
Vzduchový filter
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
co říkáte na toto, bude stačit ta trubka zespod aby filtr nenasával teplý vzduch z okolí? příjde mi to celkem odrbané připojit to na staré sání a jen přihodit nasávání zespod: http://www.knfilters.com/instructions/57-0562_inst.pdf
GP 1,4 16V SPORT
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 102
- Registrován: čtv črc 23, 2009 7:49
- Bydliště: Velvary
No tak filtry přímo na auto dělá spousta firem. Já teda nevim, ale mluvíte tu pouze o evropských výrobcích. Nevím důvod proč zatracovat japonskou Simotu. Spousta závodních aut na japonských okruzích jezdí na těhle filtrech. Myslim, ?e vět?ina z nás tu je na takové úrovni, aby se rozhodla sama co si namontuje. I kdy? třeba jen na zkou?ku.
-
- Štamgast
- Příspěvky: 611
- Registrován: úte úno 05, 2008 20:03
- Bydliště: Metan City
- Kontaktovat uživatele:
Kluci ja sem sem nepsal ty veci co jsem psal abych nekoho zatracoval nebo mu rikal co si tam má dát.
Samozrejme je kazdeho vec jestli si tam da, to nebo ono. Ja sem jen chtel napsat neco o tom co je odzkousene a ví se o tom ze to funguje.
Co se týce výrobců tak K&N neni z evropy ale USA jen pro poradek. BMC je evropa.
Dalsi vec je ?e japonské auta mají trosku jiné motory tak?e i jejich filtry muzou byt trosku jine. Navíc to ?e se jezdí s filtry Simota závody je sice pekné ale pro nás to nehraje roli proto?e oni ten filtr po pár závodech vyhodí...tam se nejake cisteni neresi.
A jeste jedna vec...není to narázka...ale jak si to Carlos_ray myslel s tou úrovní. To jako ?e se vet? na lidí vyzná v motorech a uprávach soustavy přívodu studeného vzduchu...myslis ?e se tu vět?ina pohybuej kolem rally aut atd.???
Nebo si to myslel, ?e jsme v?ichni dospělí a umíme se rozhodnout sami?
Abych to uzavřel......
Jen sem tu chtel napsat neco o tom co vím, ?e funguje a nic víc...podelit se o zku?enosti.
Samozrejme je kazdeho vec jestli si tam da, to nebo ono. Ja sem jen chtel napsat neco o tom co je odzkousene a ví se o tom ze to funguje.
Co se týce výrobců tak K&N neni z evropy ale USA jen pro poradek. BMC je evropa.
Dalsi vec je ?e japonské auta mají trosku jiné motory tak?e i jejich filtry muzou byt trosku jine. Navíc to ?e se jezdí s filtry Simota závody je sice pekné ale pro nás to nehraje roli proto?e oni ten filtr po pár závodech vyhodí...tam se nejake cisteni neresi.
A jeste jedna vec...není to narázka...ale jak si to Carlos_ray myslel s tou úrovní. To jako ?e se vet? na lidí vyzná v motorech a uprávach soustavy přívodu studeného vzduchu...myslis ?e se tu vět?ina pohybuej kolem rally aut atd.???
Nebo si to myslel, ?e jsme v?ichni dospělí a umíme se rozhodnout sami?
Abych to uzavřel......
Jen sem tu chtel napsat neco o tom co vím, ?e funguje a nic víc...podelit se o zku?enosti.
Nýní: Alfa Romeo GT, 1.9 16v JTDM 110kw
EX: GP 1,4 16v SPORT 3D,
EX: GP 1,4 16v SPORT 3D,
-
- Štamgast
- Příspěvky: 271
- Registrován: stř led 13, 2010 12:58
- Bydliště: Vychod SVK, Michalovce
- Kontaktovat uživatele:
Na vela forach som cital, ze sisky nedoporucuju prave preto, ze ide vacsi bordel do motora, tak isto bavlnene filtre. Zanasa to sanie, odchadza vaha vzduchu, sacie ventily a pod.
Naopak tie KN filtre su podla mechanikov vraj lepsie ako obycajne v kvalite filtracie, tak vykone. Tak babo rad.
Chcem skusit pripojit sanie do motora od hmlovky, uvidim, ake nastavce najdem. Spravit to naporove dlhou hadicou rovno do origo vzdusnika. Proti hrubemu prachu z cesty by myslim stacila nejaka gaza.
Ta hadica pod motorom (v tom pdf) nenasava bordel od cesty? mam utesnenu kapotu a aj tak tam sada prach.
Tiez by ma zaujimali tie reci o tom, ze po pridani sisky a pod. treba doladit RJ. Ved ta sa riadi vahou vzduchu, tak co tam treba doladzovat??
Naopak tie KN filtre su podla mechanikov vraj lepsie ako obycajne v kvalite filtracie, tak vykone. Tak babo rad.
Chcem skusit pripojit sanie do motora od hmlovky, uvidim, ake nastavce najdem. Spravit to naporove dlhou hadicou rovno do origo vzdusnika. Proti hrubemu prachu z cesty by myslim stacila nejaka gaza.
