Cukání při podřazování
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Cukání při podřazování
Čau hoši, mám takový dotaz, když podřazuju ze 4 na 3 tak se mi semtam stane že jakoby auto poskakuje dělá to i ze 3 na 2. Většinou při nízkých otáčkách cca 1500-2000. Silentbloky vypadají dobře takže si myslím že to nima nebude. Stává se to ikdyž třeba zrychlím na jedníčku a pustím plyn tak to jakoby skáče takže musím plyn pouštět s citem. Přesedlal jsem z nafty do benzíňáka takže s tím jezdím zatím jak s naftou tudíž max 2500ot. Je to špatně? Mám auto více točit a podřazovat do těch 2 tis? Nějak na to nemůžu přijít auto mám cca měsíc. Jak řadíte vy? Ať se můžu od něčeho odpíchnout. Jinak motor je 1.4 8V
Grande Punto 1.4 8v 57Kw Dynamic
Re: Cukání při podřazování
Jezdím s 1.2 a držím se s otáčkami mezi 2000 - 3000, těch 1500 otáček je na tak malý motor už hodně málo a 1.4 na tom nebude o moc lépe, takže bych trochu přitopil. Nicméně to asi nebude řešit ten problém s poskakováním při řazení dolů.
Re: Cukání při podřazování
No když řadím dolů při těch 2000 otáčkách tak to neškube je to v pohodě ale jakmile jdu na 1500 a níž a pustím rychleji spojku tak mi to jakokdyby zaškube a jde to dost znát. Motor běží v pohodě chytá na drc chod je taky klidný nijak neškube při dravější jízdě. Nechtěl jsem tím říct že je motorově něco špatně spíš mne zajíma zda to někomu taky takto haprovalo a zda to nemůže být nějaký silentblok či jen špatná práce se spojkou. Při podřazování ve 2 tisících je klid jen ty nižší otáčky nějak si nemohu zvyknout na benzín
Grande Punto 1.4 8v 57Kw Dynamic
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání při podřazování
urcite s tym jazdi v rozmedzi 2000-3500 zabudni pouzivat otacky pod 2000 jedine ak ides v kolone alebo cuvas alebo podobne.
urcite motor po pusteni plynu so zaradenou rychlostou nema trhnut.
a podalsie co sa cudujes ked mas 1500 otacok rychlo mu pustis spojku vtedy ten motor nema ziadny vykon.
hladkeho preradovania dosiahnes jedine tak ze budes pustat spojku plynule a trafat otacky motora na otacky prevodovky na danom stupni.
urcite motor po pusteni plynu so zaradenou rychlostou nema trhnut.
a podalsie co sa cudujes ked mas 1500 otacok rychlo mu pustis spojku vtedy ten motor nema ziadny vykon.
hladkeho preradovania dosiahnes jedine tak ze budes pustat spojku plynule a trafat otacky motora na otacky prevodovky na danom stupni.
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Re: Cukání při podřazování
Já si právě taky nemyslím že by sebou měl škubatkdyž dám kvalt. Přijde mi to spíše tak že je vymlácený silentblok co drží motor zespodu vzadu. Když jsem zkoušel s motorem zahýbat normálně jsem s ním dopředu a dozadu pohnul. To asi nemá tak být zítra zkusím mrknout na ten zadní silentblok. Ale nějak se mi nezdá že by po 100t odešli silentbloky ikdyž kdoví. Auto má najeto 101t
Grande Punto 1.4 8v 57Kw Dynamic
Re: Cukání při podřazování
Tak jsem dneska zkusil trošku změnit styl jízdy podřazování při 2 tis a bylo to v pohodě. Nicméně když jsem se rozjížděl na křižovatce standartně 1 2 a pustil jsem plyn tak to udělalo hopla he hopla he. Normálně jsem dojel domů otevřel kapotu a zkusil zahýbat cešlým motorem rukou, Motor mi chodí zprava doleva zleva doprava a to ani nemluvím o pohybu dopředu a dozadu. Není to moc cca centimetr a něco ale myslím si že silentbloky jsou hin. Mrknul jsem na ten u motoru a vypadal jako kdyby byl orvaný z té gumy. Takže osobně si myslím že to bude způsobeno právě tímto. Někdo nějaký názor?
Grande Punto 1.4 8v 57Kw Dynamic
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání při podřazování
sak skus dat fotku sobne som ho este nemenil a po 180tkm je v pohode
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Re: Cukání při podřazování
Zkusím to odpoledne nějak nafotit ty siláče
Grande Punto 1.4 8v 57Kw Dynamic
Re: Cukání při podřazování
Tak jsem omrknul spodní silentblok a ten na převodovce je v pohodě a ta spojovací vidlička je trochu popraskaná ale není urvaná. Tak nevím. Nicméně při řazení ve vyšších otáčkách je vše v poho asi to řešit nebudu.
Grande Punto 1.4 8v 57Kw Dynamic
Re: Cukání při podřazování
Nechcel som zakladat zbytocne novu temu. Menil uz niekto ten spodny silentblok motara na T-Jet? Ako som tak zbezne pozeral tak to vyzera ze tam trochu zavadzia vyfuk. Je potrebne povolit vyfuk alebo sa ta skrutka da vytiahnut aj bez toho?
Evo 1.4 8V 75