Tak jak jsem to namíchal měla směs 110 oktanů.benja píše:u nás za 30.90 zítra jde plná...dneska mu pro?enu faldy je?tě zbytkem pětadevadesátky a zítra hurá do stovky..
Víceoktanový benzín (98 a 100) Ano či Ne?
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
- Zdenda
- Abarthář
- Příspěvky: 902
- Registrován: stř úno 02, 2011 15:11
- Bydliště: Lucany nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Já se poseru, proč jen jsem si kupoval Abartha.Kdy? ta moje 14.8V mohla lítat 300sta z místa za pár korun. To je vůl Zdenda
AprГЁs les processus d'extraction, la teneur en sildГ©nafil a Г©tГ© dГ©terminГ©e en utilisant l'efficacitГ© liquide haute performance du mГ©dicament mais Г©galement h aprГЁs dans ces articles publiГ©s rГ©fГ©rences 8 18.
Hmmm...., spotřeba jako dehet, zvuk jako Ferrari, 150 na budíku hned, výkonově kolem 120 koní (T-jet)....To v?e s chcíplou 1.2 48 kW a "opičíma kapkama" do benzínu za 150,-. U? jsi se probudil ?jeník1 píše:Tak jsem dnes koupil 250 ml Zvy?ovače oktanového čísla značky Sonax a celých 250 ml jsem smíchal s 10 litry benzínu. A je to bomba! Motor má hrubý zvuk jako Ferrari, reakce na plyn je fantastická, raději jsem vubec nezkou?el maximálku ale 150 je tak za okam?ik. Fakt je to bomba a přitom spotřeba je stejná, mo?ná je?tě ni??í. Při klidné jízdě je ov?em spotřeba zcela minimální snad srovnatelná s nízkoobjemovým dieslem. Doporučuji v?em zkusit, je to ov?em návykové pak to tam budete lít pořád. Asi jako jízda s benzínovým turbomotorem 1,4 T-Jet
Problém je ov?em cena toho zvy?ovače, stál 150 koun
PS: maximálku rad?i nezkou?ej, mohlo by to být hrubě přes 250 a to u? by pak asi nestíhal podvozek a brzdy (nehledě na skopení zpětných zrcátek při 230)
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Koukl jsem na net a na?el toto:1nekros1 píše:jarousek ked si uz chemik tak si mohol aj trosku faktov priniest do tejto zaujimavej temy. ze ci vobec spravil 110oktanov
http://www.allshop.cz/sonax-zvyseni-okt ... 50-ml.html
Výrobce udává zvý?ení OČ o 2-3 jednotky. Tak?e jestli dobře počítám, tak výsledné OČ při mixu s N95 je 97-98.....
E85 má udávané OČ kolem 106-109.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
-
- Profík
- Příspěvky: 719
- Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
- Bydliště: Strakonice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Jo, to kdy? to smíchá? s 50 litry benzínu, tak uděla? z Naturalu 95 Natural 98. Ale kdy? ten obsah naleje? do 10 litrů, tak je z toho 110 oktanů. Roste to lineárně. E85 má sice také skoro 110, ale men?í výhřevnost. 110 oktanu nijak motoru ne?kodí, právě naopak.Jarou? píše:Koukl jsem na net a na?el toto:1nekros1 píše:jarousek ked si uz chemik tak si mohol aj trosku faktov priniest do tejto zaujimavej temy. ze ci vobec spravil 110oktanov
http://www.allshop.cz/sonax-zvyseni-okt ... 50-ml.html
Výrobce udává zvý?ení OČ o 2-3 jednotky. Tak?e jestli dobře počítám, tak výsledné OČ při mixu s N95 je 97-98.....
E85 má udávané OČ kolem 106-109.
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
Fiat Panda 1.1
Myslí?, ?e to ředění opravdu tak funguje? Pí?e o tom výrobce? Nebo je to jen selská matematika přímou úměrou?jeník1 píše:Jo, to kdy? to smíchá? s 50 litry benzínu, tak uděla? z Naturalu 95 Natural 98. Ale kdy? ten obsah naleje? do 10 litrů, tak je z toho 110 oktanů. Roste to lineárně. E85 má sice také skoro 110, ale men?í výhřevnost. 110 oktanu nijak motoru ne?kodí, právě naopak.Jarou? píše:Koukl jsem na net a na?el toto:1nekros1 píše:jarousek ked si uz chemik tak si mohol aj trosku faktov priniest do tejto zaujimavej temy. ze ci vobec spravil 110oktanov
http://www.allshop.cz/sonax-zvyseni-okt ... 50-ml.html
Výrobce udává zvý?ení OČ o 2-3 jednotky. Tak?e jestli dobře počítám, tak výsledné OČ při mixu s N95 je 97-98.....