Ta hadica pod motorom (v tom pdf) nenasava bordel od cesty? mam utesnenu kapotu a aj tak tam sada prach.
Tiez by ma zaujimali tie reci o tom, ze po pridani sisky a pod. treba doladit RJ. Ved ta sa riadi vahou vzduchu, tak co tam treba doladzovat??
Puntik 5D MultiJet 1.3 75k Active 2006, biely, 306000km
Kolacok píše:Na vela forach som cital, ze sisky nedoporucuju prave preto, ze ide vacsi bordel do motora, tak isto bavlnene filtre. Zanasa to sanie, odchadza vaha vzduchu, sacie ventily a pod.
Naopak tie KN filtre su podla mechanikov vraj lepsie ako obycajne v kvalite filtracie, tak vykone. Tak babo rad.
Chcem skusit pripojit sanie do motora od hmlovky, uvidim, ake nastavce najdem. Spravit to naporove dlhou hadicou rovno do origo vzdusnika. Proti hrubemu prachu z cesty by myslim stacila nejaka gaza.
Ta hadica pod motorom (v tom pdf) nenasava bordel od cesty? mam utesnenu kapotu a aj tak tam sada prach.
Tiez by ma zaujimali tie reci o tom, ze po pridani sisky a pod. treba doladit RJ. Ved ta sa riadi vahou vzduchu, tak co tam treba doladzovat??
o naporovem sani jsem tez premyslel...ale napadlo me jak je to reseny s vodou?..kor v zime?
GP racing. RSW ,,16,,
-
- Štamgast
- Příspěvky: 611
- Registrován: úte úno 05, 2008 20:03
- Bydliště: Metan City
- Kontaktovat uživatele:
Náporové sání se u na?eho auta a motoru nedá provést bez vetsich uprav...jako je dírav kapote atd. Nesmysl.
Kónické filtry (?iska) pokud jsou kvalitní fungují úplně stejne jako vlozka do airboxu.
U klasik benzínu se problem s vahou vzduchu neře?í a neře?í se ani ladění RJ. Ano dá se motor poladit a za tech 10 koníků to nestojí. Ná? motor i RJ si s konickým filtrem i vlo?kou poradí sami.
Pokud je to motor s turbem a to jak benal tak nafta...tak tam u? váha vzduchu mů?e dostat zabrat pokud je filtr nekvalitní a u silně?ích motorů jako je 2.0 T u subaru by se mela postelovat i RJ. Motor zacne operovat s vetsim mnozstvim vzduchu a sam si s tim neporadi. Takze optimalizace je dobrá volba...pozor neplést si to s čipem. Ale nejčastěj?í problém je s lamdou co je v sání.
U motoru T-jet ale tento problém není K&N dělá přímo kit sání na tento motor a sání funguje perfektně bez uprav RJ a lamdy atd.
Kónické filtry (?iska) pokud jsou kvalitní fungují úplně stejne jako vlozka do airboxu.
U klasik benzínu se problem s vahou vzduchu neře?í a neře?í se ani ladění RJ. Ano dá se motor poladit a za tech 10 koníků to nestojí. Ná? motor i RJ si s konickým filtrem i vlo?kou poradí sami.
Pokud je to motor s turbem a to jak benal tak nafta...tak tam u? váha vzduchu mů?e dostat zabrat pokud je filtr nekvalitní a u silně?ích motorů jako je 2.0 T u subaru by se mela postelovat i RJ. Motor zacne operovat s vetsim mnozstvim vzduchu a sam si s tim neporadi. Takze optimalizace je dobrá volba...pozor neplést si to s čipem. Ale nejčastěj?í problém je s lamdou co je v sání.
U motoru T-jet ale tento problém není K&N dělá přímo kit sání na tento motor a sání funguje perfektně bez uprav RJ a lamdy atd.
Nýní: Alfa Romeo GT, 1.9 16v JTDM 110kw
EX: GP 1,4 16v SPORT 3D,
EX: GP 1,4 16v SPORT 3D,
-
- Štamgast
- Příspěvky: 271
- Registrován: stř led 13, 2010 12:58
- Bydliště: Vychod SVK, Michalovce
- Kontaktovat uživatele:
Zaujimalo by ma prave to, co znamena, ze vaha vzduchu dostane zabrat? Ta sonda je zhaviaci drotik s negativnym teplotnym koeficientom, ci ako to funguje? Ak to funguje nejak tak, tak sa len viac ochladi vzduchom, nevidim dovod znizenia jej zivotnosti, ako sa casto spomina na inych forach.
Len mam dojem, ze z niektorych bajok a povedaciek sa opakovanim stava pravda a sam sa z toho neviem vysomarit, ked polka vravi A a druha B.
Uz odmontovanie sacej hadice ma pri studenom motore efekt, ked nasava lahsie.
Ked sa roztoci turbo tak si myslim, ze do motora aj tak ovela viac vzduchu nepojde, kedze turbo bude posobit ako odpor, hoci mozno bude tocit viac otacok, kedze vzduch bude prenho "redsi".
Len mam dojem, ze z niektorych bajok a povedaciek sa opakovanim stava pravda a sam sa z toho neviem vysomarit, ked polka vravi A a druha B.
