Aktivace tempomatu+gheto verze páčky
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Aktivace tempomatu+gheto verze páčky
Zdravím všechny,
protože jsem hledal informace k tempomatu a jeho aktivaci a našel jsem hromadu sporných informací, přičemž nakonec po hromadě překládání z italštiny, polštiny a turečtiny jsem došel k funkčnímu tempomatu ač ze začátku jsem četl že to nejde. A pak tady na fóru byl uživatel "majkl" co v tématu Tempomat machroval a neřekl k tomu jak toho docílit.
Zároveň jsem ale nechtěl dávat 3,5tisíce+ za páčky, případně ještě další peníze za budíky kdy někdo tvrdil že je třeba je mít budíky s 3 řádkovým displayem.
Určitě by mělo být možné tímto způsobem aktivovat tempomat na vozech vyrobených před rokem 2008,možný 09 kdy údajně všechny bodycompy/jednotka podporují tempomat, k tomu bohužel nemám přesné info. Po tomto roce by taky měla být varianta aktivace, sám MES tuto možnost nabízí, zapojení je stejné ale rozdíl bude v podpoře u bodycompu/jednotky
Na začátek - vše děláte na vlastní riziko, nemohu ručit za to že něco zničíte, ale pokud máte nějaké základy tak to jistě zvládnete.
Co budete potřebovat:
2x konektor MQS F063 (dá se použít třeba i pin z konektoru ventilátoru co se používají v PC)
cca 1m kabelu 0,5-0,75mm průměr vodiče
MultiEcuScan a k němu diagnostiku spolu s žlutým adaptérem pro připojení na CAN (nebo gheto verze viz níže.)
a v případě gheto verze:
4x potenciometr NEBO odpory odpovídající hodnotám, viz níže
3x tlačítko
1x vypínač
vodiče na propojení
multimetr
V prvnim bodě je třeba podívat se na schéma z eLearnu kde páčka tempomatu je označena jako H005 a je připojena do bodycompu piny 8-41 a 10-34 alespoň v obecném případě. Pokud tempomat nemáte tak nejspíše budete muset doplnit vodič mezi pin 8 u páček a pinem 41 na bodycompu což si ukázeme níže.
Pro dozapojení vodiče je třeba tedy sundat kryt kolem páček pomocí vyšroubování šroubů imbus 3mm ze spodního krytu, pokud budete montovat rovnou páčky tak ještě sundejte rovnou volant, je na to hromada návodů např. https://youtu.be/FqwzHaouHyc
A kryt kolem dokola vycvakat+sundat kryt kolem levé páčky. Poté jsou ještě schované 2 šrouby v místě za volantem. Po jejich vyšroubování je horní kryt volný, nyní ještě lze vycvaknout koženku která drží v krajích na dvou klipech
Na horní hraně na středu se nyní nachází konektor k kterému se dá vzniklým prostorem dostat, poté stačí vycvaknout svazek z úchytů po levé straně a vytáhnout si jej ven aby jsme mohli s ním dále manipulovat. Rovnou na něm odcvakněte stahovací pásku která drží kabeláž a zamáčknutím zarážky z boku vytáhněte z konektoru vnitřní část.
Na konektoru najdeme označení PINů a díky tomu si najdeme 8. PIN a připojíme do něj vodič s konektorem a protáhneme jej k bodycompu. Zacvakneme zpátky, znovu stáhneme stahovačkou a v opačném postupu složíme zpět.
Nyní musíme provést zapojení na druhé straně do konektoru BodyCompu, konektor se nachází na jeho zadní straně a je to spodní z nich. Vytáhneme si ho dolů, stejný postup jako u konektoru u volant tj. přecvaknout stahovačku, vycvaknout vnitřní část, zapojit pin do 41 což si odpočítáme dle označení a pak zase složit zpátky.
Tímto je zapojení kompletní a nyní již stačí jen provést aktivaci v MES, k čemuž potřebujeme připojit diagnostku, v mém případě jsem využil tuto: https://www.sunnysoft.cz/zbozi/167PCI-0 ... darma.html
přičemž jako každá čínská diagnostika má mezi piny CAN low a CAN high umístěn 120ohm odpor který je třeba odstranit a označení viz. foto.