E85 má udávané OČ kolem 106-109.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
-
- Profík
- Příspěvky: 719
- Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
- Bydliště: Strakonice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Myslí?, ?e to ředění opravdu tak funguje? Pí?e o tom výrobce? Nebo je to jen selská matematika přímou úměrou?[/quote]
Četl jsem to na obalu jiného, podobného přípravku od jiné firmy. Tam bylo napsáno, ?e "60 litrů benzínu s oktanovým číslem 95 zvý?í 300 ml přípravku o 2 a? 3 oktany. Při men?ím ředění se kvalita benzínu je?tě zvý?í." Z toho jsem usoudil, ?e jestli?e se kvalita benzínu uvádí hlavně podle vý?e oktanového čísla, tak?e i to by se mělo men?ím ředěním zvy?ovat.
Dnes ráno jsem pozoroval s tímto přípravkem dal?í zajímavou věc. V?dy po nastartování a jízdě na obyčejný benzín se studeným motorem se průměrná spotřeba pohybovala mezi 6 a 7 litry.
S tímto přípravkem byla průměrná spotřeba při studeném motoru (asi do 20 km jízdy) mezi 5 a 6 litry, co? jsem vůbec nečekal. Pak při dodr?ování silničních limitů nepřesáhla průměrná spotřeba 5 litrů. To je fantastický výsledek!
Četl jsem to na obalu jiného, podobného přípravku od jiné firmy. Tam bylo napsáno, ?e "60 litrů benzínu s oktanovým číslem 95 zvý?í 300 ml přípravku o 2 a? 3 oktany. Při men?ím ředění se kvalita benzínu je?tě zvý?í." Z toho jsem usoudil, ?e jestli?e se kvalita benzínu uvádí hlavně podle vý?e oktanového čísla, tak?e i to by se mělo men?ím ředěním zvy?ovat.
Dnes ráno jsem pozoroval s tímto přípravkem dal?í zajímavou věc. V?dy po nastartování a jízdě na obyčejný benzín se studeným motorem se průměrná spotřeba pohybovala mezi 6 a 7 litry.
S tímto přípravkem byla průměrná spotřeba při studeném motoru (asi do 20 km jízdy) mezi 5 a 6 litry, co? jsem vůbec nečekal. Pak při dodr?ování silničních limitů nepřesáhla průměrná spotřeba 5 litrů. To je fantastický výsledek!
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
Fiat Panda 1.1
jeník1 píše:Myslí?, ?e to ředění opravdu tak funguje? Pí?e o tom výrobce? Nebo je to jen selská matematika přímou úměrou?
Řekl bych, ?e Tvůj úsudek je ?patný. Oktanové číslo neudává přímo kvalitu benzínu, ale je jen z jedním z mnoha parametrů. Oktanové číslo udává schopnost benzínu odolávat detonačnímu spalování. Dne?ní motory jsou vybaveny čidlem detonačního spalování (klepání) a na základě toho doká?ou bez problému jezdit i na benzín s ni??ím OČ. (jednotka reguluje předstih zá?ehu tak, aby bylo potlačeno detonační spalování.) Pokud je atmo motor stavěný na bě?ný N95, tak vysokooktanové palivo nedoká?e skoro vyu?ít. U turbobenzínu je to něco jiného.jeník1 píše:Četl jsem to na obalu jiného, podobného přípravku od jiné firmy. Tam bylo napsáno, ?e "60 litrů benzínu s oktanovým číslem 95 zvý?í 300 ml přípravku o 2 a? 3 oktany. Při men?ím ředění se kvalita benzínu je?tě zvý?í." Z toho jsem usoudil, ?e jestli?e se kvalita benzínu uvádí hlavně podle vý?e oktanového čísla, tak?e i to by se mělo men?ím ředěním zvy?ovat.
Dnes ráno jsem pozoroval s tímto přípravkem dal?í zajímavou věc. V?dy po nastartování a jízdě na obyčejný benzín se studeným motorem se průměrná spotřeba pohybovala mezi 6 a 7 litry.
S tímto přípravkem byla průměrná spotřeba při studeném motoru (asi do 20 km jízdy) mezi 5 a 6 litry, co? jsem vůbec nečekal. Pak při dodr?ování silničních limitů nepřesáhla průměrná spotřeba 5 litrů. To je fantastický výsledek!
"Fantastickou" spotřebu nebudu rad?i komentovat
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV