Zvýšení výkonu motoru
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
...proc si porizovat 1.4T-jet 88kW, kdyz si mohu poridit 1.4T 132kW co ma Abarth SS nebo 1.4Twincharger rovnez 132kW co ma Ibiza Cupra....osobne mi pripadne ten motor 1.4T-jet takovej o nicem...protoze vykonove uz tam nevidim zas tak brutalni rozdil proti 1.4StarJetu...pokud chci rychlyho Itala, tak jedine ty 1.4T co maji 114 nebo 132kW.
O zivotnosti te koncerove 1.2 TSI tezko ted neco soudit...osobne se mi ten motor libi, neni to nic pro sportovce, ale treba v autech urcenym primarne jako nakupni kabelka do mesta, tzn. VW Polo (btw polo ma s 1.2Tsi stovku za 9.7s, coz je slusnej cas...), atd. si ho umim dobre predstavit....ono je fakt, ze ty trivalcove hruzy HTP uz potrebovali nejakou ve stejne objemove kategorii, dustojnou a oturbenou nahradu...mezi nama, mel jsem tu cest s 1.2v GP a reknu vam velebnosti, to auto absolutne nejelo...to jsem v tom jel sam...
hodne ted uvazuju jestli vzit AR Mito s 1.4T nebo sehnat Abartha...je to moc moc tezky rozhodovani, oba vozy jsou krasne, myslim si, ze Alfa ma lepsi podvozek, ale zase udajne o tridu slabsi zpracovani
O zivotnosti te koncerove 1.2 TSI tezko ted neco soudit...osobne se mi ten motor libi, neni to nic pro sportovce, ale treba v autech urcenym primarne jako nakupni kabelka do mesta, tzn. VW Polo (btw polo ma s 1.2Tsi stovku za 9.7s, coz je slusnej cas...), atd. si ho umim dobre predstavit....ono je fakt, ze ty trivalcove hruzy HTP uz potrebovali nejakou ve stejne objemove kategorii, dustojnou a oturbenou nahradu...mezi nama, mel jsem tu cest s 1.2v GP a reknu vam velebnosti, to auto absolutne nejelo...to jsem v tom jel sam...
hodne ted uvazuju jestli vzit AR Mito s 1.4T nebo sehnat Abartha...je to moc moc tezky rozhodovani, oba vozy jsou krasne, myslim si, ze Alfa ma lepsi podvozek, ale zase udajne o tridu slabsi zpracovani
T-jet je dota?eněj?í a? do konce má i turbo chlazené vodou pro vět?í ?ivotnost proto?e u benzínu je vět?í teplota spalin.Jarou? píše:O problémech se ?patně vyře?enou zástavbou motoru 1.2 TSI v některých modelech DAS auto se u? v?eobecně ví - důsledkem je nedostatečný odvod tepla v okolí turba a tím pádem jeho výrazně sní?ená ?ivotnost (několik kousků se nedo?ilo 50 tkm).
Proč cpát do Fiatu nějaký takový das motor (z kterého nepochopitelně jistá skupina lidí uchcává), kdy? je tady technologie Multiair, která ve spojení s přeplňováním poskytuje daleko vy??í výkon a men?í spotřebu. Koneckonců, proč mít v autě 1.2 TSI s 77 kW, kdy? existuje 1.4 T-JET s 88 kW?
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Tak je vidět , ?e neví? jakej rozdíl je mezi atmosfériskym motorem a přeplnovaným .Raven píše:...proc si porizovat 1.4T-jet 88kW, kdyz si mohu poridit 1.4T 132kW co ma Abarth SS nebo 1.4Twincharger rovnez 132kW co ma Ibiza Cupra....osobne mi pripadne ten motor 1.4T-jet takovej o nicem...protoze vykonove uz tam nevidim zas tak brutalni rozdil proti 1.4StarJetu...pokud chci rychlyho Itala, tak jedine ty 1.4T co maji 114 nebo 132kW.
