Stránka 8 z 13
					
				Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)
				Napsal: čtv kvě 02, 2013 14:31
				od Wolfgang4466
				mam takovou otazku, pred tydnem em dolejval olej a dal sem tam normalni Mogul 15-40w je to hodne velkej problem.
Zatim mi to nic spatniho nedela.
			 
			
					
				Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)
				Napsal: čtv kvě 02, 2013 14:39
				od jeník1
				Wolfgang4466 píše:mam takovou otazku, pred tydnem em dolejval olej a dal sem tam normalni Mogul 15-40w je to hodne velkej problem.
Zatim mi to nic spatniho nedela.
No jestli jsi ho tam dal 2 deci, tak to problém není.
 
			 
			
					
				Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)
				Napsal: čtv kvě 02, 2013 14:57
				od Wolfgang4466
				no litr sem tam dal.
			 
			
					
				Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)
				Napsal: čtv kvě 02, 2013 16:16
				od 1nekros1
				cim skorej to vymen cele na normalny olej 5w40. synteticky olej sa nemoze miesat s mineralnym pretoze sa grcnu a neprechadza to kanalikmi. da sa to pouzit iba v maximalnej nudzi. a hned vymenit cim to dlhsie budes odkladat tym vecsia je sanca ze sa ti neco pokazi.
			 
			
					
				Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)
				Napsal: čtv kvě 02, 2013 17:18
				od jeník1
				1nekros1 píše:cim skorej to vymen cele na normalny olej 5w40. synteticky olej sa nemoze miesat s mineralnym pretoze sa grcnu a neprechadza to kanalikmi. da sa to pouzit iba v maximalnej nudzi. a hned vymenit cim to dlhsie budes odkladat tym vecsia je sanca ze sa ti neco pokazi.
To jsi tam nemohl dát alespoň 10W/40?
 
			 
			
					
				Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)
				Napsal: čtv kvě 02, 2013 18:05
				od Zdenda
				Mogul používám taky,ale na mazání lišty u motorové pily  

 
			 
			
					
				Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)
				Napsal: čtv kvě 02, 2013 20:38
				od Wolfgang4466
				tak moje auto je jako motorova pila, prerizne dalsi auta vejpul.
sem kontroloval olej a zijstil ze mi tam chyby tak sem koupil jedinou vec kterou sem nasel na papoil. stejnak pristy tyden udelam celej servis auta. olej, filtr vycistim egr a vaha vzduchu atd.
			 
			
					
				Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)
				Napsal: čtv kvě 02, 2013 21:49
				od FRIMICO
				Přesně tak Zdendo,Mogul jen na lištu.Jinam asi ne.Jo ještě s tím mažu mladýmu řetěz na kole.Autu dej to co potřebuje,ono ti za to bude dobře sloužit 

 
			 
			
					
				Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)
				Napsal: pát kvě 03, 2013 16:14
				od Zdenda
				Wolfagangu řekl bych,  

 že mám větší pilu  

 
			 
			
					
				Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)
				Napsal: úte kvě 14, 2013 21:46
				od peta
				Pokoušel jsem se najít nějaké info v příspěvcích, ale zeptám se takto dohromady :
mají všechny 1,9 JTD 88kW DPF ?
jaká je reálná spotřeba ?
Mamina má Punto 1,9 63kW, slouží poměrně dobře a bez závad, spotřeba velmi slušná, kolem 5 L. ale chtělo by to modernizaci. 1,3 66kW jako mám já na pojížďky by určitě nebyl pro ni, ukvaltovala by se a jako ženská přeci jenom motoru 100% nevyhoví a ta 1,9 oproti 1,3 leccos překousne a zberchá se snáze z otáček. Nicméně znám tento motor velmi dobře v SX4 a tam reálné spotřeby 88kW verze nejsou nic moc, resp. skoro hůře než benzíny. Navíc stálé problémy s DPF, EGR, zaneseným sáním, zaneseným snímačem plnicího tlaku atd. Jezdí denně cca 60km, na naftu je zvyklá již delší dobu, pochvaluje si tu 63kw verzi v lehčím Puntu, že slušně zatáhne a i spotřeba je OK. Tak nevím,  zda Punto nechat dosloužit úplně, pokud větší a těžší GP bude znamenat podstatně vyšší spotřebu a možné problémy s DPF, je to spíš krok z "bláta do louže" Díky předem za názory
			 
			
					
				Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)
				Napsal: stř kvě 15, 2013 8:25
				od 1nekros1
				nemozes takto porovnavat stary motor a novy motor. aspon co ja citam kde kade tak nove motory su kazovo na tom daleko horsie pretoze tam je vela integrovanych kazitok. stary naftak proste dymi a taha novy nesmie dymet a ma tahat tak sa to niekde muselo odzrkadlit. pri rovnakej spotrebe to su ciste laboratorne podmienky.
presne s tohoto dovodu si moj otec tiez zadovazil stary naftak punto II 1,9 59kw.denne da 130-140km. 
aj vsetci co poznam ze maju auto od novoty okolo 60000-120000 zacinaju mat problemy.
ked som kupoval punto ja tak som mal na vyber D 1,3 66kw alebo B 1,4 70kw.(a to najazdim cca 90-100km denne) vyber bol hned jasny. este skor by som sa priklonil k 1,9 88kw ze to je este taky posledny motor co bol na hrane kazivosti a vydrze.
s mojho pohladu takto teraz ma naftaci ukamenujte. podla mna naj motory boli naftaky EURO 2 a MAX EURO 3
			 
			
					
				Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)
				Napsal: stř kvě 15, 2013 14:40
				od peta
				Neprovnávám hrušky s jablky - ale JTD versus JTD, možná v něčem modernizovaný a jinak aplikovaný - VTG turbo, DPF apod. Nebavíme se tady o JTD versus starý komůrkový diesel
			 
			
					
				Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)
				Napsal: stř kvě 15, 2013 15:03
				od Jarouš
				Porovnáváš starý JDT vs. nový MJET.....asi tak.
			 
			
					
				Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)
				Napsal: stř kvě 15, 2013 20:26
				od peta
				Neporovnávám, ale ptám se ...A nechtěl jsem slyšet, jak se co kazí oproti benzínu, to jsem nakonec zažil už s 1,3 ...
Jen mne zajímalo, zda VŠECHNY 88kW verze mají standardně DPF (pro trh v ČR či jinde v Evropě - rád bych se jí v případě koupě vyhnul zdaleka)
A jaká je reálná spotřeba této verze v provozu typu příměstský- měststký provoz. Údaje typu dálnice 160-200 km/h mne opravdu nezajímají  

  Takže pokud má někdo tyto dvě konkrétní odpovědi, předem děkuji
 
			 
			
					
				Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)
				Napsal: stř kvě 15, 2013 20:59
				od 1nekros1
				co som cital tak vsetky 1,9 88kw co boli od roku 2006 maju dpf.