Zvýšení výkonu motoru

Vše okolo motoru, převodovky,sání, výfuku,atd.

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Raven
kolemjdoucí
Příspěvky: 1
Registrován: sob úno 27, 2010 14:18

Příspěvek od Raven »

...proc si porizovat 1.4T-jet 88kW, kdyz si mohu poridit 1.4T 132kW co ma Abarth SS nebo 1.4Twincharger rovnez 132kW co ma Ibiza Cupra....osobne mi pripadne ten motor 1.4T-jet takovej o nicem...protoze vykonove uz tam nevidim zas tak brutalni rozdil proti 1.4StarJetu...pokud chci rychlyho Itala, tak jedine ty 1.4T co maji 114 nebo 132kW.

O zivotnosti te koncerove 1.2 TSI tezko ted neco soudit...osobne se mi ten motor libi, neni to nic pro sportovce, ale treba v autech urcenym primarne jako nakupni kabelka do mesta, tzn. VW Polo (btw polo ma s 1.2Tsi stovku za 9.7s, coz je slusnej cas...), atd. si ho umim dobre predstavit....ono je fakt, ze ty trivalcove hruzy HTP uz potrebovali nejakou ve stejne objemove kategorii, dustojnou a oturbenou nahradu...mezi nama, mel jsem tu cest s 1.2v GP a reknu vam velebnosti, to auto absolutne nejelo...to jsem v tom jel sam...

hodne ted uvazuju jestli vzit AR Mito s 1.4T nebo sehnat Abartha...je to moc moc tezky rozhodovani, oba vozy jsou krasne, myslim si, ze Alfa ma lepsi podvozek, ale zase udajne o tridu slabsi zpracovani
Jirka
Profík
Příspěvky: 1215
Registrován: ned led 27, 2008 19:58
Bydliště: Habry

Příspěvek od Jirka »

Jarou? píše:O problémech se ?patně vyře?enou zástavbou motoru 1.2 TSI v některých modelech DAS auto se u? v?eobecně ví - důsledkem je nedostatečný odvod tepla v okolí turba a tím pádem jeho výrazně sní?ená ?ivotnost (několik kousků se nedo?ilo 50 tkm).

Proč cpát do Fiatu nějaký takový das motor (z kterého nepochopitelně jistá skupina lidí uchcává), kdy? je tady technologie Multiair, která ve spojení s přeplňováním poskytuje daleko vy??í výkon a men?í spotřebu. Koneckonců, proč mít v autě 1.2 TSI s 77 kW, kdy? existuje 1.4 T-JET s 88 kW? :wink:
T-jet je dota?eněj?í a? do konce má i turbo chlazené vodou pro vět?í ?ivotnost proto?e u benzínu je vět?í teplota spalin. :wink:
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Jirka
Profík
Příspěvky: 1215
Registrován: ned led 27, 2008 19:58
Bydliště: Habry

Příspěvek od Jirka »

Raven píše:...proc si porizovat 1.4T-jet 88kW, kdyz si mohu poridit 1.4T 132kW co ma Abarth SS nebo 1.4Twincharger rovnez 132kW co ma Ibiza Cupra....osobne mi pripadne ten motor 1.4T-jet takovej o nicem...protoze vykonove uz tam nevidim zas tak brutalni rozdil proti 1.4StarJetu...pokud chci rychlyho Itala, tak jedine ty 1.4T co maji 114 nebo 132kW.

O zivotnosti te koncerove 1.2 TSI tezko ted neco soudit...osobne se mi ten motor libi, neni to nic pro sportovce, ale treba v autech urcenym primarne jako nakupni kabelka do mesta, tzn. VW Polo (btw polo ma s 1.2Tsi stovku za 9.7s, coz je slusnej cas...), atd. si ho umim dobre predstavit....ono je fakt, ze ty trivalcove hruzy HTP uz potrebovali nejakou ve stejne objemove kategorii, dustojnou a oturbenou nahradu...mezi nama, mel jsem tu cest s 1.2v GP a reknu vam velebnosti, to auto absolutne nejelo...to jsem v tom jel sam...

hodne ted uvazuju jestli vzit AR Mito s 1.4T nebo sehnat Abartha...je to moc moc tezky rozhodovani, oba vozy jsou krasne, myslim si, ze Alfa ma lepsi podvozek, ale zase udajne o tridu slabsi zpracovani
Tak je vidět , ?e neví? jakej rozdíl je mezi atmosfériskym motorem a přeplnovaným .
Koukni na hodnoty točivého momentu a otáčky v kterých vrcholí a pak hodno?, to co tě hlavně tahá za jízdy a co cítí? není jenom výkon ale předev?ím točivý moment.
Zkrátka a jednodu?e 1,4 bez turba a 1,4 turbo je co se týká jízdních pocitů je rozdíl třídy papírově mezi těma motorama je 18kw, svez se a pak hodno? :arrow: :wink:
Naposledy upravil(a) Jirka dne sob úno 27, 2010 21:38, celkem upraveno 1 x.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

Raven píše:...proc si porizovat 1.4T-jet 88kW, kdyz si mohu poridit 1.4T 132kW co ma Abarth SS nebo 1.4Twincharger rovnez 132kW co ma Ibiza Cupra....osobne mi pripadne ten motor 1.4T-jet takovej o nicem...protoze vykonove uz tam nevidim zas tak brutalni rozdil proti 1.4StarJetu...pokud chci rychlyho Itala, tak jedine ty 1.4T co maji 114 nebo 132kW.

O zivotnosti te koncerove 1.2 TSI tezko ted neco soudit...osobne se mi ten motor libi, neni to nic pro sportovce, ale treba v autech urcenym primarne jako nakupni kabelka do mesta, tzn. VW Polo (btw polo ma s 1.2Tsi stovku za 9.7s, coz je slusnej cas...), atd. si ho umim dobre predstavit....ono je fakt, ze ty trivalcove hruzy HTP uz potrebovali nejakou ve stejne objemove kategorii, dustojnou a oturbenou nahradu...mezi nama, mel jsem tu cest s 1.2v GP a reknu vam velebnosti, to auto absolutne nejelo...to jsem v tom jel sam...

hodne ted uvazuju jestli vzit AR Mito s 1.4T nebo sehnat Abartha...je to moc moc tezky rozhodovani, oba vozy jsou krasne, myslim si, ze Alfa ma lepsi podvozek, ale zase udajne o tridu slabsi zpracovani
vra? se o stránku zpět a přečti si tu debatu je?tě jednou a pořádně. Tady je řeč o 1.2 motorizaci v GP (primárně určené právě do města) a konkurenční (jen a pouze kubaturou) koncernové 1.2 TSI. K té má Fiat postavenou 1.4 T-JET (88kW, 200 Nm). Nikdo tady neře?í motor na "pořádné svezení".
Závěrem - pokud nepozná? rozdíl mezi 70 kW u atmo Starjetu a 88 kW u stejné kubatury s turbem (18 kW rozdíl, o krou?áku ani nemluvím), tak se na téma srovnávání motorů rad?i moc nerozepisuj :wink:
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
misha
Štamgast
Příspěvky: 356
Registrován: pon říj 27, 2008 13:17
Bydliště: Olomouc (Uničov)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misha »

Kriss píše:Děkuji jarousi, za podporu. A sem rád ?e nejsem sam kdo o techto motorech slysel spatne veci.
Z tvého příspěvku jsem pochopil, ?e mluví? obecně o objemu 1200ccm a ?e v kombinaci s turbem se nedo?ije 100.000km. Pokud to bylo adresováno na TSIčko od VW, tak to pak chápu. :wink: Ano, motor vypadal slibně, ale ukazuje se ?patné chlazení turba, jak říká Jarou?.
-------------------------------------
EX GPS 1.4 16V mandoska 2007
Petr1985
Návštěvník
Příspěvky: 162
Registrován: sob pro 27, 2008 23:35

Příspěvek od Petr1985 »

nemohu souhlasit s tvrzením, ?e ke koncernové 1.2TSI má Fiat alternativu v podobě1.4 T-jet...u? jen z principu objemu a tím daných sazeb poji?tění, k čemu? u nás zakázník přihlí?í....k 1.4T-jetu má koncern 1.4TSI 90kW, která, no lehce se mi to neříká :D , není tak dobrá jako italský motor.

co já vím, tak alternativu k 1.2TSI má tak mo?ná Renault se svojí 1.2TCE....

jinak srovnávat 1.4 StarJet a T-jet to vá?ně ani omylem nejde...ja měl tu mo?nost jezdit s oběma a měl jsem chvílemi pocit, ?e ta 1.4 s turbem má snad dvojnasobný výkon...jízdní po?itek je úplně jinde.

pokud bych se já rozhodoval, mezi Alfou MiTo nebo GP Abarth, tak vemu Alfu, ale ?ádnej racionální důvod by v tom moc nebyl...prostě se mi MiTo víc líbí...
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

Petr1985 píše:nemohu souhlasit s tvrzením, ?e ke koncernové 1.2TSI má Fiat alternativu v podobě1.4 T-jet...u? jen z principu objemu a tím daných sazeb poji?tění, k čemu? u nás zakázník přihlí?í....k 1.4T-jetu má koncern 1.4TSI 90kW, která, no lehce se mi to neříká :D , není tak dobrá jako italský motor.

co já vím, tak alternativu k 1.2TSI má tak mo?ná Renault se svojí 1.2TCE....

jinak srovnávat 1.4 StarJet a T-jet to vá?ně ani omylem nejde...ja měl tu mo?nost jezdit s oběma a měl jsem chvílemi pocit, ?e ta 1.4 s turbem má snad dvojnasobný výkon...jízdní po?itek je úplně jinde.

pokud bych se já rozhodoval, mezi Alfou MiTo nebo GP Abarth, tak vemu Alfu, ale ?ádnej racionální důvod by v tom moc nebyl...prostě se mi MiTo víc líbí...
jj, má? pravdu, na koncernovou 1.4 TSI jsem zapoměl, opravdu je to výkonová a objemová alternativa fiatovkého T-JETu. V pricipu ?lo v počátku této debaty o "povzdech" proč Fiat nabízí atmosférickou městskou 1.2, ale koncern 1.2 TSI. Myslím, ?e je třeba na toto srovnání koukat z pohledu koncernové 1.2 HTP, která stojí proti 1.2 Fiat... No stojí proti - spí? stojí hodně vzadu :D
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Mellow
Štamgast
Příspěvky: 201
Registrován: úte čer 30, 2009 12:11

1.2

Příspěvek od Mellow »

Vzhledem k tomu, ze jezdim vetsinou jen po meste, 1.2 bych bral znovu bez turba, ale kdyby se delal 1.2 Fire a 1.2 s turbem, myslim, ze by si obe varianty s ohledem na cenu nasly kupce. Pro GP by 1.2 s turbem byla myslim zcela dostacujici pohonna jednotka pro pekne svezeni. :)
Ondraaaaa
Návštěvník
Příspěvky: 73
Registrován: pon kvě 04, 2009 23:56

Příspěvek od Ondraaaaa »

chlay jake a kde se daji sehnat svicky ,,denzo,, pro GP 1.2 nemohu je sehnat
GP racing. RSW ,,16,,
Teddy86
Site Admin
Příspěvky: 1771
Registrován: pon bře 10, 2008 11:31
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teddy86 »

Tady najdes jaky typ tam patri. Pak uz jen hledej na netu podle cisla vyrobku.

http://www.globaldenso.com/cgi-bin/glob ... &cc=&FF=50
Obrázek
Ondraaaaa
Návštěvník
Příspěvky: 73
Registrován: pon kvě 04, 2009 23:56

Příspěvek od Ondraaaaa »

Teddy86 píše:Tady najdes jaky typ tam patri. Pak uz jen hledej na netu podle cisla vyrobku.

http://www.globaldenso.com/cgi-bin/glob ... &cc=&FF=50
diky
GP racing. RSW ,,16,,
dony
Profík
Příspěvky: 1211
Registrován: úte čer 03, 2008 19:12
Bydliště: Čáslav ČR

Příspěvek od dony »

... mimochodem servisák v Hradci,kdy? projí?děl můj ubohý t-jet,konstatoval,?e nad 100km/h alfa mito prostě nejede,byl hodně překvapený jak pun?a uhání a? do maxima,samo,?e o čipu jsem se nezmíníl a ani to nebylo třeba,proto?e je jen decentní,tak nezatracuj něco,v čem si si nevezl (_._) :wink:
Obrázek
Odpovědět