Napsal: sob říj 03, 2009 15:29
kdy? jsem toto téma zakládal, tak jsem měl trochu rudo před očima, měl jsem na Fiat vztek, ale kdy? teď čtu poslední příspěvky, tak souhlasím s Honzusem a jeho tvrzením o náročných u?ivatelích, proto?e to byl i můj případ a kdy? se sejde náročnost a dvě po sobě ojetá GP u kterých zcela prokazatelně není jisté co se s nimi dělo, tak najednou bylo moje značně negativní hodnocení na světě....
vůbec nejlíp to tu vystihl Kuta33, myslím si, ?e vyrobní postupy a technologie u dne?ních aut jsou na takovém levelu, ?e v rámci jednotlivých cenových kategorií lze narazit spí?e na ojediněle ?patný kus, prostě zmetek, ne? aby se dalo tvrdit, ?e některá, be?ně prodávaná značka aut je vylo?eně ?patná.
Lehce přes 3 měsíce teď jezdím koncernovým Seatem a kdybych to měl tak nějak zhodnotit oproti GP, tak v něčem mi Ibiza SC sedí lépe ne? GP (podvozek, dílenské zpracování a naprosto přesné řazení), na stranu druhou nemohu přejít plusy GP (perfektní 1.4T motor, bohatá výbava v dané kategorii a v neposlení řadě rozmazlovadla jako blue and me, na které s láskou vzpomínám...)
design jako takový nehodnotím, prostě ka?dej z nás máme svoje, mně osobně se líbí design GP i mého současného auta, mám rád takový design, která vás odli?í od davu. To si myslím, ?e je v rámci koncernové uniformity výhoda Seatu, ?e co se designu týče, jde si vlastní cestou.
Asi kdybych si koupil 1.4T ve Sportu úplně nový, tak bych dodnes jezdil spokojeně, u nás člověk pokud nekoupí auto se kterým odjede z showroomu jako absolutně novým, tak si nemů?e být jistej ničím, nedávno jsem za?il auto co mělo najeto cca 2500 km, člověk by řekl, supr kauf, přitom bylo po te?ké havárii. Tak?e tak.
V?em vám tu přeji mnoho spokojeným km s GP, auto je takový, jak se k němu člověk chová, já měl pech, ?e ani jedno z mých GP asi neměl předchozí majitel moc rád a v případě té předváděčky se na ni asi hodně lidí pěkně vyřádilo.
vůbec nejlíp to tu vystihl Kuta33, myslím si, ?e vyrobní postupy a technologie u dne?ních aut jsou na takovém levelu, ?e v rámci jednotlivých cenových kategorií lze narazit spí?e na ojediněle ?patný kus, prostě zmetek, ne? aby se dalo tvrdit, ?e některá, be?ně prodávaná značka aut je vylo?eně ?patná.
Lehce přes 3 měsíce teď jezdím koncernovým Seatem a kdybych to měl tak nějak zhodnotit oproti GP, tak v něčem mi Ibiza SC sedí lépe ne? GP (podvozek, dílenské zpracování a naprosto přesné řazení), na stranu druhou nemohu přejít plusy GP (perfektní 1.4T motor, bohatá výbava v dané kategorii a v neposlení řadě rozmazlovadla jako blue and me, na které s láskou vzpomínám...)
design jako takový nehodnotím, prostě ka?dej z nás máme svoje, mně osobně se líbí design GP i mého současného auta, mám rád takový design, která vás odli?í od davu. To si myslím, ?e je v rámci koncernové uniformity výhoda Seatu, ?e co se designu týče, jde si vlastní cestou.
Asi kdybych si koupil 1.4T ve Sportu úplně nový, tak bych dodnes jezdil spokojeně, u nás člověk pokud nekoupí auto se kterým odjede z showroomu jako absolutně novým, tak si nemů?e být jistej ničím, nedávno jsem za?il auto co mělo najeto cca 2500 km, člověk by řekl, supr kauf, přitom bylo po te?ké havárii. Tak?e tak.
V?em vám tu přeji mnoho spokojeným km s GP, auto je takový, jak se k němu člověk chová, já měl pech, ?e ani jedno z mých GP asi neměl předchozí majitel moc rád a v případě té předváděčky se na ni asi hodně lidí pěkně vyřádilo.