Zároveň pro připojení do jednotky BC je třeba mít žlutou redukci např. https://www.easydiag.cz/FIAT-ALFA-YELLO ... N-d136.htm
a nebo si poradit jinak což uvedu níže v gheto verzi.
Také otočte páčku do polohy ON, což může a nemusí mít vliv, mám ověřeno pouze se zapnutou.
Zde vybereme podle roku výroby našeho auta, neřiďte se tím co máte v techničáku, ale podle datumu z dekódovaného VIN
A poté provedeme Proxi Alignment - přečtěte si popis a dodržte ho!
Pokud nemáte budíky které podporují tempomat, dokončí se s chybou "Instrument Cluster..." což ale ničemu nevadí.
Vypněte na alespoň 5s klíček a pokud jste vše zapojili správně tak nyní by jste již měli mít funkční tempomat. Pokud nebude fungovat, chyba může být v páčkách kdy je třeba zkontrolovat odpor páčky a jednotlivých funkcí, zda je zapojení v pořádku, zda jste aktivovali verzi tempomatu pro správný rok. Pokud i tak tempomat nefunguje, bohužel nejste vyvolený. Pokud jste koupili páčky, tak vás to stálo 3,5tis.+, pokud takto nechcete dopadnout můžete si udělat gheto verzi páčky kde materiálem utratíte nejvýšše pár stovek.
Gheto páčka funguje na jednoduchém principu - řídící jednotka sleduje dané dva vodiče a měří jaký je na nich odpor. Pokud je tempomat zapnutý, očekává odpor 2480ohmů. Pokud zmáčkneme tlačítko mínus, bude odpor 740ohmů. Při plusu je to 350ohmů a při tlačítku RES je to 140 ohmů. Lze počítat s drobnou odchylkou, ale osobně jsem se dostal a hodnoty +-10 ohmů kdy vše fungovalo v pořádku a nezaručím o kolik víc se lze lišit. Zde přikládám schémata které ukazují zapojení a k nim odkaz na zdroj kde jsem toto info získal.
Zapojení je na vodiče které vedou mezi piny 8-41 a 10-34, resp. lze i zapojit přímo do jednotky.
https://www.facebook.com/pg/fiorinofunc ... 1430496717
http://fiatpunto.com.pl/post852830.html
Díky této znalosti si tedy můžeme pomocí odporů nebo potenciumetrů vytvořit vlastní krabičku jako jsem si například udělal já od starých žárovek
A vzhledem k tomu že jsem zjistil že jsem schopen tempomat zprovoznit, předělal jsem to do této podoby, kryt stojí na vrakovišti pár korun a až si koupím páčky tak jej můžu vyměnit, jen v této koronavirové době nechci utrácet tolik peněz.
A vzhledem k tomu že redukci jsem si objednal z aliexpressu z polského skladu a ani po 10 dnech nedošlo k odeslání, rozhodl jsem se to obejít a udělal jsem si ji tímto způsobem...
Doufám že tímto někomu pomohu, měním práci a budu nyní dojíždět po dálnici 50+50km a tempomat byl důvod proč jsem chtěl vyměnit auto za jiné, nyní si jej ale můžu nechat a věřím že ještě hromadu dalších kilometrů s ním najezdím.
Zdroje z kterých jsem získával info:
https://www.facebook.com/pg/fiorinofunc ... 1430496717
http://fiatpunto.com.pl/topic8309.html
http://forum.grandepuntotr.com/archive/ ... 45493.html
https://youtu.be/o6zm0D53JtE
http://www.grandepuntoclub.it/forums/to ... puo-certo/
protože jsem hledal informace k tempomatu a jeho aktivaci a našel jsem hromadu sporných informací, přičemž nakonec po hromadě překládání z italštiny, polštiny a turečtiny jsem došel k funkčnímu tempomatu ač ze začátku jsem četl že to nejde. A pak tady na fóru byl uživatel "majkl" co v tématu Tempomat machroval a neřekl k tomu jak toho docílit.
Zároveň jsem ale nechtěl dávat 3,5tisíce+ za páčky, případně ještě další peníze za budíky kdy někdo tvrdil že je třeba je mít budíky s 3 řádkovým displayem.
