Stránka 8 z 25
Napsal: pon říj 24, 2011 15:38
od tkupilik
Jarous to rek presne. Jeste muzes skontrolovat MAP senzor, nez nastrartujes motor, musi hlasit kolem 100kpa, pri volnobehu neco kolem 30kPa.
Teplotni senzor (IAT) jak jsi rikal - u studenyho motoru by to melo byt stejny jako je teplota venku.
MAP senzor
Napsal: čtv lis 03, 2011 9:08
od riverbed
Problém vyře?en.
Děkuji za rady a podporu

Vyměmil jsem MAP senzor, auto startuje jak má.
Tak teď doře?it to servo a bude.....
Napsal: pát lis 11, 2011 21:23
od Jakewh
Tak mám zajimavý problém se startováním. Při otočením klíčku do druhé polohy kompletně v?echno zhaslo, jen podsvetlení tlačítek ovládání zrcátek a na volantu svítilo a při pokusu nastartovat nic. Ticho. Vyndal sem klíček a sly?el sem jak v palubovce lupou relátka. Byl večer tak sem to nechtěl ře?it ale auto ne?lo ani zamknout. Tak sem si řekl ?e to bude baterie, tak jsem natáhl kabely z druhýho auta a v?e zkusil znovu. Palubka svítila ale svítil i ?lutý trojúhelník. Nastartovat se stejně nepodařilo. Startér sice vydával přeru?ovaný zvuk ale nezdálo se mi ?e by to točilo. Tak?e baterií to asi nebude. ?e by ukostření?? Dá se najít v pohodě někde pod kapotou? Díky za rady
Napsal: sob lis 12, 2011 12:11
od Jakewh
Tak jsem na to při?el. Byla to kravina.Prostě jen při posledním servisu ve Fiatu jaksi nedotáhli svorky na baterce kdy? ji znova připojovali
Napsal: sob lis 12, 2011 17:45
od jeník1
Jakewh píše:Tak jsem na to při?el. Byla to kravina.Prostě jen při posledním servisu ve Fiatu jaksi nedotáhli svorky na baterce kdy? ji znova připojovali
Koupil jsem si měděnou vazelínu v tubě a potřel s ní v?echny kontakty na baterce a maximální spokojenost. Navíc ta vazelína je vodivá, tak?e i sni?uje přechodový odpor na kontaktech baterie. Při startování mů?e i malý přechodový odpor na kontaktech baterie způsobit úbytek napětí, které potom chybí na startéru a ostatních elektrických spotřebičích v autě. Nejlépe se zjistí přechodový odpor na kontaktech tak, ?e připojím jedem pól voltmetru na kontakt baterie, který vychází přímo z ní a druhý na kabel, který z ní odchází. Pak mi někdo nastartuje auto a ručka voltmetru se nesmí ani hnout i při malém rozsahu voltmetru (např. 1Volt)
Napsal: stř úno 01, 2012 17:10
od jeník1
Včera jsem startoval poprvé GP v mrazu a chytilo okam?itě, ale po nastartování otáčky vylétly na okam?ik téměř na 2 tisíce a postupně klesly na normál. Taky vám to dělá v mrazu? Při normální teplotě tak velký krátkodobý nárůst otáček nepozoruji.
Napsal: stř úno 01, 2012 18:30
od Jarouš
jeník1 píše:Včera jsem startoval poprvé GP v mrazu a chytilo okam?itě, ale po nastartování otáčky vylétly na okam?ik téměř na 2 tisíce a postupně klesly na normál. Taky vám to dělá v mrazu? Při normální teplotě tak velký krátkodobý nárůst otáček nepozoruji.
jo
Napsal: ned úno 05, 2012 11:48
od MV
Tak já zas pro změnu dnes poprvé pun?u nenastartoval. Po otočení klíčku se rozsvítí budíky, ale startérem to netočí, jen cvrliká.
Poslední půlrok jsem měl se starty problémy, kdy? to chytlo tak za hrůzostra?ného zhasnutí budíků a kmitání ručiček, ale chytlo

Na poslední garan?ce (řed 14 dny) mi řekli, ?e je ?patná baterka a ?e ji museli dobít (to se mi nezdálo, den předtím jsem na jeden zátah jel 120km).
Podle protokolu měla před nabitím 11.81V a 141A (odběr startu 130-150). Na co? jsem jim říkal, ?e ji vyměnovali za novou 40Ah před rokem. To se jim vloni zdálo dostačující (klimu nemám), ten technik letos ale říkal, ?e by to chtělo silněj?í. Tak nevím, zase novou baterku?
Napsal: ned úno 05, 2012 15:06
od jeník1
MV píše:Tak já zas pro změnu dnes poprvé pun?u nenastartoval. Po otočení klíčku se rozsvítí budíky, ale startérem to netočí, jen cvrliká.
Poslední půlrok jsem měl se starty problémy, kdy? to chytlo tak za hrůzostra?ného zhasnutí budíků a kmitání ručiček, ale chytlo

Na poslední garan?ce (řed 14 dny) mi řekli, ?e je ?patná baterka a ?e ji museli dobít (to se mi nezdálo, den předtím jsem na jeden zátah jel 120km).
Podle protokolu měla před nabitím 11.81V a 141A (odběr startu 130-150). Na co? jsem jim říkal, ?e ji vyměnovali za novou 40Ah před rokem. To se jim vloni zdálo dostačující (klimu nemám), ten technik letos ale říkal, ?e by to chtělo silněj?í. Tak nevím, zase novou baterku?
Jakou tam má?? Originál Magneti Marelli ?
Napsal: ned úno 05, 2012 16:46
od MV
Originál (nebylo na ní nic psáno, tak?e asi to mohla být Magnetti Marelli) jsem tam měl první tři roky (+ asi nějakou dobu navíc, kdy auto bylo na skladě). Na čtvrtý rok mi ji ve Fiatu vyměnili za Banner - tuhle:
http://www.topbattery.cz/autobaterie-os ... 08%29.html
Napsal: ned úno 05, 2012 16:59
od Zdenda
To je základní řada a slabá,kup si tuhle
http://www.battery-import.cz/autobateri ... -12v--450a a bude? mít klid. Při -20 ztrácí baterie /nabitá/ a? 30% co? ta tvoje není schopná ani zatočit motorem,proto ti blikají kontrolky a jiné blbosti. Zdenda
Napsal: ned úno 05, 2012 18:27
od MV
Ono to ale nedělalo jen při -20, ale klidně i při +15C
Proto?e jsem problémy se startováním měl i s origo baterkou (neví někdo, jakou měla kapacitu? Taky 40Ah?), podezříval jsem zradu jinde.
V servisu mi jasně řekli (stejně jako vloni), ?e to je baterkou (+ji dobili, nastartovalo to naporpvé ok, pak zase s problémy, a za týden a něco totálně umřela? Existuje na baterku něco jako záruka?), ale zároveň mi tam dali tuhle, tak?e jejich doporučení neberu stoprocentně.
Napsal: ned úno 05, 2012 18:54
od Zdenda
Jestli ti dávali novou má? na ní 2 roky zaruku.Já jsem měl z výroby 50A,po třech letech jsem dával tu Bánerku 55A a mám klid se startem v mrazech.Dne?ní baterky jsou hrozně poruchový,kamarád co je prodává tak říkal ?e 30% prodaných baterek se po půl roce reklamují ?e neudr?í proud.Zdenda
Napsal: ned úno 05, 2012 20:54
od Jirka
Tak já mám je?tě origo baterku Varta 50ah s okem.
Auto vyrobeno 11/2005, ale koupeno 01/2007.
No zatim baterka dr?í, parkuji v gará?i ,ale nevytápěné.
Je pravda ?e ji občas hodim na nabíječku, ale to je v?e.
Napsal: pon úno 06, 2012 8:16
od Jarouš
Mám původní ( 5-tý rok) MM 50 Ah (klima). Nikdy nenabíjená z vněj?ího zdroje, 2x ročně doliju vodu), pořád startuje i při -25 °C na první otočení. Svítící kontrolky a litající budíky neznám. Pro jistotu klep, klep.
