Stránka 8 z 22

Napsal: ned zář 23, 2007 23:05
od nal
dusan a o tom to je. takto mozes mat skodu (trebars) 10.000, inak mas skodu len na urovni toho krytu :) od toho ten kryt je, aby chranil motor

Napsal: pon zář 24, 2007 10:18
od ironlionzion
Du?an píše:Já zatím kryt pod motorem nemám a nevím, jestli si ho pořídím.
Včera jsem na polní cestě sejmul kámen a myslím, ?e by bylo i po krytu. Stalo se mi to, ?e jsem vpředu chytil ten kámen výfukovým potrubím - pod motorem tou přírubou a přírubu jsem ohnul, tak?e mi okolo těsnění trochu fučí výfukové plyny. Mít kryt, byl by asi K.O.
stalo se mi kdysi něco podobného, taky jsem to tam chytil a trochu jsem rozdrápal takový to koleno na výfukovém potrubí co vypadá jako drátěná sí?ka. Ale jezdí to dál, a? bude nějaká oprava tak to nechám vyměnit, je to naru?ené jen povrchově ...

Napsal: pon zář 24, 2007 13:53
od tomko
Du?an
Včera jsem na polní cestě sejmul kámen a myslím, ?e by bylo i po krytu. Stalo se mi to, ?e jsem vpředu chytil ten kámen výfukovým potrubím - pod motorem tou přírubou a přírubu jsem ohnul, tak?e mi okolo těsnění trochu fučí výfukové plyny. Mít kryt, byl by asi K.O.
Mne sa stalo nieco velmi podobne:
Obrázek

Napsal: pon zář 24, 2007 18:30
od Dušan
nal píše:dusan a o tom to je. takto mozes mat skodu (trebars) 10.000, inak mas skodu len na urovni toho krytu :) od toho ten kryt je, aby chranil motor
Nevím, ?estli by mně ten plastový kryt pomohl, jo kdyby byl ocelový ... V tomto případě bych měl asi vět?í ?kodu na krytu ne? na výfukovém potrubí. Ten plastová spí? bude proti létajícímu bordelu ze silnice.

Napsal: pon říj 15, 2007 22:41
od Kelter
Zdravím přátelé. Tak?e u? jsem taky majitelem krytu od motor, ale ne jen části jako asi v?ichni tady, ale kompletu který se dá namontovat. Jde o hlavní kryt (1051Kč), jeden boční kryt (378Kč), druhý je ji? od výroby a pak specialita a to jsou dva malé trojúhelníková plasty pod světla (2x153Kč), montá? 403Kč. SUMA 2138Kč ve Fiat Nordex 4eský Tě?ín. Teď je?tě zatmelit pár nedostatků v předních podbězích a slaná ?lichta nemá v zimě ?ádnou ?anci.

Napsal: úte říj 16, 2007 16:21
od Dušan
Kelter píše:Zdravím přátelé. Tak?e u? jsem taky majitelem krytu od motor, ale ne jen části jako asi v?ichni tady, ale kompletu který se dá namontovat. Jde o hlavní kryt (1051Kč), jeden boční kryt (378Kč), druhý je ji? od výroby a pak specialita a to jsou dva malé trojúhelníková plasty pod světla (2x153Kč), montá? 403Kč. SUMA 2138Kč ve Fiat Nordex 4eský Tě?ín. Teď je?tě zatmelit pár nedostatků v předních podbězích a slaná ?lichta nemá v zimě ?ádnou ?anci.
Mů?e? vysvětlit (nafotit) ty plasty pod světla, nevím co si mám pod tím představit. Dík.

Napsal: úte říj 16, 2007 19:36
od Kelter
Zdarec. Jedná se o kousky, které zakryjí díru pod světlem mezi podběhem a nárazníkem. Je to takový trojúhelníček.

kryt motora

Napsal: pát lis 16, 2007 19:07
od sword2
chcel by som sa spýta?: je ten plast ktorý slú?i ako kryt motora aj certifikovaný? inak objavil som na nete ?tít motora z ocele 2mm vid http://www.neumax.cz/obchod/fiat-grande ... h070998/1/ ale tie? netu?ím či je certifikovaný pre pou?itie....no prijde mi to ako tro?íčka lep?ie rie?enie ako plast ...ak ma niekto skúsenos? s ocelovým krytom rád uvítam jeho postrehy s praxe...dík

Napsal: pát lis 16, 2007 19:35
od Jarouš
Ahoj, nevím co myslí? tím, ?e je kryt certifikovaný, ale ten plastový je jako originál příslu?enství FIAT. O tom ocelovém se to asi říct asi nedá. Navíc z poloviny kryt dr?í v plastech, jeho hmotnost asi taky vzhledem k uchcení hraje svou roli, kdy? se urve o překá?ku plast, o nic nejde, ale pokud se utrhne 2 plech, tak to asi udělá za jízdy pěknou paseku. A přes 4 litry za kus ?eleza je celkem sci-fi :)

plastový kryt

Napsal: pát lis 16, 2007 20:10
od sword2
no myslel som tou certifikáciou , ?e výrobca testoval či ten plast je bezpečné pou?íva? ako kryt pod motor napríklad s ohladom na teplotu od motora/výfuk .potrubia, či sa motor pri zakrytovaní neprehrieva a podobne...skrátka ?e jeho pou?itím si nespôsob? ?kodu...len nechápem prečo priamo výrobca nepredáva auto priamo s krytom?

Napsal: pát lis 16, 2007 20:18
od Tommy
Ty asi neví? co je to k?eft co :lol: Nejlep?í je pro výrobce čehokoli prodat svůj výrobek zákazníkovi hned několikrát po dobu jeho ?ivotnosti :wink: Bohu?el..

Re: plastový kryt

Napsal: pát lis 16, 2007 21:44
od Dušan
sword2 píše:no myslel som tou certifikáciou , ?e výrobca testoval či ten plast je bezpečné pou?íva? ako kryt pod motor napríklad s ohladom na teplotu od motora/výfuk .potrubia, či sa motor pri zakrytovaní neprehrieva a podobne...skrátka ?e jeho pou?itím si nespôsob? ?kodu...len nechápem prečo priamo výrobca nepredáva auto priamo s krytom?
Kdy? je plastový kryt dodáván jako origo příslu?enství, tak není o čem polemizovat. Za kovový bych 4500 Kč nedal.

Napsal: pát lis 16, 2007 23:25
od Holli
klucí kryt pod motor u? mám asi 2 týdny.... stál me 1000,- a pohoda.... namontovaný byl za 10 minut... :)

Napsal: sob lis 17, 2007 11:39
od Kelter
O plechovém krytu motoru začnu uva?ovat v případě, ?e začnou dělat GP ve čtyřkolce, ale na silnici je to k ničemu. Stejně ty kryty mámě v?ichni aby se nezamrdal motor bordelem. :wink:

Napsal: sob lis 17, 2007 16:10
od RadimG
Kelter píše:O plechovém krytu motoru začnu uva?ovat v případě, ?e začnou dělat GP ve čtyřkolce, ale na silnici je to k ničemu. Stejně ty kryty mámě v?ichni aby se nezamrdal motor bordelem. :wink:
presne tak.. na jazdenie po normalnych cestach je to zbytocne a tam kde by plechovy kryt plnil svoju ulohu sa gp-cko uz asi nedostane..