O zivotnosti te koncerove 1.2 TSI tezko ted neco soudit...osobne se mi ten motor libi, neni to nic pro sportovce, ale treba v autech urcenym primarne jako nakupni kabelka do mesta, tzn. VW Polo (btw polo ma s 1.2Tsi stovku za 9.7s, coz je slusnej cas...), atd. si ho umim dobre predstavit....ono je fakt, ze ty trivalcove hruzy HTP uz potrebovali nejakou ve stejne objemove kategorii, dustojnou a oturbenou nahradu...mezi nama, mel jsem tu cest s 1.2v GP a reknu vam velebnosti, to auto absolutne nejelo...to jsem v tom jel sam...
hodne ted uvazuju jestli vzit AR Mito s 1.4T nebo sehnat Abartha...je to moc moc tezky rozhodovani, oba vozy jsou krasne, myslim si, ze Alfa ma lepsi podvozek, ale zase udajne o tridu slabsi zpracovani
Koukni na hodnoty točivého momentu a otáčky v kterých vrcholí a pak hodno?, to co tě hlavně tahá za jízdy a co cítí? není jenom výkon ale předev?ím točivý moment.
Zkrátka a jednodu?e 1,4 bez turba a 1,4 turbo je co se týká jízdních pocitů je rozdíl třídy papírově mezi těma motorama je 18kw, svez se a pak hodno?
Naposledy upravil(a) Jirka dne sob úno 27, 2010 21:38, celkem upraveno 1 x.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
vra? se o stránku zpět a přečti si tu debatu je?tě jednou a pořádně. Tady je řeč o 1.2 motorizaci v GP (primárně určené právě do města) a konkurenční (jen a pouze kubaturou) koncernové 1.2 TSI. K té má Fiat postavenou 1.4 T-JET (88kW, 200 Nm). Nikdo tady neře?í motor na "pořádné svezení".Raven píše:...proc si porizovat 1.4T-jet 88kW, kdyz si mohu poridit 1.4T 132kW co ma Abarth SS nebo 1.4Twincharger rovnez 132kW co ma Ibiza Cupra....osobne mi pripadne ten motor 1.4T-jet takovej o nicem...protoze vykonove uz tam nevidim zas tak brutalni rozdil proti 1.4StarJetu...pokud chci rychlyho Itala, tak jedine ty 1.4T co maji 114 nebo 132kW.
O zivotnosti te koncerove 1.2 TSI tezko ted neco soudit...osobne se mi ten motor libi, neni to nic pro sportovce, ale treba v autech urcenym primarne jako nakupni kabelka do mesta, tzn. VW Polo (btw polo ma s 1.2Tsi stovku za 9.7s, coz je slusnej cas...), atd. si ho umim dobre predstavit....ono je fakt, ze ty trivalcove hruzy HTP uz potrebovali nejakou ve stejne objemove kategorii, dustojnou a oturbenou nahradu...mezi nama, mel jsem tu cest s 1.2v GP a reknu vam velebnosti, to auto absolutne nejelo...to jsem v tom jel sam...
hodne ted uvazuju jestli vzit AR Mito s 1.4T nebo sehnat Abartha...je to moc moc tezky rozhodovani, oba vozy jsou krasne, myslim si, ze Alfa ma lepsi podvozek, ale zase udajne o tridu slabsi zpracovani
Závěrem - pokud nepozná? rozdíl mezi 70 kW u atmo Starjetu a 88 kW u stejné kubatury s turbem (18 kW rozdíl, o krou?áku ani nemluvím), tak se na téma srovnávání motorů rad?i moc nerozepisuj
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
-
- Štamgast
- Příspěvky: 356
- Registrován: pon říj 27, 2008 13:17
- Bydliště: Olomouc (Uničov)
- Kontaktovat uživatele:
Z tvého příspěvku jsem pochopil, ?e mluví? obecně o objemu 1200ccm a ?e v kombinaci s turbem se nedo?ije 100.000km. Pokud to bylo adresováno na TSIčko od VW, tak to pak chápu. Ano, motor vypadal slibně, ale ukazuje se ?patné chlazení turba, jak říká Jarou?.Kriss píše:Děkuji jarousi, za podporu. A sem rád ?e nejsem sam kdo o techto motorech slysel spatne veci.
