Stránka 8 z 14
Napsal: úte bře 31, 2009 13:35
od .bany
Colin píše:Myslím ?e bych to nepoznal, ale kdo ví. Jinak teď mám originál vzduchovej filtr od Fiatu, ten svůj sportovní jsem včera čistil a zase jsem nepoznal ?ádnej rozdíl

a co mas za filtr?mas aspon nejakej znackovej?
Napsal: úte bře 31, 2009 13:43
od bob
ja byl dnes na garančce a měnili mě tam filtry, svičky atd. a jede to teda o poznání lep?í. Tak?e si myslím, ?e ka?dé zví?ení nebo sní?ení výkonu musí jít poznat.
Napsal: úte bře 31, 2009 14:25
od Jarouš
bob píše:ja byl dnes na garančce a měnili mě tam filtry, svičky atd. a jede to teda o poznání lep?í. Tak?e si myslím, ?e ka?dé zví?ení nebo sní?ení výkonu musí jít poznat.
Tak, tak, svíčky doká?ou udělat dost. Celkově si myslím, ?e pokud jsou hodnoty udávané Bitpowerem objektivní, tak těch 5 kW (u 1.4 8V) musí jít poznat. Pokud není, tak je někde chyba. Otázkou je subjektivní vnímání, kdy člověk očekává po chipu takové maloobjemové atmosféry, ?e bude zara?en do sedačky a ono nic...

Napsal: úte bře 31, 2009 14:44
od Colin
.bany píše:Colin píše:Myslím ?e bych to nepoznal, ale kdo ví. Jinak teď mám originál vzduchovej filtr od Fiatu, ten svůj sportovní jsem včera čistil a zase jsem nepoznal ?ádnej rozdíl

a co mas za filtr?mas aspon nejakej znackovej?
Na předchozí stránce to má? napsaný

... je to značka BMC
Napsal: úte bře 31, 2009 14:47
od Colin
Jarou? píše:bob píše:ja byl dnes na garančce a měnili mě tam filtry, svičky atd. a jede to teda o poznání lep?í. Tak?e si myslím, ?e ka?dé zví?ení nebo sní?ení výkonu musí jít poznat.
Tak, tak, svíčky doká?ou udělat dost. Celkově si myslím, ?e pokud jsou hodnoty udávané Bitpowerem objektivní, tak těch 5 kW (u 1.4 8V) musí jít poznat. Pokud není, tak je někde chyba. Otázkou je subjektivní vnímání, kdy člověk očekává po chipu takové maloobjemové atmosféry, ?e bude zara?en do sedačky a ono nic...

Svíčky mám taky měněný, ale prostě nepoznám rozdíl a teď tam mám u? celkem velký kola, tak?e u? nepoznám ani ň

Mo?ná mám zkreslenej úsudek, proto?e často střídám auta, co maj přes 200-300 koní a kdy? sednu do svýho GP, tak jsem pak zdě?enej.

Napsal: úte bře 31, 2009 15:04
od Pepa B.
..mám tam zkusit zajet a chipnout? Mám to kousek

. Abych pak ten ďábelský stroj ale uřídil

Napsal: úte bře 31, 2009 15:57
od .bany
Colin píše:.bany píše:Colin píše:Myslím ?e bych to nepoznal, ale kdo ví. Jinak teď mám originál vzduchovej filtr od Fiatu, ten svůj sportovní jsem včera čistil a zase jsem nepoznal ?ádnej rozdíl

a co mas za filtr?mas aspon nejakej znackovej?
Na předchozí stránce to má? napsaný

... je to značka BMC
ja sem si myslel ze si to nekde psal ale nevedel sem kde...

Napsal: úte bře 31, 2009 15:58
od .bany
Colin píše:Jarou? píše:bob píše:ja byl dnes na garančce a měnili mě tam filtry, svičky atd. a jede to teda o poznání lep?í. Tak?e si myslím, ?e ka?dé zví?ení nebo sní?ení výkonu musí jít poznat.
Tak, tak, svíčky doká?ou udělat dost. Celkově si myslím, ?e pokud jsou hodnoty udávané Bitpowerem objektivní, tak těch 5 kW (u 1.4 8V) musí jít poznat. Pokud není, tak je někde chyba. Otázkou je subjektivní vnímání, kdy člověk očekává po chipu takové maloobjemové atmosféry, ?e bude zara?en do sedačky a ono nic...

Svíčky mám taky měněný, ale prostě nepoznám rozdíl a teď tam mám u? celkem velký kola, tak?e u? nepoznám ani ň

Mo?ná mám zkreslenej úsudek, proto?e často střídám auta, co maj přes 200-300 koní a kdy? sednu do svýho GP, tak jsem pak zdě?enej.

tak to vis to bude ono...

Napsal: úte bře 31, 2009 16:00
od .bany
Pepa B. píše:..mám tam zkusit zajet a chipnout? Mám to kousek

. Abych pak ten ďábelský stroj ale uřídil

toz skusit to muzes nu,uvidis sam... ale vis jak abys to pak nekde neroztrelil o strom

Napsal: úte bře 31, 2009 18:09
od dony
... a? Pepu uvidí,tak mu udělají downchip na 20kW a 45nm

a a? bude odjí?dět,tak mu řeknou: "pane,a? vám to neurve ruce!"

Napsal: úte bře 31, 2009 18:13
od Honza°
Sice to sem moc nepatří, ale jedná se taky o zvý?ení výkonu:D... Jenom se ozvětě svíčkaři jestli někdo zkou?el legendární Denso Iridium Power. Co jsem sly?el tak prej dobrý, ale fakt jenom sly?el..
Napsal: úte bře 31, 2009 19:20
od Dušan
Děkuji za plodné odpovědi.
Já jsem to chipnutí vá?ně nemyslel, jenom jsem hodil firmu do placu.
Osobně jsem neměl zvlá?tní zájem. Je pravda, ?e dnes, zvlá?tě po poklesu cen GP-ček, bych raději koupil min. 1,4-ku 8V, ale vět?inou jezdím ji? pouze s man?elkou a na to ta 1,2 ka stačí. Výhoda 1,2-ky je, ?e mě nenutí k nějakým bláznovským výkonům a teoreticky, pokud vydr?ím je?tě 1 měsíc, měli by mi vrátit 4 body

Napsal: úte bře 31, 2009 21:12
od Pepa B.
dony píše:... a? Pepu uvidí,tak mu udělají downchip na 20kW a 45nm

a a? bude odjí?dět,tak mu řeknou: "pane,a? vám to neurve ruce!"


Napsal: čtv čer 18, 2009 11:27
od J.B.
dnes jsem narazil na thttp://tuning.sbazar.cz/power-chip-box-zvyseni-vykonu-motoru-olomouc-o2765901.htmloto- ne ?e bych o tom uva?oval ale jsem zvědav na vá? názor.
Napsal: čtv čer 18, 2009 11:43
od misha
J.B. píše:dnes jsem narazil na thttp://tuning.sbazar.cz/power-chip-box-zvyseni-vykonu-motoru-olomouc-o2765901.htmloto- ne ?e bych o tom uva?oval ale jsem zvědav na vá? názor.
Zasadne nedoporucuji!!! Power box pracuje na principu zblnuti ridici jednotky modifikaci udaju, kteje jdou od vsech cidel jako je vaha vzduchu, lambda sondy a pod. Tento efekt muze pri dlouhodobem pouzivani vest ke zniceni turba, vstriku a ostatnich velmi sofistikovanych komponent motoru.
Ja se dnes uz divam i na chiptuning jako podvod. Navyseni vykonu chiptuningem dochazi ke zmenseni vykonove rezervy turba a je jen otazka casu, kdyz se turbo odporouci! O vstrikach plati to same, byt maji vetsi vykonovou rezervu ney turbo. Takze zvysime vykon, klesne spotreba a zustane zivotnost, teto reklame se nezbyva nez jen zasmat!