Mne to hlasno nepiska, len klasicky zvuk ako na ktoromkolvek aute, najma pri otvorenom okne, pri vytoceni na volnobeh je to takmer nepocutelne, pri zatazenom motore je to pocut viac.
Piska mi iba sanie do siskoveho filtra:)
Fici to akoby som mal saciu hlavu na prednej kapote
Ten uzasny pripravok na urychlenie reakcie na plyn by som rozhodne nekupil. Na JTD za tu cenu existuje komplet set nasavania aj s hadicami a reakcia na plyn sa zlepsi jednoznacne o 1sek, aj viac, nerobi to ziadne oneskorenie ako so seriovym filtrom.
Tie zazraky povazujem za skodnu pre samotny motor.
Puntik 5D MultiJet 1.3 75k Active 2006, biely, 306000km
Mal som dole to plastove koleno nasavania čo ide na turbo tak som zkontroloval osku...
A mala asi tak 1-2mm volu ked som chytil tu osku a hybal s nou zo strany na stranu....
A ked som sa ju poku?al zatlačit alebo povytiahnut nemala tu?ím ?iadnu...
Inak mam v tom chaoz.. prehladaval som net... v?ade hovorili o axialnej a radialne vole...
Radialna je kolmo na tu os... a axilana je po smere (dl?ke) tej osi?
Turbo taha dobre... akurat bol minimalne od oleja teb vstupny otvor nasavania a aj to plastove koleno ale to je od toho odvetravania kluky čo ide od zadu motora a napaja sa spä? do sánia?
Grande Punto 1.3MultiJet (66kW) 6-Speed (Dynamic) - 26.10.2006
Mam tu turbo z tjeta a to se ani nehne, i samotne otaceni neni uplne volne, po roztoceni prstem se hned zastavi. Vule se ale po ohrati vymezi....
Pokud by poustelo olej, tak spis potece do sani a mel by se hromadit v mezichladici a hlavne by mel ubyvat v motoru.
No ked som kukal hadicu čo ide od turba do intercolera tak je trochu zatečena ... ale to je vraj normalne lebo aj nove auta ju maju za chvilku zatečenu.
Zasa mi jeden kamarat povedal ?e axialna vola mo?e byt... ale radialna nie... druhy zasa naopak..
Grande Punto 1.3MultiJet (66kW) 6-Speed (Dynamic) - 26.10.2006
x.b.o.b píše:Zdravím, mám takový men?í problém... Občas se mi na přístrojové desce rozsvítí kontrolka motoru(chyba v řj).
P0069 - Důslednost mezi peplňovacím a atmosferickým tlakem.
Chybu sma?u, týden nic a pak zase vyskočí. Vzduchový filtr je nový, regulace turba chodí. Začínám být bezradný, nevíte někdo co s tím?
Díky.
Jirka napsal:
Jirka píše:Nejpravdepodobneji ti zadrhava regulace na turbu,jenom pohled na tahlo nestaci, chce to sundat banku a pohejbat tim tahlem a musi to chodit uplne lehce z jednoho konce na druhy.
Renault Captur 130 HP Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Tak při dal?ím zkoumání mi čidlo Atm tlaku ukazuje 890mbar, coz je mimo rozptyl (0,9-1,1 mbar při vypmutém motoru). Nevíte o tomhle někdo něco? I třeba něco konkrétněj?ího o té chybové hlá?ce P0069.
Snímač barometrického tlaku, jedině vyndat a vyčistit, třeba čističem na brzdy.
Ale těch 890mbar neni zas tak mimo zále?í jakej tlak je zrovna venku.
Při vypnutém motoru to asi měřit je blbost to čidlo je přece elektrické.
Jirka nema pravdu, pri vypnutem motoru to cidlo musi ukazovat atmosfericky tlak, tech 890 je chyba pres 10%, to je strasne moc. Porovnej namereny udaj s aktualnima meteorologickyma informacema.
Je to tak nějak jsem se přehlédl já myslel ?e to měřil při vypnutém klíčku a ne jenom motoru.
Tak asi byl zrovna nízký tlak, ted mám doma na meteostanici 967mbar.
To je nejakej cinskej kram, ne? Nezda se me ze by dneska padnul rekord s nizkym tlakem v CR
Absolutní minimum v ČR bylo zaznamenáno v Hradci Králové dne 2.12.1976 - 970,1 hPa
Přepněte spou?těcí klíček do polohy MAR.
S vypnutým motorem a se v?emi spotřebiči vypnutými, porovnejte zobrazený atmosférický tlak hodnotou tlaku vněj?ího vzduchu.
Zobrazené hodnoty musí být v rozmezí 0,9 a 1,1 bar a musí zhruba odpovídat vněj?ímu tlaku.
Den pred tim sem meril 1.4 8v a mel na čidle 987mbar a ja druhej den nameril na svym 890mbar.
Jako ře?ení problému eLearn pí?e :
Vyměňte řídicí jednotku motoru.
A teď nevím, co si o tom mám myslet... jak jsem psal, čas od času se mi rozsvítí kontrolka motoru a v ŘJ je chyba P0069 Důslednost mezi přepl. a atmosfér. tlakem.
Tak bádám, kde je chyba a jak ji napravit. kdyby to bylo čidlo tlaku(jako?e se mi zdá ?e bude integrované do ŘJ, nebo nejaká taková vocasárna), nechám kontrolku svítit, kdyby to byla přidřená regulace turba, tak s tím nejezdím. tak?e celkem prekérní situace. Proto sháním info kde se dá.
Pokud je cidlo v ecu a zaroven je ridici jednotka v motorovem prostoru (== zalita silikonem) tak je to dost neopravitelna kombinace. Tim jak je to cele zavrene, tak z cidla uvnitr vede hadicka ustici ven (u forda je usti soucasti konektoru). Takze se jeste muzes juknout na tu hadicku zda v ni neni nejaky bordel.
To ví? ?e ta meteostanice neni ?ádný zázrak je to hyundai.
Jinak řídící jednotku jsem měl kdysi venku, ale ?ádné hadičky nebo díry do ní jsem si nev?imnul.
Nebude to tu hodnotu brát z některého čidla na motoru?