Filtr pevných částic
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Re: Filtr pevných částic
Tak mechanicky vyndat filtr problém neni, ale potom tě stejně čeká přehrání softu aby to regeneraci nevyžadovalo.
Jinak s tim ředěním oleje to je pravda, protože regenarace probíhá tím, že se zvýší teplota ve výfuku a to se provádí vstřikování nafty přes otevřené výfukové ventily a ta potom dohořívá uvnitř ve filtru.
Ta nafta se pak může dostávat přes pístní kroužky do oleje, hlavně když už má motor něco za sebou a regenerace probíhá častěji než výrobce předpokládá.
Jinak s tim ředěním oleje to je pravda, protože regenarace probíhá tím, že se zvýší teplota ve výfuku a to se provádí vstřikování nafty přes otevřené výfukové ventily a ta potom dohořívá uvnitř ve filtru.
Ta nafta se pak může dostávat přes pístní kroužky do oleje, hlavně když už má motor něco za sebou a regenerace probíhá častěji než výrobce předpokládá.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Re: Filtr pevných částic
No právě přehrání SW ŘJ jsem se chtěl vyhnout, ale asi není jiné řešení po odstranění DPF. Dále se asi nabízí "úprava " DPF tak, aby byl průchodnější a tam si myslím, že úprava ŘJ není nutná. Původní záměr byl, abych filtr mohl kdykoli namontovat zpět a nemusel se přehrávat SW. V tom případě mi úprava filtru přijde jako nejmenší zlo. Nejsem příznivcem jakýchkoli úprav, bohužel mi však výrobce potažmo konstruktér nedává moc na výběr, jezdit na motorový olej ředěný palivem prostě nechci. Mám už nějaké kontakty na úpravu DPF. Ani si nemyslím, že motor má už něco za sebou - 100 tis km a počet regenerací 95 mi také přijde v normě. Bohužel tento problém je napříč všemi značkami - ford, volvo, subaru atd. Trochu lepší je na tom třeba PSA, kde používá ELOYS do paliva nebo vstřikování paliva přímo před DPF jako např. Toyota.
Grande 08 5dv 1,3JTD 66kW dual AC B&M - prodáno
Punto 03 5dv 1,9JTD 63kW AC 6xAB - 2016 prodáno
C5 II Break Hdi 100kW Exclusive, Kůže, JBL, Afil, Navi, Xenon
P208 2015 5dv 1,6BlueHDi 73kW Allure, navi, JBL, parkasist
Punto 03 5dv 1,9JTD 63kW AC 6xAB - 2016 prodáno
C5 II Break Hdi 100kW Exclusive, Kůže, JBL, Afil, Navi, Xenon
P208 2015 5dv 1,6BlueHDi 73kW Allure, navi, JBL, parkasist
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filtr pevných částic
Ja robim v PSA a vobec v tom lepsie neni filter vydrzi v meste cca 50000km a mimo 60-80 ked sa on staras tak dlhsie mocovina stoji 200 eur takze....
Na tom filtri je hlavne to aby sa vycistil vzdy ked potrebuje.
Najviac mu vadi ked sa nedocisti a v zime ked sa nemoze ocistit.
Na tom filtri je hlavne to aby sa vycistil vzdy ked potrebuje.
Najviac mu vadi ked sa nedocisti a v zime ked sa nemoze ocistit.
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Re: Filtr pevných částic
Já bych se přehrání SW vůbec nebál, nechal bych tam nahrát mapu z motoru bez DPF.
Pokud to bude dělat někdo kdo se s tim trochu zabývá tak to pro něj nebude problém.
Tady je výhoda , že existujou verze s filtrem i bez něj, takže je kde brát a nemusí se nic vymejšlet.
Pokud to bude dělat někdo kdo se s tim trochu zabývá tak to pro něj nebude problém.
