Ahojte profici,
poslednych niekolko dazdivych jazd som si vsimol, ze pri zapnutej prvej suvislej rychlosti stierania mi stierace niekedy isli rychlo, inokedy ocividne spomalili svoj pohyb po skle.
Dnes vypovedali uplne pri zapnutom cyklovaci. Ostali v hornej uvrati a bolo "vymalovane". Mohol som si akurat rukou utierat okno... Aj som vypol a nastartoval karu znova, nepomohlo. Aspon som mohol ostat u kamosky Na cestu domov som sa vobec netesil lebo fajne prsalo. Sadnem do auta, nastartujem, skusim cuknut do packy stieracov a vsetko ide OK. Hmm, neskusal som cyklovac, ani tie dve rychlosti. Ale ocividne nie je vsetko v poriadku.
Stretol sa niekto s niecim podobnym?
Michal
Problem so stieracmi
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
noo, nasiel som nieco na zahranicnom fore. popisovany problem zodpoveda tomu mojmu. chlapik tam zistil, ze je spatne nejake uzemnenie v motore stieracov.
viac na linku tu:
http://www.fiatforum.com/grande-punto/2 ... relay.html
6.8.2010 - autor George Patson
viac na linku tu:
http://www.fiatforum.com/grande-punto/2 ... relay.html
6.8.2010 - autor George Patson
Přečetl jsem tu radu z FF a pochopil jsem to tak, ?e uvnitř motoru stěračů je jeden z drátů (které venku končí konektorem) kostra na těleso motoru. Tam je ten ?patný kontakt. Nevím, jestli je ten drát letovaný nebo kontakt zaji?tuje jen někjaký pru?ný kus, ka?dopádně to asi chce udělat "bypass" kostry. Od konektoru dál je u? drát ten kostřící drát veden v kabelovém svazku někam na kostřící bod.dmbiker píše:no, motor stieracov som dnes rozobral. ale... prd ja viem o tom co som mal hladat. skusim kontaktovat toho belgickeho typka, ze co s tym vlastne robil alebo sa poradit s nejakym autoelektrikarom, lebo ja som tam cakal nejake droty, to uzemnenie, ale vo vnutri nic take nebolo.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
prave to je ten problem, ze aj ja som tam vo vnutri cakal nejaky drot. ale bud som si ho nevsimol, alebo je to riesene, presne ako si povedal nejakym pruznym kusom a ten ja neviem detekovat. musim to zobrat ku kamosovi elektrikarovi. verim, ze clovek so skusenostami sa na to len pozrie a hned bude vediet co je ukostrenie.