-------------------------------------
EX GPS 1.4 16V mandoska 2007
EX GPS 1.4 16V mandoska 2007
nemohu souhlasit s tvrzením, ?e ke koncernové 1.2TSI má Fiat alternativu v podobě1.4 T-jet...u? jen z principu objemu a tím daných sazeb poji?tění, k čemu? u nás zakázník přihlí?í....k 1.4T-jetu má koncern 1.4TSI 90kW, která, no lehce se mi to neříká , není tak dobrá jako italský motor.
co já vím, tak alternativu k 1.2TSI má tak mo?ná Renault se svojí 1.2TCE....
jinak srovnávat 1.4 StarJet a T-jet to vá?ně ani omylem nejde...ja měl tu mo?nost jezdit s oběma a měl jsem chvílemi pocit, ?e ta 1.4 s turbem má snad dvojnasobný výkon...jízdní po?itek je úplně jinde.
pokud bych se já rozhodoval, mezi Alfou MiTo nebo GP Abarth, tak vemu Alfu, ale ?ádnej racionální důvod by v tom moc nebyl...prostě se mi MiTo víc líbí...
co já vím, tak alternativu k 1.2TSI má tak mo?ná Renault se svojí 1.2TCE....
jinak srovnávat 1.4 StarJet a T-jet to vá?ně ani omylem nejde...ja měl tu mo?nost jezdit s oběma a měl jsem chvílemi pocit, ?e ta 1.4 s turbem má snad dvojnasobný výkon...jízdní po?itek je úplně jinde.
pokud bych se já rozhodoval, mezi Alfou MiTo nebo GP Abarth, tak vemu Alfu, ale ?ádnej racionální důvod by v tom moc nebyl...prostě se mi MiTo víc líbí...
jj, má? pravdu, na koncernovou 1.4 TSI jsem zapoměl, opravdu je to výkonová a objemová alternativa fiatovkého T-JETu. V pricipu ?lo v počátku této debaty o "povzdech" proč Fiat nabízí atmosférickou městskou 1.2, ale koncern 1.2 TSI. Myslím, ?e je třeba na toto srovnání koukat z pohledu koncernové 1.2 HTP, která stojí proti 1.2 Fiat... No stojí proti - spí? stojí hodně vzaduPetr1985 píše:nemohu souhlasit s tvrzením, ?e ke koncernové 1.2TSI má Fiat alternativu v podobě1.4 T-jet...u? jen z principu objemu a tím daných sazeb poji?tění, k čemu? u nás zakázník přihlí?í....k 1.4T-jetu má koncern 1.4TSI 90kW, která, no lehce se mi to neříká , není tak dobrá jako italský motor.
co já vím, tak alternativu k 1.2TSI má tak mo?ná Renault se svojí 1.2TCE....
jinak srovnávat 1.4 StarJet a T-jet to vá?ně ani omylem nejde...ja měl tu mo?nost jezdit s oběma a měl jsem chvílemi pocit, ?e ta 1.4 s turbem má snad dvojnasobný výkon...jízdní po?itek je úplně jinde.
pokud bych se já rozhodoval, mezi Alfou MiTo nebo GP Abarth, tak vemu Alfu, ale ?ádnej racionální důvod by v tom moc nebyl...prostě se mi MiTo víc líbí...
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
1.2
Vzhledem k tomu, ze jezdim vetsinou jen po meste, 1.2 bych bral znovu bez turba, ale kdyby se delal 1.2 Fire a 1.2 s turbem, myslim, ze by si obe varianty s ohledem na cenu nasly kupce. Pro GP by 1.2 s turbem byla myslim zcela dostacujici pohonna jednotka pro pekne svezeni.
-
- Site Admin
- Příspěvky: 1771
- Registrován: pon bře 10, 2008 11:31
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Tady najdes jaky typ tam patri. Pak uz jen hledej na netu podle cisla vyrobku.
http://www.globaldenso.com/cgi-bin/glob ... &cc=&FF=50
http://www.globaldenso.com/cgi-bin/glob ... &cc=&FF=50
dikyTeddy86 píše:Tady najdes jaky typ tam patri. Pak uz jen hledej na netu podle cisla vyrobku.
http://www.globaldenso.com/cgi-bin/glob ... &cc=&FF=50
GP racing. RSW ,,16,,