Stránka 9 z 18
Napsal: úte kvě 25, 2010 12:18
od dony
... original filtr vs např. KN - čistě z hlediska ceny je KN filtr + čistící sada (pro mé auto 2300Kč) jasně levněj?í a s autem kdy? bude člověk dodr?ovat postup údr?by,nejspí? i zhyne (čistící sada za 300Kč vydr?í odhadem milion praní)
... no a to se nebavíme o lep?í filtraci vůči papíráku a o daleko lep?í průchodnosti vzduchu
... pomalu se rozhoupávám ke kitu (u? mi brání jen lenost)
... a Du?ane,čistě teoreticky u?etří? i na palivu
... a Du?ane ... ... o tom u? by Ti povyprávěl spí? Jarou?

Napsal: úte kvě 25, 2010 14:05
od Kriss
Dony kit sani je u tebe otazka konickeho filtru a prechodove trubky. Jinak pouzijes vse puvodni krome krabice samozrejme. Jednoduchost sama, KN dela 57i kit primo na tvoje auto.
Napsal: úte kvě 25, 2010 17:59
od dony
... si představ jak jedu a za autem mi na přechodové trubce skotačí kónický filtr

Napsal: úte kvě 25, 2010 21:07
od Kriss
To sem sice nepochopil ale asi sem natvrdlej
nicmene koukni na ten odkaz co jsem tu dal, je tam i presny popis montaze a tam uvidis jak je to vyreseno
Napsal: stř kvě 26, 2010 9:52
od Kolacok
Co poviete na tento filter?
http://cgi.ebay.co.uk/HKS-REPLACEMENT-M ... 414f757198
http://cgi.ebay.co.uk/NEW-Super-Power-F ... 7606789092
Len su podivne lacne, iny model, rovnako vyzerajuci stoji aj 100libier, tak ci to je ozaj original.
Taky KN je ovela drahsi,
http://cgi.ebay.co.uk/K-N-57i-induction ... 4395329d73 Ten by mohol ist aj na ropaka, aj tak sa tam vsetko demontuje.
Ak by som dal taky, mozem zrusit cely airbox a napojit to rovno na hadicu sania, co ide na turbo? Skratilo by to drahu vzduchu asi o pol metra.
Napsal: úte čer 01, 2010 0:11
od Kolacok
Kupil som KN pre Opel Vectru, 150konovu, tak plocha by mala stacit, uz len dopasovat hadice. Az to pride z GER, zrusim airbox, pripojim to na hadicu k turbu a dam vediet, ci to za nieco stalo.
Napsal: úte čer 01, 2010 7:49
od Kriss
No konecne spravnej pristup, preji hodne zdaru pri komletaci a pak sem dej foto
Napsal: stř čer 09, 2010 17:15
od Kolacok
Prisiel mi filter K&N. Po rozbaleni a detailnom prezreti som ostal trochu v rozpakoch, lebo to ma skutocne vacsie otvory v tej bavlnenej filtracnej vlozke. Ked sa pozriem na slnko, tak cez nich vidiet; mozu to byt dierocky poniektore odhadom az 0,1-0,4mm.
Neviem ako to bude po nastriekani olejom.
Popisovany princip je taky, ze statickou elektrinou by sa prachove castice mali na nom zachytavat a mal by pustit menej bordelu, nez papier.
Prekontroloval som aj papierovy filter, pravdepodobne bol original,tzn mal asi 80tis.km alebo minimalne 20tis. od poslednej vymeny, ten je zo vstupnej strany sivy, nevidno tam ziadne vacsie necistoty, len je na tom jemny prach. Jeho struktura je taka, ze male castice cez to asi tiez prelezu, hoci v nom take velke dierky nie su, ale zato mozu prejst cez vnutornu strukturu.
Mam momentalne dilemu, ci to montovat, lebo po uvodnej euforii som ostal trochu zaskoceny.
Kto uz montoval KN do airboxu, bola hustota jeho filtra tiez redsia ako papier?
Napsal: stř čer 09, 2010 19:32
od dony
... ano v ohybech je vidět skrz,taky mě to zarazilo,ov?em ne nadarmo,tam dává? ten olej.
... myslím,?e filtr dosáhne nejefektivněj?ího filtrování a? po určitém zane?ení prachem,tak je konstruován
... mrkni se skrz po nějaké době pou?ívání

Napsal: stř čer 09, 2010 20:20
od Kolacok
Ano, toho oleja doporucuju az 20g. Popisana je metoda spravneho naolejovania bud kontrolou farby alebo vazenim filtra.
Tak to teda namontujem. Este zohnat hadice a asi cez vikend sa do toho pustim. Poslem aj foto.
Napsal: čtv čer 10, 2010 21:58
od Kriss
Tak kluci u? to skoro mám. Sání na mojeho puntíka. Sna?ím se to ted nejak vylespit a ucpat ve?kere mo?né ďůry. Trubky jestě přetřu modrou barvou s obsahem silikonu, je pru?ná a třeba přechod mezi filtrem a trubkou uzavře a nebude nekde utíkat vzduch.
Je to první verze a estě to sání čekají nejaké úpravy asi.
Jinak material je silikonova trubka od skartici klapky a silikom spojka, dve hlinikove kolena 63mm a novodur prechod pro fitlr.
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Napsal: pát čer 11, 2010 11:11
od Kriss
Tak a u? sem se do toho zase pustil, mam objednaný nový ku?elovitý filtr o vstupu 65mm a tím se zbavím novodurového přechodu a a? to dorazí tak je sání hotovo. Montovat ho at budu mít mo?nost to dát na zvedák.
Napsal: pon čer 14, 2010 8:41
od misha
Krissi, ja uz to vyzkousel, po tydnu provozu filtr doslova zamrdanej jak to prase, takze vymyslim, kam ho narvat co nejvic nahoru pod kapotu... Uvidis, ze prijdes postupne ke stejnemu zaveru jako ja (i Aginiga). Hodne zdaru. BTW. na muj vkus to dela hroznej kraval, asi mam moc velkej a otevrenej filtr... v nizkych otackach nic moc zlepseni, ale mezi 4000ot - omezovacem parada....
Napsal: pon čer 14, 2010 11:04
od Kriss
hele filtr je primo pod baterkou a ze spoda ho bude chranit clona ja sem nad tim u? uva?oval ?e je tam potencial zaspineni od vozovky je treba to proste odclonit
Napsal: pon čer 14, 2010 13:14
od misha
no vsak uvidis... ja jsem ho namontoval zrovna v dobu, kdyz celkem solidne prselo a do tydne byl jak od bahna....