Jo takhle, já myslel, že to je reakce k tomu pastorkuSpiritWolker píše: ↑úte bře 06, 2018 22:28 Ved som nič nepísal ohľadne tvojho štartéra .) reagoval som na ostatne predošle problémy s naštartovaním auta.
Písal som všeobecne pre všetkých akú som mal práve skúsenosť s problémom naštartovať auto.
A ako pochodil zákazník po ostatných servisoch.
Startér a startování (dotazy, rady, závady,...)
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Re: Startér a startování (dotazy, rady, závady,...)
Fiat Grande Punto 1.4 8v
Re: Startér a startování (dotazy, rady, závady,...)
Chlapi zdravim Vas. Koupil jsem si puntika 1,9 JTD Multijet 88kw a bohuzel auto nestartuje jak ma.prodejce tvrdil ze to dela od vycisteni motoru (dnes uz vim ze kecal). Ve Fiatu v Havirove napsala diagnostika ze je spatne cidlo otacek klikove hridele-vymeneno/nestartuje, potom doporucena vymena zhavicek-vymeneno/nestartuje. Problem je takovy ze na nazhaveni a otoceni auto za studena nechytne, za tepla obcas ano. Kdyz ovsem nazhavim treba 5-6x chytne prakticky na brnk ( pri zhaveni vzdy problikne kontrolka zhaveni a pak az zhasne). Dalsi vec kterou auto dela (nevim jestli je tam spojitost), na jakykoliv rychlostni stupen presne ve 2000 otacek pri “lechtani plynu” zacuka a cca 2100 otacek jiz je vse ok. Kdyz ovsem pridavam plyn razantneji, po skubnuti ani pamatky. Nevim zda tam nemuze byt spojitost ze auto bylo bourano na pp cast (nic brutal). Diagnostika nyni pise ze auto je naprosto bez chyb presto nestartuje. Dokaze mi nekdo poradit co to muze byt? Spousta lidi mi rika spoustu nazoru pres vstriky v haji, pres starter az po podavaci cerpadlo paliva a pad nafty. Resil uz nekdo z vas stejnou zavadu? Dekuji moc moc moc za reakce.
Fiat Grande Punto 1,9 JTD Multijet 88 kW
Škoda Superb III 2,0 TDi 110 kW - služební
Ex Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 110 kW
Ex spousta služebních Škodovek
TDI - Ten Dým Ingnoruj
Škoda Superb III 2,0 TDi 110 kW - služební
Ex Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 110 kW
Ex spousta služebních Škodovek
TDI - Ten Dým Ingnoruj
- SpiritWolker
- Návštěvník
- Příspěvky: 166
- Registrován: čtv lis 18, 2010 14:37
- Bydliště: Slovensko - Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Startér a startování (dotazy, rady, závady,...)
Podla mna si prečisti spoje na ukostrovacich kabloch v motorovom priestore. to rado blbne.
rozsvietuje sa ti aj immo na palubke? auto s kladkou
rozsvietuje sa ti aj immo na palubke? auto s kladkou
Opravujem servo-riadenia posilovac Fiat Punto GRANDE aj nove Fiat Punto EVO
Chyba v rj: C1002, cena od 200e/5000kč +50e/1200kč montaž, je možne poslat aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
Chyba v rj: C1002, cena od 200e/5000kč +50e/1200kč montaž, je možne poslat aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
Re: Startér a startování (dotazy, rady, závady,...)
Ahoj, mám gp 1,4 8v. Jednou za čas mi startér točil jakoby přes zuby, nebyl čas to řešit hned, tak jsem to odkládal na celozávodku, ale do té doby už nevydržel a přestal fungovat. Startér se vyměnil za nový, vyčistili se zuby na setrvačníku a myslel jsem, že mám klid, ale dnes, cca 2 týdny po výměně mi to udělalo znova... Nesetkal se někdo z vás s tímto problémem také? Mě už napadá jenom vyměnit setrvání, ale kdyby byl ve špatném stavu věřím, že by ho známý vyměnil rovnou. Máte někdo nějaké nápady, co by to mohlo být?
Fiat Grande Punto 1.4 8v
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Startér a startování (dotazy, rady, závady,...)
ked sa znicia zuby na startery samozrejme sa znicia zuby aj na startery takze sa musi menit aj prstenec na zotrvacniku alebo cely zotrvacnik. ked si to nemenil tak mozes to vymenit obidve este raz poriadne....
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Re: Startér a startování (dotazy, rady, závady,...)
On teda startér nedosloužil kvůli zničenému pastorku, ale určitě zuby poničené byly, to bez debat.. takže to vypadá jen na ty vymleté zuby setrvačníku, i když to přes zuby točí jen občas?
Fiat Grande Punto 1.4 8v
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Startér a startování (dotazy, rady, závady,...)
proste ked sa znicia zuby na startery zakonite musia byt znicene aj na zotrvacniku vymena iba jedneho nic nepomoze. to je take ste ako kef na motorke mas vytahanu retaz a vymenis iba retiazku ale ozubene kolesa nechas tak.
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Re: Startér a startování (dotazy, rady, závady,...)
Také mě postihl problém se startováním. Koncem léta, když už nebylo takové teplo postupně auto hůř a hůř startovalo. Nyní naskočí třeba na 5 - 6 pokus. Potom běží úplně krásně. Měl jsem to teď v servisu na větší opravu - rozvody, olej, filtry, svíčky a na nic nepřišli. Diagnostika je čistá, map sensor byl prohlédnutý, ale bez jakéhokoliv pokroku. Servisák tvrdí že to může být palivo - žena naposled tankovala u Unicornu. Nicméně problémy byly už dříve. Dostal jsem přípravek na pročištění palivové soustavy a pak mám znovu dojet. Nenapadá někoho ještě něco? Motor 1.2 benzín, rok 2009.
Díky za odpovědi
Díky za odpovědi
Re: Startér a startování (dotazy, rady, závady,...)
Keď boli problémy aj pred tankovaním "zlého" paliva, tak to v palive imho nebude.
Čo batéria, je nová či pôvodná? Ja som na ročníku 2009 menil minulý rok...
Čo batéria, je nová či pôvodná? Ja som na ročníku 2009 menil minulý rok...
Re: Startér a startování (dotazy, rady, závady,...)
Baterka je nová asi 2 roky. Zkoušel jsem ji i dobít a bez jakékoliv změny. Já se přikláním k tomu špatnému map senzoru.
Ještě takový poznatek, docela se zvedla spotřeba. Běžně jezdíme tak za 6-7 a teď je tam 9
Ještě takový poznatek, docela se zvedla spotřeba. Běžně jezdíme tak za 6-7 a teď je tam 9
Re: Startér a startování (dotazy, rady, závady,...)
Map senzor vyměněn a bez jediné změny. Při startu v garáži cca 15°, 1 start točí na prázdno, 2 start točí na prázdno, 3 start začne chytat nepravidelně a zdechne, 4 start začne chytat nepravidelně a po 1vteřině už běží jak má na 1200 a postupně snižuje. Čím větší zima, tím se to prodlužuje až na cca 7x nebo 8x.
Toto platí pro studený motor, po 5 min jízdy a zahřátí už startuje jak má.
Toto platí pro studený motor, po 5 min jízdy a zahřátí už startuje jak má.