Určitě by mělo být možné tímto způsobem aktivovat tempomat na vozech vyrobených před rokem 2008,možný 09 kdy údajně všechny bodycompy/jednotka podporují tempomat, k tomu bohužel nemám přesné info. Po tomto roce by taky měla být varianta aktivace, sám MES tuto možnost nabízí, zapojení je stejné ale rozdíl bude v podpoře u bodycompu/jednotky
Na začátek - vše děláte na vlastní riziko, nemohu ručit za to že něco zničíte, ale pokud máte nějaké základy tak to jistě zvládnete.
Co budete potřebovat:
2x konektor MQS F063 (dá se použít třeba i pin z konektoru ventilátoru co se používají v PC)
cca 1m kabelu 0,5-0,75mm průměr vodiče
MultiEcuScan a k němu diagnostiku spolu s žlutým adaptérem pro připojení na CAN (nebo gheto verze viz níže.)
a v případě gheto verze:
4x potenciometr NEBO odpory odpovídající hodnotám, viz níže
3x tlačítko
1x vypínač
vodiče na propojení
multimetr
V prvnim bodě je třeba podívat se na schéma z eLearnu kde páčka tempomatu je označena jako H005 a je připojena do bodycompu piny 8-41 a 10-34 alespoň v obecném případě. Pokud tempomat nemáte tak nejspíše budete muset doplnit vodič mezi pin 8 u páček a pinem 41 na bodycompu což si ukázeme níže.
Pro dozapojení vodiče je třeba tedy sundat kryt kolem páček pomocí vyšroubování šroubů imbus 3mm ze spodního krytu, pokud budete montovat rovnou páčky tak ještě sundejte rovnou volant, je na to hromada návodů např. https://youtu.be/FqwzHaouHyc
A kryt kolem dokola vycvakat+sundat kryt kolem levé páčky. Poté jsou ještě schované 2 šrouby v místě za volantem. Po jejich vyšroubování je horní kryt volný, nyní ještě lze vycvaknout koženku která drží v krajích na dvou klipech
Na horní hraně na středu se nyní nachází konektor k kterému se dá vzniklým prostorem dostat, poté stačí vycvaknout svazek z úchytů po levé straně a vytáhnout si jej ven aby jsme mohli s ním dále manipulovat. Rovnou na něm odcvakněte stahovací pásku která drží kabeláž a zamáčknutím zarážky z boku vytáhněte z konektoru vnitřní část.
Na konektoru najdeme označení PINů a díky tomu si najdeme 8. PIN a připojíme do něj vodič s konektorem a protáhneme jej k bodycompu. Zacvakneme zpátky, znovu stáhneme stahovačkou a v opačném postupu složíme zpět.
Nyní musíme provést zapojení na druhé straně do konektoru BodyCompu, konektor se nachází na jeho zadní straně a je to spodní z nich. Vytáhneme si ho dolů, stejný postup jako u konektoru u volant tj. přecvaknout stahovačku, vycvaknout vnitřní část, zapojit pin do 41 což si odpočítáme dle označení a pak zase složit zpátky.
Tímto je zapojení kompletní a nyní již stačí jen provést aktivaci v MES, k čemuž potřebujeme připojit diagnostku, v mém případě jsem využil tuto: https://www.sunnysoft.cz/zbozi/167PCI-0 ... darma.html
přičemž jako každá čínská diagnostika má mezi piny CAN low a CAN high umístěn 120ohm odpor který je třeba odstranit a označení viz. foto.
Zároveň pro připojení do jednotky BC je třeba mít žlutou redukci např. https://www.easydiag.cz/FIAT-ALFA-YELLO ... N-d136.htm
a nebo si poradit jinak což uvedu níže v gheto verzi.
Také otočte páčku do polohy ON, což může a nemusí mít vliv, mám ověřeno pouze se zapnutou.
Zde vybereme podle roku výroby našeho auta, neřiďte se tím co máte v techničáku, ale podle datumu z dekódovaného VIN
A poté provedeme Proxi Alignment - přečtěte si popis a dodržte ho!
Pokud nemáte budíky které podporují tempomat, dokončí se s chybou "Instrument Cluster..." což ale ničemu nevadí.
Vypněte na alespoň 5s klíček a pokud jste vše zapojili správně tak nyní by jste již měli mít funkční tempomat. Pokud nebude fungovat, chyba může být v páčkách kdy je třeba zkontrolovat odpor páčky a jednotlivých funkcí, zda je zapojení v pořádku, zda jste aktivovali verzi tempomatu pro správný rok. Pokud i tak tempomat nefunguje, bohužel nejste vyvolený. Pokud jste koupili páčky, tak vás to stálo 3,5tis.+, pokud takto nechcete dopadnout můžete si udělat gheto verzi páčky kde materiálem utratíte nejvýšše pár stovek.
Gheto páčka funguje na jednoduchém principu - řídící jednotka sleduje dané dva vodiče a měří jaký je na nich odpor. Pokud je tempomat zapnutý, očekává odpor 2480ohmů. Pokud zmáčkneme tlačítko mínus, bude odpor 740ohmů. Při plusu je to 350ohmů a při tlačítku RES je to 140 ohmů. Lze počítat s drobnou odchylkou, ale osobně jsem se dostal a hodnoty +-10 ohmů kdy vše fungovalo v pořádku a nezaručím o kolik víc se lze lišit. Zde přikládám schémata které ukazují zapojení a k nim odkaz na zdroj kde jsem toto info získal.
Zapojení je na vodiče které vedou mezi piny 8-41 a 10-34, resp. lze i zapojit přímo do jednotky.
https://www.facebook.com/pg/fiorinofunc ... 1430496717
http://fiatpunto.com.pl/post852830.html
Díky této znalosti si tedy můžeme pomocí odporů nebo potenciumetrů vytvořit vlastní krabičku jako jsem si například udělal já od starých žárovek
A vzhledem k tomu že jsem zjistil že jsem schopen tempomat zprovoznit, předělal jsem to do této podoby, kryt stojí na vrakovišti pár korun a až si koupím páčky tak jej můžu vyměnit, jen v této koronavirové době nechci utrácet tolik peněz.
A vzhledem k tomu že redukci jsem si objednal z aliexpressu z polského skladu a ani po 10 dnech nedošlo k odeslání, rozhodl jsem se to obejít a udělal jsem si ji tímto způsobem...
Doufám že tímto někomu pomohu, měním práci a budu nyní dojíždět po dálnici 50+50km a tempomat byl důvod proč jsem chtěl vyměnit auto za jiné, nyní si jej ale můžu nechat a věřím že ještě hromadu dalších kilometrů s ním najezdím.
Zdroje z kterých jsem získával info:
https://www.facebook.com/pg/fiorinofunc ... 1430496717
http://fiatpunto.com.pl/topic8309.html
http://forum.grandepuntotr.com/archive/ ... 45493.html
https://youtu.be/o6zm0D53JtE
http://www.grandepuntoclub.it/forums/to ... puo-certo/
Naposledy upravil(a) hartom dne úte kvě 26, 2020 10:17, celkem upraveno 1 x.
- SpiritWolker
- Návštěvník
- Příspěvky: 166
- Registrován: čtv lis 18, 2010 14:37
- Bydliště: Slovensko - Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aktivace tempomatu+gheto verze páčky
hartom - ďakujeme za podrobny navod
Ja som na niekolkých Grande už aktivoval tempomat po vymene pačiek, tušim len jeden musel dotiahnut kablik
Ja som na niekolkých Grande už aktivoval tempomat po vymene pačiek, tušim len jeden musel dotiahnut kablik
Opravujem servo-riadenia posilovac Fiat Punto GRANDE aj nove Fiat Punto EVO
Chyba v rj: C1002, cena od 200e/5000kč +50e/1200kč montaž, je možne poslat aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
Chyba v rj: C1002, cena od 200e/5000kč +50e/1200kč montaž, je možne poslat aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aktivace tempomatu+gheto verze páčky
dakujeme konecne super prispevok do fora !!!!
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Re: Aktivace tempomatu+gheto verze páčky
Super to znamená, že pokud by v konektoru pod volantem byl nacvaklý kabel, tak mám nejspíš vyhráno? Aktivace tempomatu jsem si v MES všimnul, když jsem aktivoval mlhovky, ale byla tam jen jedna položka, ne dvě (do 2009 a od 2009), to bude souviset s verzí MES?
GP Dynamic 5D 1.4 77k dualogic, 16", skydome, navi, rear-cam
Ex: Alfa Romeo Giulietta, 1.4 Multiair 170k, 17"
Ex: Fiat Bravo II Dynamic, 1.4 16V 90k, spiritual ivory, 17", navi, rear-cam
Ex: GP Fresh 3D 1.2 65k, cerna crossover, 16"
Ex: Alfa Romeo Giulietta, 1.4 Multiair 170k, 17"
Ex: Fiat Bravo II Dynamic, 1.4 16V 90k, spiritual ivory, 17", navi, rear-cam
Ex: GP Fresh 3D 1.2 65k, cerna crossover, 16"
- SpiritWolker
- Návštěvník
- Příspěvky: 166
- Registrován: čtv lis 18, 2010 14:37
- Bydliště: Slovensko - Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aktivace tempomatu+gheto verze páčky
Presne tak, a druha otazka je rok vyroby auta
Opravujem servo-riadenia posilovac Fiat Punto GRANDE aj nove Fiat Punto EVO
Chyba v rj: C1002, cena od 200e/5000kč +50e/1200kč montaž, je možne poslat aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
Chyba v rj: C1002, cena od 200e/5000kč +50e/1200kč montaž, je možne poslat aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
Re: Aktivace tempomatu+gheto verze páčky
Výroba je 4/2009 takže těsně na hraně. Já si říkám, že když už jsem měl v autě komplet přípravu pro mlhovky (vč. pojistky i relé), že by tam i toto mohlo jít. Otázka je, jestli vůbec existovala kombinace dualogic + tempomat? Displej PP je ten víceřádkový, ale o to zas tak nejde, jak jsem pochopil.
Navíc naše páčky pod volantem mají občas takové prima chování, že jakmile se blinkr vrátí po zatočení volantu zpět, tak auto stihne ještě "probliknout" na opačnou stranu. Což musí být pro ostatní řidiče matoucí, čili pokud bych měnil páčky, vzal bych rovnou ty s tempomatem...
Navíc naše páčky pod volantem mají občas takové prima chování, že jakmile se blinkr vrátí po zatočení volantu zpět, tak auto stihne ještě "probliknout" na opačnou stranu. Což musí být pro ostatní řidiče matoucí, čili pokud bych měnil páčky, vzal bych rovnou ty s tempomatem...
GP Dynamic 5D 1.4 77k dualogic, 16", skydome, navi, rear-cam
Ex: Alfa Romeo Giulietta, 1.4 Multiair 170k, 17"
Ex: Fiat Bravo II Dynamic, 1.4 16V 90k, spiritual ivory, 17", navi, rear-cam
Ex: GP Fresh 3D 1.2 65k, cerna crossover, 16"
Ex: Alfa Romeo Giulietta, 1.4 Multiair 170k, 17"
Ex: Fiat Bravo II Dynamic, 1.4 16V 90k, spiritual ivory, 17", navi, rear-cam
Ex: GP Fresh 3D 1.2 65k, cerna crossover, 16"
Re: Aktivace tempomatu+gheto verze páčky
Ano souvisí to i s verzí MES, původně jsem měl myslím 1.6 a v té byla jen jedna možnost co jsem viděl v simulaci, pak jsem si pořídil novější verzi tj. 4.2 a tam jsou ty 2 varianty. Pokud pod volantem už ten kabel je tak o to vyšší bych řekl že je šance že to půjde.
Myslím si že kombinace s dualogicem není problém, ba naopak vzhledem k tomu že k automatu si většinou pořizuje člověk i vyšší výbavu. Na displayi nezáleží, pokud je víceřádkový tak je to výhodou v případě podpory, ale ne výhrou, protože ne každý má podporu pro tempomat stejně. Ale pokud by měl tak by byl schopen ukazovat i nastavenou rychlost.MV píše: ↑pon kvě 25, 2020 12:28 Výroba je 4/2009 takže těsně na hraně. Já si říkám, že když už jsem měl v autě komplet přípravu pro mlhovky (vč. pojistky i relé), že by tam i toto mohlo jít. Otázka je, jestli vůbec existovala kombinace dualogic + tempomat? Displej PP je ten víceřádkový, ale o to zas tak nejde, jak jsem pochopil.
Navíc naše páčky pod volantem mají občas takové prima chování, že jakmile se blinkr vrátí po zatočení volantu zpět, tak auto stihne ještě "probliknout" na opačnou stranu. Což musí být pro ostatní řidiče matoucí, čili pokud bych měnil páčky, vzal bych rovnou ty s tempomatem...
- chrener
- kolemjdoucí
- Příspěvky: 1
- Registrován: pon kvě 25, 2020 21:34
- Bydliště: Koišice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aktivace tempomatu+gheto verze páčky
Ahojte!