Uz odmontovanie sacej hadice ma pri studenom motore efekt, ked nasava lahsie.
Ked sa roztoci turbo tak si myslim, ze do motora aj tak ovela viac vzduchu nepojde, kedze turbo bude posobit ako odpor, hoci mozno bude tocit viac otacok, kedze vzduch bude prenho "redsi".
Puntik 5D MultiJet 1.3 75k Active 2006, biely, 306000km
-
- Štamgast
- Příspěvky: 611
- Registrován: úte úno 05, 2008 20:03
- Bydliště: Metan City
- Kontaktovat uživatele:
Výrobky firmy K&N
Rozhodl jsem se udělat seznam pro dané motory i s odkazem.
Motor 1.4 16V turbo
Vlo?ka do origo airboxu
http://store.knfilters.com/search/produ ... od=33-2935
Kit přímého sání
http://store.knfilters.com/search/produ ... od=57-0679
Motor 1.4 16V 95k
vlo?ka do původního airboxu.
http://store.knfilters.com/search/produ ... od=33-2842
kit sání= nedoporučuji bez úprav
http://store.knfilters.com/search/produ ... od=57-0562
Motor 1.2 a 1.4 8V
vlozka do původního airboxu
http://store.knfilters.com/search/produ ... od=33-2931
kit sání= vhodná úprava ala Jarous
http://store.knfilters.com/search/produ ... od=57-0655
Motor 1.9 diesel
Vlo?ka do origo airboxu
http://store.knfilters.com/search/produ ... od=33-2935
Kit přímého sání
http://store.knfilters.com/search/produ ... od=57-0667
MOtor 1.3 diesel
pouze vlo?ka do airboxu
http://store.knfilters.com/search/appsearch.aspx[/b]
Motor 1.4 16V turbo
Vlo?ka do origo airboxu
http://store.knfilters.com/search/produ ... od=33-2935
Kit přímého sání
http://store.knfilters.com/search/produ ... od=57-0679
Motor 1.4 16V 95k
vlo?ka do původního airboxu.
http://store.knfilters.com/search/produ ... od=33-2842
kit sání= nedoporučuji bez úprav
http://store.knfilters.com/search/produ ... od=57-0562
Motor 1.2 a 1.4 8V
vlozka do původního airboxu
http://store.knfilters.com/search/produ ... od=33-2931
kit sání= vhodná úprava ala Jarous
http://store.knfilters.com/search/produ ... od=57-0655
Motor 1.9 diesel
Vlo?ka do origo airboxu
http://store.knfilters.com/search/produ ... od=33-2935
Kit přímého sání
http://store.knfilters.com/search/produ ... od=57-0667
MOtor 1.3 diesel
pouze vlo?ka do airboxu
http://store.knfilters.com/search/appsearch.aspx[/b]
Nýní: Alfa Romeo GT, 1.9 16v JTDM 110kw
EX: GP 1,4 16v SPORT 3D,
EX: GP 1,4 16v SPORT 3D,
Přesně tak!dony píše:... tak peru KN filtr (airboxový) a zatím jsem vrátil papírák,no a teď jsem teprve poznal v čem je citelná výhoda KN,je to zcela zřetelná ochota motoru jít do otáček,u? a? je suchý,nastříkám ho olejem a hurá zpět do auta![]()
... papírák u mě skončil

GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 102
- Registrován: čtv črc 23, 2009 7:49
- Bydliště: Velvary
-
- Štamgast
- Příspěvky: 611
- Registrován: úte úno 05, 2008 20:03
- Bydliště: Metan City
- Kontaktovat uživatele:
Jasne to mas pravdu chlape, kazdej at se rozhodne sam. Ale prece jenom si myslim ze zrovna v tehle oblasti jsou zkusenosti lidi k nezaplaceni. Pak uz je jenom na cloveku jestli na tyto zkusenosti pristoupi a nebo si rekne ze si koupi neco noveho a vyzkousito.
Jinak to ze se nemusi kupovat papirak je jedna vec a ta druha je ze motor jde lepe do otacek a jeho zkuk je mnohem hlubsi....tohle muze potvrdit Macek ktereho sem povozil v mojem aute a on mne pak ve svojem (nema filtr) a rozdil byl okamzite poznat.
Jinak to ze se nemusi kupovat papirak je jedna vec a ta druha je ze motor jde lepe do otacek a jeho zkuk je mnohem hlubsi....tohle muze potvrdit Macek ktereho sem povozil v mojem aute a on mne pak ve svojem (nema filtr) a rozdil byl okamzite poznat.
Nýní: Alfa Romeo GT, 1.9 16v JTDM 110kw
EX: GP 1,4 16v SPORT 3D,
EX: GP 1,4 16v SPORT 3D,
Ona koupel a olej na bavlňák také něco stojí.carlos_ray píše:Já myslim, ?e největ?í výhoda bavlněného fitru je to, ?e nemusí? kupovat jiný papírák.
Já bych řekl, ?e výhodou je lep?í propustnost filtru a nesni?ování této propustnosti postupným nabalováním nečistot tak jako u papíráku
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky