![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Nemas problem s mazanim lebo podla toho co pises to tak vyzera ako keby olej nesiel az hore na vacku.1nekros1 píše:Zato som uz neodpisal ze som to zistil jarous.
Asi na 1500kč. Ale nesmiš se nechat odbít, pač Fiatackej servis ti bude tvrdit ze se to nedelamie009 píše:Na kolik vyšlo to seřizení vůle ventilu? V návodu pro tento motor v GP je naspané že se ma dělat kontrole vůle ventilu jen nevím na kolik to vyjde a jestli můsim s tim vyloženě do autorizovaného servisu? Je totiž docela předraženej a ne moc kvalitní.
Mám aktuálně cca 135 tkm a ventily jsem nikdy neseřizoval. Pokud to mlátí po studeném startu, tak je problém s mazáním, nějaké zdvihátko je asi přidřené.Mara87 píše:Jaro je tu, a motor zase dělá problémy při studeném startu, fakt to nechápu, nastartuji a jsou hodně slyšet ventily, a motor začne mlátit, poté na moment sešlápnu plyn a vše už je vpořádku. Dělá to pouze v teplé půlce roku, přes zimu vůbec nic. Začínám věřit že by mohl být problém v tom MAP senzoru. Co myslíte? Koupit nějaký z vrakáču a vyzkoušet. Ale nevím no. Myslel jsem že přilitím čističe palivové soustavy do nádrže pomůže, nepomohlo.
Ventily jsem z tohoto důvodu nechal seřídit a zkontrolovat už loni, ale vše bylo vpořádku. K překvapení GP 1.2 nemá hydroštely, takže nechte seřizovat, nenechte se odbít autorizovaným servisem že se to nedělá, stejně to zkoušeli na mě, až jinej servis (neautorizovanej) udělal čurbes a hned mě Fiat ventily seřídil.
Budu moc rád za rady.
Díky