a na závěr snad u? definitvně: je to hadice odvětrání ventilového víka, jsou v ní olejové páry do sání nad ?krticí klapku a je DŮLE?ITÉ, aby byla průchozí a nebyla prasklá. Týká se to jen motoru 1.2 a 1.4 8V.
PS: já u? mám druhou, první popraskala hned v prvním roce ?ivota a ta druhá taky (jezdím s ní jen v zimě, kdy? mám origo airbox) V létě mám kit sání propojený přávě levnou alternativou - část jedné ze dvou hacic, (které má ?-Favorit s karburátorem) k vyhřívání tělesa automatického sytiče - autokelly za pár korun.
PPS: jo ten motor, to je chlív, fuj, styď se!
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Du?an píše:Na čem se mů?e projevit její neprůchodnost či děravost
kdy? bude neprůchodná, tak tlak olejových par mů?e po?kodit gufera na motoru, kdy? bude děravá, tak z ní poleje olej a půjde smrad - viz zku?enost mikkes1, který místo ní dal nějaký filtřík
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Otázka: Co je to za hadici (nějaké odvětrání?) a na co to mů?e mít vliv
P.S. Zároveň pro v?echny upozornění na prohlídku vlastního GP
Ahojte, neviete mi niekto povedat vnutorny / vonkajsi priemer tej hadice? budem ju musiet vymenit aj ja a nechcem nou velmi hybat, kym nebudem mat nahradnu. ziadny z tych linkov co tu boli prilozene uz nefunguju.