-li kvalitu výroby, která byla dle evropských měřítek podprůměrná, tak nejde neznínit design. Ten se Fiatu na Stilu opravdu nepovedl. To naopak před Bravem klobouk dolů. Tady myslím získává maximální počet bodů.
Tebou zmiňované zavě?ení zadních kol se pou?ívá v řekl bych 90% vozidel ni??í třídy právě proro, ?e je relativně levné a z pohledu jízdních vlastností není ?patné. Nicméně si myslím, ?e vozidlo, které má takový nádherný design, by si zaslou?ilo lep?í podvozek. S tím souvisí i to, proč Fiat půjčuje na předváděčku takto obuté auto. Novináři často jezdí na limitu a pou?ití vět?ích kol s ni??ím profilovým číslem sice sni?ují komfort, ale zlep?ují jízdní vlastnosti. Stejně tak zlep?ují i vzhled vozu.
A co se je?tě celkového hodnocení Brava týká, tak si myslím, ?e je to po dlouhé době auto ve střední třídě, které má ?anci Fiat zvednout nahoru. Ale to nic nemění na mém názoru, ?e vzhled je daleko před ostatními vlastnostmi vozu, které sice neurazí, ale na druhou stranu nejsou na samém vrcholu. myslím, ?e tady se právě projevila ekonomická situace Fiatu a snahou o co nejrychlej?í nahrazení Stila.
Napsal: úte čer 05, 2007 16:26
od Honzus
Robbert: no, zlobit se určitě nebudu, od toho je diskuze. Já zase vidím, ?es asi přesně nepochopil, na co já reagoval. Tys psal o nedostatcích podvozku Stila, a ?e ten podvozek má i Bravo. Já jen psal, ?e ten podvozek prostě ?ádné záva?né nedostatky nemá, nic víc, nikoli to, ?e Stilo nemělo nedostatky jako celek.
Jinak Bravo je v rámci třídy co se týče jízdy a prostoru lehce nadprůměrné, vzhled, ergonomie, kufr a pohonné jednotky patří k jeho silným stránkám. Tak?e tady ?ádný rozpor nevzniká

Napsal: úte čer 05, 2007 16:37
od Robbert
Pak se asi shodneme.
Já bych si ho ale nekoupil. Pro mne má malý kufr. Mimochodem bude Bravo i kombi?
Závěrem si myslím, ?e dneska u? ?ádné auto nemá výrazné slabiny a nejvíce zále?í asi na tom, jak moc či málo tě chytne za srdce, kdy? ho uvidí? a projede? se v něm.

Napsal: stř čer 06, 2007 19:11
od stanley
Robbert: s tym kufrom si to snad nemyslel vazne, vacsi kufor v triede ma jedine Honda Civic a aj to kvoli umiestneniu palivovej nadrze pod predne sedacky..
Ja si myslim, ze aj ked ma Bravo len jednoduchu zadnu napravu, odskakovanie zadku nie je az take zle.. Zato dizajn, dobry motor, kvalitu interieru, prvky vybavy a vybornu cenu mu nikto nemoze zobrat, a to v tej recenzii spomenute nebolo.
Napsal: stř čer 06, 2007 19:34
od Robo1.2
Vcera som videl Maranelo red v Trencine, pekne cervene sedacky, auto uz bolo predane .....
Iba som fakt zvedavy ze ake budete mat muchy s tym Bravom, ja som uz skepticky, uz by som novinku nekupil, ale priznavam ze uz setrim [a ci Bravo to sa uvidi za 2roky....].
Stale sa ma rozne prasata snazia na okreskach obiehat a castokrat na to nemaju tah a potom dostavaju vsetkych do nebezpecnych situacii
So 150konmi to uz snad nebude tak zle s dorazajucimi Ochcavkami a Golfami

. Mozno aj passiky dostanu na bendzo
Ale to bude zalezat co budes stanley reportovat.....
Napsal: stř čer 06, 2007 20:07
od stanley
to maranelo red bola sport verzia, alebo len dynamik so sport paketom? moje maranelo sa ma vyrobit o 2 tyzdne, uz sa neviem dockat

A som si isty, ze vacsinu "traktoristov" s TDI motormi Bravo v pohode "urobi"

Inak pred Carrefourom v BA som videl cierneho sporta 150k s reklamnymi nalepkami, a vyzeralo to fakt dobre, hlavne tie biele budiky sa mi pacia.
Napsal: stř čer 06, 2007 20:28
od Robo1.2
stanley píše:to maranelo red bola sport verzia, alebo len dynamik so sport paketom? moje maranelo sa ma vyrobit o 2 tyzdne, uz sa neviem dockat

A som si isty, ze vacsinu "traktoristov" s TDI motormi Bravo v pohode "urobi"

Inak pred Carrefourom v BA som videl cierneho sporta 150k s reklamnymi nalepkami, a vyzeralo to fakt dobre, hlavne tie biele budiky sa mi pacia.
No podla katalogu sa dynamic neda objednat s cervenym textilom
Takze tipujem sport,
Paket sport nema cerveny interier,nie?
Lebo dynamic ma interier azur antracit a hnedu, chapem to dobre?
Kola 17ky s 15 lucmi dvojfarebne,super, nechcel by som ich suchnut o obrubik
