Ventilátor
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Filtr je za ventilátorem proto, aby nestála na cestě nasávání ?ádná překá?ka a byl tak zaji?těn vy??í průtok vzduchu.kuta33 píše:Filtr je a? dole v kabině, asi proto, aby tam vlezlo více bordelu.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
-
- Štamgast
- Příspěvky: 356
- Registrován: pon říj 27, 2008 13:17
- Bydliště: Olomouc (Uničov)
- Kontaktovat uživatele:
Tak?e po dvou letech jsem reklamoval ventilátor, vyměněn za nový, po dal?ím roce u? i ten nový začal zase vrnět a to tak, ?e i přes rádio ve 160km/h byl sly?et. Aplikoval jsem tvůj postup a je pokoj. I kdybych to tak měl dělat ka?dý rok, práce na 3/4 hodiny je zanedbatelná oproti ceně nového (4800)Jarou? píše:Pro v?echny co jim hlučí ventilátor:
Dnes jsem vyu?il volna a zji??oval, jak je v GP ten ventilátor ře?ený. Díky praktickým zkou?kám na vlastním ventilátoru ( teď v mrazech se za studena na malou rychlost taky začal více ozývat). Následující zku?enosti:
1) Mezi ventilátorem a vstupem vzduchu z venku není ?ádný filtr a tudí? je mo?ný vstup listí a podobného bordelu, který projde skrz mří?ku v plastu pod čelním sklem a následně je pak nasát do prostoru vrtule ventilátoru.
2) Ventilátor je mo?no jako celek s vrtulí demontovat zevnitř auta v prostoru pod kaslíkem, dr?í ho celkem 3 malé ?roubky (dobře přístupné)
Je potřeba jen od?roubovat 1 ?roub, který dr?í přívod vzduchu nad nohy.
3) Celkem je třeba odpojit 4 konektory s dráty (mám automatickou klimu), popřípadě stačí odpojit jen jeden konektor a odporový blok (takový hliníkový půloblouk) od?roubovat z tělesa ventilátoru (na tomto bloku jsou ty dal?í 3 konektory) A tímto je ventilátor naprosto volný
4) Dnes jsem to udělal, namazal kluzné lo?isko motorku, prostříkl sprejem na elektrické kontakty kolektor a uhlíky a namontoval zpět. Výsledek je super, ventilátor si jen ti?e vrní jako kdy? byl nový
Práce asi na 40 minut.
Ta?e Viva Jarou?i
-------------------------------------
EX GPS 1.4 16V mandoska 2007
EX GPS 1.4 16V mandoska 2007
-
- Štamgast
- Příspěvky: 356
- Registrován: pon říj 27, 2008 13:17
- Bydliště: Olomouc (Uničov)
- Kontaktovat uživatele:
Tak ventilátor po měsíci namazání začal zase cvrlikat. Nevím, jestli tam jsou moc tvrdé uhlíky nebo čím to je.... Nelze koupit nějaké měkčí uhlíky? nebo čím to mám vlastně promazat. Měděný válec jsem pročistil sprejem na elektrospoje a lo?isko jsem pro?plíchal teflonovým sprejem. 14 dní ho nebylo sly?et, pak se postupně začal vracet ke svému "standardu"
-------------------------------------
EX GPS 1.4 16V mandoska 2007
EX GPS 1.4 16V mandoska 2007
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
HA HA HA toto bolo fakt dobreeee heehehe radsej budem ticho hehehemilhaus píše:Nepou?ívat ventilátor.........chladím a ohřívám se náporem větru při jízdě a nic mi nechrčí a hlavně ?etřím baterku ( a spotřebu ) :> :>
no este som zabudol chod do fiatu povedz im ze ti to cvrlika potom s tym daco spravia najskor to co ta a zas tam s tym chod a vymenia ti to ako mne
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Odporový člen nebo vyhřátý konektor.peterson píše:Zdravím.Mám problém,kdy? pustím větrák tak funguje jen na 4 vejvět?í rychlost 1,2,3 vůbec nereaguje nechápu jak je to mo?né.Snad buď to celkově jede nebo ne,ale tohle fakt nevím. Má s tím někdo podobnou zku?enost, čím by to mohlo být?
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV