Stránka 8 z 56

Napsal: stř čer 06, 2007 11:42
od Tommy
Na to, ?e je nádr? na 45litrů :lol: Já taky tankuju trochu navíc, ale ne a? tak fatálně... :wink:

Napsal: stř čer 06, 2007 12:19
od RadimG
ironlionzion píše:...
- svítila kontrolka vstřikování paliva
- svítily kontrolky ABS + EBD
- blikala kontrolka prázdná nádr? a ručka ne?la nahoru
- otáčkoměr se ani nehnul
...
vitaj v klube, asi sa ti to stalo prvy krat, ze? :D
mne to spravi tak raz za 3 mesiace, servis nic nevyriesil.. podla vsetkeho zblbne RJ (pretoze hlasi chyby ktore nie su).. ked sa mi to stane, odpojim na 10s beterku a potom ide vsetko normalne (to keby sa ti to stalo a potreboval by si ist)

Napsal: stř čer 06, 2007 12:43
od Tommy
jj, reset spraví v?e, nebo pak je?tě decentní pobouchání, o tom něco vím :twisted:

Napsal: stř čer 06, 2007 13:55
od RadimG
Tommy píše:... decentní pobouchání ...
tak sme sa konecne dostali k univerzalnemu rieseniu vsetkych problemov :D

Decentní pobouchání

Napsal: stř čer 06, 2007 14:55
od Kauli
Tommy to myslí? jako takhle decentně jemně pobouchat ? :roll:
Obrázek no já ti nevím, ale takhle jsem viděl naposledy tátu bouchat do televize zn. Rubín před nějakými 25 lety :lol:

Napsal: stř čer 06, 2007 16:19
od Tommy
U nás v práci to vět?inou funguje, ale spí?e ten reset...

Napsal: stř čer 06, 2007 17:02
od Dušan
ironlionzion píše:pres noc jsem parkoval v docela prudkém kopci a ráno po nastartování

- svítila kontrolka vstřikování paliva
- svítily kontrolky ABS + EBD
- blikala kontrolka prázdná nádr? a ručka ne?la nahoru
- otáčkoměr se ani nehnul

jinak auto jelo tak jsem to jen přeparkoval na rovné místo a teď jsem to byl kontrolovat po hodině a u? je v?e OK. Včera jsem tankoval a? po okraj, tak jestli to při náklonu nemohlo zblbnout čidla stavu paliva v nádr?i nebo něco jiného?

Pří?tě to u? asi nebudu přehánět s tím plněním nádr?e a? po okraj, včera jsem tam zase narval a? 49 litrů ...
Mně se stalo jednou ráno něco podobného. Po nastartování svítily neustále některé výstra?né kontrolky (airgagy a nějaké ty ostatní červené - u? si nevzpomenu) a naopak nesvítily kontrolky směrových světel (ale blinkry venku fungovaly) a nehnula se ani jedna ručička (palivoměr, teplota, rychloměr i otáčkoměr).
Kdy? jsem dojel do zaměstnání, motor jsem vypnul a zase nastartoval a u? to fungovalo.
Myslím, jestli nebyla navlhlá elektronika :?:

Napsal: stř čer 06, 2007 17:12
od ironlionzion
... jenom doufám, ?e to neudělá někdy neočekávaně v cizině. To budu pak bouchat do servisu.

PS: teorie o tom bouchání jako účinného servisního zásahu (a to dokonce u jemné elektroniky jako TV) je velmi zajímavá. Doplnil bych je?tě o jednu historku. Nedávno mi přestal na LCD monitoru svítit jeden pixel. Nakonec pomohlo jemné bouchnutí. Tak?e a? ?ije bouchání pota?mo reset jako jeho evoluce pro 21. století.

Napsal: stř čer 06, 2007 17:21
od RadimG
Du?an: neviem ci to bude vlhkostou.. je fakt, ze naposledy ked sa mi to stalo, prsalo, ale "pamatny" prvy krat to bolo po asi 2 hodinach parkovania v podzemnej garazi obchodneho centra, takze vlhost nehrozila..

ironlionzion: nemusis sa toho bat, ja to uz pomaly povazujem za feature :lol: proste odpojis minus baterky na par sekund a hotovo, auto sa tvari ze sa nic nestalo.. jasne, nepijemne to je, ale rychlo a lahko "odstranitelne"..

Napsal: stř čer 06, 2007 17:22
od Tommy
jj, mi ho v práci u?íváme velmi často :lol: a funguje to skoro v?dy, hlavně u ?árovek.

Napsal: stř čer 06, 2007 20:37
od gawry
RadimG píše:
Tommy píše:... decentní pobouchání ...
tak sme sa konecne dostali k univerzalnemu rieseniu vsetkych problemov :D
joo musí? pou?ít "ruční generátor impulzu sil" - rusky - "malatok"

u trubek nejčastěj?í nářadí :twisted: :twisted: :twisted:

Napsal: stř čer 06, 2007 20:43
od Robo1.2
No iba raz mi po starte v zime svietilo ABS
Musim zaklepat, toto ma zatial obchadza a parkujem vonku uz viac nez rok....

Napsal: stř čer 06, 2007 20:54
od gawry
já na?těstí zatím ?ádný podobný problém - doufám ?e to tak zůstane

Blikající kontrolky

Napsal: čtv čer 07, 2007 8:57
od Robbert
Předpokládám, ?e auta máte nová a tedy je?tě v záruce. Zkou?el někdo s tou závadou (blikající kontrolky) zajet do servisu na dianostiku?

Co se vlhkosti týče kdysi jsem jezdil v Puntu myslím, ?e to byla první generace a kdy? byla průtr? mračen, tak auto ne?lo nastartovat. Vůbec. Muselo se počkat a? vyschne a pak ?ádný problém. V servise mi říkali, ?e je to bě?né ?e je to problém Punt. Ale to byla stará generace a navíc ne?lo nastartovat vůbec, tak?e si myslím, ?e tovlhkostí nebude.
A odpojovat baterii autu také pořád neprospívá.

Napsal: čtv čer 07, 2007 18:55
od Honzus
Robbert: Nevím co ti v servisu s prominutím nakecali ;-) ale já Punto I měl 7 let, najel jsem na něm 70 000 km a za celou dobu v?dy nastartovalo a nikdy se s ním nic nestalo....