... no a pokud nechce? viset očima na otáčkoměru jako Davids,tak jdi do 1.4T a auto tě povozí s výborným zátahem od 1750 rpm a? do omezovače,při slu?né spotřebě 7.5 l/100 a při předjí?dění,či v prudkém kopci,nech klidně pětku a jen se?lápni plyn a bav se.
... motor je to drahý,ale sakra zábavný
... někdo od nás teď T-jet prodává v sekci bazar
Kriss píše:houby jezdim sam a nebo ve dvou a nestacími u? 1.4 95Koniku,
"Grande Punto Sport 1,4 16V 95 ponykoníků
"Nafta patří na pole,plyn do sporáku a baterka do vibratoru"
"Chcete pocítit mocný zátah dieselu? jezděte vlakem"
Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoní?.....
já jsem zásadně pro benzín..nafa patří do kamen.."jako jarou? ropáci pustte se do ojí maličkosti"
bylo řečeno mnoho nebudu přihazovat,ale benzín je benzín...
lep?í chod dříve zahřátý...a ?e si papne litr dva navíc ......ono něco za něco...
"Grande Punto Sport 1,4 16V 95 ponykoníků
"Nafta patří na pole,plyn do sporáku a baterka do vibratoru"
"Chcete pocítit mocný zátah dieselu? jezděte vlakem"
Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoní?.....
benja píše:já jsem zásadně pro benzín..nafa patří do kamen.."jako jarou? ropáci pustte se do ojí maličkosti"
bylo řečeno mnoho nebudu přihazovat,ale benzín je benzín...
lep?í chod dříve zahřátý...a ?e si papne litr dva navíc ......ono něco za něco...
Proč by se měl do Tebe někdo pou?tět? Já to vidím tak, ?e ka?dý motor má svá pro a proti a zále?í na ka?dém, co upřednostňuje. Na druhou stranu je pravda, ?e vývoj v naftě udělal obrovský skok dopředu a nevýhody oproti benzínu celkem srovnal.