Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
Bylo by též dobré si vyplnit bydliště ,aby mohl někdo doporučit mekánika ,který Vás nevezme na hůl
Pokud to jede normálně ,tak prvně zkuste vyje nádrž nebo dotankovat lepší benzím a uvidíte,popř to bude žrát více ,ale pojede pokud to bude lambda.
Pokud to jede normálně ,tak prvně zkuste vyje nádrž nebo dotankovat lepší benzím a uvidíte,popř to bude žrát více ,ale pojede pokud to bude lambda.
-
- kolemjdoucí
- Příspěvky: 6
- Registrován: ned kvě 04, 2014 7:19
- Bydliště: Kdyně, okres Domažlice
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
Nádrž jsem vyjela až do rezervy a natankovala nový benzín na jiné benzině.. odpojila jsem baterku (s domněním že se mi vymaže chyba)..asi na 7hodin, ale chyba svítí stále.. Mám zkusit baterku odpojit na delší dobu?
Lambdu mi "mechanik" vyměnil, auto žere defakto stejně..jízdní vlastnosti se také nezměnily..
Lambdu mi "mechanik" vyměnil, auto žere defakto stejně..jízdní vlastnosti se také nezměnily..
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
Ad. 1) chybu je třeba smazat přes diag., sama od sebe nezmizí. Odpojením baterky to taky nejde.
Ad. 2) předpokládám, že mechanik zkontroloval obě lambdy, jsou tam totiž 2, jedna nahoře na výfukových svodech (dobře viditelná a přístupná po otevření kapoty a druhá za katem, dole na straně výfukové trubky (směrem k baterce).
Nevím jakou ti načetli chybu (její kód), ale pokud vyloučíme nefunkční lambdy, tak to ještě může být nedostatečná účinnost katalyzátoru (zničený, utavený).
Základem je tedy zjistit, jaké kódy chyb motor vypíše na diagnostice. Pak můžem polemizovat co dál. Taky záleží na tom, jakou měl mechanik k dispozici diagnostiku a jak moc do toho vidí.
Ad. 2) předpokládám, že mechanik zkontroloval obě lambdy, jsou tam totiž 2, jedna nahoře na výfukových svodech (dobře viditelná a přístupná po otevření kapoty a druhá za katem, dole na straně výfukové trubky (směrem k baterce).
Nevím jakou ti načetli chybu (její kód), ale pokud vyloučíme nefunkční lambdy, tak to ještě může být nedostatečná účinnost katalyzátoru (zničený, utavený).
Základem je tedy zjistit, jaké kódy chyb motor vypíše na diagnostice. Pak můžem polemizovat co dál. Taky záleží na tom, jakou měl mechanik k dispozici diagnostiku a jak moc do toho vidí.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
-
- kolemjdoucí
- Příspěvky: 6
- Registrován: ned kvě 04, 2014 7:19
- Bydliště: Kdyně, okres Domažlice
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
Nuu na papiru o chybe je napsano:
Benzín (350A1.000 - IAW 5SF3 CF4 EOBD - MT/AT)
DTC (chybový kód) Popis
P0171 - Systém reguluje na příliš chudou směs
- přerušovaný
A bylo to dany v tomdle servisu: www.CAR-SOFT.cz
Benzín (350A1.000 - IAW 5SF3 CF4 EOBD - MT/AT)
DTC (chybový kód) Popis
P0171 - Systém reguluje na příliš chudou směs
- přerušovaný
A bylo to dany v tomdle servisu: www.CAR-SOFT.cz
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
Zkusil bych ještě jednou proměřit/vyměnit mezi sebou lambdy, dále může být chyba v MAP senzoru a nebo nějaká netěsnost v cestě nasávaného vzduchu - zkontrolovat doléhání airboxu na škrticí klapku a hadice od airboxu. Tenká vede od airboxu pod škrticí klapku (přes elektroventil), silná je odvětrání ventilového víka.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
-
- kolemjdoucí
- Příspěvky: 6
- Registrován: ned kvě 04, 2014 7:19
- Bydliště: Kdyně, okres Domažlice
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
Tak jsem byla dnes znovu u toho samého mechanika... Tentrokrát mu to vyhodilo chybu na Lambda sondě... prvně byla pryč "před" a ted ta "po" katalyzátoru.. Přeměřoval je obě..a opravdu je prý ta "po" pryč..
Když vše půjde tak jak má oprava cca 2000Kč..
Tak teď nevím zda mu mám opět důvěřovat..a nebo zda mám jet do jiného servisu a nechat si říct názor jiného mechanika (ale štve mi platit další diagnostiku..)..
Joo a ještě jsem si zkusila nechat zjistit počet najetých -skutečných km... Neví jistě, ale domnívá se že je stočený.. ukázalo se mu něco přes 17tisíc..že prý některý auto mají jen čtyři místa.. Prý by to tak odpovídalo, že ty lambdy odcházejí ve 160tisících.. Je to možné????
Moc děkuji za vaše typy
Když vše půjde tak jak má oprava cca 2000Kč..
Tak teď nevím zda mu mám opět důvěřovat..a nebo zda mám jet do jiného servisu a nechat si říct názor jiného mechanika (ale štve mi platit další diagnostiku..)..
Joo a ještě jsem si zkusila nechat zjistit počet najetých -skutečných km... Neví jistě, ale domnívá se že je stočený.. ukázalo se mu něco přes 17tisíc..že prý některý auto mají jen čtyři místa.. Prý by to tak odpovídalo, že ty lambdy odcházejí ve 160tisících.. Je to možné????
Moc děkuji za vaše typy
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
Ahoj, to je docela drsny, asi by jsi mela hlavne zmenit servis. Jak pise jarous, problemy muzou byt i na druhe strane kde se vazi vzduch a jeste muzou byt problemy s dodavkou paliva. Vzit diagnostiku, jit to project a z chovani spekulovat co muze byt problem. Mechanik kterej zacne vymenovat dily naslepo, nedejboze ridici jednotku je k prdu. Uz me taky odesel MAP senzor a diagnostika pritom hlasila chyby prilis bohata smes a missfire.
Predpokladam ze "skutecne" a najete kilometry je stav z budiku a z ridici jednotky motoru, tam se kilometry skutecne rozjizdeji, u me pres 500km / 100000km najetych. O 17tkm by to asi nikdo nestacel, ale je to hodne velky rozdil. Treba uz predtim nejakej odbornik opravoval MAP senzor vymenou ridici jednotky motoru
Predpokladam ze "skutecne" a najete kilometry je stav z budiku a z ridici jednotky motoru, tam se kilometry skutecne rozjizdeji, u me pres 500km / 100000km najetych. O 17tkm by to asi nikdo nestacel, ale je to hodne velky rozdil. Treba uz predtim nejakej odbornik opravoval MAP senzor vymenou ridici jednotky motoru
GP 1.4 Tjet
- Zdenda
- Abarthář
- Příspěvky: 902
- Registrován: stř úno 02, 2011 15:11
- Bydliště: Lucany nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
Ten samej problém jsem měl kdysi se Stilem. nejdříve byla chyba lambda před, po výměně čídlo tlaku sání , pak chyba klapky sání A za vše mohla lambda za katem.Bylo to měřené na origo diagnostice a ta lambda se chovala jako že je v pořádku. Byli to nervy, ale mechanik byl sám s toho hotovej že mi diagnostiku neůčtoval. Stalo mě to kotel v dílech než se na to přišlo, ale měl jsem vše nové Když pojedeš jinam stejně nic nového nezjistí, domluv s tím mechanikem ať lambdu koupí a když to nebude tou tak jí vrátí a může laborovat co dál.
AprГЁs les processus d'extraction, la teneur en sildГ©nafil a Г©tГ© dГ©terminГ©e en utilisant l'efficacitГ© liquide haute performance du mГ©dicament mais Г©galement h aprГЁs dans ces articles publiГ©s rГ©fГ©rences 8 18.
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
Ten MAP senzor si skus jen půjčit od někoho kdo má GP.Je to jen na jednom šroubku,a odpojit jeden drát.Když to tím nebude,máš ušetřených 1000-1700kč.Někde tady na foru je i fotka kde to čidlo hledat a jak vypadá.Co máš za rok výroby,že máš jen 17 tis-
Jezdím jen tak rychle jak můj strážnej anděl dokáže lítat.
-
- kolemjdoucí
- Příspěvky: 6
- Registrován: ned kvě 04, 2014 7:19
- Bydliště: Kdyně, okres Domažlice
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
jojo...to prave nebude 17..bud je to 170 000 nebo 270 000?? nevim...prave ze tam chybi určitě číslo.. V provozu je od 2007, na tacháči mám 128 000.. Ale to čert vem..dneska jsou stočený všechny auta..
Noo dnes jsem se dozvěděla že ten mechanik již lambdu objednal a přišla mu(aniž bych se s ním domluvila, řekla jsem že si to promyslím a ozvu se)..což mi přijde taky podezřelé.
A vy se domníváte že když mi tu lambdu vymění a kdyby to opravdu nebylo ono že mi vrátí starou a peníze? Tomu se mi nechce ani věřit..
Noo dnes jsem se dozvěděla že ten mechanik již lambdu objednal a přišla mu(aniž bych se s ním domluvila, řekla jsem že si to promyslím a ozvu se)..což mi přijde taky podezřelé.
A vy se domníváte že když mi tu lambdu vymění a kdyby to opravdu nebylo ono že mi vrátí starou a peníze? Tomu se mi nechce ani věřit..
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
K nájezdu asi tolik - žádné číslo v celkovém stavu počítadal chybět nemůže, to zkrátka "umazat" nejde. Pokud bylo auto stočené, tak to určitě půjde někde zjistit, protože údaj o celkově najetých km se zapisuje do několika různých modulů a jednotek v autě (ABS, jednotka motoru, jednotka palubní desky a pod.). Taky nevěřím tomu, že někdo s benzínovým motorem 1.4 nalítal za 7 let 270 tisíc... Jediný rozdíl může být (a běžně bývá) v údaji km na budících a odečteným nájezdem na diagnotice (při nájezdu 150 -200 tisíc to klidně může být rozdíl i několika tisíc km).
Ke zbytku se nemá smysl vyjadřovat - vyměň mechanika, ten současný je asi dost neschopný a tahá z tebe prachy. Hlavně bych obětoval pár peněz a zavezl to na diagnoistiku přímo do Fiatu. Tam určitě zjistí přesně alespoň ty kilometry.
Ke zbytku se nemá smysl vyjadřovat - vyměň mechanika, ten současný je asi dost neschopný a tahá z tebe prachy. Hlavně bych obětoval pár peněz a zavezl to na diagnoistiku přímo do Fiatu. Tam určitě zjistí přesně alespoň ty kilometry.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
No ,buh ví jestli s tou diag. umí pracovat .cca za 14 dní je sraz na kterým bude jak nekros ,tak jarouš .Diag.vozí vždy s sebou,ty ti aspoň řeknou kde je zakopanej pes.A řeknou co dál.Jinak jestli máš na tacháči 128000,tak se mi to zdá jako reál.(já mám 2006,a nalítáno necelých 117000)Pajina91 píše:jojo...to prave nebude 17..bud je to 170 000 nebo 270 000?? nevim...prave ze tam chybi určitě číslo.. V provozu je od 2007, na tacháči mám 128 000.. Ale to čert vem..dneska jsou stočený všechny auta..
Noo dnes jsem se dozvěděla že ten mechanik již lambdu objednal a přišla mu(aniž bych se s ním domluvila, řekla jsem že si to promyslím a ozvu se)..což mi přijde taky podezřelé.
A vy se domníváte že když mi tu lambdu vymění a kdyby to opravdu nebylo ono že mi vrátí starou a peníze? Tomu se mi nechce ani věřit..
Jezdím jen tak rychle jak můj strážnej anděl dokáže lítat.
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
Jinak jestli máš na tacháči 128000,tak se mi to zdá jako reál.(já mám 2006,a nalítáno necelých 117000)
Jak kdo! Já 2010 a 142 tis. km.
Jak kdo! Já 2010 a 142 tis. km.
Fiat Bravo2, 1,6 MJet, 77 kW, nar. 9.4.2010
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
Tak pozor - 1/2009 a poctivě najeto 35000 km.
GP 3D 1.4 8V Racing
Manžel: GP Abarth Nero Scorpione
Manžel: GP Abarth Nero Scorpione
- Zdenda
- Abarthář
- Příspěvky: 902
- Registrován: stř úno 02, 2011 15:11
- Bydliště: Lucany nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
Jde o to co je poctivě :>
AprГЁs les processus d'extraction, la teneur en sildГ©nafil a Г©tГ© dГ©terminГ©e en utilisant l'efficacitГ© liquide haute performance du mГ©dicament mais Г©galement h aprГЁs dans ces articles publiГ©s rГ©fГ©rences 8 18.