Válcová zku?ebna výkonu

Sekce týkající se tohoto vozu obecně

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Robo1.2
Štamgast
Příspěvky: 477
Registrován: čtv kvě 03, 2007 21:55

Příspěvek od Robo1.2 »

tomko píše:Zdarek. Bol som v Nitre na autosalone, bola tam moznost vyskusat TJet a MultiJet GP Sporty. Nevahal som.
1,4 TJet, je to citelny rozdiel oproti mojmu motoru. Je tam velmi kratka faza "rozmyslania" a potom solidny tah. Ale navyse som tam citil aj okamzitu reakciu na stlacenie plynoveho pedala, nie zatah turba, ale reakcia na zmenu polohy pedala. Toto u mojho motora chyba. Velmi sympaticky motor. No a tento uz aj hrabe na asfalte (a zasahuje do hry ASRko). Ma vsak bohuzial len 5 stupnovu prevodovku.
Potom som vyskusal MultiJet. No, poviem to takto. Je to fantazia. Je tam dlhsia faza turbodiery ako u TJetu, ale potom ten zatah, ten proste stoji za to. Este aj oproti TJetu to bol citelny rozdiel. Bol som nadseny.
Mali len velmi kratku testovaciu drahu v areale vystaviska, max. som dosiahol 90 a aj to uz bolo dost o hubu. Pojdem si to este odskusat k dilerovi.
Uz mimo arealu vonku z Nitry som vyskusal Hyundai i30, s 1,6 benzinom aj silnejsim dizlom. No zda sa ze ten mdly prejav atmosferickych benzinov je proste vseobecnym fenomenom. Nejake solidne zrychlovanie sa nekonalo ani na vytocenej 3ke. Dokonca mam pocit ze ten moj 1,4 motor ma na trojke trocha viac "stavy". Priemer pred mojou jazdou svietil 9,5 a po mojej jazde tam bolo 9,9. Potom som presedlal na dizel, a opat obrovske nadsenie. Kratucka faza vahania a potom fantasticky tah. Predbiehanie bola brnkacka. Uplna radost jazdit. Podvozok sa mi tiez pozdaval, isiel som 150 po uzkej mimomestskej ceste bez krajnice a citil som ukludnujucu stabilitu a istotu. Nebola tam ta nervozita okolo priameho smeru, ktore citim u GPcka, pritom bol podvozok podstatne poddajnejsi a komfortnejsi (lepsie zvladal nerovnosti vozovky) ako v mojom Sporte. S mojim GP by som sa na tejto ceste neodvazil ist tak rychlo. Pritom motor aj pri tejto rychlosti bol velmi tichy a este plny sily.
Mimochodom meral som zrychlenie 60-80 na 3ke. Bolo to 3s 20stotin. A to tam este bola faza nabehu turba. No fantasticke. Oproti mojim 4s 70st je to zasadny rozdiel.
no a skusal si bravo 1.9 88kW? skus to, potom napis, ja sam by som niekedy skusil 110kW TJET
ci to mas 3.20 alebo 4.7?zalezi na tom?
TJET by mal dat papierovo 0-100 za 8.5s, to uz je slusne nie?
Colin
Štamgast
Příspěvky: 641
Registrován: stř dub 25, 2007 18:44
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Colin »

Taky bych se chtěl projet v tom Tjet nebo Mjet, ale nemám dobrý zku?enosti s mým prodejcem a k ostatním to mám daleko :( No snad tam zajdu a poprosím o zku?ební jízdu :) Jinak si nemyslím, ?e je nějak důle?itý číslo 0-100 km/h. Často jezdím s autem, který mám 0-100 za 7,4s, ale myslím si, ?e to je stejně docela louda, ale s mým 1.4 8v se to srovnávat nedá :)

ale zítra budu mít půjčený něco, co má 5,9s z 0-100km/h, tak?e si pojezdím :)
tomko
Návštěvník
Příspěvky: 54
Registrován: sob kvě 05, 2007 23:13
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomko »

Tak som vcera meral zrychlenie aj u nasho rodinneho Peugeota 306, 10 rokov stareho, s nizsim vykonom (na papieri).
Zrychlenie na 3. stupen, 60-80 - 3s 80st (4 70s u Fiatu)
Zrychlenie na 4. stupen, 60-80 - 5s (8s 30 st Fiat)
Zrychlenie na 5. stupen, 80-120 - 15s 20 st (17s a drobne si uz nepamatam u Fiatu)

Na Peugeote som meral zrychlenia po obsadeni 2 osobami a asi 30kg batoziny. U Fiatu pri obsadeni 1 osobou s cca 3 kg batoziny.
Zaostavanie Fiatu nie je take drasticke aky je pocitovy rozdiel, ale aj tak zaostava..
Uživatelský avatar
Honzus
Moderátor
Příspěvky: 1040
Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honzus »

Tomko: Peugoet je jistě osmiventil, tzn. pru?něj?í z podstaty, za druhé je to ?estnáctistovka (nebo se mýlím?), nemýlím-li se, pak objem ničím nenahradí?, tudí? 1.6 i stará má vy??í točivý moment a za třetí starý Peugeot bude zcela jistojistě lehčí ne? GP (i s tím nákladem), ale taky e v něm přehnaně řečeno zabije? o mouchu. Rozdíly jsou tedy naprosto adekvátní, očekávatelné a vpořádku a jen to dokazuje, ?e v GP to hodně zkresluje vnímání rychlosti.
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...

Moto Guzzi Griso 850 Rosso

Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Mira
Návštěvník
Příspěvky: 94
Registrován: ned čer 03, 2007 16:07
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mira »

Honzus píše:Tomko: Peugoet je jistě osmiventil, tzn. pru?něj?í z podstaty, za druhé je to ?estnáctistovka (nebo se mýlím?), nemýlím-li se, pak objem ničím nenahradí?, tudí? 1.6 i stará má vy??í točivý moment a za třetí starý Peugeot bude zcela jistojistě lehčí ne? GP (i s tím nákladem), ale taky e v něm přehnaně řečeno zabije? o mouchu. Rozdíly jsou tedy naprosto adekvátní, očekávatelné a vpořádku a jen to dokazuje, ?e v GP to hodně zkresluje vnímání rychlosti.
Největ?í průser u nových motorů vidím v normě EURO 4....prostě to ?krtí motor :evil: Ale asi je to nutnost a to nejsem Bursíkův příznivec :D

Ne? jsem si teď koupil GP, tak jsem odjezdil 5 let Tigře 1,6 z roku 96 a ta dala tachometrových 210 km/h. Prostě na 1,6 krásný svezení.....
GP 1,4 8V Dynamic, černá Crossover,ků?e Elegant
olso
Návštěvník
Příspěvky: 142
Registrován: sob čer 09, 2007 0:17

Příspěvek od olso »

lith píše:
Honzus píše:Tomko: Peugoet je jistě osmiventil, tzn. pru?něj?í z podstaty, za druhé je to ?estnáctistovka (nebo se mýlím?), nemýlím-li se, pak objem ničím nenahradí?, tudí? 1.6 i stará má vy??í točivý moment a za třetí starý Peugeot bude zcela jistojistě lehčí ne? GP (i s tím nákladem), ale taky e v něm přehnaně řečeno zabije? o mouchu. Rozdíly jsou tedy naprosto adekvátní, očekávatelné a vpořádku a jen to dokazuje, ?e v GP to hodně zkresluje vnímání rychlosti.
Největ?í průser u nových motorů vidím v normě EURO 4....prostě to ?krtí motor :evil: Ale asi je to nutnost a to nejsem Bursíkův příznivec :D

