ano klepanie prestane do punta ma ist olej 5w 40 ostatne budu klepat.milhaus píše:Tak podle ostravských kolegů je ten klepavý zvuk normální.ale asi vyměním SELENII 10w40 za CASTROL 5w40.....jako Jarou?
Klapavý zvuk z motoru
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
-
- kolemjdoucí
- Příspěvky: 3
- Registrován: ned lis 14, 2010 0:58
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olej.....
Ja vymenim max v 15 tisicich a myslim si ze v prvnich km to udelam uz v 10 tisicich,tim se nic nezkazi!!!!Davids píše:proboha tak dlouho bych na olej nejezdil ani nahodou pokud to neni nejaky "long live" coz bezna Selenia asi neni ne?1nekros1 píše:no v grande punte to mas menit az po 30000km ...AGiNiGA píše:Normálně tam mám 5W40, té 0W40-ky jsem se chtěl zbavit..... V jakých intervalech měníte olej ? Vět?ina výrobců uvádí cca. 15000 km.
Ten klapot je vyře?en , viz. předchozí odpověď.
GRANDE PUNTO 1,2 5D 48KW OD 6/2010 napi?te mi Grande Pun?áci Skype: pepa.levin
Re: Olej.....
Fakt si myslíte, ?e by výrobce napsal, ?e se má olej měnit po 30 tis. km, ale ve skutečnosti by se měl měnit dřív? Já mám najeto 20 tis. s novým autem, podle měrky se mi olej nezdá moc zahumusený a v kní?ce i v servise mi řekli, a? měním podle bro?ury (co 35 tis.), tak to dál neře?ím. Rozumím tomu, ?e dřívěj?í výměnou rozhodně nic nepokazím, to jo, ale pokud tam liju poctivou Selenii, tak se finančně prohnu!pepa.levin píše: Ja vymenim max v 15 tisicich a myslim si ze v prvnich km to udelam uz v 10 tisicich,tim se nic nezkazi!!!!
Fiat Bravo2, 1,6 MJet, 77 kW, nar. 9.4.2010
Re: Olej.....
Je v?eobecně známo, ?e prodlou?ené servisní intervaly jsou pouze marketingovým tahem a ?ádnému motoru rozhodně neprospívají. O prodlou?ených intervalech výměny a longlife olejích je toho napsáno dost a je?tě víc je negativních zku?eností těch, co tomu uvěřili a zničili motor.JardaK. píše:Fakt si myslíte, ?e by výrobce napsal, ?e se má olej měnit po 30 tis. km, ale ve skutečnosti by se měl měnit dřív? Já mám najeto 20 tis. s novým autem, podle měrky se mi olej nezdá moc zahumusený a v kní?ce i v servise mi řekli, a? měním podle bro?ury (co 35 tis.), tak to dál neře?ím. Rozumím tomu, ?e dřívěj?í výměnou rozhodně nic nepokazím, to jo, ale pokud tam liju poctivou Selenii, tak se finančně prohnu!pepa.levin píše: Ja vymenim max v 15 tisicich a myslim si ze v prvnich km to udelam uz v 10 tisicich,tim se nic nezkazi!!!!
A napínat výměnu oleje u nafty, tím tuplem s turbem, je opravdu hovadina. Kdy? pominu ?ivotnost holého motoru (ojnice, klika), tak náročné na kavalitu oleje jsou i dal?í věci - turbodmychadlo nebo hydraulické zdvihátka ventilů.
To v?e má vět?ina moderních naf?áků, Fiat nevyjímaje. Tak?e pokud má? natočeno 20 tkm - myslím, ?e je nejvy??í čas olej vyměnit.
PS: a? ti ve 150 tisích půjde do kytek turbína nebo se začnou ozývat hydro?tely, tak bude? mláti hlavou do kapoty, za to, ?e jsi při tom nájezdu vyměnil olej jen 5X
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV