netusim jak se chova motor s rozjebanyma rozvodama, nikdy sem to tak nepodelal

Ale pokud to fungovalo, pak nekdo sundaval hlavu a pak uz to nefungovalo, tak bych je podezrival, zvlast kdyz nevis jak to delali.
Ono zalezi jak je zrovna teplo kdyz to startujes, pokazde to muze byt trochu jinak. Co jsi psal, tak vypada, ze jsi vyradil vse ostatni...
Tuhle sadu jsem poridil, s tou to jde nastavit / zkontrolovat
http://www.mojedilna.cz/Aretace-motoru- ... V-d674.htm
Jeste tam je jeden spek, na remenici rozvodoveho remene na klice je aretacni pin pro remenici alternatoru se zoubkama pro snimac klikovky (ckp senzor)... tenhle pin jsem strihnul a to ma vliv na predstih, mel jsem problemy pri startovani... snizi se predstih o 4 stupne jak se to tam protoci a to na tjetu bylo moc

Zkontroluj zda tam ten pin mas, je fakt snadne ho strihnout a pak se rozhodi casovani predstihu.
Nemuze to delat jako blbost typu pul roku stary benzin (nebo jinak spatny) v nadrzi? Ja jsem ho tam jednou vozil takhle dlouho, protoze jsem neprozirave natankoval plnou a po pul roce to zaclo zlobit...
Edit:
Jeste ten vacum leak, pokud v servisu nedali novy tesneni pod sani, muze si to prisavat u jednoho valce a ten to pak muze jedinej delat misfire.. zkontroluj fuel trimy pri volnobehu zda jsou kolem 0, tam se vacum leak projevi nejvic. Tohle je prave naprd kdyz nevis co tam delali, tak se spatne odhaduje co tam podelali