Ne? jsem si teď koupil GP, tak jsem odjezdil 5 let Tigře 1,6 z roku 96 a ta dala tachometrových 210 km/h. Prostě na 1,6 krásný svezení.....
Off topic, nezrala ta tigra 1.6 olej?
Aktivna Velka Bodka 1.2 5D, strieborna 2007...Ford Focus wagon mk1 1.6 2003/2004, Ford Focus wagon mk2 1.6TDCi 2010/2011
Mira
Návštěvník
Příspěvky: 94
Registrován: ned čer 03, 2007 16:07
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mira »

olso píše:
lith píše:
Honzus píše:Tomko: Peugoet je jistě osmiventil, tzn. pru?něj?í z podstaty, za druhé je to ?estnáctistovka (nebo se mýlím?), nemýlím-li se, pak objem ničím nenahradí?, tudí? 1.6 i stará má vy??í točivý moment a za třetí starý Peugeot bude zcela jistojistě lehčí ne? GP (i s tím nákladem), ale taky e v něm přehnaně řečeno zabije? o mouchu. Rozdíly jsou tedy naprosto adekvátní, očekávatelné a vpořádku a jen to dokazuje, ?e v GP to hodně zkresluje vnímání rychlosti.
Největ?í průser u nových motorů vidím v normě EURO 4....prostě to ?krtí motor :evil: Ale asi je to nutnost a to nejsem Bursíkův příznivec :D

Ne? jsem si teď koupil GP, tak jsem odjezdil 5 let Tigře 1,6 z roku 96 a ta dala tachometrových 210 km/h. Prostě na 1,6 krásný svezení.....
Off topic, nezrala ta tigra 1.6 olej?
To ví? ?e jo...ostatně jako ka?dá Oplova 1,6 16V z té doby :lol:
GP 1,4 8V Dynamic, černá Crossover,ků?e Elegant
olso
Návštěvník
Příspěvky: 142
Registrován: sob čer 09, 2007 0:17

Příspěvek od olso »

Som si myslel ze si mal stastie na dobry kus, problem je ze dobry kus nebol :mrgreen:
Aktivna Velka Bodka 1.2 5D, strieborna 2007...Ford Focus wagon mk1 1.6 2003/2004, Ford Focus wagon mk2 1.6TDCi 2010/2011
Mira
Návštěvník
Příspěvky: 94
Registrován: ned čer 03, 2007 16:07
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mira »

olso píše:Som si myslel ze si mal stastie na dobry kus, problem je ze dobry kus nebol :mrgreen:
to ano,ale jinak Opel mám rád...... :roll:
GP 1,4 8V Dynamic, černá Crossover,ků?e Elegant
lojza
kolemjdoucí
Příspěvky: 2
Registrován: čtv pro 25, 2008 11:51

Výkon motoru 1.2

Příspěvek od lojza »

Zdravím v?echny příznivce vozů GP. Na jaře plánuji zakoupit nějaké nové auto a GP se mi velmi líbí. Ale jsem teprve ve fázi výběru a tak při hledání informací o GP jsem narazil na toto sympatické forum s mnoha u?itečnými příspěvky. Na netu jsem také na?el zajímavý graf výkonu motoru 1.2 litru. Mo?ná ten graf znáte, ale mě tam zarazil ten výkon před úpravami, který nějak neodpovídá katalogovým 65 Hp.

http://www.gsrengineering.com/engineeri ... gp1200.htm
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Re: Výkon motoru 1.2

Příspěvek od Jarouš »

lojza píše:Zdravím v?echny příznivce vozů GP. Na jaře plánuji zakoupit nějaké nové auto a GP se mi velmi líbí. Ale jsem teprve ve fázi výběru a tak při hledání informací o GP jsem narazil na toto sympatické forum s mnoha u?itečnými příspěvky. Na netu jsem také na?el zajímavý graf výkonu motoru 1.2 litru. Mo?ná ten graf znáte, ale mě tam zarazil ten výkon před úpravami, který nějak neodpovídá katalogovým 65 Hp.

http://www.gsrengineering.com/engineeri ... gp1200.htm
Kup si ho s pořádným motorem a nemusí? nic upravovat :-)
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Odpovědět