Stránka 8 z 18

Napsal: stř kvě 12, 2010 20:47
od milhaus
No jo no, zítra půjde ven :eh

Napsal: stř kvě 12, 2010 22:51
od Macek
co říkáte na toto, bude stačit ta trubka zespod aby filtr nenasával teplý vzduch z okolí? příjde mi to celkem odrbané připojit to na staré sání a jen přihodit nasávání zespod: http://www.knfilters.com/instructions/57-0562_inst.pdf

Napsal: čtv kvě 13, 2010 6:33
od carlos_ray
No tak filtry přímo na auto dělá spousta firem. Já teda nevim, ale mluvíte tu pouze o evropských výrobcích. Nevím důvod proč zatracovat japonskou Simotu. Spousta závodních aut na japonských okruzích jezdí na těhle filtrech. Myslim, ?e vět?ina z nás tu je na takové úrovni, aby se rozhodla sama co si namontuje. I kdy? třeba jen na zkou?ku.

Napsal: čtv kvě 13, 2010 10:10
od Kriss
Kluci ja sem sem nepsal ty veci co jsem psal abych nekoho zatracoval nebo mu rikal co si tam má dát.

Samozrejme je kazdeho vec jestli si tam da, to nebo ono. Ja sem jen chtel napsat neco o tom co je odzkousene a ví se o tom ze to funguje.

Co se týce výrobců tak K&N neni z evropy ale USA jen pro poradek. BMC je evropa.

Dalsi vec je ?e japonské auta mají trosku jiné motory tak?e i jejich filtry muzou byt trosku jine. Navíc to ?e se jezdí s filtry Simota závody je sice pekné ale pro nás to nehraje roli proto?e oni ten filtr po pár závodech vyhodí...tam se nejake cisteni neresi.

A jeste jedna vec...není to narázka...ale jak si to Carlos_ray myslel s tou úrovní. To jako ?e se vet? na lidí vyzná v motorech a uprávach soustavy přívodu studeného vzduchu...myslis ?e se tu vět?ina pohybuej kolem rally aut atd.???
Nebo si to myslel, ?e jsme v?ichni dospělí a umíme se rozhodnout sami?

Abych to uzavřel......

Jen sem tu chtel napsat neco o tom co vím, ?e funguje a nic víc...podelit se o zku?enosti.

Napsal: čtv kvě 13, 2010 11:37
od Kolacok
Na vela forach som cital, ze sisky nedoporucuju prave preto, ze ide vacsi bordel do motora, tak isto bavlnene filtre. Zanasa to sanie, odchadza vaha vzduchu, sacie ventily a pod.
Naopak tie KN filtre su podla mechanikov vraj lepsie ako obycajne v kvalite filtracie, tak vykone. Tak babo rad.

Chcem skusit pripojit sanie do motora od hmlovky, uvidim, ake nastavce najdem. Spravit to naporove dlhou hadicou rovno do origo vzdusnika. Proti hrubemu prachu z cesty by myslim stacila nejaka gaza.

Ta hadica pod motorom (v tom pdf) nenasava bordel od cesty? mam utesnenu kapotu a aj tak tam sada prach.

Tiez by ma zaujimali tie reci o tom, ze po pridani sisky a pod. treba doladit RJ. Ved ta sa riadi vahou vzduchu, tak co tam treba doladzovat??

Napsal: čtv kvě 13, 2010 12:49
od Ondraaaaa
Kolacok píše:Na vela forach som cital, ze sisky nedoporucuju prave preto, ze ide vacsi bordel do motora, tak isto bavlnene filtre. Zanasa to sanie, odchadza vaha vzduchu, sacie ventily a pod.
Naopak tie KN filtre su podla mechanikov vraj lepsie ako obycajne v kvalite filtracie, tak vykone. Tak babo rad.

Chcem skusit pripojit sanie do motora od hmlovky, uvidim, ake nastavce najdem. Spravit to naporove dlhou hadicou rovno do origo vzdusnika. Proti hrubemu prachu z cesty by myslim stacila nejaka gaza.

Ta hadica pod motorom (v tom pdf) nenasava bordel od cesty? mam utesnenu kapotu a aj tak tam sada prach.

Tiez by ma zaujimali tie reci o tom, ze po pridani sisky a pod. treba doladit RJ. Ved ta sa riadi vahou vzduchu, tak co tam treba doladzovat??


o naporovem sani jsem tez premyslel...ale napadlo me jak je to reseny s vodou?..kor v zime?

Napsal: čtv kvě 13, 2010 14:24
od Kriss
Náporové sání se u na?eho auta a motoru nedá provést bez vetsich uprav...jako je dírav kapote atd. Nesmysl.

Kónické filtry (?iska) pokud jsou kvalitní fungují úplně stejne jako vlozka do airboxu.

U klasik benzínu se problem s vahou vzduchu neře?í a neře?í se ani ladění RJ. Ano dá se motor poladit a za tech 10 koníků to nestojí. Ná? motor i RJ si s konickým filtrem i vlo?kou poradí sami.

