Napsal: ned zář 23, 2007 23:05
dusan a o tom to je. takto mozes mat skodu (trebars) 10.000, inak mas skodu len na urovni toho krytu
od toho ten kryt je, aby chranil motor

Oficiální fórum majitelů Fiatů Grande Punto, Punto Evo a Punto 2012/2013 v České a Slovenské republice
https://forum.gpfans.cz/
stalo se mi kdysi něco podobného, taky jsem to tam chytil a trochu jsem rozdrápal takový to koleno na výfukovém potrubí co vypadá jako drátěná sí?ka. Ale jezdí to dál, a? bude nějaká oprava tak to nechám vyměnit, je to naru?ené jen povrchově ...Du?an píše:Já zatím kryt pod motorem nemám a nevím, jestli si ho pořídím.
Včera jsem na polní cestě sejmul kámen a myslím, ?e by bylo i po krytu. Stalo se mi to, ?e jsem vpředu chytil ten kámen výfukovým potrubím - pod motorem tou přírubou a přírubu jsem ohnul, tak?e mi okolo těsnění trochu fučí výfukové plyny. Mít kryt, byl by asi K.O.
Mne sa stalo nieco velmi podobne:Du?an
Včera jsem na polní cestě sejmul kámen a myslím, ?e by bylo i po krytu. Stalo se mi to, ?e jsem vpředu chytil ten kámen výfukovým potrubím - pod motorem tou přírubou a přírubu jsem ohnul, tak?e mi okolo těsnění trochu fučí výfukové plyny. Mít kryt, byl by asi K.O.
Nevím, ?estli by mně ten plastový kryt pomohl, jo kdyby byl ocelový ... V tomto případě bych měl asi vět?í ?kodu na krytu ne? na výfukovém potrubí. Ten plastová spí? bude proti létajícímu bordelu ze silnice.nal píše:dusan a o tom to je. takto mozes mat skodu (trebars) 10.000, inak mas skodu len na urovni toho krytuod toho ten kryt je, aby chranil motor
Mů?e? vysvětlit (nafotit) ty plasty pod světla, nevím co si mám pod tím představit. Dík.Kelter píše:Zdravím přátelé. Tak?e u? jsem taky majitelem krytu od motor, ale ne jen části jako asi v?ichni tady, ale kompletu který se dá namontovat. Jde o hlavní kryt (1051Kč), jeden boční kryt (378Kč), druhý je ji? od výroby a pak specialita a to jsou dva malé trojúhelníková plasty pod světla (2x153Kč), montá? 403Kč. SUMA 2138Kč ve Fiat Nordex 4eský Tě?ín. Teď je?tě zatmelit pár nedostatků v předních podbězích a slaná ?lichta nemá v zimě ?ádnou ?anci.
Kdy? je plastový kryt dodáván jako origo příslu?enství, tak není o čem polemizovat. Za kovový bych 4500 Kč nedal.sword2 píše:no myslel som tou certifikáciou , ?e výrobca testoval či ten plast je bezpečné pou?íva? ako kryt pod motor napríklad s ohladom na teplotu od motora/výfuk .potrubia, či sa motor pri zakrytovaní neprehrieva a podobne...skrátka ?e jeho pou?itím si nespôsob? ?kodu...len nechápem prečo priamo výrobca nepredáva auto priamo s krytom?
presne tak.. na jazdenie po normalnych cestach je to zbytocne a tam kde by plechovy kryt plnil svoju ulohu sa gp-cko uz asi nedostane..Kelter píše:O plechovém krytu motoru začnu uva?ovat v případě, ?e začnou dělat GP ve čtyřkolce, ale na silnici je to k ničemu. Stejně ty kryty mámě v?ichni aby se nezamrdal motor bordelem.