Tak?e Davide, 130 kilo Ti nemů?e zapříčiňovat hvízdání v zatáčkách! V?dy? benál u? snad ani nemů?e vá?it méně! Já teda nevím, kolik vá?í, tak?e nedělám chytrého, ale nemá? spí? problém s geometrií nebo gumama?Jirka píše:Ta váha motoru je skutečně 130kg včetně příslu?enství je to nejlehčí diesel na trhu, v?dyt se na ten motor podívej pou?ívalo se hodně plastu a hliníku litinovej je jenom blok motoru ale spodek motoru z lo?iskama je u? z hliníku z ocelovyma výztuhama v místě hlavních lo?isek.
Benzin alebo diesel?
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
JardaK. píše:Tak?e Davide, 130 kilo Ti nemů?e zapříčiňovat hvízdání v zatáčkách! V?dy? benál u? snad ani nemů?e vá?it méně! Já teda nevím, kolik vá?í, tak?e nedělám chytrého, ale nemá? spí? problém s geometrií nebo gumama?Jirka píše:Ta váha motoru je skutečně 130kg včetně příslu?enství je to nejlehčí diesel na trhu, v?dyt se na ten motor podívej pou?ívalo se hodně plastu a hliníku litinovej je jenom blok motoru ale spodek motoru z lo?iskama je u? z hliníku z ocelovyma výztuhama v místě hlavních lo?isek.
Gumy jsou michelin s tema by problem byt nemel, ono bude mozna to, ze jak jedes trosku rychleji pres kruhac na dvojku a na vyjezdu tomu slapnes tak to gumuje jak dive...takze asi to bude stylem jizdy
- benja
- Profík
- Příspěvky: 1456
- Registrován: sob pro 29, 2007 10:30
- Bydliště: Havířov-Opičí hory Podlesí,Okres "Cip"
- Kontaktovat uživatele:
no 650 jsem psla +- asi spí? o něco méně nikdy jsem to nijak neměřil.. ale u? jsem odjel na nádr? Havířov-Jihlava-Havířov(pravda takoval jsem vve fm ale to spí? jen tak ... ne? ?e bych musel to je cca 600km,a při plné zátě?i havířov znojmo havířov je to sice mín,ale zato jsme byli 4 a spěchali jsme na svatbu...bany píše:tak nato ?e mas beno 650 dobrý ja mel to sami rikam netlacil musis to rozhulakat a pak mit lehkou nohu jinak bylo to hlavne mimo prahu zadny popojizdeni ale byl sem sam prekvapenej uvidime dalsi no tet skousim prahu...benja píše:920km na nádr??.. to jsi to auto ale tlačil ne?... já ujedu tak 650 +-... asi by ?lo jet úsporněji ale.....
jinak já jsem taky pro T-Jet( ale né ?e pak bude? někde na sraze machrovat )
http://magazin.auto.cz/testy/fiat-grand ... -turbo.htm
"Grande Punto Sport 1,4 16V 95 ponykoníků
"Nafta patří na pole,plyn do sporáku a baterka do vibratoru"
"Chcete pocítit mocný zátah dieselu? jezděte vlakem"
Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoní?.....
"Nafta patří na pole,plyn do sporáku a baterka do vibratoru"
"Chcete pocítit mocný zátah dieselu? jezděte vlakem"
Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoní?.....
Pánové, rozhodl jsem se Vám napsat v krátkosti o přimíchávání bioslo?ek do benzínu a nafty (vyu?il jsem k tomu toto zalo?ené téma).
Jak víte nebo nevíte, prodávají se u čerpacích stanic v ČR (v SR zřejmě také) pohonné hmoty s přimíchanými bioslo?kami.
Do benzínu se přimíchává 3,5 % bioetanolu (alkoholu), od dubna se tento podíl má zvednout na 4,5 %.
Do nafty se přimíchává 4,5 % MEŘO (metylester řepkového oleje), od dubna se tento podíl má zvednout na 6,3%.
Vzhledem k tomu, tyto bioslo?ky jsou dra??í ne? pohonné hmoty, znamená to jejich dal?í zdra?ení v roce 2010. Pokud k tomu připočítáme zvý?ení spotřební daně o 1,- Kč/l od ledna, musíte počítat se zvý?ením ceny cca o 1,50 Kč/l.
Proč jsem se ov?em rozhodl napsat tento krátký článeček. Chci Vás upozornit na to, ?e takto upravené pohonné hmoty mají podstatně sní?enou skladovatelnost a to z několika let na max. dobu do 3 měsíců. Proto se také doporučuje tankovat u vět?ích čerpacích stanic, kde se v nádr?ích pohonné hmoty "točí" a ne u pochybných čerpaček, kde ji? mohou mít pohonné hmoty v nádr?ích třeba 1 - 2 měsíce. Toto Vám pí?u i proto, abyste si ti z Vás, kteří z jakéhokoliv důvodu odstavíte své GP-čko na del?í dobu z provozu, dali na toto pozor a nedospěli ke stavu, ?e se vám v nádr?i a palivovém systému objeví "sračky", které Vám celý systém ucpou. Problémy se vyskytují předev?ímu nafty. Na webu pí?í, ?e u benzínu jsou bioslo?ky spí?e přínosem (vá?ou na sebe vodu), ale armádní zku?enost (výzkum) hovoří o něčem jiném.
Jinak pro úplnost, v Čepru se skladují pohonné hmoty nez uvedených biloslo?ek - tyto se přimíchávají před jejich rozvozem k čerpacím stanicím.
Nepočítjte s tím, ?e byste snad někde koupili pohonné hmoty bez bioslo?ek. Tuto vymo?enost má např. pouze armáda (můj job) nebo jiné státní organizace, které potřebují pohonné hmoty dlouhodobě skladovat např. pro agregáty v nemocnicích apod.
Jak víte nebo nevíte, prodávají se u čerpacích stanic v ČR (v SR zřejmě také) pohonné hmoty s přimíchanými bioslo?kami.
Do benzínu se přimíchává 3,5 % bioetanolu (alkoholu), od dubna se tento podíl má zvednout na 4,5 %.
Do nafty se přimíchává 4,5 % MEŘO (metylester řepkového oleje), od dubna se tento podíl má zvednout na 6,3%.
Vzhledem k tomu, tyto bioslo?ky jsou dra??í ne? pohonné hmoty, znamená to jejich dal?í zdra?ení v roce 2010. Pokud k tomu připočítáme zvý?ení spotřební daně o 1,- Kč/l od ledna, musíte počítat se zvý?ením ceny cca o 1,50 Kč/l.
Proč jsem se ov?em rozhodl napsat tento krátký článeček. Chci Vás upozornit na to, ?e takto upravené pohonné hmoty mají podstatně sní?enou skladovatelnost a to z několika let na max. dobu do 3 měsíců. Proto se také doporučuje tankovat u vět?ích čerpacích stanic, kde se v nádr?ích pohonné hmoty "točí" a ne u pochybných čerpaček, kde ji? mohou mít pohonné hmoty v nádr?ích třeba 1 - 2 měsíce. Toto Vám pí?u i proto, abyste si ti z Vás, kteří z jakéhokoliv důvodu odstavíte své GP-čko na del?í dobu z provozu, dali na toto pozor a nedospěli ke stavu, ?e se vám v nádr?i a palivovém systému objeví "sračky", které Vám celý systém ucpou. Problémy se vyskytují předev?ímu nafty. Na webu pí?í, ?e u benzínu jsou bioslo?ky spí?e přínosem (vá?ou na sebe vodu), ale armádní zku?enost (výzkum) hovoří o něčem jiném.
Jinak pro úplnost, v Čepru se skladují pohonné hmoty nez uvedených biloslo?ek - tyto se přimíchávají před jejich rozvozem k čerpacím stanicím.
Nepočítjte s tím, ?e byste snad někde koupili pohonné hmoty bez bioslo?ek. Tuto vymo?enost má např. pouze armáda (můj job) nebo jiné státní organizace, které potřebují pohonné hmoty dlouhodobě skladovat např. pro agregáty v nemocnicích apod.
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky