Stránka 8 z 13

Napsal: čtv zář 30, 2010 15:03
od g-lobby
no ztráta výkonu je minimální, poznat je to jen na táhlém prudkém stoupání... jinak jsem víc nepocítil... je to přímá nabídka českého zastoupení Fiatu, tak?e bez ztráty záruky...

včera jsem poprvé zjistil spotřebu benzín dlouhodobě cca 6, plyn po druhém tankování plné nádr?e 6,2(zjistil jsem ?e PP ukazuje přesněji spotřebu plynu ne? benzínu)

no sporák, ale se srovnatelným dojezdem jako na benzín, nicméně úspora kolem 50% je potě?ující...

nikomu to nevnucuju, jsem prostě ekonom... a vím, ?e se mi ta investice za rok vrátí... 8)

Napsal: čtv zář 30, 2010 17:39
od MV
Taky jsem se dival, ze prestavba byla v akci za cca 30 tisic? Nedavno k tomu byl clanek na idnes http://auto.idnes.cz/muzete-jezdit-za-p ... tomoto_fdv (uvnitr primo video a foto GPcka).

Pokud se Ti to vyplati, proc ne. S mym najezdem se mi to predem urcite nevyplati, to jsem si taky spocital (ekonomii jsem vystudoval jen okrajove, tak kdovi :lol: ). No ale vazne by me zajimal vliv na vykon, mne se zda ze moje 1.2ka nejaka linejsi (a to nejezdim jinym autem), ozivla jen pri zkusmem natankovanim 100 oktanovym benzinem. Takze na plyn do kopce si to nedovedu predstavit.

Napsal: pát říj 01, 2010 17:29
od 1nekros1
plyn zvysuje spotrebu o 10 percent a vykon klesne zhruba o 7 percent plyn v mrazoch zamrza respektive on stale pri prechode s kapaliny na plyn mrzne ale v mrazoch duplom .... na facku som pri -15 zabudol prepnut na benzin a zamrzla mi nemrznuca zmes a hned som aj vyvrel :-)

Napsal: pát říj 01, 2010 21:30
od g-lobby
tady se plyn přepíná automaticky a? v okam?iku kdy je motor ohřátý zhruba na 40°C

Napsal: sob říj 02, 2010 16:45
od 1nekros1
g-lobby píše:tady se plyn přepíná automaticky a? v okam?iku kdy je motor ohřátý zhruba na 40°C
jj to je ok uz tedy urcite za ten cas splynovac presiel vylepsenim. moze to byt dobre len skoda tej rezervy + povinna ze neni to kam dat len to zabere vac mista v kufri.

Napsal: ned říj 03, 2010 22:56
od g-lobby
1nekros1 píše:
g-lobby píše:tady se plyn přepíná automaticky a? v okam?iku kdy je motor ohřátý zhruba na 40°C
jj to je ok uz tedy urcite za ten cas splynovac presiel vylepsenim. moze to byt dobre len skoda tej rezervy + povinna ze neni to kam dat len to zabere vac mista v kufri.
v kufru stejnak vozím vět?inou jen deku a nákupy... 8) kdy? bych měl vézt něco vět?ího tak si sklopím sedačku ne :) a nebo to hodím na zadní sedačku... Karel vezl nejvíc 3 lidi

Napsal: úte říj 05, 2010 15:32
od g-lobby
Karel po přestavbě

uvnitř
Obrázek

venku
Obrázek

pod kapotou
Obrázek
Obrázek

a v minizavazadelníku

Obrázek
pak ?e je vysoká nakládací hrana :lol:
Obrázek
udělám z nějaké desky dno a potáhnu stejným materiálem jako je zbytek kufru 8)

Napsal: úte říj 05, 2010 16:55
od Dušan
g-lobby píše:venku
Obrázek
Doposud jsem nepochopil, proč plnící hrdlo umís?ují na místo, kde je největ?í bordel od kol.

Jinak já bych rezervu nahradil opravnou sadou na dojetí. Já jsem jejím zastáncem, proto?e píchnout se mi min. 10 let nepodařilo.

Napsal: stř říj 06, 2010 9:39
od 1nekros1
aby to nespatilo niektory si to dokoncadavaju dovnutra auta

Napsal: stř říj 06, 2010 12:41
od Dušan
1nekros1 píše:aby to nespatilo
Co to?

Napsal: stř říj 06, 2010 12:59
od .bany
Dusan - Jinak já bych rezervu nahradil opravnou sadou na dojetí. Já jsem jejím zastáncem, proto?e píchnout se mi min. 10 let nepodařilo.

to je pekny ale uz se ti nekdy podarilo prorazit kolo?-na dalnici nekde bude neco lezet ... pojedes na dovolenou do chorvat na dalnici naneco najedes a nez zastavis,guma na hadry,najedes na chodnik,kraj diry a pstttttttttt kolo prazdny co pak budes delat se sprejem - muzes si ho akorat strcit do .... :lol: rezerva jasne do auta patri !!! a ikdys budes unas v cechach lidi sou tak ochotny ze ti misto pomoci jeste vynadaj ze je obtezujes tvim problemem ...
Jelikoz plyn je tezsi nez vzduch a drzi se pri zemi tak asi znejakyho duvodu se to dava proste co nejnis je mozny... nidky sem nad tim nepremejslel :lol: a asi hlavne i vzhled hraje roly pac kdyby ti to souply doprostred narazniku asi nic moc ... a hlavne bych taky rek ze dole v rohu je nejmensi ryziko narazu pri bourani ...

Napsal: stř říj 06, 2010 14:48
od Dušan
.bany píše:to je pekny ale uz se ti nekdy podarilo prorazit kolo
Právě ?e ne.
.bany píše: Jelikoz plyn je tezsi nez vzduch a drzi se pri zemi tak asi znejakyho duvodu se to dava proste co nejnis je mozny... nidky sem nad tim nepremejslel :lol: a asi hlavne i vzhled hraje roly pac kdyby ti to souply doprostred narazniku asi nic moc ... a hlavne bych taky rek ze dole v rohu je nejmensi ryziko narazu pri bourani ...
Kdy? to dám na nárazník z boku, tak by mě to také nevadilo (jako ty má? "bradavici" na předním nárazníku. Nehledě na to, ?e by ta zátka mohla jít dát také do laku, ne (nemyslím v g-lobbyho případě)?
Jinak já bych upřednostnil místo vý?e polo?ené, abych při plnění plynu se nemusel válet po zemi.

Napsal: stř říj 06, 2010 14:59
od Teddy86
g-lobby vis ze uz nemuzes parkovat v podzemnich garazich kdyz mas LPG?
Ja jen pro poradek. :wink:

Napsal: stř říj 06, 2010 15:53
od .bany
Du?an píše:
.bany píše:to je pekny ale uz se ti nekdy podarilo prorazit kolo
Právě ?e ne.
.bany píše: Jelikoz plyn je tezsi nez vzduch a drzi se pri zemi tak asi znejakyho duvodu se to dava proste co nejnis je mozny... nidky sem nad tim nepremejslel :lol: a asi hlavne i vzhled hraje roly pac kdyby ti to souply doprostred narazniku asi nic moc ... a hlavne bych taky rek ze dole v rohu je nejmensi ryziko narazu pri bourani ...
Kdy? to dám na nárazník z boku, tak by mě to také nevadilo (jako ty má? "bradavici" na předním nárazníku. Nehledě na to, ?e by ta zátka mohla jít dát také do laku, ne (nemyslím v g-lobbyho případě)?
Jinak já bych upřednostnil místo vý?e polo?ené, abych při plnění plynu se nemusel válet po zemi.
bradavici? :lol: no musis jezdit na takovou LPG benzinu kde ti to cepuje pumpar :wink:

Napsal: stř říj 06, 2010 16:38
od g-lobby
jasně ?e vím ?e nemů?u jezdit do podzemních gará?í (tam kde je vjezd na LPG zakázán- myslím ?e u? to změnili tam kde to provozovatel dovolí tak tam je vjezd povolen po splnění toho ?e je tam aktivní odsávání vzduchu i u podlahy)

Du?ane a .bany pokud nemá? ?kolení a pravidelné pro?kolování, tak si nesmí? sám plyn tankovat... mě osobně vůbec nevadí ?e mi to takuje pumpař sám, i kdy? se tedy v?dycky tváří... :lol:

a rezervu si nechám za 6 let co mám řidičák jsem ji potřeboval 2x jednou se roztrhala na dálnici (250 km od domova) a jednou se na ní udělala boule (120 km od domova) ani v jednom případě by mi opravná sada nepomohla.