Tak nesvítí mi pravá část ovládaní klimy a ventilace. Asi tam jsou dvě žárovky..viz obrázek. Tak nevím jak se k té žárovce dostat A jeste tak vědět jaká tam je žárovka. Řekl bych že W5W
musis vyndat radio, pak se dostanes k sroubkum ktery drzi panel ovladani topeni.. ten vyndas a pak ho rozeberes a dostanes se k zarovkam.. https://www.youtube.com/watch?v=EJWgs1HiERE tady se dozvis vic
Takže už "vyřešeno". Byly prasklé obě jedno-vláknové žárovky v koncových světlech. Ani jsem nevěděl, že tam svítí dvě žárovky na každé straně. Kontrolka z výstupu PP již nesvítí. Tu žárovku v panelu tím pádem měnit nebudu...zatím. Přesto dík za rady.
Dobrý den,
mam dotaz. Při startování se mi ručička ukazatele teploty zvedne do maxima a potom zase spadne dolu.čím to může být?
A další věc ,když dám klíč do zapalování někdy se mi stane,že se mi rozsvítí imobilizér a nenastartuji vyndám klíč a dám znovu a jde to. Za jízdy se mi stalo,že jsem jela a najednou mi spadli všechny ručičky dolu vč.otáček,rychlosti,teploty a rozsvítili se kontrolky ABS a červený posilovač a problikávali chvilku zhasly potom se rozsvítila jedna pak zase druhá.Auto normálně jela nebyl to nouzový režim.Zastavila vypla motor nastartovala a nic nesvítilo a jela jsem dál. Nevíte čím by to mohlo být? Pokusím se přiložit fotku palubky,svítí tam i diagnostika,ale ta už je opravená byla chyba v lambdasondě,ale zapomněli vymazat závadu z počítače.Děkuji za radu
Mam Fiat Grande Punto 1,2 benzín, rok výroby 12/2005
Přílohy
20160904_162541.jpg (192.25 KiB) Zobrazeno 13312 x
saxifraga píše:Dobrý den,
mam dotaz. Při startování se mi ručička ukazatele teploty zvedne do maxima a potom zase spadne dolu.čím to může být?
A další věc ,když dám klíč do zapalování někdy se mi stane,že se mi rozsvítí imobilizér a nenastartuji vyndám klíč a dám znovu a jde to. Za jízdy se mi stalo,že jsem jela a najednou mi spadli všechny ručičky dolu vč.otáček,rychlosti,teploty a rozsvítili se kontrolky ABS a červený posilovač a problikávali chvilku zhasly potom se rozsvítila jedna pak zase druhá.Auto normálně jela nebyl to nouzový režim.Zastavila vypla motor nastartovala a nic nesvítilo a jela jsem dál. Nevíte čím by to mohlo být? Pokusím se přiložit fotku palubky,svítí tam i diagnostika,ale ta už je opravená byla chyba v lambdasondě,ale zapomněli vymazat závadu z počítače.Děkuji za radu
Mam Fiat Grande Punto 1,2 benzín, rok výroby 12/2005
odporucam si vymenit bateriu popisovane problemy su spojene s bateriou v aute. uz sa to tu par krat riesilo. pekny den
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Čau chci se zeptat. Setkal se už někdo s tím že by mu blbnula přístrojová deska? Mě se totiž stáva že když prudčeji zabrzdím tak se mi rozsvítí symbol opotřebení brzd to mám kabel odpojený u desek. A v zadu žádné čidlo na bubnech není. Po nastartování vše ok tohle se mi stalo už 2x. Taky se mi stalo že po nastartování zůstalo svítít abs s vykřičníkem ruční brzdy vše fungovalo i abs někdy se stalo že po cca 100 metrech zhaslo. Dokonce jsem se setkal i s tím že přístrojovka vůbec nesvítila běžel jen motor. To vše je zajímavvé i tím že to děla pouze jak je vlho déšť sníh. Za slunečna nic. Tak by mne zajímali vaše postřehy díky
Zdravim. Taká otázka : pri štartovani mi zvykne vybehnúť ručička teplomeru na maximum a potom sa vráti na minimum. Tuším to robí len ráno keď auto stojí cez noc. Inak všetko funguje ako má. Neviete čo to môže spôsobovať ? Žeby slabá baterka ?
zla bateria kup si druhu. alebo pockaj a pokazi sa ochvilku.
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Zdravím, mám takový problém. Po nastartování mi začnou lehce kolísat otáčky 800 - 1300 ot a zároveň mi lítá ručička tachometru někdy až k 80km/h. Začne mi pípat signalizace nezapnutého pásu, takže si auto skutečně myslí, že jedu.
Napadlo mě logicky ukostření baterie, tak jsem vyndal baterii a ten kryt a pod ní jsem našel ukostření na převodovce, to jsem vyčistil, ikdyž bylo v pohodě, ale nic moc se nestalo alternátor mi dává na baterii 14V a baterka je rok stará. Je tam ještě někde nějaké ukostření, kam vede ten tenčí minusový kabel? nebo čím by to mohlo být?
ahoj, na tohle tema jsem videl video na youtube a duvod byl myslim KO usmernovac na alternatoru - dela to pak zvlnene napeti a to rusi senzory. Chce to osciloskop.
Edit: jeste to chce kontrolu kabelaze senzoru rychlosti, muze byt problem i tam pokud je jinak vse ok. Jakmile se auto 'rozjede', otacky volnobehu se zvednou je to schvalne.