Pokud je to motor s turbem a to jak benal tak nafta...tak tam u? váha vzduchu mů?e dostat zabrat pokud je filtr nekvalitní a u silně?ích motorů jako je 2.0 T u subaru by se mela postelovat i RJ. Motor zacne operovat s vetsim mnozstvim vzduchu a sam si s tim neporadi. Takze optimalizace je dobrá volba...pozor neplést si to s čipem. Ale nejčastěj?í problém je s lamdou co je v sání.

U motoru T-jet ale tento problém není K&N dělá přímo kit sání na tento motor a sání funguje perfektně bez uprav RJ a lamdy atd.

Napsal: čtv kvě 13, 2010 14:33
od Kolacok
Zaujimalo by ma prave to, co znamena, ze vaha vzduchu dostane zabrat? Ta sonda je zhaviaci drotik s negativnym teplotnym koeficientom, ci ako to funguje? Ak to funguje nejak tak, tak sa len viac ochladi vzduchom, nevidim dovod znizenia jej zivotnosti, ako sa casto spomina na inych forach.
Len mam dojem, ze z niektorych bajok a povedaciek sa opakovanim stava pravda a sam sa z toho neviem vysomarit, ked polka vravi A a druha B.

Uz odmontovanie sacej hadice ma pri studenom motore efekt, ked nasava lahsie.
Ked sa roztoci turbo tak si myslim, ze do motora aj tak ovela viac vzduchu nepojde, kedze turbo bude posobit ako odpor, hoci mozno bude tocit viac otacok, kedze vzduch bude prenho "redsi".

Výrobky firmy K&N

Napsal: čtv kvě 13, 2010 14:35
od Kriss
Rozhodl jsem se udělat seznam pro dané motory i s odkazem.

Motor 1.4 16V turbo
Vlo?ka do origo airboxu
http://store.knfilters.com/search/produ ... od=33-2935

Kit přímého sání
http://store.knfilters.com/search/produ ... od=57-0679

Motor 1.4 16V 95k

vlo?ka do původního airboxu.
http://store.knfilters.com/search/produ ... od=33-2842

kit sání= nedoporučuji bez úprav
http://store.knfilters.com/search/produ ... od=57-0562

Motor 1.2 a 1.4 8V

vlozka do původního airboxu
http://store.knfilters.com/search/produ ... od=33-2931

kit sání= vhodná úprava ala Jarous
http://store.knfilters.com/search/produ ... od=57-0655


Motor 1.9 diesel

Vlo?ka do origo airboxu
http://store.knfilters.com/search/produ ... od=33-2935

Kit přímého sání
http://store.knfilters.com/search/produ ... od=57-0667

MOtor 1.3 diesel

pouze vlo?ka do airboxu
http://store.knfilters.com/search/appsearch.aspx[/b]

Napsal: pon kvě 24, 2010 17:42
od dony
... tak peru KN filtr (airboxový) a zatím jsem vrátil papírák,no a teď jsem teprve poznal v čem je citelná výhoda KN,je to zcela zřetelná ochota motoru jít do otáček,u? a? je suchý,nastříkám ho olejem a hurá zpět do auta :D

... papírák u mě skončil :twisted:

Napsal: pon kvě 24, 2010 18:22
od Jarouš
dony píše:... tak peru KN filtr (airboxový) a zatím jsem vrátil papírák,no a teď jsem teprve poznal v čem je citelná výhoda KN,je to zcela zřetelná ochota motoru jít do otáček,u? a? je suchý,nastříkám ho olejem a hurá zpět do auta :D

... papírák u mě skončil :twisted:
Přesně tak! 8) Mám úplně stejnou zku?enost.

Napsal: pon kvě 24, 2010 19:47
od Kriss
ja vas taky chapu kluci, jsem rad ze ho mam.

Napsal: úte kvě 25, 2010 6:43
od carlos_ray
Vrátím se k tvému dotazu Krissi. Myslel jsem to tak, ?e ka?dý má svou hlavu a musí se rozhodnout zcela sám. Je nesmysl, aby se někdo dal ovlivňovat davem.

Já myslim, ?e největ?í výhoda bavlněného fitru je to, ?e nemusí? kupovat jiný papírák.

Napsal: úte kvě 25, 2010 9:10
od Kriss
Jasne to mas pravdu chlape, kazdej at se rozhodne sam. Ale prece jenom si myslim ze zrovna v tehle oblasti jsou zkusenosti lidi k nezaplaceni. Pak uz je jenom na cloveku jestli na tyto zkusenosti pristoupi a nebo si rekne ze si koupi neco noveho a vyzkousito.

Jinak to ze se nemusi kupovat papirak je jedna vec a ta druha je ze motor jde lepe do otacek a jeho zkuk je mnohem hlubsi....tohle muze potvrdit Macek ktereho sem povozil v mojem aute a on mne pak ve svojem (nema filtr) a rozdil byl okamzite poznat.

Napsal: úte kvě 25, 2010 9:51
od Dušan
carlos_ray píše:Já myslim, ?e největ?í výhoda bavlněného fitru je to, ?e nemusí? kupovat jiný papírák.
Ona koupel a olej na bavlňák také něco stojí.
Já bych řekl, ?e výhodou je lep?í propustnost filtru a nesni?ování této propustnosti postupným nabalováním nečistot tak jako u papíráku