Tady je výhoda , že existujou verze s filtrem i bez něj, takže je kde brát a nemusí se nic vymejšlet.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Re: Filtr pevných částic
Zdravím, jak vidíte emisní zkoušku s vozidlama která mají demontovaný pdf? Ted se doslýchám ze všech stran že to bude docela problém, a i při měření emisí jakákoliv závada motoru v diagnostice bude problém..
Grande Punto 1.3 MultiJet 16V 90PS BLU MAGNETICO
Re: Filtr pevných částic
Nebal bych se toho, ale bude se to muset delat pres servis. Co jsem slysel, tak na emisich maji redukci ktera se zapoji mezi diagnostiku a auto...
GP 1.4 Tjet
Re: Filtr pevných částic
To ano ale když jsem na to dnes koukal tak to nevím, nebude vůbec jednoduché, stačí banální závada kterou ti napíše diagnostika ohledně motoru a už emisema neprojdes, jsem zvedav kolik aut bude vyřazeno.
Grande Punto 1.3 MultiJet 16V 90PS BLU MAGNETICO
Re: Filtr pevných částic
Tys to nepochopil, ta redukce tak trochu upravuje data, jakykoliv auto pak projde. OBD protokol je strasne jednoduchej a neni to nic tezkyho neco takoveho udelat.
GP 1.4 Tjet
Re: Filtr pevných částic
Tomu protokolu z OBD bude podléhat pouze vozidla od roku výroby 10/2007 a mladší,mám to z STK.
Jinak co se týká toho vykuchanýho DPF tak pokud je motor mechanicky v pořádku tak emisema projde normálně ofiko.
Jinak co se týká toho vykuchanýho DPF tak pokud je motor mechanicky v pořádku tak emisema projde normálně ofiko.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Re: Filtr pevných částic
Kdo už letos zkoušel STK ?
Kdo ne tak tady máte menší návod.
https://www.youtube.com/watch?v=slqBUFreEaM
Kdo ne tak tady máte menší návod.
https://www.youtube.com/watch?v=slqBUFreEaM
Fiat GP 1.9 (2006)
Re: Filtr pevných částic
Vzal jsem diagnostiku a docela jsem byl prekvapenej, taky bych neprosel... pravdepodobne proto, ze byly ulozeny chyby i kdyz check engine nesvitila (jedna chyba byl senzor na klice kdyz jsem delal rozvody a druha italskej MAP z druhovyroby kterej jde obcas pres limity napeti ktere jsou nastavene v ECU). Nejvetsi sranda byla, ze ty testy nedobehli ani po 50kilometrech (test katu a kyslikovych sond, asi musi auto projit studenym startem, teplej jsem udelal).
Btw program je scanmaster, jde upiratit a funguje se stejnym kabelem jako multiecuscan.
Puvodni stav s ulozenyma chybama po vymazani chyb (stejne po ujeti 50km)
Btw program je scanmaster, jde upiratit a funguje se stejnym kabelem jako multiecuscan.
Puvodni stav s ulozenyma chybama po vymazani chyb (stejne po ujeti 50km)
GP 1.4 Tjet
Re: Filtr pevných částic
No je to udělané pěkně na ......... jakákoliv kravina co nemá vliv na emise a už tě vyrazí.
Grande Punto 1.3 MultiJet 16V 90PS BLU MAGNETICO
Re: Filtr pevných částic
Taky nám vyrazili autobusy z emisí.
Nakonec od toho ustoupili, stačí když nesvítí aktuelní chyba, třeba u iveca máš v paměti chyby okolo emisí které se sami smažou až po 10tis. provozních hodin, takže bys prostě nebyl schopen emise udělat ani náhodou.
To samí platí i u osobáků.
Jinak jak jsem psal týká se to vozů 10/2007 a mladších.
Nakonec od toho ustoupili, stačí když nesvítí aktuelní chyba, třeba u iveca máš v paměti chyby okolo emisí které se sami smažou až po 10tis. provozních hodin, takže bys prostě nebyl schopen emise udělat ani náhodou.
To samí platí i u osobáků.
Jinak jak jsem psal týká se to vozů 10/2007 a mladších.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic