Uva?uju o koupi
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
No ja mam 1,4 16V a zjistil jsem, ?e palubák je asi velký optimista
Spotřeba podle něj 6,8 (mesto,okresky,dalnice), spocitana ale 8,1. Jinak s motorem naprostá spokojenost. Sice chce krapet vytocit, kdyz chci zavodit, ale kdyz ne tak o motoru ani nevim. Na krizovatkach pravidelne kontroluju otacky, jestli to nezdechlo.
Ps: Mel jsem pred tim 1,6 16V Marejku a Punta mi prijde zivejsi.


Fiat GP 1.4 16V Sport, barva orange aneb mandarinka
- Honzus
- Moderátor
- Příspěvky: 1040
- Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Ondrs: asi dobře zajeto
jinak PP je optimista, ale zas takový jak pí?e? nebyl, dle výpočtů jsem v?dy měl o 0,5-0,6 l vy??í spotřebu, ne? co ukazoval palubák.... Domluv mu, ?e se má chovat slu?ně 


Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Honzus píše:Ondrs: asi dobře zajetojinak PP je optimista, ale zas takový jak pí?e? nebyl, dle výpočtů jsem v?dy měl o 0,5-0,6 l vy??í spotřebu, ne? co ukazoval palubák.... Domluv mu, ?e se má chovat slu?ně
No predevcirem jsem nabral plnou, tak uvidime.

Fiat GP 1.4 16V Sport, barva orange aneb mandarinka
ja som tiez včera zistil, ?e palubák ukazuje o 0,4 l men?iu spotrebu ako je skutočná, vy?la mi 6,13 l/100 km podža skutočnosti. Aj tak je to dost slu?né.
Fiat Bravo 1,6 mjet 120 k - Dynamic, biela (155 000 km)
Fiat Grande Punto 1.4 16V - Dynamic, tmavomodra r.v. 2007 - predane
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120 k - Emotion, Maranelo Red r.v. 2008 - rozbite
Fiat Grande Punto 1.4 16V - Dynamic, tmavomodra r.v. 2007 - predane
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120 k - Emotion, Maranelo Red r.v. 2008 - rozbite
Loni jsem jel kousek s Jarou?ovou 1,4 8V a dnes (i vzgledem k ni??ím pořizovacím cenám) by to byl minimální nárok na motor, který bych asi koupil.
To neznamená, ?e nejsem s 1,2-kou spokojený. Po dálnici moc nejezdím a na okresky stačí.
To neznamená, ?e nejsem s 1,2-kou spokojený. Po dálnici moc nejezdím a na okresky stačí.
Naposledy upravil(a) Dušan dne pát dub 17, 2009 16:06, celkem upraveno 1 x.
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
-
- Profík
- Příspěvky: 1090
- Registrován: stř kvě 23, 2007 20:18
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Pandora píše:V nizsich otackach tahne lepe 1.4 8V nebo 1.4 16V?
Ale vzhledem k priplatku 20 000 za 16V a 6. rychlosti se mi 16V jevi lepe.
samozřejmě 8V, 16V je ?ivý ve vysokých otáčkách
bývalé auto - Fiat Bravo 1.6 Mjet, Dynamic 2008 - Techno Grey
bývalé auto - Fiat Grande Punto 5D 1.2 Dynamic 2007 - Underground Grey
bývalé auto - Fiat Grande Punto 5D 1.2 Dynamic 2007 - Underground Grey
ten 16V sa tak rozbesní vo vysokých otáčkach, v nízkych ide príjemne ale keď ho rozbesním, tak potom u? je to ono
Fiat Bravo 1,6 mjet 120 k - Dynamic, biela (155 000 km)
Fiat Grande Punto 1.4 16V - Dynamic, tmavomodra r.v. 2007 - predane
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120 k - Emotion, Maranelo Red r.v. 2008 - rozbite
Fiat Grande Punto 1.4 16V - Dynamic, tmavomodra r.v. 2007 - predane
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120 k - Emotion, Maranelo Red r.v. 2008 - rozbite
Je to méně ne? pře 3 lety 302 000,- Kč po slevě za 1,2-ku (a bez klimy)Pandora píše:Jinak k tem cenam, ze 1.4 je draha jako kdysi 1.2, tak 1.4 8V v Dynamicu + metaliza a mlhovky /5 dv/ stoji 297 000,-
No, malo to zrovna neni.

Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
No, stejně asi ne, zkrátka z principu 8V a 16V motoru, ten 8V není příli? háklivý na nízké otáčky a maximum krou?áku má kolem 3000 ot/min. 16V má maximum posunuto trochu vý? a těch 13 KW navíc jde určitě poznat. Nejlep?í bude si najít výkonové křivky jednotlivých motorů a pokud do toho aspoň trochu vidí?, tak si úsudek snadno udělá? sám.Pandora píše:Da se rici, ze 1.4 8V a 16V jedu do 3 000 stejne?
Ja jsem si taky myslel, ze 8V tahne od spodu, ale ta 1.2 tahla az od 3 000 ot. coz od spodu moc neni.
A jestli pro tebe není cenový rozdíl mezi 8V a 16V důle?itý, tak si určitě kup 16-ti ventil. O zbytečnosti se nedá mluvit a jako bonus dostane? 6-ti kvalt. Tady není co ře?it.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
A míň, ne? před 2 roky za 1.4 8v sice Emotion, ale cca 350 000 Kč po slevěDu?an píše:Je to méně ne? pře 3 lety 302 000,- Kč po slevě za 1,2-ku (a bez klimy)Pandora píše:Jinak k tem cenam, ze 1.4 je draha jako kdysi 1.2, tak 1.4 8V v Dynamicu + metaliza a mlhovky /5 dv/ stoji 297 000,-
No, malo to zrovna neni.

Jinak bych určitě vzal tu 16v, na silnice se hodí víc ne? 8v, 8 v nemají tolik síly při předjí?dění nebo kdy? je v autě víc lidí, tak je to znát a 6-ti kvalt se taky hodí. Lidi co tady mají 16v jezdí s podobnou spotřebou jako 8v a na dálnici díky 6-ti kvaltu to bude pravděpodobně i za míň, tak?e pokud není problém v ceně, tak bych doporučoval 16v.
GP 1.4 8v Emotion - angel eyes pryč, xenony pryč, spodní mří?ka masky od MS Desing rozbitá od Fiatu, ... proč já to jen kupoval, mohl jsem u?etřit takových peněz.