Som tu nový ale s niektorými lenmi sa určite poznáme z iných fór. Montujem originálne tempomaty so špecializáciou na FCA group. Čo sa týka GP tak ja som jednoznačne za montáž origo páčky aj keď očividne funguje aj táto možnosť pomocou odporov. V takom prípade pomôže domontovanie prispôsobenej páčky z Citroena lebo Peugeota...
K dotazu spustenia tempomatu v MES verzia do 2009 je bezCAN typ tempomatu a od 2009 je pre CAN verzie...
Kto by potreboval namontovať tempomat alebo poradiť rád pomôžem
Majte sa...
Som tu nový ale s niektorými lenmi sa určite poznáme z iných fór. Montujem originálne tempomaty so špecializáciou na FCA group. Čo sa týka GP tak ja som jednoznačne za montáž origo páčky aj keď očividne funguje aj táto možnosť pomocou odporov. V takom prípade pomôže domontovanie prispôsobenej páčky z Citroena lebo Peugeota...
K dotazu spustenia tempomatu v MES verzia do 2009 je bezCAN typ tempomatu a od 2009 je pre CAN verzie...
Kto by potreboval namontovať tempomat alebo poradiť rád pomôžem
Majte sa...
Montáž a spustenie originálneho tempomatu do vozidiel koncernu FCA, montáž pádiel radenia na volante v štýle f1 - shifting paddles, motáž rádií cúvacích kamier a iného príslušenstva, programovanie funkcií (sklápanie zrkadiel pri cúvaní a pod.)
Re: Aktivace tempomatu+gheto verze páčky
Díky oběma za informaci, já prolouskal i ty ostatní odkazy, hlavně to italské fórum, kde se někomu aktivace nepovedla, ale psali tam o tom, že pokud měl někdo v autě "chyby" tak se proxy aligment neprovede a musí se nejdřív zbavit těch chyb. To chápu a dává to smysl, spíš mě zarazilo, že někomu přitom odešlo blue&me a někdo vyměňoval rádio a protože v PP byla nějaká chyba k tomu rádiu tak už to nespároval. Což se zrovna trochu bojím, protože budu vyndavat originál rádio a měnit za jiné a blue&me jednotka tam zůstane tak trochu "na ocet", tak abych pak proxy zarovnání mohl vůbec někdy udělat.
Na druhou stranu někomu tempomat fungoval snad i bez hrabání se v MES a z toho jsem teda už docela jelen
Na druhou stranu někomu tempomat fungoval snad i bez hrabání se v MES a z toho jsem teda už docela jelen
GP Dynamic 5D 1.4 77k dualogic, 16", skydome, navi, rear-cam
Ex: Alfa Romeo Giulietta, 1.4 Multiair 170k, 17"
Ex: Fiat Bravo II Dynamic, 1.4 16V 90k, spiritual ivory, 17", navi, rear-cam
Ex: GP Fresh 3D 1.2 65k, cerna crossover, 16"
Ex: Alfa Romeo Giulietta, 1.4 Multiair 170k, 17"
Ex: Fiat Bravo II Dynamic, 1.4 16V 90k, spiritual ivory, 17", navi, rear-cam
Ex: GP Fresh 3D 1.2 65k, cerna crossover, 16"
Re: Aktivace tempomatu+gheto verze páčky
No mě proxy taky doběhlo s chybou, ale to bylo kvůli tomu že moje budíky nepodporují tempomat což uvádím i v návodu. Ale vše funguje, ale je pravda že něco s Blue&Me jsem taky četl za problém.
Samozřejmě doporučuji taky radši si pořídit páčky jak dělat tu gheto verzi, ale na druhou stranu málo kdo chce utrácet tolik peněz kvůli nejistému výsledku. Takhle si to může vyzkoušet a pokud to bude fungovat tak si koupí páčky, jako to mám v plánu já. To info k rokům díky za něj, akorát si nejsem jist jak tam ovlivňuje ten CAN funkčnost, vzhledem k tomu že číslo dílu je pro všechny ročníky stejné tj. žádná elektronika navíc co by dávala informace po CANu není a nebo je, ale využívána je až u 2009+, těžko říct.
Re: Aktivace tempomatu+gheto verze páčky
Díky za super návod, pořídil jsem rovnou páčky + plast a risknul to Kablík v konektoru byl, takže stačilo celé jen rozebrat (největší opruz sundat airbag), nasadit nové páčky, složit, aktivovat a vyzkoušet. Funguje jak dioda na přístrojovce, tak to i píše na displeji. S dualogicem funkční
PS: objednával jsem přesně tyto páčky https://www.autodily-pema.cz/ovladaci-p ... leo-251626 a při rozborce jsem zjistil, že původní díl byl také Valeo, takže netřeba připlácet za něco dražšího
PPS: celkem mě pak štvalo, že jsem nepořídil kožený volant, ale nevadí, zas někdy příště; v rozborce mám praxi
PS: objednával jsem přesně tyto páčky https://www.autodily-pema.cz/ovladaci-p ... leo-251626 a při rozborce jsem zjistil, že původní díl byl také Valeo, takže netřeba připlácet za něco dražšího
PPS: celkem mě pak štvalo, že jsem nepořídil kožený volant, ale nevadí, zas někdy příště; v rozborce mám praxi
GP Dynamic 5D 1.4 77k dualogic, 16", skydome, navi, rear-cam
Ex: Alfa Romeo Giulietta, 1.4 Multiair 170k, 17"
Ex: Fiat Bravo II Dynamic, 1.4 16V 90k, spiritual ivory, 17", navi, rear-cam
Ex: GP Fresh 3D 1.2 65k, cerna crossover, 16"
Ex: Alfa Romeo Giulietta, 1.4 Multiair 170k, 17"
Ex: Fiat Bravo II Dynamic, 1.4 16V 90k, spiritual ivory, 17", navi, rear-cam
Ex: GP Fresh 3D 1.2 65k, cerna crossover, 16"
Re: Aktivace tempomatu+gheto verze páčky
Ahoj, gheto páčky mě úplně uhranuly , mám Doblo II 2011 (vyrobeno 12/2010) 1,3MJT 66kW DPF 7míst, original páčky vypadají stejně jako na GP, tempomat bych velmi přivítal. Dá se očekávat že řešení bude stejné jako u GP, nebo víme, že to tam nepůjde? Moc díky!
- SpiritWolker
- Návštěvník
- Příspěvky: 166
- Registrován: čtv lis 18, 2010 14:37
- Bydliště: Slovensko - Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aktivace tempomatu+gheto verze páčky
Je potrebné to iba skontrolovať diagnostikou, Gheto sa dá urobiť aj slušnejšie nejaké pekné malé mikrospínače vedľa seba na panel
Opravujem servo-riadenia posilovac Fiat Punto GRANDE aj nove Fiat Punto EVO
Chyba v rj: C1002, cena od 200e/5000kč +50e/1200kč montaž, je možne poslat aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
Chyba v rj: C1002, cena od 200e/5000kč +50e/1200kč montaž, je možne poslat aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
Re: Aktivace tempomatu+gheto verze páčky
Zdravim, design gheto packy neresim. Otazkou je, jestli ma Doblo II (1.3 MTJ 66kW DPF) kabelaz/ridici jednotku a dalsi ... stejne jako popsane GP, ...tedy MA-li nekdo ZKUSENOST s dodelanim tempomatu do Doblo II a lze-li to rozchodit podobne jako u GP viz vyse. Diky!
- SpiritWolker
- Návštěvník
- Příspěvky: 166
- Registrován: čtv lis 18, 2010 14:37
- Bydliště: Slovensko - Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aktivace tempomatu+gheto verze páčky
Podarilo sa Vám to spojazdniť? S pozdravomTree píše: ↑pát led 20, 2023 17:25 Zdravim, design gheto packy neresim. Otazkou je, jestli ma Doblo II (1.3 MTJ 66kW DPF) kabelaz/ridici jednotku a dalsi ... stejne jako popsane GP, ...tedy MA-li nekdo ZKUSENOST s dodelanim tempomatu do Doblo II a lze-li to rozchodit podobne jako u GP viz vyse. Diky!
Opravujem servo-riadenia posilovac Fiat Punto GRANDE aj nove Fiat Punto EVO
Chyba v rj: C1002, cena od 200e/5000kč +50e/1200kč montaž, je možne poslat aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
Chyba v rj: C1002, cena od 200e/5000kč +50e/1200kč montaž, je možne poslat aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu